Pirmais jautājums - KĀPĒC?
"... šāds priekšlikums būtu būtisks solis ceļu satiksmes dalībnieku drošības uzlabošanā un dzīvību saglabāšanā."
ar ko tas pamatots.
Pirmais jautājums - KĀPĒC?
"... šāds priekšlikums būtu būtisks solis ceļu satiksmes dalībnieku drošības uzlabošanā un dzīvību saglabāšanā."
ar ko tas pamatots.
Jā.Pamatojums ir skaidri matemātiski ssaskatāms.Katram 2promiļļu braucējam atņemam šībrīža 0,5 un,paskat ko- visa bilde kļūst par 25% skaidrāka.Kaut kāda tāda populāra dziesma nesen bija- "kā man apnicis tavs Uzvārds"..
Lai analizētu, tad vajadzētu iedot sadalījumi avārijām un protokoliem 0.5 un uz augšu
Cik 0.6, cik 0.7 vai ari visi smagie ir virs 1 un virs 2
Ģirģenu ģimene ir ieskrējusies ar sodu pastiprināšanu... Viens bračka ierosina atjaunot arestu par dzērumu pie stūres, otrs nomest atļautās promiles uz 0...
Gan jau apstiprinās arī šo, jo ministrs arī lielos kovid sodus labi iekasē... 3 mēnešos miljons.
Nakuj tā pūlēties, uztaisa kā obligato dienestu - visi atsēž noteiktu skaitu diennakšu + samaksā par šo.pakalpojumu valstij, i nebūs ne VP cilvēki bezjēdzīgi jānodarbina , i varbut pat vēl kadu žūksniti IEM padotībā esošu cilveku varēs atbrīvot ...
Kam alko ir problēma, tiem nekādi sodi un cietumi nelīdzēs, labākaja gadījumā ar ārstēšanu kaut ko varētu, tik kā tu cilveku kuram pašam tik čuras galvā spēsi apgaismot, ka viņam ir problēma ...
Vismaz sēdēšanas laikā neapdraud citus, ja sodu tāpat nemaksā un strādā pa melno, tad tādam pilnīgi pie kājas cik un kāds naudas sods. A ja cilvēks brauc pālī, značit viņam kaut kur vajag tikt un parasti tādi arī vēl dodas uz darbu. 2 varianti, vai nu padomās vai turpinās, tikai dabūs sēdēt, atlaidīs no darba, nevarēs atļauties jaunu ziemsiti pāļa braucieniem. Šim vizmaz bija piesaistīta statistika, ka dzērājšoferu skaits kops administratīvā aresta atcelšanas palielinājies. Kāda tur covid korelācija, nepateikšu.
0 ir tehniski neiespējami, aparāts sarēķina ar kaut ar 0.0001 un tā nav 0.
Tam sūdam nav tāda precizitāte!
Tas aparāts mēra mitrumu izelpā, kas ir blakusefekts alko lietošanai. Tehniski šādu efektu izsauc vēl dažu vielu lietošana. Strīdīgos gadījumos gan pa taisno asinsanalīze jātaisa.
NO ir 0 alko un nekāda visu sēdināšana tur nav manīta attiecīgi ieveist to ir iespējams un dažās valstīs (pime NO ar viņu kalnu ceļiem) ir nepieciešams. LV manuprāt darbības imitācija. Tiem čaļiem, kas dzērumā sastrādā šausmu darbus, ir 2+ promiles, kas nav vienā dienā sastrādāts. Tā noteikti nav "nepareizi nomēriju" situācija.
Man šķiet, ka tieši elektrovadītspēju, bet nu lai vai kā, to patiešām ietekmē faktiski dajebkāda cita ēšana/dzeršana, taču tam visam ir īss efekts.
Un piekrītu - nez vai tie, kas no rīta brauc ar vakardienas kodiena 0,2 promilēm būtu problēmu izraisītāji nr 1.
kāpēc apspriest idiotiskus priekšlikumus? tikpat labi varēja ierosināt aizliegt braukt sievietēm. Vienīgais šā izklupiena mērķis ir atgādināt, ka eksistē tāds deputāts ģirģens. Ignore
Stingrākas normas izbaida likumpaklausīgo pilsoņus vēl vairāk ( tie, kuri tagad baidās braukt vakarā, ja pusdienas laikā izdzerts 25.g Hennessy sakarā ar kolēģa dzimšanas dienu, pēc šādas normas pieņemšanas baidīsies braukt arī otrajā dienā pēc tiem 25.g. konjaka ), bet dzērājus maz ietekmē.
-no 1.apr brauksim ATTĀlināti [lohi]
Bet ja dzer attālināti, tad braukt drīkst?
Var tak rosināt kaut vai -1 promili. Nu nav reāli 0 ticami nomērīt laboratoriski,.
varētu pieņemt likumu, pirms nākt klajā ar paziņojumiem un runām, ir jābūt 0 promilēm. Varbūt būtu mazāk šādu stulbību.
Deputātu "kristāldzidruma" tests
Viņi tak attālināti, vai ne? Tautai ir tiesības zināt, ka deputāts deputātē skaidrā. Saeimā tomēr 1promili žurnālisti pamanītu. Ik pa 1h sertificēts pūtiens zoomā
Liel daļa jā, bet ir tak nacionālās drošības komiteja (vai kāds nu tur tas nosaukums precīzi) , kura klātienē tiekas. ;)
1 dienu mēnesī jau var nekost
Principā iedzert mīļotājiem šāds attālinātais darbs ir kā medusmaize. Katru dienu vari darbā mest, galvenais jānoturās tādā stāvoklī lai nešļupstētu un caur miglaino webkameru nebūtu manāms
Kurš tev spiež kameru un mikrafonu slēgt iekšā, vai arī aizvieto ar runājoša kaķa bildi.
P.S. Bet vispār tikko ienāca prātā par to Tesla fīču kur gami var iekš auto braukt - tā gan laba štelle, no rīta "virtuāli" piecelies, iekāp auto , virtuāli aizbrauc uz darbu , izkāp no Tesla, pieeja pie mājas datora, nomaini ekrān-tapeti uz "darba variantu" un virtuāli jūties kā darbā.
Ford kādu laiku jau veica tirdzniecību šajā segmentā - te Ford bērnu šūpulītis www.youtube.com/watch?v=kvyR9axc49w
Labāk uzreiz lai pieņem, ka promilēm jābūt negatīvām, t.i., lai asinīs ir alkohola antivielas
Manuprāt viss ir pareizi. Ja reiz zini, ka būs jābrauc, tad nav ko lietot. Viss. Ja esi alkoholiķis, tad nomaini pret sabiedrisko, taksi vai sievu, kura nelieto. Kur problēma?
Problēma ir mēraparātos. Bet politiķi un grāmatveži jau dzīvo citā dimensijā, kur viens cents arī jau ir baiss parāds, jo nav taču apaļa nulle.
Vot gunbox arī nesaprot lietas būtību. Tev ir pilnīga taisnība: ja gribi dzert, tad nav ko braukt! Bet no nulles varianta cietīs galvenokārt tikai normāli, likumpaklausīgi pilsoņi. Būs n-tās strīdus situācijas, analīzes analīžu galā un sačakarētas dzīves dēļ medikamentiem vai liekas alus pudeles iepriekšējā vakarā. A dzērāji ar 2+ promilēm kā brauca tā turpinās braukt! Mani tas satrauc, kaut arī diezgan sen pats nelietoju vispār. Tak lai samazina, ja grib, uz 0,4 vai 0,2 kā iesācējiem pašlaik. Bet nekādā gadījumā nedrīkst apaļu nulli!
Komisija noraida deputāta Ģirģena piedāvājumu līdz nullei promiļu samazināt pieļaujamo alkohola normu transportlīdzekļu vadīšanai iauto.lv/zinas/latvija/37102-komisija-noraida-deputata-girgena-piedavajumu-lidz-nullei-promilu-samazinat-pielaujamo-alkohola-normu-transportlidzeklu-vadisana
Ir valstis, kur 0 promile ir ievesta. Mēraparāti tiek lietoti tāpat. ku problēma?
Problēma ir juridiskajā pieejā tam kā ir jāpierāda ka neesi ēzelis ...
Protams, ka ir valstis ar 0... Igaunija utt
Valstī ir ārkārtas situāciju, daudz ,kas ierobežots un apstādināts,bet valdībai risinājumu ,kā apkarot Covid nav, tai vietā lai risinātu Covid problēmas tērē laiku ar kaut kādu figņu, kuru kaut kāds jampampiņš puišelis ieteica,jo nevarēja neko citu izdomāt ,kā sev pievērst uzmanību
Jā.Lai radītu iespaidu par nemitīgu strādāšanu "lietas labad".Tajā pat laikā sen nav bijis apraksta par to, kur/kā galvenokārt tiek dzerts un kādā nolūkā pēc tam tiek braukts.Vai tiešām tiem 2promiļu entuziastiem tas tā "sagadījās" pirmo reizi?
Csn analīze,jā,lūk- notika gadījums.Piem,nupat,Tukums-Kuldīga.Fakta konstatējums ir,bet nu ne vārda par varbūtējiem iemesliem.Mācības nav, ne tuvu nē.Kādi bija tie sākotnējie komentāri- kauns lasīt. Atkal,prottams,pārgalvis,salīmēta mašīna uz pusēm.Kas beigās izrādījās? Kur kungu rekomendācijas par samainīšanos (pēkšņi/neierasti) sarežģītos ceļa apstākļos? Kur/kad kaut vienu reizi (PIRMS sezonas) ir pavīdējusi šo (konkrēto, katram/savureiz noderīgo!) iemaņu "programmēšana" kaut vai teorijā?
ŠhitsAs bez promilēm bīstams
Rosina atteikties no normas, kas atļauj transportlīdzekļa vadīšanu līdz 0,5 promilēm
Šobrīd transportlīdzekļa vadītājs netiek administratīvi sodīts, ja konstatētā alkohola koncentrācija asinīs nepārsniedz 0,5 promiles. Ņemot vērā, ka ceļu satiksmē turpina saglabāties pietiekami augsts dzērājšoferu īpatsvars, šāds priekšlikums būtu būtisks solis ceļu satiksmes dalībnieku drošības uzlabošanā un dzīvību saglabāšanā.
K.Ģirģens rosina samazināt pieļaujamo alkohola normu transportlīdzekļu vadīšanai līdz nulles promilēm iauto.lv/zinas/latvija/37052-k-girgens-rosina-samazinat-pielaujamo-alkohola-normu-transportlidzeklu-vadisanai-lidz-nulles-promilem