Normāli nepiešķiļ Audi a4, quattro, 2002

MapleG Reģ.: 03.01.2020

Audi a4, quattro, 2002.g. Nevar piešķilt kad auksts motors. Griezt griež, bet nepiešķiļ. Kad gāzē, tad var abarotus uzķert un piešķiļas. Kad silts vai remdens motors, problēmu nekādu. Serviss neko neatrada, bet mašīna tad bija jau darbināta un motors mazliet silts... Kas tas varētu būt? Ir kāda nojausma?

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Gāze?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
6 0 Atbildēt

Ogles?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 3 Atbildēt

Kas to lai zin uz ko tas quattro iet.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Ēteris? Paņem logu skalošanas trubiņu vai ekvivalentu, ko var iebāzt ieplūdes kolektorā. Otrs gals lai atrodas pie bardačoka, Starta gāzi izvēlies k2 ar papka tipa žikleri. Iepūt un brauc, kamēr neapnīk.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

ja dīzels tad var pārbaudīt sprauslas vai nedzen atpakaļ.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Sorr, nepieminēju, benzīns, 1.8

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Dīvaini, ka servisā neko neatrada, viss baigā čikeniekā. Palūdzu, lai tad stāv līdz pirmdienai, un tad lai riktîgi aukstu mēğina un skatās. Palasījos forumus, kas tik nevarētu būt, pieminēju servisā, bet viss esot čikeniekā.. ???? Gribētu varbūt no kāda uzzināt vēl iespējamās vainas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

No 2001. gada Eiropā benzīnauto ir OBD diagnostika kuru pateicoties ķīniešu skeneru kloniem var tagad nolasīt jebkurš ar 5eur vērtu skeneri. Pieslēdz un skaties ko rāda aukstam.

Iespējams temp sensors rāda -40°C kaut ārā +5°C un tāpēc arī nešķiļas.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Domā antifrīza dačiku? Vispār tas man te gļuko jau kādu laiciņu pēc viena remontiņa. Rāda, ka neuzsilst līdz galam, tad atkal uzsilst.... Dīvaini uzvedās. Pataustīju apļu trubas, viss OK, abas siltas, viss čikī, cik nu jēdzu. Termostats arī svežoks. Jauda nezuda, degvielu papildus nerija, padomāju, ka vnk gļuks. Tad cerība, ka aukstam pirmdien no rīta nodetektēs vainu.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 0 Atbildēt

Mums jau NAV servisu labu...vieni appisēji un bratoki

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ne vienmēr diagnostika parāda vainu.Manam auto arī ir problēma strādājot aukstam motoram.Piešķiļu,apgriezieni 1000, pēc 2-3 minūtēm nokrīt uz 700 un tad grib itkā noslāpt bet noturās,kādu brīdi strādā nevienmērīgi bet tiklīdz uzsilst visas problēmas pazūd.Un ja vēl izdomā uzsākt kustību kad viņš raustās tad aizrijās vai vispār nereaģē uz gāzes pedāli.Viss tas parādījās kad ārā temperatūra nokritās zem +6 grādiem.Biju uz diagnostiku, atstāju pie viņiem autiņu, darbināja no rīta un vakarā bet neko neatrada un kļūdas arī neuzrādīja.Ko ieteiksiet darīt lietas labā?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kas tev par auto? Drošvien štekeros mitrums, kas pēc pabraukšanas izžāvē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Citroen 1.4 vti

sidriks Reģ.: 23.01.2017
3 0 Atbildēt

Nomaini dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoru un lieta darīta. Man tas pats bija ar 1.8T.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

tas varētu būt īstais iemesls

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

OK, pateikšu, lai nomaina.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Pie reizes tad jau lai nomēra kompresiju katram motora cilindram! Ideālā gadījumā pēc tam vēl arī siltam! Varbūt tad varēs tikt tuvāk cēlonim.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Dažas pazīmes man arī nepatīk, kas varētu par zemu liecināt, īpaši tas, ka problēma parādījās pēc tam, kad autiņš nebija nedēļu pa svētkiem kustināts. Tad gan d***ā. Bet tā, ka eļļu rītu pirms tam, vai jauda kristu nav bijis. Motors ar nav bijis, vismaz manā laikā, pārkarsēts. Hvz

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Izklausās pēc gāzēta auto problēmām. Iespējams, ka vienkārši auto kompi gāze čakarē. Ja nav nekādi kodēti magnetefoni, tad ieteiktu pamēģināt uz kādu brīdi noņemt klemmes akumulatoram.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Nav, nav gāze. Vnk benis

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 0 Atbildēt

Karoče, nomainīja arī to dačiku, serviss saka viss kārtībā, šiem šķiļot, viss ok. Nu un šorīt - bez izmaiņām

MapleG Reģ.: 03.01.2020
2 0 Atbildēt

Kurš normāls serviss saprot ko vairāk par hadeni un diagnostiku? Un mēģina arī izdomāt iemeslus "kāpēc", nevis tupa pieliek pie diagnostikas un ar to viss beidzas, autiņš "kārtībā"... Kopš mehāniķi pēc mana jautājuma īsti nezināja vai šiem ir kompresijas mērītājs, sapratu, ka ar šo nepiešķilšanas problēmu man ir jāvēršas citur.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sveces apskatītas reāli? Augstsprieguma vadi tīri un ar labu izolāciju? Visi štekeri sausi un tīri ar labu kontaktu? Kādreiz apm. tik pat vecam BMW palīdzēja, kad dzinējs vēl silts, visus vadus un stekerus nopūst ar pretmitruma aerosolu.Tad, kad sveces labas, protams, tam bija diezgan bieži jāmaina un jāpieregulē.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Pēc sarunas sapratu, ka nekas nav reāli apskatīts. Veikta diagnostika ar kompi un viss. Tur jau tā lieta

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Vakar aizvedu auto pie Citroen dīlera,šodien bija gatavs,viss čikiniekā.10 stundas mans auto pie viņiem uzturējās,tikai 50 eur samaksāju,mans bija uz pauzes.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Un kas bija?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Un kas bija?

Kaut kādu devēju kas atbild par fāzēm esot noņēmuši un izmazgājuši.Mans tik smalkās lietās neko nerubī.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Liekas kad problēma atkal ir atgriezās,šodien pēc darba atkal gribēja noslāpt bet nebija tik izteikti kā pirms remonta.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Būtu japānis varētu to datčiku noraut un turpināt braukt brz problēmām, bet franču auto ir kaprīzi un vai nu strādā labi vai čakarējas bez gala.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Šodien neslāpa,ne no rīta ne pēc darba,značit tas devējs pisina prātu,būs laikam jānomaina.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

man arī, vienu rītu kā bitīte, citu - baidos, ka nepiešķilšu...

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 0 Atbildēt

Moška hollas devejs??Tas var smadzenes putināt.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Es te viğiku nofilmēju kā tā bēda izskatās youtu.be/HKgUlRbfCXw

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ieplūdes temp devēja un dzesēsanas temp devēja vadi nav sajaukti vietām? Kaut kādiem A4 motoriem to varēja pamanīties izdarīt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ja tik ilgi griez tad pēc pāris reizēm izgriez vienreiz ar izspiestu gāzi līdz galam tas ir pret pārliešanu. Ja gāze līdz galam tad vadības bloks nepadod degvielu un iztīrīsies cilindri. Tas problēmu neatrisinās, bet varbūt nebūs tik ilgi jāmoka.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Man tur dažādi, tad spaidu gāzi līdz galam, tad turu jau piespiestu līdz galam. Tāpat pielec tikai pēc kādām 10 reizītēm. Nu, citreiz ātrāk... Šorīt pieleca uzreiz.

Un kad pielec pēc šitās mocīšanas, tad reāli pēc beņas nosmird. Moš sūknis?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ja pēc beņas tad dzirksteles nav. Tev spoles uz katru sveci vai vēl sadalītājs?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Vai arī trekns maisījums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas tev nav japonamaķ - primitīvākais risinājums kas atrodams mašīnā ar nosaukumu "A4" ir wasted spark.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Hvz, tik gudra autolietās neesmu. Dura babuliene vulgaris.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

Man saka, ka varētu būt kkur pušu kartera ventilācijas šļauka, tjip slimība šitajiem audņiem. Ko jūs par to sakāt?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti