Kolēģim bija šāda situācija pie gandrīz beigta akumulatora. Nomainīja un sāka strādāt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kolēģim bija šāda situācija pie gandrīz beigta akumulatora. Nomainīja un sāka strādāt.
Volvo ir līdzīgi gļuki. Vainīgs esot kkāds vēl viens akumulators, kas maksā tā Passat cenā
Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?
Tas ir tas pasāts ko bija jāvelk 20 metrus līdz ejakulatoram?
Otrs aķis visbiežak ir 12ah moto baterija kas depiņā 30 eur maksā...
Vienīgā "besīgā lieta" ka dažiem auto tā sūda baterija atrodas kaut kur zem priekšas paneļa, ko neizjaucot paneli nevar nomainīt ...
Tas volvists man sauca kkādus stingrākus ciparus. Bet varbūt tas bija par galarezultātu - ar uzstādīšanu. Es gan šaubos vai Volvo var ievienot kkādu aftermarket produktu. Parasti šie parūpējas, lai patērētāji izvēlētos viņu iekārtas
visi tie aķi ir standarta. var atšķirties tikai individualie izmēri. dzimtais protama maksā kosmosu. tas nav pamata aķis. iespringt uz viņa kvalitati lielas jēgas nav. es mainiju diviem meršiem. starpība srapt cenu dzimtajam un moto bija kolosāla.
Kāpēc tas vēl būtu jāremontē. Start/stop tikai lieks čakars.
Start stop ir afigennā lieta. Ērti, klusi un ekonomiski
...un kaitinoši.
Un kā/ar ko viņa tevi kaitina?
Ar savu nepārtraukto start/stop ar ko tad citu. Veicot kreiso manevru arī "uzjautrinoši" minēt kurā brīdī izslēgsies.
Kur problēma,izslēdz ja kaitina.
Catusam ar viena pirksta spiedienu tas tiek deaktivizēts.
Kā jau visiem šīs un iepriekšējās gadu desmites auto jāsāk ar diagnostiku vai vismaz kļūdu nolasīšanu.
Populārākais iemesls parasti ir akumulators bet var būt vēl simt un viens iemesls kādēļ start/stop netiek aktivizēts.
Man iepriekšējai Škodai viens hakeris to start/stop sistēmu vispār programmistiski atslēdza.
Es arī liktu uz aķi.
Ja šī problēma ir saistīta tikai ar start/stop, tad es pievienotos Kanibālam - šo pilnīgi noteikti nevajadzētu remontēt.
Ja aķim španis pa švaku tad start/stop nestrādā,personiskā pieredze.
GTD2 rakstīja: Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?
Lietots Pasāts ne vienmēr maksā 40k. Precīzāk - ļoti reti
biju domājis jauna cenu, vēl dažus b8 var dabūt arī jaunus, Bet lietots sākās no 10tūkst ar apdalītākām versijām , vai lieliem nobraukumiem ,kas stipri virs 300tūkst/km , kā arī ar 1.4 nevienam nevajadzīgiem nemotoriem.
Braucu dažas reizes ar takšiem, laikam "koijotiem. kuriem start stop, taksisti nebija sajūsmā, dažas sekundes pirms rindas sakustēšanās sastrēgumos motors smuki apstājas, tam tūlīt atkal jāstartējas un tā ne reizi vien.
Ļoti atkarīgs no konkrētās realizācijas. Ir bijuši auto, kam tas darbojas reāli kaitinoši un neloģiski, bet ar Volvo nemaz netraucē. Vienīgi ja ir ieslēgts kondicionieris, tad pats praktiski pēc dažām sekundēm pastāvēšanas jau slēdzas atpakaļ iekšā.
Tā poga ir jāsauc "Start/Stop/Nakuj" kad paklausās kādi štrunti ir tagadējie auto.
Kanibaals rakstīja: Ar savu nepārtraukto start/stop ar ko tad citu. Veicot kreiso manevru arī "uzjautrinoši" minēt kurā brīdī izslēgsies.
O jā, šitā man ar nomas auto bija. Pareizajā brīdī maucu pedāli grīdā, bet riepu kauciena vietā dzirdu startera griešanās skaņu 😆
imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.
Neļauj piespiest pogu?😂😂
Nortel rakstīja: Tas 1.4 TSI brauc tāpat kā 2.0TDI, ja abiem 150 zs versijas.
Nezinu par braukšanu ,bet kā ar izturību nekas labs par 1.4 nav dzirdēts, 2.0tdi resurss vismaz divreiz ilgāks. Domāju ka tas mazmotorītis arī degvielu ēd diezgan daudz, iespējams arī eļļu
imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.
Izteikšu minējumu. Taksis piestāj kaut kur, gaida klientu, kas to izsaucis. Visdrīzāk noslāpē to auto. Tad seko nākošais klients, nākošais un vēl nākošais un tā visu laiku.
Bez iejaukšanās softā, start/stop jāizslēdz katru reizi. Ja man dienas laikā 2x jābrauc, to var pieciest. Ja tas jādara stipri daudz - var piegriezties.
iciks rakstīja:
imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.
Izteikšu minējumu. Taksis piestāj kaut kur, gaida klientu, kas to izsaucis. Visdrīzāk noslāpē to auto. Tad seko nākošais klients, nākošais un vēl nākošais un tā visu laiku.
Bez iejaukšanās softā, start/stop jāizslēdz katru reizi. Ja man dienas laikā 2x jābrauc, to var pieciest. Ja tas jādara stipri daudz - var piegriezties.
"Bez iejaukšanās softā"
Rodas jautājums,cik jums jāizdara darbības(soļi) lai deaktivizētu start/stop?
Man jāizdara 2 darbības. Jānospiež viena poga un uz ekrāna jāveic izvēle. Kādam varētu būt jāveic viena pogas nospiešana.
Pat ja to varētu izslēgt ar vienkāršu balss komandu, tāpat pietiekami bieži darot tas ir kaitinoši.
Volvo XC60 - viena mehāniska poga, kuras stāvoklis elektroniski saglabājas. Ir pastāvīgi ieslēgta, jo nemaz netrucē (manuālim kreisā pagrieziena problēma vispār nav aktuāla, citādi darbojas ļoti sakarīgi).
Nez'. Man visām mašīnām, ar kurām ikdienā pārvietojos, ir start/stop, visi ar automātu. Neredzu nevienu iemeslu viņu slēgt ārā. Un ja akurāt gaidāms tas agresīvais kreisais, tad ir opcija stāvot un gaidot pagriezienu minimāli atslogot bremžu pedāli, motors iedarbojas un vairs neslāpst.
Manā Oktāvijas variantā ir kaitinoši. Ja šis izslēgtos brīžos, kad jāgaida pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, krustojumos, kur ilga stāvēšana u.tml. - to vēl varētu pieciest, bet tāds mākslīgais intelekts tur nedarbojas.
Ja gadās tikt sastrēgumā, kur ik pa brīdim nākas mazliet pavirzīties uz priekšu un šis visu laiku slāpst un atdzīvojas, tas reāli kaitina.
man motorollerim ir start stop. ļoti patīkami. nav tups. daudz ko saprot logiski. lēni riinoties ir ielāka pauze līdz off. strauji bremzējot, piemēram pie sarkana, noslāpst stipri ātrāk. nekādu starteru nav. starteris ir pagajušas gadsimts kas zog laiku un špani. ar tādu tiešām jega ir krietni mazāka
Kā tas ir - nav startera? Kā tad viņš iedarbojas?
Degvielas ekonomija no start stop esot 3-10%, pie kam 10% tikai ideālā variantā, ticamāki tie 3%. Pazīstams amerikāņu blogeris Skotijs Kilmers, kurš ir hobija ( jo esot miljonārs ) automehāniķis, uzskata, ka biežie start stopi palielina kloķenes klaņu gultņu nolietojumu.
Ļoti šaubos, vai šī fīča ir tas, par ko cilvēki, auto pērkot, ir priecīgi piemaksāt un ka tā palielina lietota auto "atlikušo vērtību".
Jā, tagad klausīsim kkādiem blogeriem)))) siltam saeļļotam īslaicīgs stop dod tikai plusus. Degvielas ekonomija tur ir blakusparādība
Kad man VWB8 nobeidzās aķis tad nebija nakādu paziņojumu un erroru. Vienīgi, ko es pēc tam tikai sapratu, ka start/stop sistēma ļoti reti slāpēja nost dzinēju, jo kompis saprata, ka aķis ir par švaku.
Orģinālais VW aķis nokalpoja tikai 3,5 gadu, jo tas bija kaut kāds noname korejiešu aķis😡.
Jau kādu laiku oriģinālo aķu mūžs ir tas pats garantijas periods, jeb 3-5 gadi.
Liels ''ieguldījums'' tajā ir tieši start stop sistēmai, kas to aķa mūžu noēd, kā traks. Ik pēc pāris gadiem pērc jaunu OEM aķi + nomaiņa = vismaz pāris simti un tad kur tur tas dazu procentu/eiro ekonimiskums uz bāku?
Drīzak kārtejā nevajadzīgā lieta ar ko sildīt ekonomiku... Jo pat pilnībā izslēgt(oficiali) vairs neļauj, tikai 'nopauzēt' ikreiz kā no jauna piešķil auto.
Nav jau vairs, kā agrak, ka normāli bij oriģ. aķim noiet 8 pat 10 gadus līdz vienā vēsākā rītā nevarēji vairs piešķilt un tikai tad domāji ko darīt... 😌
Tās ir muļķības. Jau gadus 15 normāliem auto ir agm aķi. Viņiem cikliskums ir pa lielam pie kājas. Man optima aķis iet jau vāirāk par 10 gadiem
iciks rakstīja: Man jāizdara 2 darbības. Jānospiež viena poga un uz ekrāna jāveic izvēle. Kādam varētu būt jāveic viena pogas nospiešana.
Pat ja to varētu izslēgt ar vienkāršu balss komandu, tāpat pietiekami bieži darot tas ir kaitinoši.
Kaut kas ar nerviem nav kartībā ja reiz kaitina.😉
Es visu laiku spaidu šo pogu,būs mīcīšanās-izslēdzu,būs stāvēšana-ieslēdzu.Braucot no Rīgas(Bauskas iela pie Valdo)uz Priekuļiem dzinējs nedarbojās 5-8 minūtes.Par degvielas ekonomiju nepiedomāju,piekškam tev darboties ja mēs stāvam.
Nestrādā start stop sistēma.
Sveiki!
Vai kāds ir saskāries ar problēmu, kad izmet kļūdu uz paneļa, ka nestrādā start stop systema jeb start stop system error.
Kas varētu būt pie vainas un vai šāds remonts izmaksātu dārgi?
Automobilis ir VW Passat B8.