Vai Dacia izdosies piedāvāt elektroauto par 11 000 eiro Vācijas tirgū?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 1 Atbildēt

Neticās!? Ar dotācijām jau viss var būt!

Dacia gatavojas laist klajā kompaktu elektroautomobili Spring, kas Vācijas tirgū maksās no 20 490 eiro, kam jāatņem valsts un ražotāja dotācijas 9750 eiro apmērā. Labāk aprīkotā versija Comfort Plus maksās 21 790 eiro (12 220 EUR).

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Arī 21 000 EUR ir labākais piedāvājums tirgū par 27,4 kWh bateriju, kura nodrošina gaitas rezervi 230 un 300 km attālumā, attiecīgi ārpus pilsētas un pilsētā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 2 Atbildēt

Tas krāms nav vērts pat tos 11K. Kāpēc lai neizdotos, ja Vācijā tādi likumi? Interesantāk ir, vai viņiem izdosies kādu savu elektromopēdu pārdot par pilno cenu?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 0 Atbildēt

Nu šis tomēr ir notikums ar augstāku ticamības pakāpi, kā tas ka iauto tiks galā ar 520.kļūdu.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
3 0 Atbildēt

Vācijas tirgū nezinu, bet Lietuvas tirgū ar maināmu lukturi un bamperi cena turēsies ap 3keur.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

diez vai. Akumulatori skaitās kaitīgi videi, tapēc to utilizācija jāskaita komplektā. Drīzāk maksās mīnus 3000. Pārdevējs samaksās 3000 lai tā sūda pircējs nenonaktu vēl lielakos mīnusos, auto nododot tolmetā.

Otrreizējā tirgū tā dacija būs reāls sūds ar nokautu akumulatoru ( lādējoties visu laiku uz 100%, katru dienu)

Ja ar 5-gadīgu varēs nobraukt 100km, tad tas jau būs labi.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
5 1 Atbildēt

eksperc atradies. Litija akumulatori ir pilni ar... dārgu litiju, ko ļoti labprāt pirks un pārstrādās, kad būs pietiekoši lieli apjomi. Uzņēmēji jau plāno, nebaidies.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Šogad, starp citu ,notiks vēlēšanas Vācijā. Un ļoti iespējams, ka zaļo ietekme nozīmīgi pieaugs.

Annalena Baerbock, iespējamā kandidāte uz kancleres amatu Merkeles vietā, apgalvo, ka pašreizējā valdošā koalīcija "nav devusi ieguldījumu klimata sakarā". Pati Annalena Baerbock ir viena no galvenajām personām Vācijas Zaļajā Partijā.

Bet ir skaidrs, ka nevar subsidēt visus un ka, ja Vācijas autoindustrija saruks pateicoties Euro-7 normām u.c., samazināsies arī nodokļu nauda zaļo sapņu realizācijai.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

elektroauto dārgākā lieta ir batereja. Ar tādu mazu sūda batereju protams, ka var maksāt tik. Varēja ielikt 10kw, maksās vēl lētāk.

Tā, ka nav nekāds brīnums. Tikai cita lieta, - ko vajag patērētājiem. Teslu pērk nevis tapēc, ka tai ir novatorisks dizains un viena planšete pa vidu.

Un pirms tam esošos sūdus nepirka arī nevis tāpēc, ka tur nebija planšetes.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 1 Atbildēt

Tesla ne ar ko neatšķiras no Dacia, izņemot interjeru un eksterjeru. Tā kā jā, Teslai no cenas 80% ir šīs divas pozīcijas. 10% lielākā baterijā un 10% Dacias bāze. Īlons vienkārši atkārtoja to, kas tirgū dominē - izmanto Apple ideoloģiju - pelnīt uz muļķiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 2 Atbildēt

Teslai nav 30kw baterejas. Un maksimalais ātrums tai nav 120km/h.

Ja tesla izietu tirgū ar tādiem parametriem, tad tas būtu tāds pats projekts kā ševroleta EV1 un neviens elektroauto nebūvētu.

Tā, ka tu vari citēt citu cilveku ( skauģu) viedokli, bet tas nav pariezs viedoklis. Tesla iekļuva tirgū pateicoties model S...

Patērētājiem vajag lielu gaitas rezervi un izbaudīt elektroauto priekšrocību - dinamiku.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Nē, patērētājiem to dinamiku kā reiz nevajag. To vajag visādiem zīmuļiem un īsajiem krāniem. Teslai apzināti ir uztaisīts ekofašistu behas tēls; kārtīgam teslistam trenūzenes nav tikai tāpēc ka viņš var atļauties arī ko pieklājīgāku. Un ja tev šķiet ka tas paātrinājums līdz simtam dažās sekundēs ir vajadzīgs, nosauc reālu pielietojumu - nu neskaitot iespēju dažās sekundēs padirst vadītāja apliecību.

Ā, un par to "Teslai nav 30kw baterejas. Un maksimalais ātrums tai nav 120km/h. " - jā, taisnība. Toties teslā uz instrumentu paneļa saturu ir smagi iepista kapeika, aizvietojot dažādas lietas ar divām lētām planšetēm, bet lohiem iestāstīts ka tas esot uzlabojums. Tad vēl arī tesla ir nedacepta mašīna - uzskatāms piemērs - programmatūra - bet lohiem iestāsta ka tas ka tačkas programmatūra tiek visu laiku uzlabota un atjaunināta esot pluss, un nevis - jūs esat nopirkuši nepabeigtu mašīnu, mēs strādājam pie tā lai jūsu mašīnu pabeigtu, varbūt mēs pagūsim to pabeigt pirms jūs pēc 5 gadiem pirksiet jaunu. Kur nu vēl par forda līmeņa kvalitāti un citiem brīnumiem...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Uzrāviens pilsētā ir svarīgs. Maksimalais ātrums automašīnām nav būtisks - vai 120 vai 300, ja vien tu nedzīvo Vācijā.

Bet ja tu esi viens no 7 miljardiem 700 miljoniem, tad max ātrums ir mazsvarīgs faktors, bet uzrāviens gan vajadzīgs - kādam nogriezt ceļu, kaut kur izšmaukt, pārkārtoties, utt

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Jā, uzrāviens ir svarīgs, bet visam ir robežas. Priekš nekaunīga dižpilsēteļa gājieniem pietiek ar to cēlienu kāds ir kaut kādam i3, tam noteikti nevajag divtonnīgu govi kura simtu sasniedz dažās sekundēs. Bet vēl labāk uzvesties pieklājīgi.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Teslām tikai tā? Tavs mīļais fofāgens vai pusgadu savas elektrokastes nespēja nemaz pārdot, jo nebija 'pabeiguši' programmnodrošinājumu

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Kaut arī varu sevi daļēji pieskaitīt pie Teslas heiteriem, tomēr jāatzīst, ka Model S ir satriecoši skaists auto. Un iet tās Teslas arī, galu galā. Tur nav pilnīgi nekā, ko salīdzināt ar Daciu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
4 0 Atbildēt

Šai dacei par 11 k€ cenu gala pircējam ir tikai viens mīnuss. Pietrūkst 100 km vai nedaudz vairāk klāt nobraukumam no 1 uzlādes. Vēl derētu 100 kW uzlāde, taču ar pareizu bateriju vien pietiktu.

Salona aplicēji visticamākais paši brauc piepirstos un noļēpātos 15-gadīgos kukuržņos. Par to cenu tur viss ir kārtībā. Normālas pogas un nekas nav jābaksta. Ja gribas milzīgu ekrānu panelī, ejiet uz veikalu, nopērciet 10+ collu planšeti un pielīmējiet pie paneļa.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

Salonu aplicēju piecpadsmitgadīgajos kukuržņos tie saloni vismaz ir kvalitatīvi...

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Sūds par ekrānu, un ar pogām tur viss ir kārtībā, izņemot ka logu atvēršana nez kāpēc nolikta uz paneļa. Vismaz tam ķīniešu Reno. Mani vairāk interesē: cik cementa maisus es varu iemest aizmugurē? Tīri no svara viedokļa. Vai ar četriem cementa maisiem un sievasmāti tas auto vispār var uzbraukt kalnā? Ja var, tad vai braucot tajā kalnā var apdzīt fūri? Vai var iespiest grīdā un operatīvi palidot garām vilcienam uz Ventspils šosejas? Par pēdējo 100% skaidrs, ka nevar.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
7 1 Atbildēt

1) Kalnu Latvijā nav. 2) ja četras sievasmātes un cements jāved no Rīgas uz Ventspili, tev to auto nevajag!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tas ir pilsētas-piepilsētas 2. auto, man liekas ļoti ok variants, ja vēl būtu 5 vietas...

msh Reģ.: 16.04.2007
6 1 Atbildēt

Nu bļin kāds vēl "otrais auto"... Ekofašistiem kuru dēļ šīs kastes ir parādījušās neeksistē termins "otrais auto" - tai kastei ir jābūt vienīgajai mašīnai, der tev vai nē.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

Nav tai Dacei cena 11t, bet pāri par 20t, Starpība tiek subsidēta no nodokļu maksātāju naudas. Savulaik pasvaldībām piedāvāja ar eiropas atbalstu e UP par 6 tūkst. Tas nenozīme ,ka tasUp tā maksā. kamēr kropļos tirgu un mākslīgi subsidēs e auto šiem cena nekritīsies,jo vienmēr kād grib uz viņiem uzvārīties

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Vispār jau 'tīrā' cena juaņās ir ap 9 tūkst eiro. Piemaksa līdz 20 tūkst. ir visādas EU nodevas, transports, un papildu Renault peļņa.

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

Vecajā eiropā diezgan izplatīta ir ceļošana ar treileriem. EV dīzelim šajā ziņā vēl ilgi nebūs konkurenti.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Vai tad kāds apgalvo, ka EV var to, ko nevar?

Bet VAIRĀKUMS automašīnu, kas ir mazajā klasē - kā šis Spring - savu dzīvi nodzīvo stumdoties pa un pie pilsētu, nobraucot salīdzinoši nelielus attālumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Viss jau būtu jauki, ir tikai viena problēma... Šādas mašīnas piemēram mēs varam paņemt manas muteres golfu - kurš +/- tā arī ir ticis visu savu mūžu lietots, atvilkts no vācijas desmitgadīgs ar 88k pulkstenī un noslidinātu sajūgu, un tagad, ja nemaldos, ir 240k. Bet problēma ir - tai mašīnai ir 27 gadi... Jā, es zinu, tu teiksi ka dacīte ir smirdīgs sūds kas sabrūk dēļ rūsas stipri ātrāk un tāpēc tā nebūs problēma - jā, es tev piekritīšu, bet tāpat vismaz 15 gadus tā mašīna tāpat noies ja tikai, ups, aķa mūžs neiztecētu ātrāk...

Un vispār - elektromobīļi būtu kā radīti lai pat rietumeiropā tie dzīvotu jūtami ilgāku dzīvi nekā normālās mašīnas - vienkāršāki, tātad mazāk kam plīst un mazāk ko remontēt [nu it kā...], un ekofašisti nekādīgi nav spējīgi diskriminēt vecāku elektromobīļu lietotājus, ar to pašu nevēršoties pret jaunu elektromobīļu pircējiem [atšķirībā no mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem]; ar tādu dacīti varētu pa fāterlandes pilsētām stumdīties savus 20 gadus, bet, ups! - aķis tik ilgi neizvilks... Kaut kā neatstāj sajūta ka elektromobīlis - tā ir mašīna kurā plānotā novecošanās ir cieti iekodēta un pilnīgi neizbēgama...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Teslām tikai tā? Tavs mīļais fofāgens vai pusgadu savas elektrokastes nespēja nemaz pārdot, jo nebija 'pabeiguši' programmnodrošinājumu

Nu re - mašīnas nepārdeva, respektīvi, vienīgais nopietnais kāsis - kaut kāda iemesla dēļ dzelži jau bija salikti. Tikmēr tesla mašīnas ar nedataisītu programmatūru tirgo un cilvēki tādas lieto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Tādas lietas atklājās!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Viss jau būtu jauki, ir tikai viena problēma... Šādas mašīnas piemēram mēs varam paņemt manas muteres golfu - kurš +/- tā arī ir ticis visu savu mūžu lietots, atvilkts no vācijas desmitgadīgs ar 88k pulkstenī un noslidinātu sajūgu, un tagad, ja nemaldos, ir 240k. Bet problēma ir - tai mašīnai ir 27 gadi... Jā, es zinu, tu teiksi ka dacīte ir smirdīgs sūds kas sabrūk dēļ rūsas stipri ātrāk un tāpēc tā nebūs problēma - jā, es tev piekritīšu, bet tāpat vismaz 15 gadus tā mašīna tāpat noies ja tikai, ups, aķa mūžs neiztecētu ātrāk...

Un vispār - elektromobīļi būtu kā radīti lai pat rietumeiropā tie dzīvotu jūtami ilgāku dzīvi nekā normālās mašīnas - vienkāršāki, tātad mazāk kam plīst un mazāk ko remontēt [nu it kā...], un ekofašisti nekādīgi nav spējīgi diskriminēt vecāku elektromobīļu lietotājus, ar to pašu nevēršoties pret jaunu elektromobīļu pircējiem [atšķirībā no mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem]; ar tādu dacīti varētu pa fāterlandes pilsētām stumdīties savus 20 gadus, bet, ups! - aķis tik ilgi neizvilks... Kaut kā neatstāj sajūta ka elektromobīlis - tā ir mašīna kurā plānotā novecošanās ir cieti iekodēta un pilnīgi neizbēgama...

Tehnoloģija ir pārāk jauna, lai akumulatoru novecošana tiktu atrisināta.

Un Dacīte jau ir slavena ar kurpju standartu (panēsā - izmet) pārnešanas uz auto mēģinājumiem. Bezgalīga reanimācija visdrīzāk arī ir ar pieklājīgu eko pēdu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nevis "tehnoloģija ir pārāk jauna", bet "tehnoloģija ir pareizā - akumulatoru novecošanos nevar novērst"! Parādi, lūdzu, man mūžīgus svina - skābes akumulatorus; to tehnoloģija ir aizvēsturiska - kā bija relatīvi īsmūžīga mašīnas detaļa, tā joprojām ir; cik gadsimtus vēl vajadzēs lai normāls aķa darbamūžs būtu 20 gadi?

Par "kurpju standartu" pirmā dzirdēšana - tas ar ko dacīte atšķiras no citiem ir primitīvums un ar pavisam citā līmenī iepistu kapeiku. Un kurš vispār runā par kaut kādu reanimāciju? Mašīnai 25 gadus pie mēreniem nobraukumiem vajadzētu nodzīvot bez īpašām problēmām.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Stundiņu pavizinājos pa Rīgu ar Spring demoauto.

Patika: 1) mazizmērs un ņiprums satiksmē, par spīti it kā nīkulīgajam skaitam motora kilovatu. 2)reāli ir vieta diviem bērniem + pat kaut cik bagāžai

Nepatika: 1) 4000 km nobraucis auto grab salonā vairāk kā mana 15000 km Dacija. 2) jūt auto izmēram neraksturīgi lielo svaru 3) baterija, jeb tās piedāvātie reālie 150 km man ir par mazu. (vajag 200), 4) vēja un ceļa troksnis liels šosejas ātrumos

Secinājumi - der ko šaudīties pa pilsētu. Picu piegādes un koplietošanas auto nomu vāģis.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Redzēju šo auto jau vasarā pie Mūsa motors,nu ko lai saka,neglītais pīlēns,tikai picas var ar viņu piegādāt.Sandero kudi smukāks.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

bābas teksti smuks/nesmuks. Dizainu tikai tāpēc 'atjaunina' lai tādiem vienkāršajiem džo šķistu, ka šīgada 'aktuālais modelis' obligāti jāpērk - gluži kā šlipse.

Tehniski tas auto ir pat ļoti OK pēc sajūtām. Uz Jūrmalas šosejas pat ap 100 kmh jūtas pieņemami, bažām par fūres apdzīšanas nevarēšanu nav pamata.

Tik tas baterijas apjoms varētu būt lielāks, tad tiešām paņemtu tādu viena ģimenes auto vietā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nedzen jokus - 0-100kmh starp 15 un 20sek, internets netiek pats ar sevi skaidrībā. Fūres apdzīt nebūs bieža iespēja

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga, tu jau nezini vai viņa 1.5 dīzelis ir diži ņiprāks

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nu labi, pats esmu ar nomas mazauto 15s+ miskastēm daudz braukājis - apdzīt var, bet kārtīgi jāieskrienas, ja paātrināšanos sāk tikai pretējā joslā, tad 2km gabalu vajag

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tas ir rebrendots renault kwid / city k-ze, ko pārdod indijas un ķīnas tirgos, gan jau pēc pāris gadiem parādīsies kaut kas, kas būvēts uz eiropas renault platformas, nevis aziātu.

pilsētas-piepilsētas auto būs ok, īstermiņa nomas elektrorikša arī ok

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Par fūrēm tik tiešām? Vai tad tam spring līdz sotakam nav vajadzīgas 19 sekundes un max ātrums ir tikai kkādi 125km/h? Nēnu ok, ja priekšā redzams smuki taisns divu kilometru brīvs ceļš tad jau droši vien arī var.

Ka tik nesanāk, kā tepat iauto bija tas video, kur vecs sagrabējis (pežo?) mēģināja iet uz apdzīšanu, bet nāca tikai kvēpi un ātrums vispār nebija.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Izbrauc un pamegini

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

20sek līdz simtam arī elektrokāram ir 20sek līdz simtam. pilsētas-piepilsētas mašīnai, kam nekas nav jāapdzen ir ok

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

20 sec lidz 100 ir bezjedzigs skaitlis. 30-70 ir pilseta vajadzigais 'uzraviens', un te Springam viss ir pat loti ok, un 70 - 100 ari vinam ir tiri OK.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ja 30-70 un 70-100 ir ok, tad 0-30 tam drapakam nav ok. Vnk nevajag pārdot pilsētas auto ar zaporožeca dinamiku kā sporta auto un viss kedē

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Izbrauc, pamēģini, tad dalies ar viedokli

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

es esmu pietiekami izbraucies pa šosejām ar 15sek+ auto, 15sek+ elektromiza būs tieši tikpat dinamiska, ja vien parastā auto vadītājs prot lietot ātrumkārbu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu tikai piemirsti vienu niansi - šitentā elektrobrīnuma cēliens ir atšķirīgs nekā tikpat lēnai mašīnai ar iekšdedzes dzinēju - te sākums noteikti ir tīri tā neko, bet augšas sačakarē īsais pārnesums - 15 sekunžu mašīnai ar iekšdedzes dzinēju, sevišķi benzīnnieku, tas cēliens un tā kritums ir izlīdzinātāks un augšās tik strauji nenokrīt.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

domaju, ka tapec, ka shams vispar neiet atrak par 120 kmh, vinam ir stipri 'iisa kaarba' - jeb parnesuma skaitlis, un tapec taa iisti nav sajuutas, ka neceltu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas ierobežojums ir tur, kur tas atrodas nevis tāpēc ka tas spēka agregāts nespētu vairāk, bet tāpēc ka lielākos ātrumos sāk strauji kristies lietderības koeficients, un attiecīgi max ātruma ierobežojumi novērš iespējamību ka mašīnu ar max 200 km nobraucamo attālumu kāds izbrauks sausu pa 50 km zāģējot pa autostrādi ar pedāli grīdā. Tā kā elektrokastēm kapeikas ieseksošanas nolūkos kārba ir ar vienu robu, tad tas viens robs ir kompromiss - šitādam, dabiski, tas kompromiss ir priekš pilsētas, kamēr kaut kādam i3 tas kompromiss, jaudīgāka motora dēļ, ir priekš šosejas ātrumiem, ar 160 kmph vmax.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Par to smukumu, speciāli netā pameklēju, kā tāds izskatās. Manā skatījumā neko smuks tas auto nav, bet nenieka neatšķiras no lēruma mūsdienu "nabaga ļaužu apvidnieku".

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Stundiņu pavizinājos pa Rīgu ar Spring demoauto.

Patika: 1) mazizmērs un ņiprums satiksmē, par spīti it kā nīkulīgajam skaitam motora kilovatu. 2)reāli ir vieta diviem bērniem + pat kaut cik bagāžai

Nepatika: 1) 4000 km nobraucis auto grab salonā vairāk kā mana 15000 km Dacija. 2) jūt auto izmēram neraksturīgi lielo svaru 3) baterija, jeb tās piedāvātie reālie 150 km man ir par mazu. (vajag 200), 4) vēja un ceļa troksnis liels šosejas ātrumos

Secinājumi - der ko šaudīties pa pilsētu. Picu piegādes un koplietošanas auto nomu vāģis.

Dažās valstīs Spring būs tikai carsharing servisos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: eksperc atradies. Litija akumulatori ir pilni ar... dārgu litiju, ko ļoti labprāt pirks un pārstrādās, kad būs pietiekoši lieli apjomi. Uzņēmēji jau plāno, nebaidies.

Jā, plāno gan... Līdzšinējās bateriju utilizācijas tehnikas neļauj atgūt atkārtotai izmantošanai derīgas kvalitātes izejvielu. Tikai paŗstrādāt baterijas līdz tādam līmenim, lai tās būtu atbilstoši normatīviem apglabājamas kā bīstamie, veicot šo pasākumu par nodokļu maksātāju naudu. Attiecīgi tie plānotāji ir tikai "pietuvinātie" uzņēmēji. Litiju tirgū tagad piedāvās Taliban, kas prognozējami kļūs par tuvākās nākotnes "saūdiem" ar visu savu ideoloģiju.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu jā, tev protams liekas, ka "pietuvinātajiem" uzņēmumiem finansējuma saņemšanai nav nepieciešamas šādas reklāmas lapas. Parādi man tās reālās izmaksas, par kurām tas otrreizējais litijs būs pieejams tirgū. Un biznesa plānu, kurš to par šādu ciparu pirks. Kāds cits "pietuvinātais", lai imitētu ekoloģiju? Nopietnos apjomos nekas nemainīsies - lielo bateriju masu ražos Ķīnā no Talibu tīrā litija un ar atkritumiem piegāzīs visu pasauli.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Daudzam tehnologijam valdibas dod subsidijas - kamer tas jaunas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nešaubīgi. Jaunajai vakcinācijas avīzei. Jaunajai e-medicīnai. Jaunajam OIK. Nosauc ka nu kaut vienu tehnoloģiju, kas ir radīta ar valsts finansējumu (izņemot militārās, kur citiem vispār nav tiesību neko darīt).

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ITER

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

P.S. Piedod, aizmirsu galveno. C19 patiešām ir jaunums vīrusu tehnoloģijās, kas ir radīts par valsts subsīdijām.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 1 Atbildēt

Zini, tu ar savu viensliežu viedokli tiešām esi superapnicis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, uzrāviens ir svarīgs, bet visam ir robežas. Priekš nekaunīga dižpilsēteļa gājieniem pietiek ar to cēlienu kāds ir kaut kādam i3, tam noteikti nevajag divtonnīgu govi kura simtu sasniedz dažās sekundēs. Bet vēl labāk uzvesties pieklājīgi.

Jomajo... Kā šitas iet kopā ar tavu uzstājīgo aicinājumu man braukt agresīvāk? Kādēļ tu otrā topikā negribi aptvert, ka 2-3k rpm izmantošana ir vajadzīga tikai "Priekš nekaunīga dižpilsēteļa gājieniem" un "vēl labāk uzvesties pieklājīgi" var tieši tā, kā es to daru - ar plūsmai piemērotiem motora apgriezieniem, bez raustīšanās un agresīvas izpildīšanās.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāpēc? Tāpēc ka man vienu reizi ir gadījies pieredzēt kā i3 izpildās - tavas lielās kastes to tā nespēj. Situācija bija - rīts, brīvībene virzienā uz centru, autobusa josā sēž i3, viņam priekšā autobuss - iedegas luksī zaļais, es mierīgi izkustos, ekofašists hopc, pāri nepārtrauktajai izlec man priekšā un pēc autobusa atgriežas autobusa joslā un plēš tālāk. Un tagad pastāsti kā tu savos džipos dabūsi starta brīdī pilnu motora griezes momentu...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pag pag... Kādu laiku atpakaļ tu kaut ko par agresīvu manevru arlielo kasti man pārmeti... Tagad saki, ka nespēj. Kā tad īsti ir?

Bet tevis aprakstīto manevru visticamāk spēj. Tikai pa to autobusa joslu nedrīkst - skaidra nekādi nav tava uzstājība, kādēļ tā vajag. Protams, ka "starta brīdī pilnu motora griezes momentu" nedabūšu - tieši tāpat kā tavs mk2 - tā ir ekskluzīva elektroauto priekšrocība - vienīgā, tādēļ zīmējas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es nesaku kā vajag, tieši pretēji - tas tāds diezgan nesmuks gājiens, bet ļoti ilustratīvs tam, kam noder pilns griezes moments bez aiztures un bez priekšdarbībām. Ja es būtu zinājis ko tas ekofašists darīs, es droši vien būtu uzsācis bik jestrāk; lai jau viņš pasēž savā autobusu joslā un nepārkāpj CSN.

"tieši tāpat kā tavs mk2" - te tu ļoti smagi kļūdies, bet ir saprotams, kāpēc - tavas mašīnas bez noteiktām pārbūvēm to [startu no vietas ar motoru max griezes momenta apgriezienos un jau zem pilna pūtiena] bez zināmām pārbūvēm nespēj - kamēr man nav nekāda problēma sajūgu asi palaist vaļā mirkli pēc gāzes iemīšanas grīdā, tādējādi nodrošinot ka kārba uzsākšanas brīdī saņem pilnu motora griezes momentu. Vienīgā atšķirība pret elektromobīli - nepieciešamība tam sagatavoties - man - ieštepselēt attiecīgā robā un dot pa pedāļiem, tev [ja tev būtu tāda funkcija] - ieslēgt starta kontroli, iemīt pedāli grīdā un, motoram rēcot un mašīnai tinoties melnu dūmu mākonī, sagaidīt kamēr tiek sapumpēts spiediens, un tad laist vaļā sajūgu un/vai bremzi - kas attiecīgi samazina iespējamību ka kas tāds tiks pielietots - tev - līdz nullei, es - kādu reizi ceturksnī - kamēr ekofašistam tas ir mirkļa iegribas jautājums.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Man gan liekas, ka tu pats smagi kļūdies

core Reģ.: 03.01.2017
4 1 Atbildēt

Te viss ir vienkārši, msham viss, kas ir ātrāks par viņa supergolfu, ir nekaunīga zīmēšanās, bet viss, kas ir lēnāks ir nemotora sūdi. Kā jebkurā tēmā,jādzīvo ir tā kā viņš dzīvo, savādāk būsi lohs, zīmulis utt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Es nesaku kā vajag, tieši pretēji - tas tāds diezgan nesmuks gājiens, bet ļoti ilustratīvs tam, kam noder pilns griezes moments bez aiztures un bez priekšdarbībām. Ja es būtu zinājis ko tas ekofašists darīs, es droši vien būtu uzsācis bik jestrāk; lai jau viņš pasēž savā autobusu joslā un nepārkāpj CSN.

"tieši tāpat kā tavs mk2" - te tu ļoti smagi kļūdies, bet ir saprotams, kāpēc - tavas mašīnas bez noteiktām pārbūvēm to [startu no vietas ar motoru max griezes momenta apgriezienos un jau zem pilna pūtiena] bez zināmām pārbūvēm nespēj - kamēr man nav nekāda problēma sajūgu asi palaist vaļā mirkli pēc gāzes iemīšanas grīdā, tādējādi nodrošinot ka kārba uzsākšanas brīdī saņem pilnu motora griezes momentu. Vienīgā atšķirība pret elektromobīli - nepieciešamība tam sagatavoties - man - ieštepselēt attiecīgā robā un dot pa pedāļiem, tev [ja tev būtu tāda funkcija] - ieslēgt starta kontroli, iemīt pedāli grīdā un, motoram rēcot un mašīnai tinoties melnu dūmu mākonī, sagaidīt kamēr tiek sapumpēts spiediens, un tad laist vaļā sajūgu un/vai bremzi - kas attiecīgi samazina iespējamību ka kas tāds tiks pielietots - tev - līdz nullei, es - kādu reizi ceturksnī - kamēr ekofašistam tas ir mirkļa iegribas jautājums.

Nu bet to jau es visu laiku saku - viss ko tu mēģini izdomāt kā argumentu tam, ka mans auto nekam neder, ir vajadzīgs tikai nesmukiem gājieniem.

Jā, patiešām, to ko te tu uzrakstīji, es, iespējams, nevaru izveikt ar saviem auto, bez pārbūves. Tikai man to nevajag, pat reizi ceturksnī ne. Tāpēc arī neesmu elektroauto fans - jo tiem savukārt šī ir vienīgā "priekšrocība".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti