Kādu laiku esmu valdījies, bet kārtējais dalbojobisms no ceļu "būvniekiem" ir drusku uzvārījis...
Nerunāšu par to, ka Salu tiltu remontē jau gadus divus.....
Šorīt, kā jau katru rītu braucot uz centru iekļaujos kreisajā joslā ar domu pirms nobraukšanas estakādēm pārkārtoties, lai nobrauktu zem tilta uz centru....bet posma vidū (sprukt nav kur jo labā pusē barjera, kreisā atkal pretējais virziens) pēkšņi plūsma apstājas, labā puse tikmēr brauc uz urrā, nu neko, lēnām, bet braucam, pēc kāda laika attopu, ka piekļaušanās vietu kāds āmurs ir ciet aiztaisījis un pēc kāda laika nojausma pārtop skaidrā bildē - kreiso joslu aizdzen gandrīz līdz pat Lācplēša ielas galam, protams Ulmaņa gatves galā par šādu "sadalījumu" ne vēsts. Tad nu ņēmu un darīju zināmu šo cūcību RDSD, ir naivas cerības, ka pipeļūņiem, kas nemāk savas darbības darīt zināmas šoferiem, kāds arī aizradīs - kaut gan šī "remonta" tizlumus diendienā vērojot, māc zināmas šaubas.
Tad, nu lūgums, postot savas sāpes par norāžu neesamību, pārkārtošanās tizlumu u.c. ceļu "būvnieku" un/vai to uzraugu neizdarību. Tam vienreiz ir jādara gals !
Nu nav pie mums tādas darba kultūras kā ir piem. Japānā, līdz ar to ja pat darbinieks parastais ieraudzīs lažu - viņš nekad neizlabos lažu, vai arī nepateiks vadītājam, ka jūs "$impji" ekonomējat uz mūsu darba un apkārtējo (vadītāju, gājēju u.c.) drošību. Neesam acīmredzot vēl izauguši līdz tādam pašcieņas un cieņas pret pārējiem līmenim.
Izpaskaidrojiet Luudzu- lūk remonts uz Jūrmalas šosejas,tagad kur satiksme organizēta pa Jūrmalas virziena jauno asfaltu.
Ar Jebkuru tr-līdzekli braucot, secinājums ir, ka segums NAV gluds.Cik un vai būs "vēl" kāda biezuma kārta- par to ziņu nav.Pēc tagadējās apmaļu apstrādes skatoties, rodas iespaids ka diez vai.Gan jau ka "lohiem" pietiks ar šo kas jau ir.
Vispār par to visu procesu ziņas ir kampaņveidīgas un ļoti skopas.Pirmās sakarā ar remonta sākumu, nākamās jau bija sakarā ar joslu iz maiņu.Ļoti skopi.Un iespaids, ka privātpersonām/braucējiem tas vispār pat nekam neinteresē.Izskatās, ka kāds ļoti cenšas, lai tā info būtu "pareiza".
Turklāt, tajā jaunajā segumā visā tā garumā ir saredzamas 2 pretīgas līkumainas garenvirziena šuves, kas (šobrīd) ir prasti aizlietas ar piķi (melna viela..).Skats un iespaids tizls.
Vēl Ko- tagad drīzvien sagaidām, ka vienu jauku rītu (vai vakaru) izrādīsies, ka intensīvas satiksmes laikā tur būs tumšs.Tur ir tādi kuplā skaitā vairāki "ātrumslāpētāji"- kaut kādi mistiski "tehnoloģiskie" līkumi ik pa gabalam.Praktiski ļoti reti ir saredzams tāds auto, kas tos izbrauktu bez uzbraukšanas uz kādas līnijas.Pat gaiši sausā saulainā dienas laikā...
Braucot no Rīgas puses, uz vidējās dubultlīnijas un arī pāris tajās virāžu vietās ir (beidzooooot!!) pie asfalta pielīmēti atstarojoši elementi.Varētu priecāties.BET- šie elementi ir "pietikuši" tikai lidz Babītes rajonam.Tālāk, starp fotoradaru un Jūrmalas robežu viņu vairs (vai vēl ???) vienkāršī NAV.
Jautājums- Kāpēc un kāds ir "pamatojums".Tur ir tā slavenā "miglas zona", kurā savulaik rīta miglas stundās un rudenī ir notikušas LV vēsturē lielākās masveida sadursmes.Bet atstarotāju nav.Tumsā ir tur tumšs kā D-sā, pie kam vēl tās tupi nesaprotamās virāžas.Tas ir virziens, kur 1kārt būs tumšs, kad no rīta visa tā varza nesīsies uz Rīgu.Kāds un vai šim ir "izskaidrojums" ??
Nomales jāpieber arī tad, ja vēl dilumkārta paredzēta.
To, vai būs vēl dilumkārta, pateiks LVC, bet, ja nemaldos, bija runāts, ka šogad ieklās apakšu un naākmgad pēdējo kārtu (līdzīgi arī Siguldas virzienam).
Btw, Krastenes jaunais segums arī nelikās diez ko gluds.
Jā, mani arī tie līkloči ieinteresēja - piektdien sanāca braukt uz aizkraukli, izbraucot caur apvidu starp saldu un tukumu, dēļ kā rados uz w-pilenes, aizmirsis kas notiek uz jūrmalenes - secinājums - pa to šoseju tagad pat labā laikā nav garlaicīgi braukt...
Nē nu par satiksmes "mierināšanu" tagad visādi alternatīvie plānotāji un eko keko (f)aktīvistiki rauj ....., tāpēc arī laikam populārā - konkrēti tajos līkumos uz kādiem 30 jāsadzēšas, lai izbrauktu, jo josla jau ir remonta, nevis standarta platuma, jo no 3ām uztaisa tur 4as.
Par to gludumu interesanti, solīja jau, ka būs lielākais braukšanas ātrums tur....pie tā arī tas viss izlīdīs, jo pie "dienišķajiem" 90 nejūt īpaši negludu ceļu, virs simta jau drusku un 110-120 aizvien izteiktāk. Kāds vēl padomās, ka ritenis/bremžu disks met, bet nē - ceļš negluds :P
Kopumā jāsaka bēdīgi - vai nu pasūtītāji - LVC, RDSD vai kāds cits nepaģēr ceļinikiem atbilstoši sakārtot remonta zonas, vai arī tas ir kāds vispār pieņemts "nozares" pokh..js - uzlikt Koļu uz tādiem "sīkumiem", tāpēc man šo darboņu krokodīla asaras pie katras reizes, kad ikgadēji spīd maz miljoni budžetā jau sen ir pie kājas, žēl ka paši no tā ciešam bedru veidā.
Atkārtošos - kopumā ir 0 cieņa pret ceļu lietotāju, ar retiem izņēmumiem.
Nu labi, jāsaka jums "paldies par sapratni".Ka tur piķis uzliets starp klājumu joslām, tas nu vēl tā,ok, uzgaidām tālāko.Tas,ka (daudz) tehnoloģiskās virāžas- tas arī ir pa lielam kasīišanās.Tur pie vainas paši braucēji.Labais tonis sen nav atgādināts- ka šāda te blakus- vai priekšā- braucēja uzvedība no tobrīd dibenā-braucēja viedokļa ir nolaidība.Drošības drauds.Viņi izrāda savu "īsto seju", to ,kas ar p burtu rakstās.Naktī tur daudzi vispār brauc taisni pāri- nu tā ir jau necieņa principā.Naktī mums pie jebkuras pat mazākās iespējas cits citam vēlas izrādīt tieši necieņu.Ja dienā ir gan lohi, gan daļa itin normālie,nu tad naktī teju visi sevi tur par -asiem. Tas ir fakts,tā ir tendence, par ko te vislaik kladzinu.
Galvenais tas "mans" jautājums- kāpēc vienā pusfragmentā ir atstarojošais marķējums, bet otrā (vēl bīstamākā) viņa vienkārši nav.Kas šis ir- kādi noteikumi,panti, tehnoloģija, taupība, drošība- Kas ?
atbilde vienkārša - asfaltbetona ceļu - var, jo bitumena sastāvdaļas ir degošas, piķis arī deg, bet jautājums ir par temperatūru, gan apkārtejās vides, gan uzkarsuša asfalta klājuma gan tās degošās kūlas un ko nu tur jamā ir parāvusi līdz ar svilšanu.
Ja uz asfalta bez dzēšanas nokurinātu lielu salmu rulli esmu diezgan pārliecināts ka segums būtu pilnīgi sagrauts un pec paris kravas auto jau sadruptu sīkos gabalos.
Karma tāda, dedzina sadzīves atkritumus un kūlu un kamēr beidzot dadedzinājās līdz ceļam.
Tehnisks ieteikums - apstrādājiet to zemi ap tiem trubas galiem tā, lai tur neaugtu nekāda zāle, saberiet akmeņus, uzlejiet betonu, uzlieciet tai trubai kaut kādu oderi, izvēlieties citu materiālu vai izdomājiet ko citu.
Domāju, ka nevar gan. Idejiski jau uguns asfaltu nelāgi ietekmē, bet nevajadzētu salīdzināt degušu auto ar kaut kādu zāles vīkšķi. Pie tam parasti tāda kūla līdz asfaltam netiek. Gan zāle tiek pļauta, gan ir arī nomales. Sliktāk uzturēti parasti tiek grants ceļi, bet tur atkal nav kam degt.
Varbūt kaut kāds pamests privātais asfalta ceļš, kas zālē konkrēti ieaudzis, varētu tikt pie uguns, bet apšaubu, ka zāle nodegot to asfaltu tik ļoti ietekmēs.
Plastmasas caurtekas - tas gan, par tādiem gadījumiem ir dzirdēts.
Man paziņas pirms kādiem gadiem asfaltētā laukumā jāņu ugunskuru kurināja. Pēc pāris dienām, novācot pelnus, bija liels pārsteigums konstatējot, ka ugunskura vietā asfalta vairs nav - ir tikai bedre.
Te viens daudzmaz drosmīgs cilvēks bija ievietojis atskaiti-Kas un kā par Tavu (Manu) naudu tiek darīts.Bet interesanti, ka reportāža ārpus publikācijas vietas nav guvusi itin nekādu atsaucību.Šis ir klasika no tēmas "ļaujiet specālistiem strādāt"- nav ko kasīties, paskatīsimies kad bus gatavs, kas vispār tu tāds esi, ka uzņemies "spriest", uttt,etc,itd... www.facebook.com/intars.berzins/videos/2618304708193831/
Nee, draudzinj,neko netaisīs.Kamēr visapkārt būs Lohi ar tamlīdzīgu nostāju.Mans tev ieteikums- ja nevar sūdu izspiest, vislabāk būtu nesēsties drirst.
Tas tik bija pārsteigums pirmdienas rītā,tādu var uztaisīt tikai Latvijā.Mans no Mūkusalas apļa uzbrauca uz Salu tiltu,tātad mani tas neskāra bet žēl bija tos kuri bija auzās.
Sodien ar pa Jūrmaleni atvilku, uztaisijusi tur galvas mezģus, un cik ilgi turpina dirsinat tautu ar to mulkigo apgriesanos Pinkju/Babites virzieniem, labi ka gribētāju tur nav daudz.
(ne)Norādes ceļu remontos
Kādu laiku esmu valdījies, bet kārtējais dalbojobisms no ceļu "būvniekiem" ir drusku uzvārījis...
Nerunāšu par to, ka Salu tiltu remontē jau gadus divus.....
Šorīt, kā jau katru rītu braucot uz centru iekļaujos kreisajā joslā ar domu pirms nobraukšanas estakādēm pārkārtoties, lai nobrauktu zem tilta uz centru....bet posma vidū (sprukt nav kur jo labā pusē barjera, kreisā atkal pretējais virziens) pēkšņi plūsma apstājas, labā puse tikmēr brauc uz urrā, nu neko, lēnām, bet braucam, pēc kāda laika attopu, ka piekļaušanās vietu kāds āmurs ir ciet aiztaisījis un pēc kāda laika nojausma pārtop skaidrā bildē - kreiso joslu aizdzen gandrīz līdz pat Lācplēša ielas galam, protams Ulmaņa gatves galā par šādu "sadalījumu" ne vēsts. Tad nu ņēmu un darīju zināmu šo cūcību RDSD, ir naivas cerības, ka pipeļūņiem, kas nemāk savas darbības darīt zināmas šoferiem, kāds arī aizradīs - kaut gan šī "remonta" tizlumus diendienā vērojot, māc zināmas šaubas.
Tad, nu lūgums, postot savas sāpes par norāžu neesamību, pārkārtošanās tizlumu u.c. ceļu "būvnieku" un/vai to uzraugu neizdarību. Tam vienreiz ir jādara gals !