Aizsala logu caurules

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Pienāca mīnusi un logu šķidruma caurules ciet. Pirms sala bija vēl puse bāka ar vasaras šķidrumu, kam pa virsu uzgāzu nestes -21 grāda šķidrumu. Tā kā nebiju izlaidis ārā veco šķidrumu no caurulēm, aizsala. Apsildāmās sprauslas neko nedod. Vedīšu uz garāžu sildīt, lai atkūst.

Bet ar to pamanīju nākamo lietu - kolīdz ieslēdz logu mazgātāju, protams, nekas netek, priekšējie tīrītāji notīra 3 reizes (kā tam būtu jābūt), bet ieslēdzas arī aizmugures tīrītājs, kam šajā pozīcijā tas nebūtu jādara. Vai tā ir kaut kāda VW drošības fīča, kad mazgāšanas sistēma aizdambējusies vai errors kontrolierī? Auto ir 2016. gada Tiguan I 1.4 TSI.

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Iespraud motoru atpakaļ bačokā - visticamāk spiediens izcēla motorīti ārā no gumijas stiprinājumiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Logu šķidruma jaukšana ir cimperlīga pet tiem labajiem šķidrumiem, kurus it kā drīkst atjaukt ar ūdeni.Pie zināmiem apstākļiem (-8...) daļa no tā sajaukuma tomēr mēdz ārējos galos sasalt.Bet neko, kad garāžā atkusīs, vnk izdarbini vēl daļu bačoka un piegāz to -21.Dažās vietās var dabūt -60vai75 koncentrātu, bet nu tas i agresīvs smerdīgs suuds un tāpat jāgaida, līdz atkusīs un sajauksies.

Aizmugures slotas sindroms gan nav labs- iespējama vaina pašā ieslēgšanas slēdzī pie stūres, no kurienes rokturis nāk ārā.Tam ir tāda neliela cimperlīga elektroniskā plate pus sērkociņkastītes izmērā.Citiem to var vnk nomainīt to- ja ir lietots, no kā paņemt.Pats origin var būt dārgs un tikai jauns.Izslēdz visu mierā, lai atkūst un pēc tam rīt padricelē to slēdzi turpu/šurpu,varbūt aties.

Motorītis bačokā ir kopā ar sūkni- plastm suuds,maksā kapeikas,bet jautājums kā/kuram auto var tikt klāt.Dažiem, kam pilnāka motortelpa,tikai no apakšas caur spārna ieliktni...Sindroms tam ir, ja miera stāvoklī šķidrums tek uz grīdas.Plus vēl, pie pusaizsalušas sistēmas pumpējot, var nomukt truba no lutura mazg sprauslām- atkal himorojs..

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Daži logu šķidrumi var uztaisīt nepatīkamas dīvainības. Man , piemēram bija ilgi nostāvējis Circles ziemas šķīdums, no kura bija atlikusi kāda 1/3, gribēju jau liet iekšā, bet pamanīju šķīdumā peldošas nogulsnes, kuras nebija pirms tam; acīmredzot, radušās komponentu savstarpējo reakciju dēļ.

Secinājums: atsevišķi šķīdumi ir spējīgi uztaisīt nogulsnes arī bākā, kaut gan caur sietiņu izgājuši bez problēmām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Pat tiem kas pamanās itkā izlietot to vasaras šķidrumu ir gadījumi kad aizsalst, ja pirms mīnusiem nav sanācis jau sistēmā "iedzīt" ziemas šķidrumu ( izteikti tas notiek uz aizmuguri, kuru lieto reti).

Otra lieta ja pie vasaras brīnuma piegāž -21 - tad lai tu dabūtu puslīdz ciešamu noturību pret mīnusu tev ir jāizgāž vairāk par pusi no kanniņas, un tad jācer ka labi samaisīsies. Jēdzīgāks ir koncentrāts ar -60 un vairāk kā 650 saka, bet tiešām tā žļurga kas tur nāks ārā smirdēs pretīgi, tā ka saprātīgāk ir šītādu lietot ar "aizvērtu" ventilāciju.

Alternatīvi varētu gāzt šņabi vai tīru etilspirtu - mazāk visādu smakas defektu būs !!!

P.S. Bez atkausēšanas neiztiksi, un cerams ka pārlieku sūkni nebūsi izčakarējis, jo man uz vecās Hondas tas sūknis strādā, bet strādā sūdīgi - vājāks spiediens pēc vienas aizsalšanas reizes.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā,protams,iedzīt to ziemīgo vajg gan pa garo ttubu aizmugures logā,gan jo īpaši lukturmazgātāju sprauslās.Jo ir ārkārtīgi nepatīkami,ja kāda no tām pēkšņi paliek pusizlīdušā stāvoklī.

Man piem ir gadījies uz ieradumu nolohoties.Ja pierasts daudz braukt,tur var lavierēt.Bet ja tepat/ap,nu labāk ieliet laicīgi,lai nav kādu smerdeli tankā vai rimi jāmeklē uz sitiena.Ja nu maz izlietojies un pēkšņi pēc nedēļas mīnusi.Atkarīgs arī cik kurš auto to dzer.Kkāds volvo var pus ziemu braukt,bet audi ar visiem saviem lukturiem izdzers to suuda kannu pa vienu vakaru.

Reiz gan man bij dsā galīgā, rīgā ielēju lohoilā turtalvaksu,labu,pa 6ls, no lielās kules.No rīta tas bij beidzies,skatos čehu šella tankā arī smuka kule ,īpaša cena,vel špricējamā pudele klāt.Protams,es paņēmu turpat pie kafijas letes,lai gan bija arī Ārā strēķis nokrauts.Rezalts tāds,ka 10min vējā salā meklēju adatu un nagus laužot zem kapota lienot bakstīju sprauslas,6caurumus,kurus vel viegli izregulēt no vietas.Baltas putas un pzc- nekas nešpricējas,bet tur mīnusi un šķidra sāls uz bāņa.Un- atgāja pilnībā tas viss tikai tad,kad pēc pusstundas braukšanas bija Atdzisis (!).Un hvvz,it kā abi labi šķidrumi...

felix65 Reģ.: 13.01.2017
0 1 Atbildēt

Muļķis arī baznīcā pērienu dabūs. Tu vēl februārī būtu pasūkstījies, ka Tev vasaras šķidrums palicis. Mudaks.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Kāpēc jāapsaukājas?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Paldies par atbildēm. Vairāk gan gribēju saprast logu tīrītāja dīvainības. Citos forumos neatradu līdzīgu problēmu, bet citiem ir bijis tā, ka aizsalšanas gadījumā nogļuko kotrolieris (J519 laikam), bet ne visos gadījumos, un tad jāveic obd diagnostika. Un droši vien šī sistēma ne tikai Tiguan, bet arī citos modeļos ir.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, šī sistēma drīz sasniegs otro pilngadību - VAG centrālās elektrības bloku jaunajos modeļos sāka ieviest ap gadsimtu miju.

Par tavu konkrēto problēmu gan neko nevarēšu pateikt, BET - paskatoties [divus gadus vecāka tiguāna] shēmā es redzu ka aizmugurējā logu tīrītāja motoriņš ir pieslēgts pēc tāda principa kā sensenos laikos, paralēli motoriņam, respektīvi, aizmugures logu tīrītājs to ka tam jāieslēdzas nosaka pēc tā, kāda polaritāte sūknim tiek pievadīta - no kā mēs varam izsecināt ka tava tiguāna centrālās elektrības bloks, pēc slodzes saprotot ka motoriņš ir nosprūdis, mēģina to izkustināt, pievadot tam pretēju polaritāti, kas palaiž aizmugurējo logu tīrītāju.

Ko es darītu tavā vietā - nespēlētos ar kloķiem bet atkausētu visu to pajebūciju - nu kaut vai tāpēc vien ka lai arī tam blokam izejām noteikti ir aizsardzības un jaudas rezerve, bet man personīgi riskēt negribētos, jo ir sanācis redzēt centrālās elektrības blokus padsmitgadīgās mašīnās ar mirušām izejām [hvz kādu iemeslu dēļ], tajā skaitā, jā, agrīnā tūrānā centrālās elektrības bloks ar mirušu apmīzēju sūknīša izeju. Par diagnostiku - neko nezinu kas ir "OBD diagnostika", konkrētajam blokam, manuprāt, ir vērts slēgties klāt tikai ar pietiekami jaunu VCDSu vai dīlera aprīkojumu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Sistēma atkusa, bet tagad ir tā. Ja pirmo ieslēdz aizmugures logu mazgātāju, sūknis strādā un to logu mazgā. Kā ieslēdz priekšas mazgātāju, ieslēdzas priekšas (3x) un aizmugures slotiņas, bet tad nemazgā ne priekšu un aizmuguri. Un ja pēc šī gājiena slēdz tikai aizmugures mazgāšanu, arī tā vairs nestrādā. Pēc aizdedzes izslēgšanas un ieslēgšanas pa jaunu aizmugurē strādā, bet arī iekams neaiztiek priekšas mazgātāju.

Vai bar būt, ka elektrības bloks tā arī palicis apgrieztas polaritātes režīmā un tur kaut kas jāatiestata caur vcds vai ar akumulatora atvienošanu?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Man bija iestatījumos iespēja pie intensīvas priekšējo logu slotiņu darbības sinhronizācija ar aizmugurējo auto režīmā. varbūt jums arī ir tur ķeksis?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Izklausās ka tas centrālās elektrības bloks aiziet avārijas režīmā [acīmredzot tāds tam arī var būt ]. Ja man tāda mašīna ar šādu problēmu stāvētu sētā, es noteikti sāktu ar sūknīša iedarbināšanu ar roku, piemetot tam strāvu [ko es droši vien darītu izraujot laukā centrālās elektrības bloku, jo trauks gan jau atrodas spārnā un sūknītim var tikt klāt tikai noņemot paspārni] lai pārliecinātos ka tas sūknītis reāli spēj izpumpēt šķidrumu, jo varbūt tur kaut kas ir aizgājis ciet un tas centrālās elektrības bloks aiziet avārijas režīmā jo pārāk liela slodze...

Nu labi, es meloju - es sāktu ar kļūdu nolasīšanu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Atvienoju uz brīdi akumulatoru. Viss tagad strādā.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

2016. gada auto. Cerams, šogad neaizmirsi bremžu šķidrumu nomainīt pilnībā?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Aizmugurējā vai priekšējās slotiņa slaucīs jeb kurā gadījumā,viņas nav apveltītas ar inteleku.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

2014 gada berlingo, pagājušo ziemu nokavēju ar šķidruma maiņu aizsalsa, bet pie maziem mīnusiem sistēma atkusa pati, pārbraucot stundas divas. Kā alternatīvu stiklu šķidrumam var izmantot Vodku - degvīnu, man kā nedzerājam pārsvarā viņa tur aiziet - Citromonam gan jautri.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gadījumā nebija ieslēgta atpakaļgaita kad slēdzi logu tīrītāju?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Nē, neitrālajā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti