Gruzijā tādus Priusus daudz redzēju uz ielām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gruzijā tādus Priusus daudz redzēju uz ielām.
Tikai par. Pērkot derētu notestēt bateriju un tas arī viss. Tagad arī rezerves daļas pieejamas utt. Reiz mans lietotais Prius tika ar neraksturīgu kaiti atstāts pie dīlera, viņi sataisīja, noorganizējot lietotu detaļu no Lietuvas Ne velti Prius daudz kur ir taxi auto. Izturīgs un ekonomisks. Pilsētā patēriņš tāpat kā ārpus - nevienam parasta dzinēja auto tā nav utt. Tas no manas pieredzes.
Par hibrīda tipa auto gan nekādas subsīdijas nespīd, imho
Tikai mazs ikgadējais nodoklis. Laikam 12 eur bija.
Nāks tuvāk, tad jau manīs. Bet tās subsīdijas būtība jau ir, lai tauta savus vecos auto nomaina pret jauniem(jaunākiem) ekonomiskākiem auto. Ja LV ierēdņi izdarīs "kā parasti" un atbalstīs tikai elektro... tad točna nah tādu atbalstu...
Man šķiet ka hibrīds ir izdevīgs tikai vienā ekspluatācijas režīmā- lieli nobraukumi pa pilsētu. Tāpēc bieži vien Prius tiek izmantoti kā taksometri.
Pārējais ir tikai mīnusi- liela cena, neglīts dizains, sarežģīta konstrukcija.
5 gadus veca Prius (ne amerikānis) cena Lietuvā sākas ap 10k, par sakarīgāku variantu virs 13k.
Ja gribas taupīt, tad labāk paņemt jaunu Dacia Duster LPG, maksās tikpat un izmaksas uz 100 km bus mazākas.
Nu, sevi cienoša takšu firma noteikti auto ( ekonomiskās ) amortizācijas periodu neprognozē garāku par auto garantijas laiku. Un šajā periodā auto maksimāli jānodzen.
Atļaušos nepiekrist, jaunie hibrīdi ir ekonomiski jebkuros apstākļos un īpaši ekonomiski pilsētā.
Man personīgi 80% šoseja, 20% pilsēta un vidējais patēriņš zem 5l.
Toyota hibrīdiekārtai dod 15 gadu garantiju.
Jebkuram dīzelim tāds patēriņš. Nesaprotu hibrīdus. Jāved līdzi 2 motori. Satezgiti, dārgi.
Pilsētā jā, bet ārpus tās tas kļūst par parastu benzīna motoru ar variatoru. Dīzeli vai LPG nepārspēt.
Prius lietotāji vienmer ir ļoti optimistiski par savu auto.
Bet ja godīgi, tad tas defektu skaits ir diezgan mazs nemot vērā sistēmaa sarežģītību. Par to visu cieņu.
Man šķiet ka tiešam ir bezjedzīga sarezgīta tehinoloģija, vadāt līdzi divus motorus un vēl akumulatoru. Par to cenu var nopirkt daudz labākus auto kas būs tikpat ekonomiski, bez tās sarežģītības, kas ir būtiski pērkot lietotu auto.
Nu bet vidējais rīdzinieks/pierīdzinieks, kas ikdienā lieto auto jau to arī dara, kā braukā pa pilsētu un kasās pa korķiem.
Cena - nu jā, jauniem jūtami lielākas cenas salīdzinot ar iekšdedzes dzinējiem. Lietotiem neesmu pētījis, bet gan jau nav tik traki, ka pēkšņi +5k vai vairāk.
Neglīts dizains - nuuu tas gan diskutējami. Jā, Prius vēsturiski nav bijis smuks. Bet, kur problēma, piemēram, ar citām toyotām, kas pamatā izskatās tieši tāpat, kā benzīnnieki?
Baterija maksā ap 2tūkst. tā,ka pērkot lietotu var parēķināt vai jēgas, un kad beigsies baterija nevienam tādu nepārdosi, atliek tik naglās.
Ko jūs tur murgojat par lietotām baterijām, tam hibrīdam ātrāk noviebsies viss pārējais, baterija būs tas ko ņems šrotā par reālu naudu. Tas būs pēc 15 gadiem. Sapratāt nabagi?
Hibrīds ir labs auto lai būtu labi nodokļi. Protams ir pāris izdevušies jaudīgi modeļi, kuriem degvielas patēriņš pilsēta ir visai adekvāts pret jaudu piksētā. Bet nekada kapeikpišana tāpat nesanāks.
Savukārt mazie hibrīdi vispār ir tikai nosaukums. Labi ja ir, vismaz co ok. A tā pārējais tikai nosaukums, jo reāla ieguvuma tur nekāda nav.
Tur jau ir tā sāls, ka gribas ietaupīt uz nodokļiem. Un ja vēl par to piemaksās. Kāpēc ne? Ja bagātajiem taisās sponsorēt viņu Teslas, tad kāpēc man būtu jāstāv malā un uz to jānoskatās?
Gribētos dzirdēt atsauksmes par Prius ekspluatāciju uz gāzes, ir dzirdēti tādi brīnumi. Jaunajām Toyotām tā jau labi izdeg vārsti no gāzes, šeit tas vēl aktuālāk. Bet ideja interesanta.
Intereses pēc pavandījos vienā ASV Priusa īpašnieku lapā:var saprast, ka Priusa baterijas mūžs ir apm. 250k km, jeb 10 gadi. Vēl esot viena nepatīkama lieta;
Reāli Toyota Priusi & Camrys ir arī citi jautājumi, izņemot HV akumulatorus, kas auto nosūta uz atkritumu izgāztuvi. Viena no visbiežāk redzamajām problēmām ir P0AA6 kods. Jums sākas enerģijas noplūde, un tas iztukšo gan jūsu HV akumulatoru, gan mazāko 12 V akumulatoru. Transmisiju nomaiņa vai remonts ir dārgs, tāpēc remonta izmaksas viegli pārsniedz transportlīdzekļa izmaksas. Mēs runājam par 3000 USD + ( remonta izmaksas ) transportlīdzekļiem, kuru vērtība ir tikai 2000–3000 USD.
Berlīnes taksists stāstīja, ka baterijas mūžs - 500tkm. Intensīvā ikdienā. Ar toreizējo hibrīdu taxi braucu, un tam bija... virs 1mlj.km
Taksisti bieži izmanto citu sistu takšu daļas ja vien pati virsbūve nav metama, tā ka brīnīties nav par ko - reizēm pat SS var redzēt, ka viens kadrs tirgo piemēram 2-3 Ford S-Max, kuri pēc visām pazīmēm ir bijuši vai nu takši, vai rezerves daļas "naudas mašīnai" - taksim.
asv ir dārgas darba izmaksas + jauni oriģ. mezgli, nevis remonts. Tādi cipari būs jebkuram auto - ātrumkārbas nomaiņa, nevis izdilušās detaļas nomaiņa.
Adekvātāk kaut kādos krievu forumos meklēt.
Tur papildus arī diezgan lielu koeficientu "piešpricē" specializētu darbarīku un softa lietošana, tagad bieži dažādi vadības bloki savā starpā "muld" pa šifrētu kanālu, līdz ar ko bez specializēta apkalpojoša kompja nemaz nevari tur kaut ko samainīt, lai tie sastrādātos. Un pro sofc (īpaši ja orģinālais) izmaksā sākot kaut kur no 5K USD gadā un uz augšu + pats diaga compis/planšete utml. , un pat tā ka stipri uz augšu ...
Bet tad kādas ir hibrīda priekšrocības pret dīzeli?
Man ir radinieki ar lietotu plug in PHEV hibrīdu. Pagaidām labas atsauksmes, jo izmanto kā elektromobīli mazajiem pilsētas pārbraucieniem. Ir iespējas lādēt gan mājās gan darbā. Pārslēgšanos uz benzīna motoru stipri nejūt. Kopējais degvielas patēriņš mazāks. Patiešām klusi ripo, netracina kaimiņus.
Tātad, kā parsti viedoklis ir tiem, kuram šāds auto nav bijis īpašumā. Tātad īpašumā ir bijuši 5 hibrīdi visi no Toyotas un visi Priusi vai Prius+. No motora un kārbas viedokļa viss ir bijis ideāli. Vienam gan EGR niķojās, bet to iztīrija un viss bija kārtībā. Degvielas patēriņš kā jebkuram auto ir atkarīgs no braukšanas stila, bet ekonomiskāks tas ir pilsētā, piemēram, 2009.gada Prius pilsēta 4,3 šoseja 4,8 litri un atceramies, ka tas pieejams tikai ar automātisko kārbu.
Piekares sviras ļoti labi tur LV ceļus, jo nekas netika mainīts nevienai no mašīnām, ja neskaita vienu sviru (zaldātiņu) ko nācās mainīt, jo mainot amortizatora putekļu sargus uzgriezni nevarēja dabūt vaļā. Prius Plus visiem mainīti aizmugurējie gultņi, vismaz viens.
Baterijas visiem kalpojušas godam vismaz, kad tās bija manā īpašumā visiem autiņiem nobraukums bija virs 200t vienam pat tuvu 400t. Garantiju var atrisināt vienkāršāk, katru braucot pie dīlera, kurš veic baterijas pārbaudi un uz gadu iedod garantiju, līdz auto sasniedz 10 gadu vecumu.
Kas ir Toyota hibrīdam labāks nekā dīzeļiem, pirmām kārtām tie nesmird, atkrīt sprauslu u.c. dīzeļiem raksturīgo problēmu risināšana. Motors ir ar ķēdi un pie normālas ekspluatācijas motora resurs 500t un vairāk. Jā kārbai ir variators varbūt kādam var nepatikt motora lielie apgriezieni pie apdzīšanas ja pedālis grīdā, bet tas ir īslaicīgi.
Nu , tādā gadījumā citi jautājumi: pirkti jauni vai lietoti, vai visus izdevies pārdot tālāk, jeb esi bijis kāda pēdējais īpašnieks. Acīm redzot, tev ir kaut kāds ar auto saistīts bizness. Citādi, ja uzticīgi brauktu ar katru Priusu vienu pēc otra 6 gadus ar katru, tad jau sanāktu 30 gadu stāžs ar Priusiem vien ;)
Visi ir bijuši lietoti. Pusei esmu bijis trešais īpašnieks. Ar auto bizness nav sasistīts, taču ilgāk 2-3 gadiem auto nevaru pabraukt, jo gribas jaunāku. Viens no pirmajiem tālajā 2008.gadā īpašumā bija 6 gadus, bet kā reizi tam vismazāk bija problēmu, jo tika pirkts ar 73t. km nobraukumu un ekspluatēts uz nebēdu (mainīts ūdens sūknis 47 Ls un priekšējais gultnis liekas kādi 65 Ls bija). Pārdots ar 230 t.km. intereses pēc paskatījos, kur šis ir - izgājis tehnisko šobrīd uz tāfeles ir 347t. Visi ir pārdoti tālāk un vēl joprojām brauc. Manā iespaidā kolēģis ar nopirka Priusu šobrīd ar ap 300t.
Lietots hibrīds Par vai pret.
Par cik briest iespēja, ka arī LV būs subsīdijas pāriešanai uz ekoloģiskākiem auto, kādas ir forumiešu domas par lietota hibrīdauto iegādi.
Kādas ir tipiskākās vainas, ar ko jārēķinās?
Lietotāju pieredze.