Riepu standarti.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Tātad runa par trīs standartiem - ekonomija, bremzēšana, troksnis.

Kāds ir saskāries ar šiem rādītājiem vienai un tai pašai riepai ar un bez šipiem? Kaut kā ražotāji izvairās norādīt un nevaru īsti atrast salīdzinājumu vai vismaz vienu korekti norādītu rādījumu ar šipiem.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Ko tu grasies atrast, ja šipenei normāli jābut šipotai, un tie decibeli arī tadai tiek noraditi, tas ka nav nešipotai "šipenei" nu diezgan loģiski ..., nav tā paredzets lietot

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Par to "nav paredzēts lietot" nepiekritīšu, tad jau neviens neražotu un netirgotu šipojamas riepas bez šipiem.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tur jau tā problēma, ka netiek norādīti. Parasti sakarīgākie internetveikali nenorāda šipenēm vispār neko. Kaktu kantori ieliek tos pašus datus, kas tai riepai ir bez šipiem.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 1 Atbildēt

nekropļojam latviešu valodu.....

radzes vai riepas ar radzēm

un radžotās riepas

kas neciena savu valodu tas neciena arī sevi

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Troksna limenis tacu ir riepai janorada , nevis sipiem

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Runā, kā muldi. Šipi pa tavam nav riepas sastāvdaļa?

Riepa ar šipiem ir skaļāka. Loģiski, ka mārketinga dēļ negrib norādīt, jo tiem uzņēmumiem, kuriem ir augstāks ISO līmenis, šīs riepas neiekļausies standartos. Tas manuprāt ir vienīgais iemesls, kāpēc slēpj. Bet maza cerība bija, ka kāds ar šo ir saskāries.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 1 Atbildēt

Exceptions from labelling

Tyres for cars made before 1 Oct 1990.[5]

Re-treaded tyres

Motorcycle tyres

Racing/sports car tyres

Studded tyres

Spare tyres

Vintage car tyres

Professional off-road tyres

en.wikipedia.org/wiki/Tyre_label

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ka radžotai riepai uz EU-uzlīmes troksnis netiek norādīts principā.Atliek sameklēt vienīgi subjektīvos datus no kādiem testiem.Tā kā radzes maz valstīs lieto,ne kuram katram modelim to atradīsi.

Šipojamas riepas bez šipiem ir jau vakarējā diena,tagad sacensība iet par to, kuram ir labāka radžu iestrādes tehnoloģija rūpnīcā.

Pie rīgas šipotājiem pa lielam pat senāk varēja dabūt galvenkārt prastākās radzes,kuras ir maz prognozējama garuma,ar štruntīgu kājas profilu un neprognozējamu iznākumu pie atšķirīga protektora dziļuma (tas mēdz par kādu milimetru atšķirties dažādiem riepu modeļiem).Attiecīgi, ja radze ir ,teiksim,0.2mm par garu, viņa skaļāk grab un riepa vairāk slīd pa cietu asfaltu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Par ziemas riepām šogad drusku pārsteidza, ka no rudenī uzliktām jaunām Nokian tagad aprīlī palicis 4mm.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Gaisa temperatūra visu laiku virs nulles - vot i rezultāts.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu taču neesi šo te dilstošo konkrēto modeli pieminējis.Ja mīkstās, tad skaidrs, ka siltumā nodils.Pie kam, silts bija visu ziemu un pliks asfalts.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.

www.nokiantyres.com/winter-tyres/nokian-wr-snowproof/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Phe,hm, šis gan jocīgi.Ne burti ne cipari neliecina, ka tām būt jādilst.Acīmredzot,(šodien) aizkadra fufeli var sagaidīt it visur.Kāreiz pats izskatu nok p-proof modeli vasarai,zb ;p .. Atliek ticēt vienīgi reālo lietotāju atsauksmēm.

Man šoziem PA4 ar V burtu dila kā parasti.Nu jau ir pieveiktas 2 pilnas ziemas un viena epizodiski.Pagāšgad pirmoreiz biogrāfijā ar viņām nobraucu vasaru- bet fig, žēl,tie ap 5mm tur kā ir tā ir, tagad apmainīju otrādi...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kāda ir tā burtu kombinācija ātri dilstošai riepai?

Priekšgājējs WR D4 pietika divām ziemām braucot 25-30k gadā ne-rallista stilā, kkur arī bija testi ar diluma mērīšanām un WR sērija bija viena no visstraujāk dilstošajām.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Burtu kombinācija ir drīzāk izskatāma no intuīcijas un no ticības kādam sev tīkamam ražotājam.Kurš nav iepriekš tevi apjaajis.Nokians visdrīzāk ar vienu roku "iedod", bet jau ar nākamo modeli no sava uzticamā lietotāja "paņem" ar uzviju.Vai otrādi.

Konkrēti nodilumizturību izsaka Treadwear indekss.To uz riepas parasti ir vērīgi jāmeklē,vienā pusē mazā šriftā būtu jābūt- jo tas bieži tiek mēģināts noklusēt un lietotājam/parastajam netiek acīs bāzts.Manā ieskatā, cerības sākas no kādiem 280.Ja 320, tas ir jau ļoti cerīgi.Bet ja 400-500, tā visdrīzāk ir cieta kaloša ar šaubīgām komforta un mitras virsmas īpašībām.Touring,tāteikt;).Tām vasarenēm,kur ražotājs pretendē uz Y ātrumburtu un kosmisko saķeri, mēdz būt 220 un 180. Vai pat 140,līdzarko nodilumcerības kļūst minimālas...

Ja ņemt ļodzīgu skandināvu tipa bezradžu švammi ar Q ātrumburtu- tā pie +20 nodils pa nedēļu.Šodien gan tādu ir kļuvis maz.Lepnākie ražotāji taču maisa savu gumiju ar eksotisku eļļu un uzliek vismaz T burtu.Jo augstāks ziemenei ātrumindekss- jo labāk uz asfalta un siltumā, bet sliktāk uz slidena.Jautājums tas pats- kam var ticēt un kam nevar- jo skaidrs, ka fufeli šodien var iesmērēt jebkurš, pašu mišolīnu ieskaitot.

Ja labi zināms ražotājs nosauc degvielas patēriņa un slapjas virsmas indeksu A vai B (vai kaut C)- cerība ir.Ja man to apgalvotu ķīnietis no mahimas plaukta- es tam neticu nepakam nee.Ja kkāds tur gy ir uzlicis 68dB, tas ir samērā ticami un tiešām būs klusu.Kaut gan aparātiski izmērītos testos izrādīsies tie paši 71-72dB.Bet,ja kāds cits mēģina ieārstēt 74dB jau no nulles un saka ka tā esot "laba riepa"??

Šaurākiem izmēriem tas varbūt nav tik būtiski, bet visas platās vasarenes jau pēc savas būtības ir skaļākas praktiski par jebkuru daudzmaz normālu ziemeni.Pie kam, mēdz būt, ka uz gluda asfalta ir samērā klusu, bet tikko brauktuves virsma drusciņ specifiski grubuļaina, tā dūkoņa izmainās kardināli.Glābiņa nav- jauna dūc dēl dziļa protektora, bet kolīdz atlicis 5-6mm, tā uzpeld jau citas nekomforta pazīmes.Vispareizāk būtu (mēģināt) ticēt savai vai citu konkrētu lietotāju taisnīgi izklāstītai pieredzei.Vienīgi ka par "savu" ir jāmaksā,bet reāli ticamu atsauksmi ilgi jāmeklē.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Yokohama Ice Guard Stud, otrā ziema pie manis, trešā vispār [atpirku no čoma kam uz otrās mašīnas bija vienu ziemu pavadījušas un max pāris štukas nobraukušas] - kādu milimetru tās riepas šoziem pazaudēja, tātad vēl kādas 4 ziemas priekšā.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Bija iepriekšējam auto šādas bez šipiem. Patiešām super izturīgas, beigās atdevu servisā pie riepu maiņas dēļ vecuma jo kādi 5-6mm protektors bija palicis. Bet nu ziemā nekādas izcilās saķeres arī nebija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par saķeri piekrītu, iepriekšējajā ziemā pukojos, šoziem nez kāpēc ne - vai nu saķere uzlabojās, vai es kaut kāda iemesla dēļ esmu vairāk pieradis...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Būtu vērtīgi, ja Tu savam auto uz sezonu uzliktu riepas ar vismazāko iespējamo svaru. Jā, riepu komlekts sanāks dārgāks, bet šo naudiņu atpelnīsi degvielas patēriņā ar uzviju.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nu ne pie šādas degvielas cenas.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Vajg likt ar degvielas patēriņa indeksu A (jeb vismaz B vai C;).Ar E ir reāli krietns puslitrs klāt, ar F vispār fufelis.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Pie kāda nobraukuma?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Puslitrs uz 100 nozīmē ka pie 20k nobraukuma taa ir papildus 100eur klāt. Tā kā īsti neatmaksājas baigi par to iespringt, superekonomiskās riepas ir neekonomiskas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 0 Atbildēt

un vēl ir vērtīgi nevadāt līdzi pilnu bagāžnieku ar mantām un uz aizmugures plaukta visādas bumbas un lāčus

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Neapšaubāmi, ka tādam vieglajam autiņam ar 1,3 t svaru tāds lācis ar 300g svaru noteikti smagi ceļ degvielas patēriņu.

Ja nopietni - es savam auto garākos braucienos esmu skatījies degvielas patēriņu un reizēm 2atā tas ir lielāks, nekā 5atā. Domāju, ka ārējie faktori kā, piemēram, vējš dod daudz lielāku ietekmi, nekā grabažniekā vesta lieka kanniņa ar antifrīzu vai domkrats.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jo zemāk nosēdies, jo labāka eirodināmika.Vai nu vienam otram ieteicams savirzi noregulēt pie tā slogojuma, ar kuru ikdienā tiek vairāk braukts.

arba Reģ.: 16.12.2002
3 1 Atbildēt

un neliet pilnu bāku !!!

tikai 10 l

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Un aiziet pa lielam pirms braukt.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
2 0 Atbildēt

Vēl Uzlimēt sporta uzlīmes un galvu ar žileti noskūt, lai aerodinamika labāka.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

kā ietaupīt degvielu

1. noņemt divriteņu turētājus no jumta

2. noņemt plastmasas kravas kastes no jumta

3. turēt precīzu spiedienu riepās, kāds paredzēts

4. bagāžniekā nevadāt līdzi visu no A līdz Z

5. nebraukt ātrāk par 90 km/st

6. izvākt visu lieko un drazu no salona un zem sēdekļiem

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

turēt precīzu spiedienu riepās, kāds paredzēts-

vairāk var ietaupīt, ja spiediens lielāks, kā paredzēts, jo mazāks riepas saskarsmes laukums ar asfaltu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Riepa dils neproporcionāli un visu pazaudēsi ātrāk pērkot jaunas riepas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

-plus jāierēķina arī piekares remonta un zobārsta izdevumi.Katram riepas modelim ir savs kritiskais spiediena punkts, pie kura braukšana kļūst kaitinoša.Bezīnbākas vāciņš lielākoties sludina fufeli.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par maz laikam var iepūst tikai tie, kam pie dirsas vai tie, kam ir koka ratu ripuļi. Man golfam ir paredzēti 2 bāri - man standarts ir 2,5, jo savādāk riepas ir neadekvāti plakanas...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

7. Nelikt savam auto 3 izmērus lielākus diskus.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Par riepu speidienu interesanti-Insignia ar tiešo spiediena mērīšanu piedāvā trīs izvēles tukšas riepas indikācijas līmenim-light/heavy load un eco.

Ja light un heavy spiedieni ir "normālās" robežās 2,2-2,8 atmosfēras tad eco jau pieprasa 3,2

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

varētu kāds pastāstīt kā rīgā gaiss uzlabojies, samazinoties auto plūsmai 2-3 x

par cik % putekļu mazāk

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt
Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.

www.nokiantyres.com/winter-tyres/nokian-wr-snowproof/

Salīdzinoši maz braucu, bet nokian wr suv 3 šobrīd 6+ mm un šķiet, ka jau otrā ziema

p.s. Uzliku ļoti vēlu un noņēmu jau pirmajās marta dienās

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Par ziemas riepām šogad drusku pārsteidza, ka no rudenī uzliktām jaunām Nokian tagad aprīlī palicis 4mm.

Vai nu ļoti daudz brauc, vai arī kaut kas nav īsti labi.

Man mīkstās Michelin X-Ice XI3 novilka 5 ziemas, kopumā tur kādus 45 tūkstošus km un mm vēl virs normas bija, vien uzvedība nepārliecināja.

Tāpat lielākoties braucu pa tīru asfaltu, liku virsū, vēlākais, oktobra vidū, agrāk par aprīli nost neņēmu.

Uzliku jaunas, citas mīkstās riepas, bet nu šīs vēl virsū. Kad noņems, varēs mm apskatīties, lai gan uz aci jau var redzēt, ka gluži labs protektors.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Michelin Energy Saver - cepuri nost, super riepas, esmu ļoti apmierināts.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tur viņas mainās pa paaudzēm un collām bet cik pie rokas bijušas tad diezgan slidīgas pa slapju

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok, bet jāskatās tomēr ar kādu izmēru,profilu un platumu kurš brauc.Ir taču milzums modeļu, kuri grozās tikai relatīvi augstos profilos no 55/65 un tikai platumos max līdz 205/215.Kāreiz šis ir tieši tāds. www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver.htm -tas, ka neskatoties uz cenu un solījumiem, šīs markas riepas var nebūt pa prātam piekasīgam lietotājam un ka lielos vilcienos slapjums un labo īpašību saglabāšana visā nodiluma periodā vispār nav viņu stiprā puse,tas diemžēl tā ir.Kosmiskās īpašības piemīt vien atsevišķiem šī ražotāja modeļiem par kosmisku cenu.Un arī tad dažreiz ne tik lielā mērā, lai gūtu pilnīgu apmierinājumu par izdoto summu un iedomātajām cerībām.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.

www.nokiantyres.com/winter-tyres/nokian-wr-snowproof/

Diemžēl ir pieredze ar Nokian - klusas, uz ledus OK, bet dilst ļoti, turklāt manā gadījumā - WR D4, bija smalki lameļota, kas diemžēl rezultējas protektora mikroplēšanā t.i. uz grantenēm pa maziem gabaliņiem paraustīja to riepu, rallijos nepiedalos, riepa tika pirkta tā paša gada jauna, turklāt ražota ar Somijā, nevis RU.

Pirms ziemas, nospļāvos, un lai nepārmaksātu, paņēmu atjaunotās - skaļas, prātīgi braucot OK (cik nu sniegs šoziem (ne)bija), bet dilšana - kolosāli, knapi var pamanīt, gan jau ka rullēšu visu gadu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

+1 par atjaunotajām, jau gadiem ziemā ar tādām braucu. Uz ledus un sniegā uzvedās krietni labāk nekā jaunas lētā gala riepas, bez tam nav žēl ik pa pāris gadiem nomainīt. Ok, ir drusku smagākas un skaļākas, bet cena to atsver.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Atjaunotās vairs nav aktuāli kopš ķīniešu riepas tiek vestas iekšā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bet ko es saku: atjaunotās uz ceļa turas labāk nekā tie ķīniešu mēsli! Un vēl varam uz to paskatīties no ekoloģijas viedokļa - riepām tiek dota otra dzīve, nevis izmesta svalkā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Riepā iemeties mīkstais, cilvēks iebraucis uzpildes stacijā to pumpē...

Garāmgājējs nevar nociesties un ironiski jautā: vecīt tu ko dari?

Pumpētājs: Neko, tāpat...mainu riepā gaisu

Garāmgājējs saprot ka viņu velk, nepaliek parādā: Visu!?

Pumpētājs: Nē,nē! Tikai apakšējo

Frontera Reģ.: 12.12.2019
1 2 Atbildēt

1983 gadā brauca un nestresoja par riepām..cauru gadu mauca un visi bija laimīgi,tagad....nevienam neinteresē riepas,vnk jābūt BRENDAM..lai darbā visi apjūsmotu ,ka riepas dārgākas par pašu auto..slimi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ko tu tur fantazē. Laimīgi bija vispār ja riepas dabūja un stresoja nepārtraukti, nepārdurt, neiemaukt grāvī, bēra smiltiņas, lai kalnā uzbrauktu. Pēc sastāva tās riepas bija vissezonas. Bet jā nestiloja ar platām riepām un milzu diskiem.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

Ja būtu pieejamas brendu riepas, lietie diski un viss pārējais kas tagad pieejams, arī 1983.gadā pirktu un izrādītu viens otram.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Reālie vēstures stāsti gan runā par to, ka viens otrs no tiem toreizējajiem varoņbraucējiem bija uz dsas un izkārtu mēli, kad tolaik reāli saskārās ar tieši ziemai domātu riepu.Vai kad reāli salīdzināja to savu "vis varēšanu" ar kādu kolēģi, kurš bija ticis pie ziemenēm.Krieviem kopš 50jiem darbojās riepu institūts НИИШП un jau agros 70jos autovaz sakarā uzsākās tehnoloģiskā sadarbība ar itāļu Pirdelli.Protams, viņi nespēja nodrošināt pienācīgu gumijas sastāvu un vārīja prastu sintētisko kaučuku- vadoties pēc savas bagātīgās pieredzes gumijzābaku un galošu rūpniecībā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar brendiem ir vienkārši - ja riepas nav lieli koka ratu riteņi, tad starpība starp ķīnu un pieklājīgu vidusmēru ir tik smieklīga ka kauns to ķīnu ņemt. Bet ja riepas ir lieli koka ratu riteņi - kā tu, kas var atļauties braukt ar mašīnu kam tādi nāk, nevari atļauties normāla ražotāja riepas?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Tev tie kolēģi tādi jocīgi. Ar visu ko lielās, bet ar riepām?

Nu nez, nez.

P.S. Man ir kā Msh saka - 15''ajam izmēram es samērā lēti varu paņemt gan Michelin, gan Nokian,bet pirkt kaut kādu Hujduj, kas maksā tikai nedaudz lētāk - danunah.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Man 4 gadus uz viena auto at riepas , f klase,bet man po tas papildus patēriņš un tas ka skaļākas..līdz ziemai novilkšu, tad likšu analogas jaunas.nobraukums apm 80tkm. Vienīgā reize kad ņemtas nost 4 gados- tad kad diskus krāsoju. Manām vajadzībām ideāls variants, parsist nevar, dubļiem , sniegam arī lieliski.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ar brendiem ir vienkārši - ja riepas nav lieli koka ratu riteņi, tad starpība starp ķīnu un pieklājīgu vidusmēru ir tik smieklīga ka kauns to ķīnu ņemt. Bet ja riepas ir lieli koka ratu riteņi - kā tu, kas var atļauties braukt ar mašīnu kam tādi nāk, nevari atļauties normāla ražotāja riepas?

šis taisnība. Man pie biroja stāv visādi x5 rendžroveri un landcruizeri ar riepām, kuru brendu nekad neesmu dzirdējis un diez vai dzirdēšu. Visticamāk cilvji bija krietni pārsteigti ka nopērkot tādu kluci būtiski pieaug rezerves daļu cenas, t.sk riepas. Bail domāt kādi bremžu diski tur stāv

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Un kā ar ātruma un svara indeksiem,tie uz kaut ko iespaido?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jo augstāks ātruma indekss, jo teorētiski sagaidāma augstvērtīgāka riepa.Mēdz gadīties, diemžēl, arī ar lielāku teorētisko iespēju, ka viņa ātrāk nodils.Ja kādam modelim ir tikai viens ātruma variants, tā ir diezgan laba pazīme.

Svara/kravnesības indekss visām viena izmēra riepām parasti ir 2 varianti- standard un extraload, tie atšķiras par 3-4 cipariem, piem 205/55/16 izmēram tas būtu 91 un 94,kādiem citiem iespējams 100/104, 99/103, 92/96 utt. No extraload riepas gan var reāli sagaidīt diska aizsargmalu,kas jau pie 55-45tā riepas augstuma var būtiski palīdzēt nenoskrāpēt vai pat nesadauzīt diskus.

Pat viena un tā paša modeļa riepai atkarībā no profila/izmēra tā aizsargmala var gan būt, gan nebūt.Kamēr konkrēto riepu neredz dabā, tirgoņi šo lietu parasti iepriekš nezina un internetā to noskaidrot arī ir šaubīgi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Laikam bija tā, ka lielāks ātrums nozīmē nostiprinātāku karkasu mazākām lielu spēku ļurcībai un mīkstāku gumiju labākai saķerei.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ja tā loģiski padomā tad ar cietāku riepas karkasu viņa būs nekomfortabla pie ceļu nelīdzenumiem jeb es kļūdos?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur versijas dažādas.Karkass pa lielam ļoti svarīgs, bet viena ražotāja vienāda modeļa un izmēra riepai attiecībā uz ātrumindeksu atšķirība ir lielākoties gumijas sastāvā.Nav garantēts,ka lielākam ātruma indeksam būs mīkstāka vai nodilum/neizturīgāka gumija - tendence gan ir,bet atsevišķiem tiešām labiem ražotājiem mēdz būt arī otrādi.

Karkasa uzbuves atšķirības iestājas kkur uz robežas ap 45-55to profila augstumu, kā nu kuram. Kāpēc te daži (iespējams, ne bez pamata) runā par dažu atjaunoto riepu pārākumu pār ķīnas drazu- jo tieši karkass tiek otrreizēji izmantots.Širpotrebam nav ne īsti karkasa, ne arī laba sastāva gumijai- ir tikai "skaists" pro'tektora raksts.Kamēr ir 8mm, tamēr pa ūdeni brauc jebkas.Bet, kolīdz runa par uzvedību nodiluma vidusperiodā vai uz vienkārši mitras virsmas bez ūdens kārtas, tā no kalošu gumijas brīnumi garantēti.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tad kādi būti piemēroti riepu indeksi max ātrums/kg ja auto pilna masa 1700 kg un riepas augstums 55?Runa iet par manu egli.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja runa par 205/55/16, es tomēr skatītos uz modeļiem, kuriem ir tā aizsargmala.Kādiem diviem no desmit viņa būs,un tā ir laba pazīme.Iespējams, ka tieši ar kravnesību 94,parastā 91 vietā.Kosmosā netēmējošam lietotājam ātrumindekss V būtu normāls kompromiss starp cenu,nodiluma prognozi un iespējamo komfortu.Ja ir W, tad jāpapēta, vai tas ražotājs nemelo un ko saka reālie lietotāji.Sliktākais ir samaksāt un nebūt apmierinātam.Tur tas tyrereview co uk ir viens no retajiem resursiem, kurā var cerēt uz kādiem reālu lietotāju viedokļiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Runa iet par 195/55/16

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šim izmēram kravnesība ir 87standard un 91extraloadXL, es skatītos tieši uz 91.Ātrumburts visdrīzāk būs V.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Runa nekur nevar aiziet.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

205/55R16 bija 94v premium contact 5, šogad nolēmu pamēģināt primasy 4 sanāca 91v. Pārsteidzoši labi turējās šī rīta šļurā uz ceļa. Arī conti bijas labas vasaras līdz pat nodilumam, iesaku.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šļurā labas pajaunas vasarenes parasti turas diezgan labi,vai pat labāk kā padilušas ziemenes.Līdz momentam, kamēr viņas spēj to šļuru izšķaidīt un "izkrist" līdz cietam asfaltam.Tiklīdz tas asfalts zem šļuras ir kaut drusciņ apledojis, tā sākas jau cita dziesma.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Atjaunotās vairs nav aktuāli kopš ķīniešu riepas tiek vestas iekšā.

ķīnieši ir neadekvāti dārgi palikuši, sākot jau ar to Sailunu....atjaunotās ir 30-40% lētāk, seviški R16-R17 un uz augšu, mazajiem R14-R15 iespējams starpība ir mazāka, bet tiem jau arī prēmiumi par pieņemamām cenām ~50 eiro gadās !

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Sāk reklamēties un sajūtās kā Michelin.