Vai Dacia izdosies piedāvāt elektroauto par 11 000 eiro Vācijas tirgū?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 1 Atbildēt

Neticās!? Ar dotācijām jau viss var būt!

Dacia gatavojas laist klajā kompaktu elektroautomobili Spring, kas Vācijas tirgū maksās no 20 490 eiro, kam jāatņem valsts un ražotāja dotācijas 9750 eiro apmērā. Labāk aprīkotā versija Comfort Plus maksās 21 790 eiro (12 220 EUR).

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Arī 21 000 EUR ir labākais piedāvājums tirgū par 27,4 kWh bateriju, kura nodrošina gaitas rezervi 230 un 300 km attālumā, attiecīgi ārpus pilsētas un pilsētā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 1 Atbildēt

Tas krāms nav vērts pat tos 11K. Kāpēc lai neizdotos, ja Vācijā tādi likumi? Interesantāk ir, vai viņiem izdosies kādu savu elektromopēdu pārdot par pilno cenu?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 0 Atbildēt

Nu šis tomēr ir notikums ar augstāku ticamības pakāpi, kā tas ka iauto tiks galā ar 520.kļūdu.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
3 0 Atbildēt

Vācijas tirgū nezinu, bet Lietuvas tirgū ar maināmu lukturi un bamperi cena turēsies ap 3keur.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

diez vai. Akumulatori skaitās kaitīgi videi, tapēc to utilizācija jāskaita komplektā. Drīzāk maksās mīnus 3000. Pārdevējs samaksās 3000 lai tā sūda pircējs nenonaktu vēl lielakos mīnusos, auto nododot tolmetā.

Otrreizējā tirgū tā dacija būs reāls sūds ar nokautu akumulatoru ( lādējoties visu laiku uz 100%, katru dienu)

Ja ar 5-gadīgu varēs nobraukt 100km, tad tas jau būs labi.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

eksperc atradies. Litija akumulatori ir pilni ar... dārgu litiju, ko ļoti labprāt pirks un pārstrādās, kad būs pietiekoši lieli apjomi. Uzņēmēji jau plāno, nebaidies.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Šogad, starp citu ,notiks vēlēšanas Vācijā. Un ļoti iespējams, ka zaļo ietekme nozīmīgi pieaugs.

Annalena Baerbock, iespējamā kandidāte uz kancleres amatu Merkeles vietā, apgalvo, ka pašreizējā valdošā koalīcija "nav devusi ieguldījumu klimata sakarā". Pati Annalena Baerbock ir viena no galvenajām personām Vācijas Zaļajā Partijā.

Bet ir skaidrs, ka nevar subsidēt visus un ka, ja Vācijas autoindustrija saruks pateicoties Euro-7 normām u.c., samazināsies arī nodokļu nauda zaļo sapņu realizācijai.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

elektroauto dārgākā lieta ir batereja. Ar tādu mazu sūda batereju protams, ka var maksāt tik. Varēja ielikt 10kw, maksās vēl lētāk.

Tā, ka nav nekāds brīnums. Tikai cita lieta, - ko vajag patērētājiem. Teslu pērk nevis tapēc, ka tai ir novatorisks dizains un viena planšete pa vidu.

Un pirms tam esošos sūdus nepirka arī nevis tāpēc, ka tur nebija planšetes.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 1 Atbildēt

Tesla ne ar ko neatšķiras no Dacia, izņemot interjeru un eksterjeru. Tā kā jā, Teslai no cenas 80% ir šīs divas pozīcijas. 10% lielākā baterijā un 10% Dacias bāze. Īlons vienkārši atkārtoja to, kas tirgū dominē - izmanto Apple ideoloģiju - pelnīt uz muļķiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Teslai nav 30kw baterejas. Un maksimalais ātrums tai nav 120km/h.

Ja tesla izietu tirgū ar tādiem parametriem, tad tas būtu tāds pats projekts kā ševroleta EV1 un neviens elektroauto nebūvētu.

Tā, ka tu vari citēt citu cilveku ( skauģu) viedokli, bet tas nav pariezs viedoklis. Tesla iekļuva tirgū pateicoties model S...

Patērētājiem vajag lielu gaitas rezervi un izbaudīt elektroauto priekšrocību - dinamiku.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nē, patērētājiem to dinamiku kā reiz nevajag. To vajag visādiem zīmuļiem un īsajiem krāniem. Teslai apzināti ir uztaisīts ekofašistu behas tēls; kārtīgam teslistam trenūzenes nav tikai tāpēc ka viņš var atļauties arī ko pieklājīgāku. Un ja tev šķiet ka tas paātrinājums līdz simtam dažās sekundēs ir vajadzīgs, nosauc reālu pielietojumu - nu neskaitot iespēju dažās sekundēs padirst vadītāja apliecību.

Ā, un par to "Teslai nav 30kw baterejas. Un maksimalais ātrums tai nav 120km/h. " - jā, taisnība. Toties teslā uz instrumentu paneļa saturu ir smagi iepista kapeika, aizvietojot dažādas lietas ar divām lētām planšetēm, bet lohiem iestāstīts ka tas esot uzlabojums. Tad vēl arī tesla ir nedacepta mašīna - uzskatāms piemērs - programmatūra - bet lohiem iestāsta ka tas ka tačkas programmatūra tiek visu laiku uzlabota un atjaunināta esot pluss, un nevis - jūs esat nopirkuši nepabeigtu mašīnu, mēs strādājam pie tā lai jūsu mašīnu pabeigtu, varbūt mēs pagūsim to pabeigt pirms jūs pēc 5 gadiem pirksiet jaunu. Kur nu vēl par forda līmeņa kvalitāti un citiem brīnumiem...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Uzrāviens pilsētā ir svarīgs. Maksimalais ātrums automašīnām nav būtisks - vai 120 vai 300, ja vien tu nedzīvo Vācijā.

Bet ja tu esi viens no 7 miljardiem 700 miljoniem, tad max ātrums ir mazsvarīgs faktors, bet uzrāviens gan vajadzīgs - kādam nogriezt ceļu, kaut kur izšmaukt, pārkārtoties, utt

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Jā, uzrāviens ir svarīgs, bet visam ir robežas. Priekš nekaunīga dižpilsēteļa gājieniem pietiek ar to cēlienu kāds ir kaut kādam i3, tam noteikti nevajag divtonnīgu govi kura simtu sasniedz dažās sekundēs. Bet vēl labāk uzvesties pieklājīgi.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Teslām tikai tā? Tavs mīļais fofāgens vai pusgadu savas elektrokastes nespēja nemaz pārdot, jo nebija 'pabeiguši' programmnodrošinājumu

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Kaut arī varu sevi daļēji pieskaitīt pie Teslas heiteriem, tomēr jāatzīst, ka Model S ir satriecoši skaists auto. Un iet tās Teslas arī, galu galā. Tur nav pilnīgi nekā, ko salīdzināt ar Daciu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Šai dacei par 11 k€ cenu gala pircējam ir tikai viens mīnuss. Pietrūkst 100 km vai nedaudz vairāk klāt nobraukumam no 1 uzlādes. Vēl derētu 100 kW uzlāde, taču ar pareizu bateriju vien pietiktu.

Salona aplicēji visticamākais paši brauc piepirstos un noļēpātos 15-gadīgos kukuržņos. Par to cenu tur viss ir kārtībā. Normālas pogas un nekas nav jābaksta. Ja gribas milzīgu ekrānu panelī, ejiet uz veikalu, nopērciet 10+ collu planšeti un pielīmējiet pie paneļa.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Salonu aplicēju piecpadsmitgadīgajos kukuržņos tie saloni vismaz ir kvalitatīvi...

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Sūds par ekrānu, un ar pogām tur viss ir kārtībā, izņemot ka logu atvēršana nez kāpēc nolikta uz paneļa. Vismaz tam ķīniešu Reno. Mani vairāk interesē: cik cementa maisus es varu iemest aizmugurē? Tīri no svara viedokļa. Vai ar četriem cementa maisiem un sievasmāti tas auto vispār var uzbraukt kalnā? Ja var, tad vai braucot tajā kalnā var apdzīt fūri? Vai var iespiest grīdā un operatīvi palidot garām vilcienam uz Ventspils šosejas? Par pēdējo 100% skaidrs, ka nevar.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
7 0 Atbildēt

1) Kalnu Latvijā nav. 2) ja četras sievasmātes un cements jāved no Rīgas uz Ventspili, tev to auto nevajag!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tas ir pilsētas-piepilsētas 2. auto, man liekas ļoti ok variants, ja vēl būtu 5 vietas...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu bļin kāds vēl "otrais auto"... Ekofašistiem kuru dēļ šīs kastes ir parādījušās neeksistē termins "otrais auto" - tai kastei ir jābūt vienīgajai mašīnai, der tev vai nē.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Nav tai Dacei cena 11t, bet pāri par 20t, Starpība tiek subsidēta no nodokļu maksātāju naudas. Savulaik pasvaldībām piedāvāja ar eiropas atbalstu e UP par 6 tūkst. Tas nenozīme ,ka tasUp tā maksā. kamēr kropļos tirgu un mākslīgi subsidēs e auto šiem cena nekritīsies,jo vienmēr kād grib uz viņiem uzvārīties

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Vispār jau 'tīrā' cena juaņās ir ap 9 tūkst eiro. Piemaksa līdz 20 tūkst. ir visādas EU nodevas, transports, un papildu Renault peļņa.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Vecajā eiropā diezgan izplatīta ir ceļošana ar treileriem. EV dīzelim šajā ziņā vēl ilgi nebūs konkurenti.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Vai tad kāds apgalvo, ka EV var to, ko nevar?

Bet VAIRĀKUMS automašīnu, kas ir mazajā klasē - kā šis Spring - savu dzīvi nodzīvo stumdoties pa un pie pilsētu, nobraucot salīdzinoši nelielus attālumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Viss jau būtu jauki, ir tikai viena problēma... Šādas mašīnas piemēram mēs varam paņemt manas muteres golfu - kurš +/- tā arī ir ticis visu savu mūžu lietots, atvilkts no vācijas desmitgadīgs ar 88k pulkstenī un noslidinātu sajūgu, un tagad, ja nemaldos, ir 240k. Bet problēma ir - tai mašīnai ir 27 gadi... Jā, es zinu, tu teiksi ka dacīte ir smirdīgs sūds kas sabrūk dēļ rūsas stipri ātrāk un tāpēc tā nebūs problēma - jā, es tev piekritīšu, bet tāpat vismaz 15 gadus tā mašīna tāpat noies ja tikai, ups, aķa mūžs neiztecētu ātrāk...

Un vispār - elektromobīļi būtu kā radīti lai pat rietumeiropā tie dzīvotu jūtami ilgāku dzīvi nekā normālās mašīnas - vienkāršāki, tātad mazāk kam plīst un mazāk ko remontēt [nu it kā...], un ekofašisti nekādīgi nav spējīgi diskriminēt vecāku elektromobīļu lietotājus, ar to pašu nevēršoties pret jaunu elektromobīļu pircējiem [atšķirībā no mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem]; ar tādu dacīti varētu pa fāterlandes pilsētām stumdīties savus 20 gadus, bet, ups! - aķis tik ilgi neizvilks... Kaut kā neatstāj sajūta ka elektromobīlis - tā ir mašīna kurā plānotā novecošanās ir cieti iekodēta un pilnīgi neizbēgama...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Teslām tikai tā? Tavs mīļais fofāgens vai pusgadu savas elektrokastes nespēja nemaz pārdot, jo nebija 'pabeiguši' programmnodrošinājumu

Nu re - mašīnas nepārdeva, respektīvi, vienīgais nopietnais kāsis - kaut kāda iemesla dēļ dzelži jau bija salikti. Tikmēr tesla mašīnas ar nedataisītu programmatūru tirgo un cilvēki tādas lieto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tādas lietas atklājās!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Viss jau būtu jauki, ir tikai viena problēma... Šādas mašīnas piemēram mēs varam paņemt manas muteres golfu - kurš +/- tā arī ir ticis visu savu mūžu lietots, atvilkts no vācijas desmitgadīgs ar 88k pulkstenī un noslidinātu sajūgu, un tagad, ja nemaldos, ir 240k. Bet problēma ir - tai mašīnai ir 27 gadi... Jā, es zinu, tu teiksi ka dacīte ir smirdīgs sūds kas sabrūk dēļ rūsas stipri ātrāk un tāpēc tā nebūs problēma - jā, es tev piekritīšu, bet tāpat vismaz 15 gadus tā mašīna tāpat noies ja tikai, ups, aķa mūžs neiztecētu ātrāk...

Un vispār - elektromobīļi būtu kā radīti lai pat rietumeiropā tie dzīvotu jūtami ilgāku dzīvi nekā normālās mašīnas - vienkāršāki, tātad mazāk kam plīst un mazāk ko remontēt [nu it kā...], un ekofašisti nekādīgi nav spējīgi diskriminēt vecāku elektromobīļu lietotājus, ar to pašu nevēršoties pret jaunu elektromobīļu pircējiem [atšķirībā no mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem]; ar tādu dacīti varētu pa fāterlandes pilsētām stumdīties savus 20 gadus, bet, ups! - aķis tik ilgi neizvilks... Kaut kā neatstāj sajūta ka elektromobīlis - tā ir mašīna kurā plānotā novecošanās ir cieti iekodēta un pilnīgi neizbēgama...

Tehnoloģija ir pārāk jauna, lai akumulatoru novecošana tiktu atrisināta.

Un Dacīte jau ir slavena ar kurpju standartu (panēsā - izmet) pārnešanas uz auto mēģinājumiem. Bezgalīga reanimācija visdrīzāk arī ir ar pieklājīgu eko pēdu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nevis "tehnoloģija ir pārāk jauna", bet "tehnoloģija ir pareizā - akumulatoru novecošanos nevar novērst"! Parādi, lūdzu, man mūžīgus svina - skābes akumulatorus; to tehnoloģija ir aizvēsturiska - kā bija relatīvi īsmūžīga mašīnas detaļa, tā joprojām ir; cik gadsimtus vēl vajadzēs lai normāls aķa darbamūžs būtu 20 gadi?

Par "kurpju standartu" pirmā dzirdēšana - tas ar ko dacīte atšķiras no citiem ir primitīvums un ar pavisam citā līmenī iepistu kapeiku. Un kurš vispār runā par kaut kādu reanimāciju? Mašīnai 25 gadus pie mēreniem nobraukumiem vajadzētu nodzīvot bez īpašām problēmām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti