Velo josla Čaka ielā

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kādi viedokļi? Par vai Pret!

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tagad jau kad uzzīmēja, padzīvosim, redzēsim, bet izskatas ka velobraucēji ir vairāk kā iepriekš.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Labā pagrieziena plānotājiem ieteicams apdrošināties un/vai pacietības veicināšanas nolūkā iegādāties kādu vispārzināmu smērvielu.Jā.

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Būtu gan saprātīgi, gan interesanti, ja Rīgas satiksme ievāktu datus par to, vai sabiedriskais transports to "uzlaboto" posmu spēj izbraukt tādā pašā laika sprīdī kā līdz šim vai tomēr nē.

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

kārtējais marazms...principā kā ielu var norakstīt... nevienam "adekvātam" pilsonim, kas šo ideju apstiprināja neienāca prātā paredzamie sastrēgumi+smogs? Nu kakova huja tie riteņbraucēji nevar pārvietoties pa ietvi, kas tāpat tur ir gana plata? nu watafak gribas nobļauties...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 1 Atbildēt

Stumt riteni pa brauktuves malu, ar dzeltenu dāvida zvaigzni pie apģērba.

Pa ietvi nevar pabraukt, velo ātrums daudz tuvāks auto, nekā kājniekam

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

un ja vēl velojoslai uzliks stabiņus, tad visi mazie komersanti teju vai apsprāgs. Aiz laimes!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Ko nu muldi! Vai tad neesi dzirdējis pilsētas velosipēdistiem pārstāvju īdot, ka tagad esot mazie komersanti panīkuši, jo tādas ielas malā nekas nevar pastāvēt.

Tagad būs tieši uzplaukums - katru dienu 3 veikali vaļā vērsies!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Kā tad, kā tad! Tā kā nezkāda mazā biznesa eksplozija būtu piemeklējusi Skolas ielu.

Te nesen viens sarkasma aptumšotais (arī ciskudrillists) man apgalvoja, ka uz veikaliem neko lielu tak centrā nevedot, varot tak savādāk piegādāt, aprejot nobildētu 7,5 tonnīgo kravas furgotnu, kas uz veģetāro (hipsteriem draudzīgo) veikalu vedot preci, Lāčplēša ielā pie Brīvības ielas dabūja nosprostot visu auto joslu... Jo tur tak tie velohipsterus sargājoši stabiņi ir un kuru blakus sāpe bija par no velojoslas nenotīrītajām lapām...

Kad piedāvāju pamest savu silto finanšu iestādes ērto beņķi un atvērt jaunu nišu - nodrošināt centrā ātras un lētas velopiegādes mazajiem pārtikas veikaliņiem ar kā "neko smagu" klasificējamo preci, piemēram, aukstuma režīmā piegādājamo pārtiku ar mazu velorefrižiratoriņu, sāka man kaut ko pilnīgā bezsakarā tirst pretī...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Skolas ielā auto vēl ir atļauti, tāpēc aplaimība vēl nav sākusies. Bet ja aizliegtu, ak, kas tad būtu par dzīvi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nenovelopi$ties kāda laimība tad iestātos!

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
3 3 Atbildēt

Vispar ta cakene bija pedeja miskaste, tagad varbut vairs nebus tik pretiga un nedaudz atdzivosies.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

kas tieši tur bija tik miskastīgāks kā jebkurā citā ielā vai laikā, izņemot pēdējo reizi, kaut kad deviņdesmitajos, laboto un kopš tā laika sabrukušo asfaltbetona segumu?

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
3 2 Atbildēt

Segums ir viens, otrs ir feniksi ik pec 5 metriem (del kovida gan lielaka dala tagad aizverti) un attiecigais kontingents kas tur vazajas, kaut kadi bomzigi veikali. Dzivo tur? Piedod ja aizskaru jutas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Fēniksi, ne fēniksi, humpalas un spēļu zāle ir gan Marijas ielā, gan Brīvības ielā.

Lieliem veikaliem nav ne piemērotu telpu ne to klientiem parkingu, mazos veikalus izkonkurē tirdzniecības centri - Galerijas Centrs un Rīga, Origo, Stokmans. Vajag ko vairāk - ir Mols un Alfa.

Īres cenas par nojātiem dzīvokļiem - kosmiskas - studentiem pajāt - uztaisa komunalku, katam sava istaba un drusku labāk kā kojās - jo tuvu centram, bet normāls remonts - nekrata. Īpašniekam arī labi - par sūdu maksā vairāk kā jebkura ģimene gatava spēt samaksāt par remiontētu dzīvokli.

Lūk arī sausais atlikums

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

daudz studentu = daudz lētu ēstuvju un šņabja bodīšu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Aha, studenti ar saviem veloērzeļiem dodās uz gaumīgi izremotētajām KKC telpām, Autentiku uc, bau(-i)dī kultūru....

Savukārt mazajai šņababodei citi studenti (lasi - indusi un pakiji) ar mazu cargovelopisēdu piegādā ninnes, jo ne ar ko citu nepārkāpjot CSN vai neejot baisu gabalu preci piegādāt nevarēs... Kavenei preci pieved savukārt ar velorefrižiratoriņi. Kas par veloaplaimību un ekoloģiju uzreiz pār zemi veļās...

Frontera Reģ.: 12.12.2019
3 1 Atbildēt

Hmm..bet,tad lai vellokrapji maksā nodokli,kā autovadītāji,jo tie ķēmi ir noņēmuši 1.50m no brauktuves,negodīgi!!

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 2 Atbildēt

pa 1.5 metriem pabraukt var varbūt ar veco mini vai zazioletu.

Tā čakene normāli bija padarāma par max 3 joslu ielu, kur vidējā būtu maiņvirziena josla.

4 joslas tur bija līdz brīdim, kad 3 auto vai trolej busi izdomāja braukt.

ne velti 4 joslas tur nekad nebija uzzīmētas.

Tā ka tās velo nemaz nav tas sliktākais gadījums.

Kad ļautiņi pārorientēsies, čakenē nemaz lielāki sastrēgumi nebūs - 'liekie' aizbrauks pa citām ielām. Līdz visur būs vienmērīgi liels sastrēgums, kā parasti.

PN - Vai tur stabiņi arī ir, vai tikai josla?

PPN - Siguldā, pirms salika visur 30 un zazīmēja velojoslas, arī tauta raudāja, ka nu būšot lielpakaļā viss. ne veļla. Viss ir labi!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāpēc diez pa vasaru ne paši ļautiņi nevarēja pārorientēties, ne satiksmes organizatori nespēja viņus pārorientēt?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 2 Atbildēt

nu, piemēram, cik man vajadzēja stūrēt caur Rīgu, es nereti braucu pa Čakeni. Lai gan man tur neko nevadzēja. Šovasar, zinādams, ka tur remontē, pa čakeni netiku braucis. Un droši vien nebraukšu arī, varbūt aizbraukšu palūrēt kāda tad tā lielā katastrofa tur ir notikusi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Ja ļauži nebrauks pa Čaka ielu, kaut kur taču viņi brauks, attiecīgi problēma pārnesta uz citu vietu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 2 Atbildēt

Jā, tranzītnieki brauks kaut kur citur, un čaka ielā paliks vairāk rūmes tiem, kas tur tiešām grib nonākt. Un tieši to jau šamie vēlas panākt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kaut kad septembrī vajadzēja piektdienas pēcpusdienā, ap pieciem, no Jelgavas puses aizbraukt līdz Ģertrūdes ielai, un pēc tam dragāt pāri Deglava tiltam, respektīvi, čakeni praktiski nevajadzēja - bija gadījies pāris reizes līdzīgās situācijās [laiks un vieta] līdzīgā maršrutā braukt, un bija normāli, šoreiz korķis sākās no salinieka, secinājums - čakene vainīga, vajag to čakeni vai ne.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu jā. Tev jau labāk redzams. Nākošreiz piesakies SatDep, ka palīdzēsi ar transporta plūsmas modelēšanu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ar RB stacijas laukumu sašaurinās līdz 1+1 vai 2+2 joslām, čakenei plūsma samazināsies

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

klau, topinambur, tur sazīmēt 4 joslas traucē tikai un vienīgi LVS. Nekas cits. Nu ļoooti daudzās pasaules valstīs standarts pieļauj zīmēr šaurākas joslas. tajos Čakenes 11, ciktur metros es sarēķināju, ka mierīgi blakām sastājās četri passāti - statrp to spoguļiem, ja tie brauc pa joslu vidu ir ~80 cm, līdz apmalei ~40 cm. Nekas baigi bīštams tur nav. Ne pa Čakenim ne Valdemāreni 4 joslās nevelk 70+ km/h. Avārijas GAUŽI reti, jo laikam tie autovadīāji brauc labāk, nekā velosipēdisti spriež, par piemēru un atskaites punktu, laikam, ņēmot savas spējas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu SUV 4 blakus tur nesastāsies -cik novērots, tie nekādi nespēj aptvert savus gabarītus. Vai arī to īpašnieka gara izmērs ir lielāks kā tas štrunta SUV. Attieīgi pilnvērtīgas (aka visiem derīgas) 4 joslas tur nekādi nav iespējams ietilpināt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ja pie stūres ir līkumojošs velosipēdists - nesastāsies

Ja pie stūres normāli cilvēki - sastājās ka nograb

BMX X 5 platums pa spoguļiem ir 2184mm, passat B8, ko rēķināju ir 2083mm. Tie, kuri var pabraukt pa tramvaja sliedēm, no tām nenokrīot (tur 5-10 cm ir jau kļūda), var mierīgi pabraukt

Tātad starp šādiem SUViem ir 70 cm un līdz apmalei 35 cm

Platums vairāk kā pietiekams!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es tev kā velopisēdists paskaidrošu: neiet runa par Si sistēmas mērvienībām, iet runa par īpašnieka gara lielumu. Es kā divriteņa aktīvs lietotājs diezgan sen esmu novērojis, ka vienīgie, kas man nevar pabraukt garām, ir SUV. Tie tizleņi nesaprot tiem klučiem gabarītus! Manuprāt šis skaidri liecina, ka šajā SUV lielvalstī NEKĀDAS SAŠAURINĀTĀS JOSLAS NAV IESPĒJAMAS! Būs viens kašķis un pārmetumi

Joekid Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Vai ta Rīga saņem kaut ko no ceļu nodokļa, kas paredzēts LVC? Man liekas, ka par Rīgas ceļiem maksā visi - gan velo, gan auto, gan kājām gājēji. Es kā dzīvojošs blakus ielā tikai priecājos, mazāk izmešu, mazāk gumijas piesārņojuma - relatīvi vairāk svaiga gaisa.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kā tad, kā tad! Tā kā nezkāda mazā biznesa eksplozija būtu piemeklējusi Skolas ielu.

Te nesen viens sarkasma aptumšotais (arī ciskudrillists) man apgalvoja, ka uz veikaliem neko lielu tak centrā nevedot, varot tak savādāk piegādāt, aprejot nobildētu 7,5 tonnīgo kravas furgotnu, kas uz veģetāro (hipsteriem draudzīgo) veikalu vedot preci, Lāčplēša ielā pie Brīvības ielas dabūja nosprostot visu auto joslu... Jo tur tak tie velohipsterus sargājoši stabiņi ir un kuru blakus sāpe bija par no velojoslas nenotīrītajām lapām...

Kad piedāvāju pamest savu silto finanšu iestādes ērto beņķi un atvērt jaunu nišu - nodrošināt centrā ātras un lētas velopiegādes mazajiem pārtikas veikaliņiem ar kā "neko smagu" klasificējamo preci, piemēram, aukstuma režīmā piegādājamo pārtiku ar mazu velorefrižiratoriņu, sāka man kaut ko pilnīgā bezsakarā tirst pretī...

Tādi viņi ir. Kā sāc likt pretī pamatotu viedokli pretī. Vai piedāvā kaut vienu dienu pabraukt līdzi vienu piegādes maršrutu-tā mute ciet.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Ir dzirdētas vaimanas, ka fūres pie mums vizinās vai nu brīvdienās, vai vasarās - tieši tad, kad vaimanātāji brauc un tas radot problēmas. Kāpēc gan nevarot aizliegt tām braukt šajā laikā vai vispār?

Nu kāpēc gan ne? Var preces vest ar busiņiem. Vai vaimanātājs gatavs piemaksāt par pieckārtīgu transporta cenu? Ā, tā nu gan es negribu...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Teoretiski jau var, kā PL. Kad poļiem svētki, tā fures stāv. izņemot paiku un ADR.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Tas jau daļēji notiek. Visu, ko var atvest ar 3.5 t jau ved. Mazākas izmaksas. Skat. Ziņu par busiņu ar 1000000 km

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nevis daļēji notiek, bet visur līdz mazajam veikalam jau sen ved ar ko mazāku par fūŗu, kur nu vēl pilsētas centrā.

Bet 3,5 t vai 7,5 t kravinieks - neko būtiski vairs nemaina gabarītos. Ja nu vienīgi vadītāja kategorijā, ietilpībā, nepieciešamo piegādes transportlīdzekļu un šoferu skaitā.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Poļi saviem busiņiem salika tahogrāfus!!!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kad uz velojoslas ir intensīvi apstākļi,Bolt-a velopiegādātāji centrā mauc pa trottuāru.Gaidām līdzīgu risinājumu busiņpiegādes jomā.Jā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

kad es vienam, kuru māte laikam ar velo kopā dzemdējusi, kur tas veikalu piegādēm tieši centrā ir redzējis fūres, atbildes nebija. Beigās piekrita, ka neesot gan, bet fūres lūk centrā nepatīkot. Apvaicājos ko saka par tramvaju piegādi uz centru uz vienas garas piekabes - vispār apklusa. Kad pavaicāju arī vēl kā tieši piegādāt būvmateriālus uz būvmateriālu veikaliem, būvobjektiem, lielgabarīta kravas, graudus, piemēram uz ostu vai Dzirnavnieku, kā ostas pilsētā pārvadāt konteinerus uz un no ostas ar ko mazāku - īsti arī atbildi nesaagaidīju. Piedāvājumu to vest ar 3,5 tonnīgiem busiņiem neizteicu, bet lai labāk saprot - piedāvāju to visu vest ar kravas velosipēdiem. Teju apvainojās.

Var jau būt, ka tiem čaļiem 7,5 tonnīgs kravas furgons, ar vai bez saldētāja, ar kādu mēdz piegādāt preces pārtikas veikaliem, arī skaitās "fūre" - nezinu, bet neredzu atšķirību ar tādu vai mazāku busu piegādā preci pārtikas veikalam, jo satiksmes "bloķēsanas" vai traucējumu ziņā nav vairs starpība 3,5 tonnīgs buss vai tāds kravinieks, bet ietilpības, reisu skait, algu ziņā 3,5 tonnīgie diez vai sanāk ekonomiski pamatotāka izvēle...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu tad tagad sēžu korķi uz Čaka ielas, prom no centra, nekad vēl tik lēni pa šo ielu braucis, patbremonta laikā. Moš kas noticis, bet nu nav perspektīvi

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nē laikam tikai buss bija nosprādzis tāpēc korķis. Un lisapēdistu ir realtīvi daudz šim gadalaikam, bet vai tam vajag gan Čaka , gan Barona man joprojām šķiet ka galīgi ne.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Būs sliktāk kā remonta laikā, jo labie pagriezieni gaidīs uz velobraucējiem. Ja barona būtu velo-tramvaja iela + kvartāla iedzīvotājiem, tad čaka varētu nebūt velojoslas, bet 3 joslas ar maiņvirzienu un sabtr prioritāti

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jau bija tieši priekšā, ka nesapratās velobraucējs ar auto, bet nu nekas bīstams tikai, laika patēriņš lielāks.

Un vēl tā ka visādus motopeles pienāktos padrāzt - tās joslas nav viņiem domātas ;)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Sastrēgusi velo josla? Jau tik traka satiksme pirmajās dienās?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ne es ar auto ( plaukti jasaperk un jāizved mājup) , bet arī velo josla bija satrēgusi, ne ar velosipēdistiem gan ;) Un

viens 4x4 "velosidžīpists" tā "aizmina" pa velojoslu, ka aš žoklis atkārās ...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
8 0 Atbildēt

Par tēmu. Komentārs video par Čaka ielas velo joslu 19.27-19.30, manupārt, izsaka visu!

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Jū, šis ar labs un ar PT un RP tālāko komentāru.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Timrots paliek par populistu. Ķer lētu popularitāti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Populists ne populists, bet argumenti reāli, pamatoti spriež.

Tas čalis no tās "Pilsētas (atsevišķiem) cilvēkiem", ir nevis velopopulists, bet reāli ķerts radikālis šauri radikalizētu tipiņu kopienā. Pareizi tur norāda - viņš visu dzīves un vajadzības mēra pēc savas dzīves mērauklas, ka, ja tā viņam dzīvojās un pietiek, tad citiem arī tā, nezkāpēc, ir jādzīvo, jāpietiek un jāgrib dzīvot.

Tā basņa par to, ka pilsētā jāpsēj brist pāri ielai kur ienāk prātā, vien jau Darvina prēmijas vērta.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Te jau liela daļa autobraucēju ir tādi paši. Visu mēra pēc savas mērauklas - lai tie velo brauc pa ietvi, ka tik mums netraucē; uzlikt visiem OCTA; vispār nav pa ielām jābraukā, lai ceļ šiem veloceliņus ...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Bet kur lai tas Purčika iedzīvotājs liekas?

Viņš tak nejau speciāli dzīvo Purvciemā, lai speciāli atrastu darbu pie Spices.

Viņam ir izvēle:

Meklēt ilgi vai sliktāku (viņaprāt) darbu tuvāk mājai;

Braukt turp ar velo, tikai tas ir ilgi, un nav kur to velo glabāt, ne pie mājas ne pie darba, ne pie bodes, ne pie dārziņa, ne pie interešu vietām.

Braukt ilgi ar sabtrans - galīgi neskan vilinoši.

Braukt ar personisko auto - komfortabli, neesi atkarīgs no laika apstākļiem un neprognozējama sabtrans grafika, vari brīvi izvēlēties maršrutu un vēl pa ceļam izvēlēties papildus pieturvietas.

Kā braukt? Pa vienu, no ātrākajiem ceļiem - pa Čakeni, jo iekšējā maģistrālā loka, kas ļautu viņam aizbraukt ātrāk - NAV. Tāds neeksistē. Ir daži atsevišķi, savstarēji nesaistti posmi, kas neveido kompleksu risinājumu.

Iedod rīgai meto (tāds ir visās 500k+ veloparadīzēs), un iedod maģistrālo loku ar dažām diagonālēm. Čaka iela iztukšosies pati no sevis. Jā dārgi, jā ilgi, bet bāžot ciet ielu ar caurlaidības traucēkļiem uz velo nevienu nepārsēdināsi, pārbīdīsi auto sastrēgumus uz citām ielām. Tas nav risinājums un panaceja.

Gibās dzīvot zaļā pļāvā - tam ir Rīgas mikrorajoni. Bāzties iekšā pilsētā, kuras vieni no raksturlielumiem ir akustiskais, gaisa, un gaismas piesārņojums - un gribēt lai tur ir kā botāniskajā dārzā? Naivi!Gribi ekobiošmeko - dodies restartēt laukus! Galvaspilsētas, ražojošas ostas pilsētas centrā paģērēt idilli - nebūšim naivi - NESANĀKS! Ir jāzivēlās kaut kur citur dzīvesvieta.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

Lai brauc pa Valmieras uz Salenieku

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Kā Tev šķiet, tur ir tukšs? Visi kā muļķi aiz neko darīt, tikai lai ieriebtu velosipēdistiem un Čaka ielas iedzīvotājiem izmanto to Čakeni? Kur lai brauc Mežciema, Pļavnieku Čiekurkalna iedzīvotāji?

Saprotu, ka grūti izprast, ka ielas ir tik cik ir, jaunu nav un visi brauc pa turieni, kur atraduši iespēju slīdziniši ātri tikt. Ne vienu reizi vien pamēģinot citu maršrutu.

Vajadzība kaut kur nokļūt ir nilzīgam apjomam braucēju. Samazinot atsevišķu ielu caurlaidību, vajadzība nesamazināsies. Un katrs savubindividuāli būtisku iemeslu dēļ negribēs mainīt transporēšanās veidu. Velosipēdistu pie mums ir gauži maz un velojoslu radīšana tos būtiski nevairos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu tur pilns ar pērlēm.

Piemēram absolūta pērle ir 12:38-12:46, ar visiem tam sekojošajiem komentāriem.

Un tad visbūtiskākā informācija ir sākot ar 30:00-31:12, par Kopenhāgenas centra iedzīvotāju daudzuma dinamiku.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/auto/zinas/pauls-timrots-ja-caka-ielu-atvelam-velobraucejiem-tad-laizam-trolejbusu-caur-vecrigu.d?id=52657739

Diezgan rēcīgi tie pilsēta cilvēkiem komentāri krustpunktā. Kopumā rēcīga intervija, bet atkal jau diezgan vienpusēja, atrada čomu, kam arī nepatīk tās joslas un gerai abi noliek. Es gan šoreiz piekrītu.

Īpaši labs, tas, ka ielas jau nevajag projektēt divām vakara un divām rīta stundām

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Un kas tos velosipēdistus spiež tajās pat stundās triekties uz darbu? Kas, paši savu darbu nespēj savādāk saplānot?

Visvairāk gan man patika atziņa par vienas pilsētas, teju veloparadīzes - Kopenhāgenas likstām, Proti, ka centrā iedzīvotāju skaits sarūk. Tur, kur nu visur var ar velo tā un šitā, labāk kā kā nekur un visi tā nu ņem un minās. Bet, ja jau tas pat Kopenhāgrnā nestrādā, kāpēc lai tas te strādātu?

Malta - sala Rīgas izmēros, faktiski jebkur varētu aizbraukt ar velo. Bet nē - baruc ar tām mašīnām. Klimats pat ļautu braukt ar velo teju cauru gadu. Bet nē - mašīnas!

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Re, kur top īstā "pilsēta cilvēkiem": bijušajos Mārupes "kolchoza" laukos:

goo.gl/maps/yNEgKxqLZtGTrGXX9

goo.gl/maps/Upmg9CjEMLM81qg5A

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un te jau pavisam var justies kā cilvēks ... bez pilsētas:

goo.gl/maps/jYDsmDR2Kj3GFjuJ7

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
0 1 Atbildēt

Klau bet jums neskiet normali ka auto tiek izesti no centra? Es domaju tas ir pareizi un apmeram visur tas tiek darits.

Un vsp jau Latvija sastregumu nav tapec nav ko gaidit ka kads par so saks iespringt. Teret hz cik miljonus lai cilveki var 10 min velak izbraukt no majam - smiekligi. Varetu domat ka nav citas lietas ko sataisit.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kurš apstrīd, ka centrā mašīnu ir par daudz. Tev ir tā diži lietojamā alternatīva nebraukt tranzītā caur centru?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tak runa ir par to, kā to centru apbraukt. Varbūt esi pamanījis, ka Čaka iela ir "notēmēta" pret Zemitānu satiksmes pārvadu pār dzelzceļu.

Alternatīvas ir ar lieliem līkumiem un tāpat sastrēgumiem - pagaidi Covid beigas. Tā kā "nav iespējams" radīt citādu transporta shēmu jo tas prasa lielas mokas un izdevumus, RD iet vislētāko un populistiskāko ceļu, sazīmē līnijas uz asfalta. sašaurinot brauktuves.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Paskataties Timrota spriedelējumus Zebrā par velojoslu Čaka ielā. Varu saderēt, ka 90 tā arī būs.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Normāli, būtiski nekas nemainīsies, bija, ir un būs lēna satiksme. Kā jau te minēja, tā nekad nav bijusi 4 joslu iela. ja grib pa nopietno, tad jātaisa vienvirziena iela, un kādu paralēlo ielu uz otra pusi (Valmieras vai Barona).

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Prikoligi tikko ap 17:00 pretimbraucu 10 satiksmes busiem un mikriņiem Čaka iekas korķi, un starp tiem labi ja kopā kādas 10-15 vieglās tikai bija, vienā starpa max 5 rindā un citā 3. Izskatas ka par sab. transu korķos atbilst patiesībai ;)

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Par sabiedrisko transportu kā korķa taisītāju piekrītu. Arī vakar ap 15:30 braucu pa čakeni centra virzienā. Sākumā iesprūdu aiz trolejbusa pie Matīsa ielas. Apgraucu to un tālāk uz centra pusi korķa nebija vispār. No centra puses gan bija stāvgrūdām pilns, taču gandrīz tikai sabiedriskais transports un mazie veikalu smagie. Parasto vieglo auto tur bija gaužām maz. Kopējais iespaids par korķa iemeslu bija "kabatu" trūkums pieturās garajiem trolejbusiem. Kā pirmais trolejbuss apstājas pieturā, tā visi aiz viņa braucošie stāv, jo nevar apbraukt. Čakenē kopā ar velotransformāciju tiešām bija jātaisa abas joslas vienā virzienā ārā no centra.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

CSN 70. " Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, ja... "

Nu un CSL 19. panta 3. punkts?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti