Atļautā braukšanas ātruma samazināšana apdzīvotās vietās līdz 30 km/h.

imzz Reģ.: 27.02.2015

Ceļu satiksmes drošības padomes domnīca Nr.32, kas notiks 2020.gada 2. oktobrī pl.11:00 Satiksmes ministrijā (Gogoļa ielā 3, 313.telpā 3.stāvā).

Domnīcas diskusijas temati:

2.Atļautā braukšanas ātruma samazināšana apdzīvotās vietās līdz 30 km/h

Stokholmas deklarācijā, kas pieņemta 2020. gada 19.-20. februārī 3. globālajā ministru konferencē par ceļu satiksmes drošību “Pasaules mēroga mērķu sasniegšana 2030. gadam” tika nolemts: Galveno uzmanību veltīt ātruma pārvaldībai, tostarp tiesībaizsardzības stiprināšanai, lai novērstu ātruma pārsniegšanu un padarīt 30 km/h par obligātu maksimālo braukšanas ātrumu vietās, kur mazaizsargāto satiksmes dalībnieku un transportlīdzekļu vadītāju ceļi bieži un plānoti krustojas

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 4 Atbildēt

atbalstu ātruma samazināšanu:

1. man te pie mājas ir divi guļošie policisti, bet diezgan tālu viens no otra, un lielākā daļa autovadītāju taisa nenormālus un debilus uzrāvienus no viena uz otru - kāpēc???

2. daudzi motociklisti nez kāpēc iedomājas, ka no viena ātrumvaļņa līdz otram, ir jārauj uz viena riteņa un ar maksimālu uzrāvienu un troksni...

3. kāpēc ātrumvaļņi? tāpēc ka divi bērnudārzi un gājēju pārejas ierīkotas, katra savā ielas galā...

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

lielākā daļa autovadītāju - tie gadījumā nav vieni un tie paši no kaimiņu kvartāla? Cik es esmu novērojis, tad situācija ir gluži pretējā, daudzi ļoti apzinīgi taupa piekari, un to guļošos pārbrauc ar 2. pārnesumu un 20 km stundā, jā tieši ar 20, nevis 30. Un visi, kas brauc aiz viņiem, saprotams, ievēro to pašu režīmu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kādi jau tie gulošie... Manā ciemā abpus skolas ceļagalam ir uz asfalta saskrūvēti tie dzelži, es tiem braucu pāri uz kādiem 10 kmph, vairāk diez vai būs, jo braucot ātrāk, nenormāli bliež pa piekari - tikmēr citiem gulošajiem normāls ātrums ir 30, citiem 50, nu un minos ka jaunības gados pie manas dzimtās skolas esošajiem gulošajiem pāri ar muteres golfu gāju uz 70...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 4 Atbildēt

Ļoti ok. Maģistrālās ielas atstās ar 50/70, kvartālu iekšpusē varēja visur likt dzīvojamo zonu. Realitātē varbūt ātrums pietuvosies 50, tagadējo 60-65 vietā

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Uz maģistrālajām ielām noteikti nē, kur dzīvojamā zona, ok. Runājot par moto, lielākā daļa tāpat NEKO neievēro, pofig cik, 30-50-70! Vakar vājprāts, ko tik nenācās redzēt! Plūsma jau tā iet +10, po, tie vesels bars slalomā pa starpām visiem uz +30 vismaz vēl!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 5 Atbildēt

Rīgā un apdzīvotās vietās ātrumu var samazināt ar daudz vienkāršāku līdzekli. Ir jālikvidē soda veids “brīdinājums”, par ātruma pārsniegšanu. Mēneša laikā pārvietojamie radari ievāks miljonu un pēc tā visi pilsētās brauks 40-45km/h. Nav lieku izmaksu par zīmēm un daudzu likumu mainīšanu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 3 Atbildēt

un tad atkal radari ir jādemontē vai jāpārliek uz citu sāpīgu vietu

650 Reģ.: 25.01.2017
6 2 Atbildēt

Kārtējais meesls un fufelis.Orientēts uz to, lai "kāds" varētu izrādīt savas (bez)darbības attaisnojumu un "kādam" rastos pamatojums atkal kko ieviest un apgūt.Par Lohu naudu, prottams.

Līdz šim neviens atbildīgais nav spējis izkontrolēt nedz pastāvošos 50, ta kur nu vēl pārvietošanos reālajās/esošajās "dzivojamajās" zonās.Kur morālie kropļi joprojām nesodīti sip pusmetru gar krūmiem un kāņutelpu izejām uz tiem pašiem 50, ja ne vēl uz +50.Nerunājot par To, ko pa visu perimetru izpilda viņiem līdzīgi kropļi uz diviem riteņiem.

Muldēšana,demagoģija uz aiz 99% lohrakstu apslēpta kāda smalki ieplānota aizmugurējā doma, ko attiecīgie "izredzētie" populārzinātniski pasniedz priekš Lohiem.Johaidī,jā, tai tur lohodomnīcai vienkārši nav citu tēmu, par ko būtu(šobrīd)"aktuālāk jādomā".Reku db raksta- "rīgas centru pametusi vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju"- tātad, politika ir pareiza.Sagaidām tukšas ielas,pamestus graustus un žurkas.

ak Reģ.: 13.01.2003
8 3 Atbildēt

Pie di***as Stokholmas deklarācija. Mēs neesam Zviedrija. 50 km/h nav liels ātrums ja tā, ja to vismaz ievēro. 30 vispār smieklīgi, es ar riteni braucu ātrāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Problēma ir nacionālajā vēsturē.Folklorā tas ir vairākkārt aprakstīts- uzkāpt uz sūdučupas un skaļi Kladzināt (nelaikā un par neparko..),bučot roku (zviedram..) un dsu (fonbaronam) un utttt.Kurš var atļauties neko nekam nebučot -tak loģiski, ka "starpnieks".Tas, kurs fonBarona vārdā un uzdevumā Lohiem ticami izskaidros- kam un kāpēc un cik dziļi "nāksies" bučot.Par to pateicīgie Lohi "pa ceļam" nobučos vēl arī viņam, šaubu nav..

dubis Reģ.: 21.10.2019
6 0 Atbildēt

Uzlikt ātruma samazinājuma zīmi nevietā un nelaikā ir pats idiotiskākais, veselībai bīstamākais lēmums kādu var pieņemt. Pirmkārt, ja kaut kur konkrēti vajag samazināt ātrumu, to nedara ar zīmi, to dara ar infrastruktūru. Iedomājieties paši - nakts, tukšas ielas, kāda jēga un motivācija tur to ātrumu nomazināt. Jā, pagalmi, biezi apdzīvotas ielas, bērnudārzi, citi īpaši objekti, tur jāskatās ko papildus sataisīts infrastruktūrā, lai tur braucot nav vēlmes braukt ātrāk par atļauto un lai tur vispār nav vēlmes braukt cauri. Īsumā gājēji domās, kā auto brauks uz 30, a šie reāli uz tiem pašiem 50-60, un parasti, ja kāds pārrēķinās, beigās sanāk CSNg. Domāt jau var, bet tad katra konkrētā vieta jāizsver, un vēl jāpamēģina nodrošināt normālu apbraukšana, nevis kā tagad daudz kur vienkārši sastrēgumu laikā Waze ved caur pagalmiem. Nebūs kaut kādā sastrēguma uz maģistrālās ielas, nebūs blakus pagalmos bīstamu situāciju no tranzītniekiem, būs tik ar savējiem svimpjiem jātiek galā, kas savā pagalmā nespēj to ātrumu ievērot.

WALA Reģ.: 19.06.2002
7 2 Atbildēt

Noteikumus jopcik samācat gājejiem un velosipēdistiem, citādi šis kļūs atri par iemeslu daudziem vīlēt ar elektro - kautko , un attiecīgi būs mazais pizdecs kas tur notiksies. Kamer ielas pārsvarā atri braucoši auto, kājamgājeji vēl kaut kā respektē noteikumus, bet kur ir 30 km/h jopcik skrien velo zem ratiem un vēl lūr uz tevi kā idiotu .... V-Rīgai vislar ar velo droši ir braukt tikai lēnāk par tiem "nezinu pa kuru pusi iešu" ... gājējiem

taaneko Reģ.: 30.07.2008
9 1 Atbildēt

Un pēc tam uz 20, 17, 15 km/h...

Es saprotu, ka cīņa ar sekām veicina biznesu, nodrošina darbu un finansu līdzekļu apgrozijumu. Mūsdienu sbiedrība nespēj cīnīties ar cēloņiem, jo tas nav ētiski demokrātiski un humāni.

Evolūcijā-izdzīvo stiprākais, degradācijā- pastāvēŗsim pagaidīsim vājāko viņš netiek mums līdzi.

Vai kāds vēlas oponēt tam ka ja autovadītāja apliecību dotu tikai tiem, kas biķernieku trases apli ar savu auto spēj izbraukt 90 sec. CSN negadijumu skaits samazinātos par 90%?

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 4 Atbildēt

Statistika saka, ka ātrums ietekmē IKP. Jo zemāks, jo zemāks IKP.

Domāju, ka šis ir Krapša stila risinājums, jo ātruma ierobežojums risina visu. Arī tuvredzību un plānprātību

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 2 Atbildēt

Vai zināji, ka Krapsis pēc izglītības ir drēbnieks? Ka ar prifesionāla dirslaižas dotībām viņš spēj nodrošināt patstāvīgus ienākumus tik daudziem pie siles esošiem, ka pie varas būs ilgāk kā lukošenko?

650 Reģ.: 25.01.2017
16 0 Atbildēt

Kāds tur suuda ikp, ja runa iet par iespēju kaut ko apgūt un ieviest.Vienalga ko,jebkādu absurdu ,galvenais ka esi tas ieviesējs un ka Lohi to (vai par to) procesu garantēti samaksās.Savukārt badu cietošie mēdītāji mums daiļrunīgi izskaidros un pamatos dajebkādu idiotismu.

Lohu kultivācija notiek masveidā.Jālīdzinās uz ceļa ir pēc vājākā.Bet tam vājākajam nav itin nekādu ne pienākumu, nedz stimulu kļūt stiprākam.Gluži otrādi, iegūtās lielmeistara iemaņas un sasniegto kustību koordinācijas līmeni viņš uzreiz var atļauties iztērēt vai nu debiliem izgājieniem, vai dažādām blakuslietām.Kuras vairumā gadījumu tiešām kļūst par cēloni pārpratumiem un negadījumiem.Bet pierādīt to neviens nevar (negrib!).

Plakāts taču vēstīja- skaties 2x, vari neieraudzīt lohu.Neba jau "neesi lohs,nesip uz 240,jo te visapkārt ir 3x lielāki lohi par tevi".Agresija atstāj rētas.Jā.Bet ne jau ka "nevelcies pa trešo joslu, neradi precedentu agresijai.."

Tāpēc ir jāsamazina ātrums.To var itin viegli, turklāt uz tā rēķina nopelnīs gan naskie idejas ieviesēji,gan vēlākie tehniskie apkalpotāji.Samazinājumam ir jābūt pēc iespējas nepamatotākam un kaitinošākam,vēlams līdz pilnīgam absurdam, lai veicinātu vēlmi to pārkāpt.Kvīti vēlams piesūtīt ne biežāk, kā reizi gadā- lai Lohi pēc iespējas mazāk zinātu, cik reiz ,kurā vietā un par kādu summu ir tikuši piefiksēti.Ok.Jā.Oik.

ak Reģ.: 13.01.2003
7 0 Atbildēt

Labs, kā naglai uz galvas

Freijers Reģ.: 06.09.2018
10 3 Atbildēt

Kas mani izbrīna ir visādi haluji no šī foruma, kas vēl par šo idiotisko ideju, ko virza visādi pilsēta cilvēkiem (cilvēkam nedrīkst būt auto !!!) pļūrzaki un mērķis ir skaidrs - ne jau kaut kāda drošība, bet pusslēpta auto čakarēšana, pēcāk izradīsies, ka 30 ar par daudz, vajag visā pilsētā dzīvojamo zonu, pēc tam, ka vajag vispār visiem uz lidojošiem paklājiem pārvākties...līdz ar to čakarējot arī cilvēku mobilitāti un kolhozu veidošana - lai sēž visi čupā un sūc 5 eiro aliņu Tērbat ielas svētkos. Nupat jau pusrīga ir ar stabiņiem pieķēzīta - bet vadītāji tikai klusē un haluji māj ar galviņām !

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Kādiem stabiņiem?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 1 Atbildēt

Tak iebrauc "dižās pilsētas'' Imantas rajonā pa Kurzemes prospektu un paskaties, kā "daiļi" nobremzēta (ķipa "mierināta") satiksme.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es knapi varu iedomāties kur tāda imanta atrodas, tb man tur nav nekas ko meklēt. Kas ir ar tiem stabiņiem, britu risinājums kur tev jāviņģo no vienas ielas puses uz otru?

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

msh, beidz apcelt manu rajonu Jā, tie paši a ļja britu spīzdīgie stabiņi pāri pirmajai joslai. Jo gājēju pārejai pieliekot luksoforu ar pogu, nepietiks naudas nākamajam korporatīvajam tusiņam ar Emmu, Annu un Tatjanu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Abās pusēs ietves, pārredzamība, 50km/h

goo.gl/maps/FkfngH4iZ4pUCKgbA

Laba pārredzamība, 50km/h

goo.gl/maps/mkyrraZonstcnoDRA

Brauktuve šaura, mājas tuvu, pārredzamība uz priekšu ierobežota - 30 km/h

goo.gl/maps/RhgrR4UNS6hj9oyi6

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Nu, un kas, ka trešajā bildē iela ir šaurāka? Tad tāpēc par katru cenu vajag valsts regulētu ierobežojumu? Ja esi labs autovadītājs, tāpat bez visiem papildus ierobežojumiem samazināsi ātrumu, ja būs tāda vieta ceļā. Kas, vai tad visur obligāti ir jābrauc ar max 50?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

To tu paskaidro tiem, kas to tā arī uztver - ja reiz 50, tad 50, ja 90 tad 90. Varbūt pat plus 5-10-20 un vairāk.

Un blakusapstākļi - septembra pirmās divas nedēļas, lietus, migla, slidens ceļš, bulku vāģi un veikali ceļa malā, daudz cilvēku staigā, nekas.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 2 Atbildēt

Conqueror rakstīja: atbalstu ātruma samazināšanu:

1. man te pie mājas ir divi guļošie policisti, bet diezgan tālu viens no otra, un lielākā daļa autovadītāju taisa nenormālus un debilus uzrāvienus no viena uz otru - kāpēc???

2. daudzi motociklisti nez kāpēc iedomājas, ka no viena ātrumvaļņa līdz otram, ir jārauj uz viena riteņa un ar maksimālu uzrāvienu un troksni...

3. kāpēc ātrumvaļņi? tāpēc ka divi bērnudārzi un gājēju pārejas ierīkotas, katra savā ielas galā...

Es neatbalstu! Pieļauju, ka taviem guļošajiem absolūti tur nav pamata atrasties. Vienkārši kārtējā māmiņa noteikusi visa kvartāla dzīvi. Pieļauju arī, ka viņa tur sen vairs nedzīvo. Un tagad cilvēki priecājas vasarā atvērtajos logos saņemt papildus atgāzes. Vienvārdsakotmalači! Pietiek jau ar dzīvojamām zonām, kur izbūvēts smuks trotuārs, bet vecāki ir par debīlu, lai iemācītu bērniem CSN. Vienkāršāk ir uzlikt bezjēdzīgus guļošos? Es vispār neatbalstu guļošos kā tādus. Ir ātrumu ierobežojošā zīmē. Ja grib ierobežot reāli, lai liek fotoradaru, noalgo policistu ar fēnu krūmos, lietderīgi tērē līdzekļus, bet lai nečakarē ceļu un gaisu.

Ok, pofig. Var likt arī guļošos, kuri piespiež samazināt braukšanas ātrumu līdz 20km/h. Bet, ja guļošais piespiež samazināt vēl vairāk, tad gan konstruktoru, gan darba darītāju, nerunājot nemaz par pasūtītāju, kurš par tādu mēslu uz ceļa parakstījās, uz Sibīriju izsūtīt pāris gadus sniegu patīrīt. Es gan liktu cietumā profilakses nolūkos, lai veicināta smadzeņu attīstību... bet ne mana aita, ne mana druva.

3. Ja reiz tur bērnudārzi un tik ļoti bīstama zona, tad tam ir jāparedz barjeras un skrejlapiņu stabi ar CSN kursiem mātēm ar bērnu. Pēdējais gan būtu jāievieš kā obligātais 2x gadā līdz brīdim, kad bērns vilks atpakaļ māti no ceļa šķērsošanas nepiemērotā vietā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 1 Atbildēt

Labāk nepateiksi ! + vēl tas, ka tos guļošos mēslus nekrāso, kas savukārt nozīmē to, ka ar 20-30 km/h cik nu tajā posmā atļauts var pannu ar zemi iepazīstināt....Pēdējā laikā, kas tiek veidots satiksmē, nu jau diemžēl arī pierīgā - laikam arī tur ir ekoāmuri uzradušies - ir vnk vāks !

Krotow Reģ.: 09.09.2008
4 0 Atbildēt

... Pēdējais gan būtu jāievieš kā obligātais 2x gadā līdz brīdim, kad bērns vilks atpakaļ māti no ceļa šķērsošanas nepiemērotā vietā.

Šis ir 300% taisnība. Pats esmu no tiem bērniem, kuram regulāri nācās māti bremzēt pie ielas malas ar garām braucošiem auto. Jau paredzēju viņai galu zem riteņiem, taču ar gadiem prāts uzradās. Pēdējā laikā kopā ar visatļautību (ko vvz kāpēc sauc par "cilvēktiesībām") bērniem CSN vairs nemāca (jo pašiem pox un pārpūlēsies mazulīši) un tagad gan lielie gan mazie drasē pāri ielai, neskatoties uz virsū braucošu auto, apmēram vienādā proporcijā. te nu prasās izmaiņas noteikumos un kriminālkodeksā, atceļot kriminālatbildību, ja nobraukts kāds, kas redzami mēģinājis iegūt Darvina balvu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 1 Atbildēt

Man pie mājas guļošo uzlika pirms kāda pusotra gada.

Mīnuss:

Vismaz gadu (nepārspīlējot) dauzīja apakšas, kaucošām riepām bremzēja un tikpat ātri uzrāva. Naktī labi skan.

Pluss: Viens kreisais pagrieziens ar auto labāk veicams, jo no tās puses auto lēnāk brauc. Tiesa, pirms tam nebija dižu problēmu.

Ielas šķērsošana reizumis vieglāka, taču... reizumis tā dēļ izveidojas korķis ielas garumā un ir lielāks čakars.

Es laikam tomēr labāk iztiktu bez.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Gulošie ir dažādu profilu, LV bieži liek asos, kas ir priekš 5kmh zonas vietās, kur ir ierobežojums 20 vai 30. Puķukastu slaloms skaitās efektīvāks nekā gulošie. Visefektīvāk tomēr ir kvartālam atstāt vienu izbrauktuvi - pazūd tranzīts, pazūd pārkāpēji

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Tie asie vispār domāti veikalu u.c. stāvvietām, nevis likšanai uz ielas. Un jāpārbrauc tie pēc iespējas slīpi, lai priekšējie riteņi neiet pāri vienlaicīgi. Tādā veidā vispār ieteicams pārbraukt visus gulošos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

650 rakstīja: Kāds tur suuda ikp, ja runa iet par iespēju kaut ko apgūt un ieviest.Vienalga ko,jebkādu absurdu ,galvenais ka esi tas ieviesējs un ka Lohi to (vai par to) procesu garantēti samaksās.Savukārt badu cietošie mēdītāji mums daiļrunīgi izskaidros un pamatos dajebkādu idiotismu.

Lohu kultivācija notiek masveidā.Jālīdzinās uz ceļa ir pēc vājākā.Bet tam vājākajam nav itin nekādu ne pienākumu, nedz stimulu kļūt stiprākam.Gluži otrādi, iegūtās lielmeistara iemaņas un sasniegto kustību koordinācijas līmeni viņš uzreiz var atļauties iztērēt vai nu debiliem izgājieniem, vai dažādām blakuslietām.Kuras vairumā gadījumu tiešām kļūst par cēloni pārpratumiem un negadījumiem.Bet pierādīt to neviens nevar (negrib!).

Plakāts taču vēstīja- skaties 2x, vari neieraudzīt lohu.Neba jau "neesi lohs,nesip uz 240,jo te visapkārt ir 3x lielāki lohi par tevi".Agresija atstāj rētas.Jā.Bet ne jau ka "nevelcies pa trešo joslu, neradi precedentu agresijai.."

Tāpēc ir jāsamazina ātrums.To var itin viegli, turklāt uz tā rēķina nopelnīs gan naskie idejas ieviesēji,gan vēlākie tehniskie apkalpotāji.Samazinājumam ir jābūt pēc iespējas nepamatotākam un kaitinošākam,vēlams līdz pilnīgam absurdam, lai veicinātu vēlmi to pārkāpt.Kvīti vēlams piesūtīt ne biežāk, kā reizi gadā- lai Lohi pēc iespējas mazāk zinātu, cik reiz ,kurā vietā un par kādu summu ir tikuši piefiksēti.Ok.Jā.Oik.

Retā reize, kad varu 650. tikai piekrist.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 7 Atbildēt

nu nu, kad Latvija turpina būt absolūtā līdere nobraukto, sakropļoto cilvēku skaitā un CSNg skaitā visā Eiropā, te vēl ar putām uz lūpām pieprasīs palielināt atļauto braukšanas ātrumu...

80 km/st pa visiem ceļiem, kā Norvēģijā. punkts.

kam šausmīgi gribas ātrumu, lūdzu uz Vāciju, uz autobāņiem iztrakoties. (tikai nez kāpēc autiņš tur salūzt, jo izrādās, nav tehniskā kārtībā, kad brauc uz pilnu klapi)

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 1 Atbildēt

Absalūtas muļķības.pabrauc pa 30km/h ielām ar velo - neviens neskatas uz ceļu visi tipa paļaujas uz dzirdi vai Dievu to kungu un tik per pāri, ja iekšdedzes auto vēl dod kaut kadu skaņu pie 30, tad EV tu nedzirdēsi vispār neko un ziepes būs tikai lielākas. Kad apkārt nēsājas lielā ātruma tad pret to braycamo daļu ir vismaz kaut kāda bijība, kaut arī tantuki var izdomāt cirst pāri visdīvainākajās vietās ...

Piem Čakene tagad remontu laikā - tauta velkas pāri kā un kur ienāk prātā (šodien ar kājminamo skrejriteni tur nobraucu) , tas nekas ka arī 30km/h iekš auto ir diezgan nopietna "arguments" zem kura nevajadzētu "gulties".

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Šī "saruna" ir jau tiktāl nodrāzta, ka reti kurš vairs atšķir nespēju pabraukt ar šodbrīd atļauto ātrumu no elementāra idiotisma- kurš izpaužas jebkādā ātrumā un jebkurā situācijā.Dažas lohkategorijas tik to vien gaida,ka radīsies iespēja vēl vairāk laika pavadīt ceļā un ilgāk paviesoties šajā lohvidē.Varēs ne tikai bakstīt un visvisādi dažādi citādi e-nanoēt..Videōzvans,wacaps,tiktoks,xuivlobs,uttt.Gan jau uzradīsies vēl citas blakusnodarbes,kuras būs iespējams izveikt pie mazāka "apkārtējās vides" ātruma.

Piem, kā tas viens nesen novērotais perders, kurš nesteidzīgi perdelēja pār uļmanna/gaismastiltu,sastrēgumā naski tiesādams taukainu burgeri.Beidzamos pāris kumosus no tā suuda viņš pieveica, turēdams to atlikumu pirkstos- jo speķaināka stūre, jo augstāka vispārējā veiktspēja,caurlaidība un labklājība.

Cerams,ka vismaz Domnīcas dalībnieki uz savu drīzo sabantuju ieradīsies daudzmaz paēdušā stāvoklī un ar nomazgātām rokām.Tā, lai tur kāds gadījumā neaizrijas, vienlaicīgi ēdot,domājot un/vai skaļi/lemjot tālākos lohLikteņus.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 2 Atbildēt

imzz rakstīja: Tie asie vispār domāti veikalu u.c. stāvvietām, nevis likšanai uz ielas. Un jāpārbrauc tie pēc iespējas slīpi, lai priekšējie riteņi neiet pāri vienlaicīgi. Tādā veidā vispār ieteicams pārbraukt visus gulošos.

Šo gan es nesaprotu. Slīpi pārbraucot tu neko nemaini, tikai šūpojies pats uz sāniem. Taisni braucot jābrauc ir tadā ātrumā, lai ļautu amīšiem izstaigāt bez sitiena. Jā, tie arī būs zem 5km/h.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Ne visur varēsi pārbraukt slīpi. Doma tāda - tad stabilizators padara piekari stingrāku. Vai tā kopumā labāk - tas katram pašam jāizmēģina. Bieži patīkamāk tomēr braukt taisni, ja tā asi piebremzē pareizajā sekundes desmitdaļā pirms pampaka un vēl beidzoties tam. Tad prasts auto uzvedas tā kā tam būtu adaptīvā piekare vai līdzīgi kā velo.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Neatbalstu nedz 30 km/h apdzīvotās vietās kur nu vēl arī gulošos pampakus. Ja vajadzīgs lieciet katrā konkrētā sāpīgā vietā zīmi 30 vai 40 un ja neklausam, tad labāk jau portatīvo fotoradaru nekā tās klumpas un mietus muļķīgos.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Iespējams lētāk ir default 30 un 50/70 zīmes uz maģistrālajām ielām

Lasītākie raksti

Jaunie raksti