Ko darīt ??? Pirmkārt jau plānot stāvvietas tā lai no auto vismaz izkāpt varētu, pat ja auto nav gluži Smart.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko darīt ??? Pirmkārt jau plānot stāvvietas tā lai no auto vismaz izkāpt varētu, pat ja auto nav gluži Smart.
Barona kvartāls Cēsu ielā ir kronis visam!
Beāta Dambīte CSDD neuzskata, ka vajag noteikt minimālo stāvvietas standartu!
IKEA stāvlaukums paraugs citiem iauto.lv/zinas/latvija/29478-ikea-stavlaukums-paraugs-citiem mēs jau rakstījām 2018.gadā
Man nav Ferrari vai retro auto ar lielu vērību, tāpēc es durvīm nepievēršu uzmanību. Ja iesitu pa sānu, tad vainīgs tas, kurš nolika man cieši blakus. Bet ja man kāds iesit, man pie dirsas, jo skatīt pirmos 8 vārdus.
Tas jau tikai komunisti brauc kastē uz koka beņķīša bet katru traipiņu slauka ar samta lupatiņu.
Man otrādi. Man galvenais ir komforts, nevis skrāpējums uz durvīm...
Tad, kad blakus esošais aizies no tava OCTA apdrošinātāja paprasīt atlīdzību, kā dēļ tev samazināsies BM klase un pieaugs OCTAs cena, diez vai tev būs pie dirsas.
Tieši otrādi - komunisti neciena privātīpašumu un atbalsta tā bojāšanu - īpaši, ja īpašums ir tāds, kas komunista skatījumā padara īpašnieku par tautas ienaidnieku. Ja redzēšu, ka kādam stāvvietā dauzi sānus, nešaubies, ka tiksi pie video, kas noderēs arī CP, lai noformētu aizbēgšanu no notikuma vietas, ja izvēlēsies aizbēgt no atbildības.
Guntis Grāveris Latvijas valsts ceļi saka: "Stāvvietu standartā aprēķina vieglo automobiļu platums ir 1,7-1,9m. Stāvvietu platums 2,5m paredzēts arī šiem, nosacīti platajiem automobiļiem. Pašlaik Vācijā stāvvietām par aprēķina vieglo transportlīdzekli tiek pieņemts 1,76m plats auto. Stāvvietu platums ir saglabāts 2,5m. Vispār 190-7 standarts ir obligātais standarts!"
No apdrošināja prakses varu teikt, ka t.s. atnācu-ieraudzīju gadījumi ir TOP1 pašā augšgalā no visiem KASKO apdrošināšanas gadījumiem.
Derētu statistika cik tādu gadījumu ir.
ne jau stāvvietu izmēri ir galvenā problēma....cilvēks pie stūres ir galvenā problēma, tāds cilvēks, ka nevar, negrib, nevēlas kaut nedaudz patrenēties ar savu auto stāvvietu manevrēšanas zinībās. kā sameklēt stāvvietu, kā pareizi nostāties, kādā veidā iebraukt stāvvietā utt utt
Jautājums gan bija par to ka stāvvietas daudz kur ir par šauru ja brauc ar kaut ko kas lielāks par invalīdu vāģi. Ja diviem B klases auto (hečbeks mazais parastais) stāvot blakus pareizi starp līnijām, attālums starp abiem ir apmēram pusmetrs, to nevar saukt par pareizu stāvvietas platumu.
Tad autiņš jāiedzen līdz pusei, jāizkāpj un tāk jāiestumj ar rokām, ārā tāpat.
GB12 rakstīja: Tad, kad blakus esošais aizies no tava OCTA apdrošinātāja paprasīt atlīdzību, kā dēļ tev samazināsies BM klase un pieaugs OCTAs cena, diez vai tev būs pie dirsas.
Nu paga, vai tad iesitums ar durvīm ir OCTA gadījums? Ja nav kustība, tad tak CSN neskaitās. Ja ir KSKO, tad OK. Ja blakus drandalis nodeg un sadedzina manam riepas, tas tak nav OCTA, līdzīgi ar durvīm.
Jā, tas ir OCTA gadījums. Nesen par šo jau rakstīju vienā no blakus topikiem - saskaņā ar ES tiesas lēmumu, jebkurš gadījums, kas var būt nodarīt ar TL, neatkarīgi no tā - bija kustībā vai nē, tiek klasificēts kā OCTA gadījums. Tāpēc arī gribēja ieviest apdrošināšanu arī sētās stāvošiem TL, par ko te bija tāda ņemšanās...
Un kā tad atrod vainīgo?
Mēs runājam par gadījumiem, kad ir zināms vainīgais... ja tu atnāc un ieraugi, ka TL ir bojāts, nezinot, kurš to izdarījis, tad, protams, OCTA nesedz.
Nu jā, es runāju par tādiem, kad atnāku un ieraugu.
Nu, to tu neminēji.. pie tam, teksts par saedušo auto arī liak secināt, ka doma bija par zināmiem TL, kas nodara skādi. Nemaz nerunājot par elementāru loģiku, ka var paprasīt no tā, par kuru ir zināms, ka no tā var paprasīt. Kam tu ietu prasīt OCTA atlīdzību atnācu/ieraudzīju gadījumā?
Bet, ja ir liecinieki?
Latvieši kašķīga tauta, savam ~5paku vērtajam špakteļa mākslas darbam skaita skrambas... Citās valstīs neviens skrambām nepievērš uzmanību.
Kā man patīk šie mācītāji, kā pret savu īpašumu izturēties. Nezin kāpēc ir ok, ka tev neapvemj durvis, ka neņem tavu īpašumu, ka tavā dārzā svešs netaisīs savu šķūni, kurpretī satraukties par citu savu īpašumu (auto) ir kaut kas nepieņemams. Tur tad vajag mācīties no itāļiem, kas, parkoties nemācēdami, parkojas līdz atdurei.
Tā jau nu arī ticēšu, ka pats stāvēsi un smaidīsi, ja kāds ar durvīm Tava autiņa sānā iesitīs bukti.
Ja tavai mašīnai kāds stāvvietā var ar durvīm iesist durvīs bukti, un tevi tas satrauc, tad tu esi lohs, jo pats esi pie tā vainīgs - gluži tāpat kā tad, ja tu brauc ar mašīnu kurai ir lieli ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu, un tu pavasarī kādu riepu/disku kaut kur sasit nah lupatās. Abos gadījumos tā ir bijusi tava personīgā izvēle - braukt ar mašīnu kuras ārpusē stils ir bijis svarīgāks par praktiskumu. Nu labi - ja lieli ripuļi ir vienkārša nolaidība, moldingu trūkums ir tāds divdomīgāks variants; mašīnas ar moldingiem praktiski neeksistē - bet nu ja tev tik šausmīgi uztrauc kaut kādas sīkas buktes, vari tos moldingus ierīkot.
Moldingiem piedevām ir dubults efekts - tie ne tikai pasargā durvis uz kurām tie atrodas, bet arī citu mašīnu durvis; būdami izvirzīti un atrodoties izvirzītākajā durvju posmā, priekšējo durvju moldingu aizmugurējās kantes atvērtām durvīm ir izvirzītākais punkts; svempjoties ārā no mašīnas šaurā stāvvietā ir stipri mazāk jāsatraucas par iespēju sašvīkāt blakus mašīnas durvis, jo ja tur būs kontakts, tas būs plastmasa pret metālu, nevis metāls pret metālu...
Ja Tavam Golfam kāds ar sakabes āķi iztaisīs bamperī caurumu, arī pats būsi vainīgs, jo pa tuvu būsi piebraucis.
Nē, vainīgs būs tas otrs, jo viņš būs atpakaļgaitā maucis nenormālā ātrumā - parastu "shit happens" tipa kontaktu zem kājāmgājēja ātruma tas buferis izturēs bez pēdām.
Paskat tik, doma attīstās.
Un kā tad esmu vainīgs pie tā, ka man iesit bukti? Es varu noparkoties vistālākajā stūrī un tāpat nav garantijas, ka kāds blakus neiekārtosies.
Personīgi mani šādi sīkumi pārlieku nesatrauc, bet mani satrauc attieksme - ka te gudri pamāca, ka tas tāds nieks vien un par to nevajag iespringt. Tas ir cilvēka privātīpašums un viņam ir tiesības sagaidīt, ka cits to nebojās, neatkarīgi no tā, vai mašīna ir "3 mēneši vēl skate" vai 300k vērtībā.
Kurš kaut ko runā par bruņumašīnu? Mašīnai ir jābūt nokonfigurētai izturēt sīkus negadījumus adekvātā līmenī; krāsoti trauslas plastmasas buferi un durvis bez moldingiem nav adekvāts līmenis, vismaz ne mašīnai kura mēdz stāvēt arī publiskās stāvvietās.
Un kāda būtu mašīna, kas to visu spēj? Tīri piemēram - vai 2. golfs ir tam +/- piemērots?
Jā, tāpat kā citas tā laika mašīnas. Parādi man kādu astoņdesmito gadu mašīnu bez moldingiem un ar buferiem kuriem mērens sitiens atstāj pēdas.
Tieši to es arī gaidīju.
Ģimenē savulaik bija 2. golfs un iepriekšējais saimnieks bija pamanījies dabūt visvisādas skrambas un buktes (t.sk. sānos), tā ka to golfu es vis neceltu saulītē kā kaut ko diži labāku par ko citu (par bamperiem nerunāšu, tādā veidā šo testējuši mēs netikām).
Tieši tā - iepriekšējais īpašnieks bija pamanījies dabūt visādas skrambas un buktes - mans golfs arī - bet šeit ir runa par ko? Par skrambām un buktēm no blakus novietotas mašīnas durvīm - nevis par buktēm no mašīnas purna vai pakaļas kas iestumjas tavā mašīnā, vai skrāpējumi no krūma kurā tu iebrauc, vai bukte no garāžas inventāra kuram tu uztriec durvi virsū, utt...
Manam golfam uz sitienu laikam ir trīs buktes - pa pusei nolikvidēta bukte labajā aizmugures stūrī, kāds laikam bija ar kaut ko uztriecies arkas priekšdaļai/aizmugures durvij; arkas bukte nolikvidējās nomainot arku, durvī vēl bukte ir, līdz nomainīšu durvi - pretējajā stūrī zem bufera ir bukte spārnā, laikam kāds ar kaut ko bijis uztriecies sāniski buferim. Nu un nesen gadījās darbā braucot caur šauru spraugu bik nolohoties ar stūri un pret dēļu čupu bik sabuktēju priekšas pasažiera durvi; bukte bija diezgan nopietna bet lielo vairumu izspiedu, atlikums nākotnē nolikvidēsies nomainot durvi. Jebkurš no šiem gadījumiem ir daudz smagāks par "šausmas, ārprāts, blakus stāvošais atsita durvis pret manu mašīnu".
Tajā pašā laikā situācijā kur manā acu priekšā šrota teritorijā C4 A100 avants ielikās mana golfa pakaļas bufera stūrī tā ka mans golfs nolīgojās procesā neradās neviena švīka vai bukte...
Vispār šad tad ir redzētas arī tādas gumijas uzlikas durvju galos, kas pasargā sava auto durvis no nejaušas atduršanās pret cita auto durvīm. Tas gan nepasargā no neuzmanīgiem lohiem. Vakar kolēģa darba mašīnai pamanīju 3 šādas buktītes, turklāt, nepalīdzētu arī moldingi, visas buktes roktura līmenī.
Par to stāvvietas izmēru, neviens jau neliedz projektētājiem un pasūtītājiem projektēt lielākas stāvvietas, bet tad ir vajadzīgs lielāks zemes pleķis, kas vairāk maksā. Bet pateikšu priekšā, ja to tiešām uzskatīt par lielu problēmu, ka stāvvietas ir par šauru, apstājoties stāvvietā uz baltās līnijas nevienu sodīt nevar, tā kā droši stājās tā, lai blakus nevar nostāties un miers, tad kad iepirkšanās centru īpašnieki redzēs, ka viņu 500 šaurajās vietās var iebraukt tikai 250 mašīnas, sāks paši domāt, bez standarta piesaukšanas.
Es teiktu ka tirgotāji varētu pārmaiņas pēc sadomāt taisīt dažāda platuma stāvvietas, jo tomēr Fiat 500 vai Smart ielien praktiksi jebkur, kamēr VW Sharan "pusbuss" ir viens no platākajiem "demokrātiskajiem" vieglajiem ģimenēm, un par tādām viegli eksotiskām lietām kā Tesla Model S, Porsche Panamera, Jaguar E-pace, MB G-wagen, LC 200 utml. nemaz nesāksim runāt.
P.S. Pat 5 sērijas GT modelis jau ir ~190 cm plats.
Šis gan ir debīls ieteikums - kad veikali bija vaļā un pīķa stundās pagrūti vietu atrast: esmu pāris reizes šitiem pusotaras vietas parkotājime piebraucis ar bobiku blakus tā ka 5 cm starp durvīm, lai rāpjas pa otru pusi iekšā.
dubis rakstīja: Vispār šad tad ir redzētas arī tādas gumijas uzlikas durvju galos, kas pasargā sava auto durvis no nejaušas atduršanās pret cita auto durvīm. Tas gan nepasargā no neuzmanīgiem lohiem. Vakar kolēģa darba mašīnai pamanīju 3 šādas buktītes, turklāt, nepalīdzētu arī moldingi, visas buktes roktura līmenī.
Biznesa ideja Kad pamet auto šaurā P uz magnētiem pielipināma kaut kāda mīksta materiāla lenta problēmzonas augstumā.
noperc citroen un tev tāds būs no rūpnīcas
Tikai izskatās pretīgi.
Nu vienīgais kas tur varētu būt pretīgs - tādi veidojumi samazina nepieciešamību pēc apdrošināšanas brokeriem... Savādāk - normāla lieta, vienīgi, protams, franču īpatnējajā gaumē un piedevām mīksti...
Īpaši jau nesamazinās gan. Šādus durvju iesitumus parāķ bieži pašriska dēļ izvēlas nepieteikt.
Bet smieklīgi, ka pāķis, kurš tālāk dzīvē par vistu pakaļu tīrīšanu Karalistē un zāģu skaidu slaucīšanu kaut kādā krūmu gaterītī dzīvē neko izdarījis nav, tā cenšas piesaukt manu nodarbošanos domājot, ka kaut ko dikti asprātīgu vai aizvainojošu pateiks...
Ja par kaut ko jāsmejas, tad tikai par to cik viegli aprdošināšanas brokerītis ne pa ķeksi uzvilkās un pārgāja uz personīgiem apvainojumiem
osscar rakstīja: Šis gan ir debīls ieteikums - kad veikali bija vaļā un pīķa stundās pagrūti vietu atrast: esmu pāris reizes šitiem pusotaras vietas parkotājime piebraucis ar bobiku blakus tā ka 5 cm starp durvīm, lai rāpjas pa otru pusi iekšā.
Piedod, šhitĀs vēl stulbāks izpildījums. Pirmkārt varbūt tas pirms bija spiests tā atstāt, otrkārt cilvēks varbūt fiziski nevar izkāpt dēļ debīla izmēra P.
jā jā bija spiests atstāt - kā tad. Pats vēl azvakar redzēju kā viens savu 3 sērijas bembi pie csdd apskates noparkoja cēli pa pusotru vietu...
LV vnk liela daļa iedomājas ka ir svarīgāki par citiem. Tajā paša IKEA - nometu vienreiz ratus ar preci un noliku pat grozu lai redz ka krāmēšos un aizgāju pēc auto lai ielādetu preci - un viec gudrienieks jau tur ieparkojies un aizgājis iepirkties. Nevienā valdtī cilvēki ielādēšanas zonā neparkojas. Bija tumš un ieparkojos biku ar piekabes āķi tam bamberī. Tie jau savādāk nesaprot. Mani personīgi šitiem uz troturāparkotāji, divu vietu aizņēmēji besī. X5 vecrīgā veinreiz tādam trotuāra parkotājam ar sporta somu aizķēru spoguli - man tāda klauna dēļ nav jālien gar sienu un viņa auto.
Nesen bija Bez Tabu šizets par to, ka Cityparks vienam tādam tirliņam uzlika sodu... Tā vietā, lai paklusētu, šis vēl ablamējas un parāda visai LV, kāds dunduks ir. Esmu dzirdējis, ka Norvēģijā par šādu parkošanos sods ir ap 300 euro. Tur nez kāpēc arī šaurās stāvvietas (jā, jā, tur arī ir šauras stāvvietas) cilvēki parkoties prot.
GB12 rakstīja: Tad liec mašīnu tālāk no pārējiem, kā es to daru. Ja esi tāds tusnis, ka nevari izvelties no auto, tad kustības par ļaunu noteikti nenāks.
Kad pats paliksi vecs, dziedāsi citu dziesmu Man viss ok. Es vēl hoķi regulāri uzbliežu. Bet nez vai būsi priecīgs, kad mežavecis kāpjot no sava MB200 ar plašu ierastu vēzienu uzšaus tavam bmw pa sāniem? Vienkāršāk nolikt pa vidu divām vietām. Ps es tā nedaru jo man auto tikai pārvietošanās līdzeklis, gan drēbes netīk smērēt. Un nav nekas pret šādi novietotiem transportiem.
Tāpēc arī es lieku savu auto tālāk no pārējiem, lai izvairītos no šādiem "mežavečiem".
Kad pats palikšu vecs, centīšos vairāk kustēties, lai ilgāk spēju vispār uz to veikalu aizbraukt. Tev novēlu to pašu ;) Jo, ja tu paliec jau tik nespējīgs, ka nevari noiet 30 papildus metrus, tad dzīve kļūst patiešām nožēlojama.
Vēl viena pajoļu kategorija stāvvietās - tu speciāli noliec auto tālāk no mainstrīma, lai izvairītos no visādiem tirliņiem, kas nejēdz parkoties, nejēdz durvis pieturēt, nejēdz sīkos audzināt utt. Bet tāpat atrodas pa kādam apdalītajam, kuram vajadzība spiež savu naglu kasti nolikt tavai tieši blakus...
Varbūt tas apdalītais domā 1:1 kā tu un vienkārši to punktu "tālāk prom no citiem" tu jau esi piedirsis ar savu mašīnu un viņam nekas cits neatliek kā nolikt tev blakus...
Es par gadījumiem, kad apkārt vēl ir pilns ar brīvām stāvvietām, ko piedirst.
Tipa sēž kadrs (K) uz dzelceļa sliedēm. Pienāk otrs (O) kas gar dzelceļu iet, un prasa -
(O) - Ko dari ?
(K) - neredzi sēžu uz sliedēm !
(O) - āāa nu pabīdies, es ar gribu apsēsties ...
nu, tāda mums ir msh loģika, jā...
Vai arī - ja tev kaimiņš naktīs dauza bungas un neļauj tev pampt, tad problēma ir nevis viņā, bet tevī, kas iedomājas naktī gulēt un kuram necepī viņa mūzika...
Un kas vainas manai loģikai? Pats teici ka centies likt tālākajā stūrī - bet citiem obligāti ir jāliek kaut kur citur, jo tālākais stūris pieder tikai tev. Jāprasa vienīgi kāpēc pats neliki savu mašīnu tur, kur gribēji lai tas cits liek savējo...
Īpaši apdāvinātajiem paskaidrošu, ka ar "tālākais stūris" ir domāta vieta, kur citas mašīnas nestāv, tobiš, tālāk no galvenās ieejas un mašīnu burzmas.
Ja tas tālākais stūris vasarā iegadās būt vienīgā vieta ēnā, tad tieši tur visi arī bāzīsies kā siļķes mucā.
Bet nu jāpiekrīt, fenomens ir izteikts - noliec auto, blakus rinda ar astoņām brīvām vietām, līdz sākas tie, kam vajag ieejas durvīs iebraukt. Atnāc - un viens ir noparkojies tieši blakus, un tukšā rinda ir septiņas brīvas vieta aiz mums. Kāpēc viņš nevar noparkoties piektajā, ceturtajā spotā, kur no abām pusēm būtu brīvs?
Diez vai Sipces daudzstāvu stāvvietas 4.stāvā "tālākais stūris" būs vienīgā vieta ēnā.
Bet par to jau tas stāsts - it kā normālam cilvēkam loģiski saprotams arguments, bet, kā jau mēs redzam, daži apdāvinātie te uzskata, ka lohs esi tu...
Tas saucas - kur ir, tur rodas. Tā mēdz gadīties it visās dzīvēs sfērās.
Tu aizbrauc uz nomaļu meža ezeriņu ziemā copēt. Viens pats. Uzlien virsū kaut kur uz dullo un sāc ķert. Pēc pusstundas atnāk viens pacopēt un, saprotams, nogruntējas stipri tuvu.
Tāpēc jau te minēju, bīdāmās otrās rindas durvis ir ok fīča.
Ford risinājums. Cik tas citus pasargā, grūti spriest.
Cenšos neparkoties pie pusbomzīgām un noplukušām misenēm
Tādi Di..sēji jums smalkas tačkas ir, bet stresojat, ja nu buktētāju nepieķers pie rokas, kurš maksās? Ja jums būtu smalkas tačkas, tad jums būtu kasko un pašrisks un visu bīdītu jūsu apdrošinātājs.
Bet realitātē jūsu smalkais braucamais ir gandrīz 20 gadīgs x5, kas pārkrāsots biežāk, kā dēļu grīda...
Ir taču vienalga cik reizes pārkrāsots. Kāpēc man jāpatīk, ka kāds dunckā manu auto? Man arī nepatīk, kad pie pacēlāja stumjas virsū manam sniega dēlim. Rinda jau no tā ātrāk uz priekšu neiet, bet dēlim virsma saskrāpēta. Nepatīk arī, kad parkā soliņus lauž. Bezjēdzīga postīšana taču.
Tavs mērķis ir pierādīt ko, šādi visu laiku stāstot, kādi visi lohi, ka satraucas par savu īpašumu? Ka paša auto ir pietiekami nevērtīgs, lai iespringtu par to? Citu iemeslu neredzu.
Pats braukāju ar octa, tāpēc tikai loģiski, ka man pieder nevērtīgs auto... Un ar to ok...
Ko es gribu pateikt, ka braukājot ar Rumbulas tačku un taisīt scēnas par skrambām ir lieki...
Lieka nervu bojāšana un laika tērēšana, ja indivīds atsakās
labprātīgi maksāt un nav kasko pašam, tad paliec gribot.
Ar policiju varēsi pusi dienas skaidroties un neko nepanāksi... Jo apskrāpējot stāvošu auto neskaitas ceļu negadījums un octa neko neatlīdzina.
Brauc kaut ar 40 gadīgu zaparu vai audi mucu, bet sveša manta ir jāciena, stāvvietā atverot savas durvis un elementāri nebūt tizlam. Savukārt tiem, kas tās stāvvietas veido - normālus izmērus tām izveidot, kā IKEA, kur pat tizleņiem un lošiem ir jāpacenšās, lai ko apskādētu.
Un kur paliek prieks pēc auto nomazgāšanas, ja pēc tam priecē auto sāni saburzīti kā vecam trolejbusam. Tādu jau arī mazgāt nevajag, un ja nav mazgāts tad arī tīrās drēbēs nav ko tajā sēsties, un ja staigā vienā apģērbā tad arī pašam nav jāmazgājas. Pāķis, kas pāķis.
Vēl viens OCTA eksperts... Izlasi augstāk rakstītu - ja ir zināms konkrēts auto, no kura tā bukte ir radusies, un to apliecina vai nu policijas protokols vai saskaņotais paziņojums, tad OCTA ŠĀDU ZAUDĒJUMU SEDZ!!! OCTA nesedz tikai CSNg radušos zaudējumus. Agrāk tā bija, nu jau kādus gadus 3 vairs nav...
Vienmēr ir sedzis tikai apdrošinātāji veikli to apgāja sūtot klientus trīs mājas tālāk. Gluži kā TA piekasījās par līmplēvi logā, kas it kā aizsedzot stopņiku, kaut nekad tas nebija liegts.
CSN ir skaidri pateikts, ka durvis jāatver neapdraudot citus.
Nē, tur bija savādāk - likumā bija ieraksts, ka OCTA maksā tikai par bojājumiem, kas radušies CSNg rezultātā. Bet CSNg tika traktēts kā gadījuma, ja vismaz viens TL ir kustībā. Nenoliedzu, ka apdrošinātāji to izmantoja savā labā, bet manis jau iepriekš minētais ES tiesas spriedums salika lietas pa plauktiņiem... tikai, nu jā, tas tagad ved pie tā, ka iespējams jebkuru TL, ir tas kustībā vai nav, nāksies apdrošināt...
Pat ja ir KASKO, ir jātērē laiks pieteikuma rakstīšanai, mašīnas atrādīšanai, pēc tam nogādāšanai servisā, saņemšanai... Jāmaksā pašrisks. Ja pašriska nav, tad tas ir tikai pirmajam gadījumam - ja kaut kas vēl notiks, tad būs jāmaksā... plus, nākamā polise dārgāka.
Un kā pats rakstīji - patīkamāk jau ir, ka nav pārkrāsots "kā dēļu grīda". Manam 11-gadīgajam F07 krāsots ir tikai priekšējais bampers un spoguļi.
ZZZZ rakstīja:
dubis rakstīja: Vispār šad tad ir redzētas arī tādas gumijas uzlikas durvju galos, kas pasargā sava auto durvis no nejaušas atduršanās pret cita auto durvīm. Tas gan nepasargā no neuzmanīgiem lohiem. Vakar kolēģa darba mašīnai pamanīju 3 šādas buktītes, turklāt, nepalīdzētu arī moldingi, visas buktes roktura līmenī.
Biznesa ideja Kad pamet auto šaurā P uz magnētiem pielipināma kaut kāda mīksta materiāla lenta problēmzonas augstumā.
Vēl labāka biznesa ideja ir:
Braukāt pa stāvvietām un apkalpot muļķa špakteļtautas klientus - špaktelēt apskādētās durvis. Lai strādnieki brauc ar saviem desmitgadīgajiem lūžņiem, kuri ir tikko no Vācijas, kā jauni un ar špaktelētām durvīm.
Izdomāju pat nosaukumu un reklāmas saukli:
Mobilais špaktelis - brauc ar savu lūzni kā ar jaunu!!!
Diemžēl ir cilvēku kategorija, kas nespēj aptvert, ko nozīmē sakopta vide un estētika. Un diemžēl viņiem šo dzīves uzskatu ir iespējams uzspiest cietiem - saskrāpēt un apdauzīt svešu auto, uzpūst ar baloniņu kādu ķēpājumu uz svešas mājas, izdauzīt spuldzīti vai salauzt soliņu parkā. Un gandrīz pilnībā šī metalitāte iet kopā ar komunistisku domāšanu - ka viņiem viss pienākas par to vien ka ir piedzimuši.
Par visu varu piekrist tik to komunismu veltīgi iestarpināji - pēc ASV pieredzes 90-tajos, kad vēl amerikāņi nebija aizmirsuši kas bija CCCP, apķēpātas sienas, iebumsīti auto (ne par velti ASV ir tas likums par "5 jūdzes stundā bumsīšana nenodara tavam auto kaitējumu" un no tā izrietošie masīvie bamperi vecākiem auto, jaunākajiem - vairs knapi to var pamanīt).
Tā ka šie pasākumi nav atkarīgi no "ticības", bet gan no tā cik daudz tās smadzeņu rievas iedalītas, kādā kompānijā tusē un cik skaidrā prātā ... kādu brīdi viņu videnē (highschool) pamācījos tādu lietu kā "Auto shop" - un tur čaļi veda gan savas "miskastes" (Piem. Jeep CJ4, vai vecs Chevrolet Caprice Classic no 80-tiem) gan arī šo to intersantu paķīlēt. Intersanti ka tieši aziātiem bija visrūpīgākā attieksme pret saviem auto, tiesa arī auto krietni lepnāki (Infiniti utml.).
Klasiska tēma, kā pavasarī cīnīties ar suņu kakām
Nevajag te tik dziļi rakt, vienk attieksme pret klientu. Iespēja ir, ko parāda ikejs. Pārējais bizness, viesiem... P, tad veikals, apdrošinātājs, pp, cp, serviss utt. Relax
Klau, bet nu kuri tur ir tie veikali ar šaurajām, neizbraucamajām stāvvietām, kāpēc jūs uz viņiem vispār braucat? Piemēram tas Dzirnavu ielas ārprāts - es tur pirmo un pēdējo reizi pirms desmit gadiem biju. Uz Mūksalas Plazu arī sen vairs nebraucu, jo reiz pusstundu tur vietu nevarēju atrast un tad vēl sajūgu dabūju pasvilināt, jo riņķojot vienā reizē sanāca apstāties uz tās vājprātīgi stāvās uzbrauktuves. Bet ir tak alternatīvas ar normālām stāvvietām, kaut vai Alfa.
nekas tāds tur nav ...tas ka sliņķi brauc vnm uz jumta līmeni,,,otrais vnm ir pustukšs vai tukšs ..nezinu ir tak rocene - priekš kam ar sajūgu turēt? nekāds jau baigais slīpums tur nav. Ok varbūt svētkos kādos tur ir tuss...bet tā nav - spicē ir reizēm grūtāk atrast vietu
Kopš kovida dēļ pievēra publisko kino, Mūkusalas plazā ar vietu nav problēmu no vārda nemaz Un arī kādreiz otrajā stāvā brīvas vietas parasti vienmēr bija. Nu ja tev obligāti sajūgs jādedzina uz tās uzbrauktuves, varbūt aizej pamācies braukt.
Nē, obligāti nav jādedzina sajūgs. Bet, ja augšā esošais pēkšņi apstājas, neatbrīvojot ceļu augšā, tu esi aptuveni ap vidu, bet aiz tevis jau vēl viens ir ielīdis, tad ar elegantu uzsākšanu no vietas tajā ārprāta slīpumā ir kā ir.
Avārijas, sasiti auto autostāvvietās? Vai tā ir problēma, ko darīt? Cik plata var būt stāvvieta
Reģistrētie CSNg kopā un lielveikalu autostāvvietās (2016.-2020.gads)
Kopā apdrošinātājiem pieteikti 163 420 CSNg:
Rīgā 94 164 CSNg
Ārpus Rīgas 69 283 CSNg
No tiem stāvvietās 4 151 CSNg (2,54%)
Rīgā 2 678 CSNg (2,84%)
Ārpus Rīgas 1 437 CSNg (2,13%)
Šie ir tikai reģistrētie jeb fiksētie negadījumi lielveikalu autostāvvietās. Ievērojams CSNg skaits paliek nefiksēts, jo daudzi par mazajiem negadījumiem neziņo nelieli bojājumi vai nav iespējams identificēt vainīgo.
MK 240 un Latvijas standarts regulē stāvvietas standartu.
Šobrīd Latvijā nav noteikts minimālais autostāvvietas izmērs, tas ir tikai rekomendējošs!!!