Kāpēc beidzās Audi 2006 2.7 TDI ģenerātora regulātora oglītes?

Interesanti Reģ.: 18.11.2022

Karoč beidzās auģikam a6c6 2006.g. 2.7tdi priekšpiedziņa ģenerātora regulātora oglītes, zinu jo esmu noņemis jau , un oglītes gandrīz nav, tagad īsti pa netu ņemoties nevaru pat pēc vin atrast (met daudz un dažādus spriegumus) kur un kā lai precīzi uzsūta atbilstošo, jo zinu, ja nav tāds kādu noņēmi tad jākodē un vēl viss kkas jādara. Varbūt ir kāds kurš saskāries un var noprecizēt.

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Noskaidro ģeneratora kodu no Audi kataloga un mēģini iebakstīt to numuru šeit - e-autoplus.lv/

Ja fiziski der tad ņem jebkuras, nav tur spriegumi svarīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kur tu te taisies tagd kko "passūtīt"? Turēsi to auto izjauktu? Vispirms vajag konkretizēt.Tas, ko tev kkur tur ekrāns "met", tas drošvien ir sprieguma regulators kā tāds.Tie "dažādie spriegumi" rādās tādēļ, ka viena modeļa auto var būt kaut 5 dažādi ģenerātori,atkarībā no konkrētās mašīnas komlektācijā esošo agregātu elektrorijības.

Regulatora maiņai ir 2 varianti.Vai nu par dārgu naudu origin oem tavam Konkrētajam Ģeneratoram (nevis vnk tavam auto!), vai nu ķīniešu suuds pa 9eur (ar sekojošu atkārtojumu pēc pāris ned.).Ja pats regulators ir ok, nav pamata tur vispār iesaistīties.

Oglītes kā tādas ir tie nodilušie 2 grafīta suudiņi un (vismaz daļai regulatoru) tās ir fiziski iespējams nomainīt.Tai katrai grafīta serdei galā ir vadiņš, kurš ir pareizi jāpielodē.Pašas tās oglītes nemaksā daudz, nekas tur jākodē nav, bet pielodēt ir jāmāk.

Bosch ģeneratoriem maināmās oglītes gandrīz visiem bija vienādas un savulaik pirms 15g par kādi 5Ls tās varēja nopirkt oficiālā Boš servisā.Ja tavs ģenerators ir Valeo vai Hyjaleo, nu tad hvz- kas tur "der" un kur tam ko dabūt.

Ja šādus jautājumus uzdod pirmsbrīvdienass vakarā, labāk būtu aiznest VISU to noņemto agregātu (ģeneratoru) uz ģenerator/starteru remontdarbnīcu un palūgt lai pārbauda un vajadzīgo lai samaina.JO (!) - tas ir fufelis, ka 15g vecam ģeneratoram (ja tas jau noņemts!) tupa iebāzt citu regulatoru un domāt, ka nu tagd būs ok vēl uz 15g.Pārbaudi vismaz luftes gultņos un paša kolektora izdilumu- stipri iespējams, ka jāmaina abi.Savādāk tie ppji noēdīs tās tavas jaunās oglītes jau pāris braucienu laikā.

Labāk pārdemit eur noziedot darbnīcai, nevis pašam tur kko ķīmiķot ar reālu atkārtojuma risku.Pie kam, samērā iespējams, ka drīz mūs Ziema apmeklēs.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt
Interesanti Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Noop.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

drīzāk ka šāds:

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Ja gribi tikai oglītes mainīt, tad:

www.salidzini.lv/cena?q=%C4%A3eneratora+ogl%C4%ABtes

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Matīsa ielā ģenerātorus remontē! Netālu no Valmieras ielas.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Arī Pārdaugavā remontē.

www.izdarigs.lv/

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Pilna RĪGA ar tām darbnīcām.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

SIA Nērings var uzreiz samainīt savu veco pret atjaunotu. Protams, ar piemaksu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Tam kantorim ir gari plaukti ar maiņas fondu ģeneratoriem.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nu vēl jau var kaut šrotā atrast līdzīgu (vai elektriski bojātu) to regulatora tableti un tās oglītes vnk pārlodēt.Tie 8eur regulatori ir pa lielam meesli elektriskā ziņā un tādu vismaz sev es neliktu.Tas tur sia "izdarīgs" man pašam pārreiz ir reāli palīdzējis, bet tas gan bija pagājušajā gadusimtenī un citā adresē;)

Tiem ģen servisiem taču ir gan iemaņas,gan arī uz vietas kaudze piemērotu detaļu.Un, ja jau tā tablete ir izvilkta, tad būtu grēks neiebāzt pirkstu un nepārbaudīt arī pārējo.Agregātsiksnas stāvokli ieskaitot.Reti kurš agrāko gadu ģenerators "iet" vairāk par 300kkm, un pie 350k ir gaidāmas jau teju garantētas problēmas.Ne tikai oglīšu nodiluma ziņā, bet arī gultņus un kolektora gredzenus ieskaitot.

Ja reiz ar to auto taisies kādu laiku braukt, vispār to suudu jau preventīvi vajadzētu izvilkt un apskatīt, pat ja tur (pagaidām) viss ok darbojas.Tas ir izmaksu ziņā kapeikas,taču sirdsmieram ļoti noderīgi.Labāk būtu apzināt iepriekš, nekā atjēgties kkur ziemas tumsā vai brīvdienā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 1 Atbildēt

Interesanta pišša, mainīt kkur kādas ogles. manuprāt ir jāsāk :

1) ģenģeru restaurētāji, pēc atsauksmēm gada/diviem atkal pie tā būs jāatgriežas pie līdzīga jautājuma

2) Šrota "baigais deficīts" tirsējdraugi un piedāvājums ņemt no turienes

3) trodo, dipexi un citi draugi, kādreiz labi, varēja Grossā piemeklēt daļu un pasūtīt...loģiski gan, ka auto pie šķuņa tikmēr stāv...

Interesanti Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Sveiki atkal. Tas pats audī.😀 

2vas. Sprauslas sāka pūst gar blīvgrenedzu, izņemot iztīrot un ieliekot jaunus blīvgredzenus sākās tādas problēmas, iedarbināšanas brīdī nepatīkama skaņa! braucot, no 1100 - 1300apm dreboša skaņa, egr arī čirkājas. Kompis nerāda visas sprauslas. Jautājums vai sprauslai tas baigi ko izmainija tas ka viņai noslēdza brīvo izpaušanos uz ārpusi. Jo tas viss sākās uzreiz pec sprauslu ielikšanas kā ir jābūt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu dod - pats ar "vienu roku" saki - sprauslas nestrādā pēc "remonta", un tad brīnies par dranķīgām skaņām.

Ja kompis kaut ko nerāda, kāda ir varbūtība ka jams to lietu (šoreiz sprauslas) spēj vispār kontrolēt ??? Un ja tev pēc būtības pāris cilindri nestrādā (XZ varbūt pat tiek tupi aizlieti ar degvielu, piemēram sprausla pastāvīgi vaļā), tad ko īsti tu sagaidi no motora ???

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

tik dārgi šrotā/pie indivuāliem aprites ekonomikas pārstāvjiem ir iegādāt 2 jauni lietotas spraulas, samainīt un ne...ist smadzeni ?

Kā izpaužās "egr čirkāšanās" ?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

komPis nerāda visas sprauslas- interesanti, kā tad tu tās sparauslas PIEKODĒJI pēc to nomaiņas?

Interesanti Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Sveiks. 

Stāsts tāds- mainija ķēdes, un tad pēc pāris dienām sāka egr virināties ar tādu kā čurkstoņu ciet,vaļā, ciet vaļā, okey pieslēdza pie komja un šis rādija ka nav kontakts gaisa masas mērītājam, bija nolauzts klipsis - labs i, aizbrauc uz ic24 un paņēmu jaunu, to vairs kompis nerāda.

Īsti nekko nezinu par kodēšanām, ir kas iesakams ar ko sākt, dpf neizdedzina jo eļļas līmenis arī bija uzkāpis

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Sveiks.Jā.

Tur drošvien tas stāsts ir tik gaŗš, ka šeit noteikti kādam kārtējoreiz radīsies iebilddumi par izklāsta saturu un/vai garumu.

Šim te audi v6Tdi tās tur "ķēdes/samainīt" var nezcik daudzās "variācijās".Atkarībā no sirdsapziņas un/vai pat no mainītāja nekaunības.

Kam tur "nava kontakts" un to, ka gaisa massas merītājs pa lielam ir "izdales materiāls",normāla diagnostika būtu konstatējusi jau "pirms" tā dēvētās "ķēžu maiņass".

Sprauslas nerāda- nu bet KĀ tad tas "kvalifificētais" šprauslu mainītājs veica nomainītās sprauslas "pierakstu"? 

Katrai sprauslai, tēlaini izsakoties, ir savs id-numbers, kuru vnk ir tupi jāievada, lai tupais tas komPis saprastu, ka tā tagad ir "cita".Ka tā tagd tur "citādi" mī/zīs tajā caurumā.

Ja reiz tādi "jautājumi",nu tad skaidrs, ka te ir nopietnas  niānses ar to "mainītāju" kvalifikāciju.Kā sprauslu, tā arī ķēžu.Tu,plet, e-bio mat, klientam maini "ķēdes", bet neredzi, ka tur vēl citas/svarīgas lietas? Tu ko, "nezini", ka/ja būs "cits" fufelis atstāts neizlabots, tad klients būs spiests maksāt/Par! visu tā suuda izjaukšanu atkal no jauna?

Eļļa kāpj- tātad pretspiediens un nabaga Dpfs ir d/sā bālajā, izpūtējā ir korķis! Ddegviela eļļā- motors tātad darbojas uz atšķaidītu "ūdeni".Sekos turbīna un/vai! 

Te primārais ir DIAGNOSTIKA- kas tur notiek.Cik pilns ir Dpf-s un kapc tas korekti neattīrās.Iemeslu- nezcik! Vai nu steidzami griezt ārā un attiecīgi programmēt, vai nu jaunu/citu(kas dārgi un 0,1xui% ticams).Vai nu tas sen sen jau izsists (vai bojāts),varbūt ka vispār ir vnk nepilnvērtīgi šipots/izprogrammēts.Un- šādu motoru ar "pliku eļļu" var turpināt ekspluatēt tikai galējais Lohs! Maini to loheļļu ik pa 3kkm un domā- ko tur tur "pieliesi/klāt". ;p

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai tam ir nozīme, bet A6 tak ģenerators konstruktīvi novietots nevis augšpusē zem kapota, bet gan apakšā 10cm no peļķēm un asfalta.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas vairs nav aktuāli. Paskaties datumus. Tagad ir sprauslas un EGR. Vispār dīvaini gan, ka tikai 17 gadus jaunam dīzeļauto kādas problēmas :-/

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Interesanti rakstīja: Sveiks. 

Stāsts tāds- mainija ķēdes, un tad pēc pāris dienām sāka egr virināties ar tādu kā čurkstoņu ciet,vaļā, ciet vaļā, okey pieslēdza pie komja un šis rādija ka nav kontakts gaisa masas mērītājam, bija nolauzts klipsis - labs i, aizbrauc uz ic24 un paņēmu jaunu, to vairs kompis nerāda.

Īsti nekko nezinu par kodēšanām, ir kas iesakams ar ko sākt, dpf neizdedzina jo eļļas līmenis arī bija uzkāpis

Vai tiešām pareizi tevi saprotu, ka tev eļļas "pēkšņi" palika vairāk ???

Ja tā tad tavas sprauslas ir "piemīzušas" motoru, un tagad tev ir eļļas un dīzeļdegvielas maisījums, ar kuru braukt NAV ieteicams. Un pat ja tas nav dīzelis, tad kamēr nav skaidrs kāpēc eļļas kļuva vairāk iesaku ar auto nebraukt ! Tu reāli vairs motoru neeļļo tā kā vajadzētu ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Degviela eļļā būs visiem dīzeļiem ar dpf, ja līmenis kāpj tad dpf ir ciet un tiek patstāvīgi dedzināts, tekošas sprauslas procesu tikai paātrina, kas faktiski arī ir cēlonis aizaugušam dpf.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

Ieteiktu braukt uz šrotu/tolmetu, kamēr hlams vēl iet savā gaitā. Vēlāk jau par evakuatoru būs jāpiemaksā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Vajag pateikt skaļi tā, lai tas auto dzird:  "Ielikšu SS par 300 EUR vai nodošu šrotā". Lietām arī piemīt pašsaglabāšanās instinkts. Vienreiz biju nolēmis izmest mopēdu, bet tas tieši tad sāka uzvesties visai priekšzīmīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Un ko ar tiem (pa ielu braucošajiem) perdorrasu tūkstošiem darīsim, kuriem tas hlams maksā 300eur komplektā ar visu TA?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu jau, nu jau... ko ta mūsdienās pa 300€ var nopirkt un vēl ar apskati?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es teoretizēju tīri tā teorētiski.Ar domu, ka šis te v6Tdi nav tas pats sliktākais pa ielu braucošais hlams, ko 1jā kārtā būtu jāmet miskasstē.Gan jau būtu braucis tālāk,ja ne tie pirdari, kas viņam tur kko "iZremontēja".

Interesanti Reģ.: 18.11.2022
1 1 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Ieteiktu braukt uz šrotu/tolmetu, kamēr hlams vēl iet savā gaitā. Vēlāk jau par evakuatoru būs jāpiemaksā.

Kamēr rakstiji savu gudro komentāru tavam vecajam golfam nokrita slieksnis

Interesanti Reģ.: 18.11.2022
0 2 Atbildēt

Čau! Šeit kāds var pastāstīt par vcds, moš kāds ir gājis cauri, un zin tā cenas kā arī iegādi?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Čau!

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Interesanti rakstīja: Čau! Šeit kāds var pastāstīt par vcds, moš kāds ir gājis cauri, un zin tā cenas kā arī iegādi?

Tev to noteikti nevajag, neiztaisnosi rokas.

www.ss.com/msg/lv/transport/service-centers-and-checkup/car-service-equipment/cxhldp.html

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kā tad, na/uj nam, pacanam (mums latviešiem), oriģinaālu vai vismaz kādu leišu suudu- Vasja/ģiagnosts tak ļuboj gimaroīdu izdiagnosticēs.

Tos visus Vasja-assus kopa ar visu to ssu sen vaidzēj uz skaitītāja uzsēdināt un vēl dsā Boltu ieskrūvēt.Bet nee.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Vasjam ir dīleri LT, UA un DE. Laikam labs ir!

vasyadiagnost.com/

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu laikam gan.Leišiem (un noteikti arī ukraAiņiem)viss ir labs.Ieskaitot TO, ko mēs šite te puttainām drsām divus gadus kladzinam,ka nevaig mums krievus.Ka "mēs" ja (pagaidām) gluži vēl nekarojam, tad vismaz esam/pret! viņiem.Tas suuds vel nesen skaidījās made in russia.Tagad headquarteris drošvien izmanīgi pārcēlies uz kādu tuvāko socvalsti.

VCDS ir oficiāli amerikāņu Ross-tech produkts, nevis krievu.Tas ir drošs un (protams,ka) maksā zināmu naudu.Šeit parādās kārtējā eurodirslaižu "ssolidaritāte".Tāpat kā euro mašīnu tirgošana krieviem- ar to pašu glumo leišu starpniecību, par nezcik tur miljoniem.Vai skaties ka vēl ne par miljardiem.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

LV eksports uz RU joprojām ir vairāk kā 500 miljonu EUR gadā. Tà kā publiski varam lamāt un laist putas no visām vīlēm, bet bez viņiem dzīvot nevaram.

www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/03.09.2023-kops-sankciju-ieviesanas-strauji-audzis-latvijas-precu-eksports-uz-krievijas-partnervalstim-vidusazija.a522520/

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti