Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Nestrādā start stop sistēma.

edzhi Reģ.: 02.11.2020

Sveiki!

Vai kāds ir saskāries ar problēmu, kad izmet kļūdu uz paneļa, ka nestrādā start stop systema jeb start stop system error.

Kas varētu būt pie vainas un vai šāds remonts izmaksātu dārgi?

Automobilis ir VW Passat B8.

 
1 2
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Kolēģim bija šāda situācija pie gandrīz beigta akumulatora. Nomainīja un sāka strādāt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Volvo ir līdzīgi gļuki. Vainīgs esot kkāds vēl viens akumulators, kas maksā tā Passat cenā

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Tas ir tas pasāts ko bija jāvelk 20 metrus līdz ejakulatoram?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Otrs aķis visbiežak ir 12ah moto baterija kas depiņā 30 eur maksā...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vienīgā "besīgā lieta" ka dažiem auto tā sūda baterija atrodas kaut kur zem priekšas paneļa, ko neizjaucot paneli nevar nomainīt ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tas volvists man sauca kkādus stingrākus ciparus. Bet varbūt tas bija par galarezultātu - ar uzstādīšanu. Es gan šaubos vai Volvo var ievienot kkādu aftermarket produktu. Parasti šie parūpējas, lai patērētāji izvēlētos viņu iekārtas

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

visi tie aķi ir standarta. var atšķirties tikai individualie izmēri. dzimtais protama maksā kosmosu. tas nav pamata aķis. iespringt uz viņa kvalitati lielas jēgas nav. es mainiju diviem meršiem. starpība srapt cenu dzimtajam un moto bija kolosāla.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

volvo takš ķīnietis ar visām ķīniešu iekārtām

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Kāpēc tas vēl būtu jāremontē. Start/stop tikai lieks čakars.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 3 Atbildēt

Start stop ir afigennā lieta. Ērti, klusi un ekonomiski

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 1 Atbildēt

...un kaitinoši.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Un kā/ar ko viņa tevi kaitina?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Ar savu nepārtraukto start/stop ar ko tad citu. Veicot kreiso manevru arī "uzjautrinoši" minēt kurā brīdī izslēgsies.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Kur problēma,izslēdz ja kaitina.

Catusam ar viena pirksta spiedienu tas tiek deaktivizēts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

izslēgšana arī kaitina, jo ieslēdzas pēc tam atkal 😂

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja ne jāremontē tad vismaz jāsaprot iemesli lai neiedzīvotos lielākās problēmās.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kā jau visiem šīs un iepriekšējās gadu desmites auto jāsāk ar diagnostiku vai vismaz kļūdu nolasīšanu.

Populārākais iemesls parasti ir akumulators bet var būt vēl simt un viens iemesls kādēļ start/stop netiek aktivizēts.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Man iepriekšējai Škodai viens hakeris to start/stop sistēmu vispār programmistiski atslēdza.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es arī liktu uz aķi.

Ja šī problēma ir saistīta tikai ar start/stop, tad es pievienotos Kanibālam - šo pilnīgi noteikti nevajadzētu remontēt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Ja aķim španis pa švaku tad start/stop nestrādā,personiskā pieredze.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Ar nosēdušos aķi arī piestartēšana ar atslēgu nestrādās. Start/stop gan būs interesantākas izpausmes, ieskaitot borta datora restartu ar specefektiem panelī u.tml.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?

Lietots Pasāts ne vienmēr maksā 40k. Precīzāk - ļoti reti

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

biju domājis jauna cenu, vēl dažus b8 var dabūt arī jaunus, Bet lietots sākās no 10tūkst ar apdalītākām versijām  , vai lieliem nobraukumiem ,kas stipri virs 300tūkst/km , kā arī ar 1.4 nevienam nevajadzīgiem nemotoriem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Tas 1.4 TSI brauc tāpat kā 2.0TDI, ja abiem 150 zs versijas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Braucu dažas reizes ar takšiem, laikam "koijotiem. kuriem start stop, taksisti nebija sajūsmā, dažas sekundes pirms rindas sakustēšanās sastrēgumos motors smuki apstājas, tam tūlīt atkal jāstartējas un tā ne reizi vien.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ļoti atkarīgs no konkrētās realizācijas. Ir bijuši auto, kam tas darbojas reāli kaitinoši un neloģiski, bet ar Volvo nemaz netraucē. Vienīgi ja ir ieslēgts kondicionieris, tad pats praktiski pēc dažām sekundēm pastāvēšanas jau slēdzas atpakaļ iekšā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Viņu tak var izslēgt jeb koijotiem nav tāda opcija?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

varbūt takšu firma neļauj atslēgt.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Tā poga ir jāsauc "Start/Stop/Nakuj" kad paklausās kādi štrunti ir tagadējie auto.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Ar savu nepārtraukto start/stop ar ko tad citu. Veicot kreiso manevru arī "uzjautrinoši" minēt kurā brīdī izslēgsies.

O jā, šitā man ar nomas auto bija. Pareizajā brīdī maucu pedāli grīdā, bet riepu kauciena vietā dzirdu startera griešanās skaņu 😆

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tur jau tas joks, ka brīdī kad izrubās tieši spied un ir pauze. Viens no elektroauto plusiem ir ka uzrāviens ir vienmēr.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.

Neļauj piespiest pogu?😂😂

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Tas 1.4 TSI brauc tāpat kā 2.0TDI, ja abiem 150 zs versijas.

Nezinu par braukšanu ,bet kā ar izturību nekas labs par  1.4 nav dzirdēts, 2.0tdi resurss vismaz divreiz ilgāks. Domāju ka tas mazmotorītis arī degvielu ēd diezgan daudz, iespējams arī eļļu

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.

Izteikšu minējumu. Taksis piestāj kaut kur, gaida klientu, kas to izsaucis. Visdrīzāk noslāpē to auto. Tad seko nākošais klients, nākošais un vēl nākošais un tā visu laiku.

Bez iejaukšanās softā, start/stop jāizslēdz katru reizi. Ja man dienas laikā 2x jābrauc, to var pieciest. Ja tas jādara stipri daudz - var piegriezties.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.

Izteikšu minējumu. Taksis piestāj kaut kur, gaida klientu, kas to izsaucis. Visdrīzāk noslāpē to auto. Tad seko nākošais klients, nākošais un vēl nākošais un tā visu laiku.

Bez iejaukšanās softā, start/stop jāizslēdz katru reizi. Ja man dienas laikā 2x jābrauc, to var pieciest. Ja tas jādara stipri daudz - var piegriezties.

"Bez iejaukšanās softā"

Rodas jautājums,cik jums jāizdara darbības(soļi) lai deaktivizētu start/stop?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Man jāizdara 2 darbības. Jānospiež viena poga un uz ekrāna jāveic izvēle. Kādam varētu būt jāveic viena pogas nospiešana.

Pat ja to varētu izslēgt ar vienkāršu balss komandu, tāpat pietiekami bieži darot tas ir kaitinoši.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Volvo XC60 - viena mehāniska poga, kuras stāvoklis elektroniski saglabājas. Ir pastāvīgi ieslēgta, jo nemaz netrucē (manuālim kreisā pagrieziena problēma vispār nav aktuāla, citādi darbojas ļoti sakarīgi).

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>manuālim kreisā pagrieziena problēma vispār nav aktuāla

Tobiš manuālis mauc ar starteri?

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Nez'. Man visām mašīnām, ar kurām ikdienā pārvietojos, ir start/stop, visi ar automātu. Neredzu nevienu iemeslu viņu slēgt ārā. Un ja akurāt gaidāms tas agresīvais kreisais, tad ir opcija stāvot un gaidot pagriezienu minimāli atslogot bremžu pedāli, motors iedarbojas un vairs neslāpst.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Manā Oktāvijas variantā ir kaitinoši. Ja šis izslēgtos brīžos, kad jāgaida pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, krustojumos, kur ilga stāvēšana u.tml. - to vēl varētu pieciest, bet tāds mākslīgais intelekts tur nedarbojas.

Ja gadās tikt sastrēgumā, kur ik pa brīdim nākas mazliet pavirzīties uz priekšu un šis visu laiku slāpst un atdzīvojas, tas reāli kaitina.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

man motorollerim ir start stop. ļoti patīkami. nav tups. daudz ko saprot logiski. lēni riinoties ir ielāka pauze līdz off. strauji bremzējot, piemēram pie sarkana, noslāpst stipri ātrāk. nekādu starteru nav. starteris ir pagajušas gadsimts kas zog laiku un špani. ar tādu tiešām jega ir krietni mazāka

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - nav startera? Kā tad viņš iedarbojas?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter.  hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Degvielas ekonomija no start stop esot 3-10%, pie kam 10% tikai ideālā variantā, ticamāki tie 3%. Pazīstams amerikāņu blogeris Skotijs Kilmers, kurš ir hobija ( jo esot miljonārs ) automehāniķis, uzskata, ka biežie start stopi palielina kloķenes klaņu gultņu nolietojumu.

Ļoti šaubos, vai šī fīča ir tas, par ko cilvēki, auto pērkot, ir priecīgi piemaksāt un ka tā palielina lietota auto "atlikušo vērtību".

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Jā, tagad klausīsim kkādiem blogeriem))))   siltam saeļļotam īslaicīgs stop dod tikai plusus. Degvielas ekonomija tur ir blakusparādība

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Plusus stabili nedod, bet vai ir tik sliktu ka tiek màlēts - es teiktu atkarīgs no motora. Es arī 99,9 % to meslu slēdzu ārā manualai Hondai, man traucē "sistēmas lēndarbība" ...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Kad man VWB8 nobeidzās aķis tad nebija nakādu paziņojumu un erroru. Vienīgi, ko es pēc tam tikai sapratu, ka start/stop sistēma ļoti reti slāpēja nost dzinēju, jo kompis saprata, ka aķis ir par švaku. 

Orģinālais VW aķis nokalpoja tikai 3,5 gadu, jo tas bija kaut kāds noname korejiešu aķis😡.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Jau kādu laiku oriģinālo aķu mūžs ir tas pats garantijas periods, jeb 3-5 gadi.

 Liels ''ieguldījums'' tajā ir tieši start stop sistēmai, kas to aķa mūžu noēd, kā traks. Ik pēc pāris gadiem pērc jaunu OEM aķi + nomaiņa = vismaz pāris simti un tad kur tur tas dazu procentu/eiro ekonimiskums uz bāku?

 Drīzak kārtejā nevajadzīgā lieta ar ko sildīt ekonomiku... Jo pat pilnībā izslēgt(oficiali) vairs neļauj, tikai 'nopauzēt' ikreiz kā no jauna piešķil auto.

   Nav jau vairs, kā agrak, ka normāli bij oriģ. aķim noiet 8 pat 10 gadus līdz vienā vēsākā rītā nevarēji vairs piešķilt un tikai tad domāji ko darīt... 😌

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Tās ir muļķības. Jau gadus 15 normāliem auto ir agm aķi. Viņiem cikliskums ir pa lielam pie kājas. Man optima aķis iet jau vāirāk par 10 gadiem

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Diezgan vispārināts pieņēmums, opelim 9 gadi-aķis oriģinālais, bariņs ar 6-7 gadus veciem VAG'iem arī nevienam akumulators nav bijis jāmaina, visiem start/stop darbojas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Man jāizdara 2 darbības. Jānospiež viena poga un uz ekrāna jāveic izvēle. Kādam varētu būt jāveic viena pogas nospiešana.

Pat ja to varētu izslēgt ar vienkāršu balss komandu, tāpat pietiekami bieži darot tas ir kaitinoši.

Kaut kas ar nerviem nav kartībā ja reiz kaitina.😉

Es visu laiku spaidu šo pogu,būs mīcīšanās-izslēdzu,būs stāvēšana-ieslēdzu.Braucot no Rīgas(Bauskas iela pie Valdo)uz Priekuļiem dzinējs nedarbojās 5-8 minūtes.Par degvielas ekonomiju nepiedomāju,piekškam tev darboties ja mēs stāvam.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti