Paskaidrošu sīkāk. Nu jau kādu laiciņu reizēm nepielec, bet ne visu laiku, bet retāk, lika, ka tā kā degviela pārlej vai nepienāk, jo reizēm ir smaka. Šodien kārtējo reizi mēģināju vairākas reizes startēt un sāka pīkstēt sarkanā izsaukuma zīme un iedegas dzeltenā zīme ar mašīnu uz paneļa, tad atbrauca cilvēks lai aizvilktu uz mājām un mašīna pielēca atkal, vispār kā pastāv kādu laiciņu tā pielec, varbūt akumulatora vaina , jo ir vecs, bet kalpojis godam.nezinu ar ko sākt ko baudīt?Izbraukāju pie meistara ,mašīna pielēca , viņš saka, ka jāredz kāda zīme dega panelī, tā dzeltenā mašīnīte simbols neko nenozīmējot, sarkanā izsaukuma zīme degot arī pie citām vainām, akumulatora vaina neesot, jo mašīna pielec, vajagot kad nevarēs iedarbināt tad jāskatās, bet kad to momentu nokert? Vakar 15 minūtes pastāvēja un varēja iedarbināt, meistars slienas par starteri, bet es jau neprotu skaņas noraksturot, nepajautāju meistaram vai pieslēgšana pie kompjūtera varētu atrisināt ko? Dzīvoju mazpilsētā un ar autoelektriķi ir problēma
Pieslēgšana pie kompja noteikti var palīdzēt, jo redzēsi vismaz, kādas ir kļūdas. Aķis, starteris - to jau pats var dzirdēt - griež vai negriež. Ja griež normāli, tad vaina nav ne aķī, ne starterī. Vari iesākumā degvielas filtru nomainīt, tas jebkurā gadījumā par sliktu nenāks, pat ja nebūs īstais vainīgais.
Nevajag pat kompi uzreiz, sākumā pietiks ar ķīniešu Elm un telefonu.
Temperatūras devējs un tukšgaitas vārsts tur ir? Degvielas doza iedarbināšanas brīdī taču ir atkarīga no dzinēja temperatūras.Kad tas biežāk "nepielec"- kad motors ir auksts, vai kad silts, vai vienkārši randomā?
Auksts pielec, vēlāk kad vairākās vietās pie veikaliem apstājies, tad gadās tās reizes, bet pēc minūtes pielec, vakar par biežu pastartēju un sāka kliegt sarkanā izsaukuma zīme, bet pēc 15 min, pielēca,kādu reizi bija kad jutu degvielas smaku tā kā pārsūktu ,laukos tādu mašīnu vajag , lai uz veikalu aizbrauktu
Temperatūras devēja, tas ir tas pats termostats? Un kāpēc pie aizdedzes ieslēgšanas parādās dzeltena mašīnīte/elektriskais immubolaizers/ simbols , kad pielec tad nodziest
trijos cilindros kompresija siltam dzinējam augstāka, vienam zemāka. Zemāko viņš skaidro ar iespēju, ka cilindra galvā plaisa, sveces vītnes laiž garām u.c.
kazabada rakstīja: tas domāts devējs pie kloķenes? Vai pie sadales vārsta? Vai arī nē. Šodien aizdzinu mainīt termostatu, jo sāka rādīt pāri 90
Teorētiski iespējams, bet praksē nezinu gadījumu, kad termostats būtu nosprūdis aizvērtā stāvoklī. Parasti viņš paliek vaļā, un tad mašīna nesilst. Un kāds tam sakars ar nelekšanu? Man šķiet, ka ar muļķībām tu tur nodarbojies 😎
Starp citu, ja silts nelec kombinācijā ar dzinēja vārīšanos, tad tā ir diezgan konkrēta pazīme izpūstai galvas blīvei. Eļļa tīra? Antifrīzs? Nekas nezūd vai nepaliek vairāk?
Nu tad jau redzēs, pielaidu mašīnu kā parasti pastrādāja minūtes10 un nobraucot kādus3 km ievēroju, ka temperatūra pārsniedz 90 grādus un neiet uz leju un slikti silda
Bet sāk izklausīties pēc galvas blīves. Cilindros satek dzesēšanas šķidrums un uzreiz nelec, bet pastāvot aiziet.
Pamēģini kad nelec iepūst starta gāzi.
Bet vispār laiks noziedot 5€ iegādāties ELM327 OBD bluetooth lasītāju un varēsi lasīt ko tas mēģina pateikt. Tam kompi vairs nevajag, pietiek telefonā OBD aplikāciju.
Fofāgena grupai nekad nav bijis dīzelis ar 1.8 litru darba tilpumu. Attiecībā par pēdējo - bezjēdzīgs ieteikums - labāk nopirkt Ross - Tech kabeļa ķīniešu klonu vai, ja mašīna šitik veca, parastu OBD kabeli, un lietot ar VCDS Lite - tie diagnostikas risinājumi spēj pieslēgties visai mašīnai un, ja pilnais VCDS, ar to pašu motoru spēs izdarīt vairak kā tikai nolasīt kļūdas un apskatīties rādījumus.
Nepārzinu fofāgenus, bet iemetot google passat 1.8d ir rezultāti tāpēc ir tikai normāli ielikt degvielas tipu.
Jēdzīgāks ieteikums nekā bakstīties ar windows kompi. Pietiek ar to ka var nolasīt kļūdas un dzēst, rakājas lai elektriķi. 5eur pret 70eur ir starpība.
Kanibaals rakstīja: Tas 1.8 ir kas? Benzīns, gāze, dīzelis?
Bet sāk izklausīties pēc galvas blīves. Cilindros satek dzesēšanas šķidrums un uzreiz nelec, bet pastāvot aiziet.
Pamēģini kad nelec iepūst starta gāzi.
Bet vispār laiks noziedot 5€ iegādāties ELM327 OBD bluetooth lasītāju un varēsi lasīt ko tas mēģina pateikt. Tam kompi vairs nevajag, pietiek telefonā OBD aplikāciju.
Badā esošā Kaza par antifrīza zudumu nav sūdzējusies.
Jā badainajai kazai antifrīzs ir uz vietas un saku, ka tas atklājās vakar no rīta, kad ieraudzīju to temperatūru virs 90 uzreiz pa taisno pie meistara aizdzinu,bija jūtama neliela benzīna smaka un likā ka dzinējā bija savāda skaņa bet neuzkrītoša.Tā nepielēkšana ir otrajā plānā patreiz
Tas ir tas pats kas pie vienas narkozes izraut tikai pusi zoba. Šādas lietas ir jāskatās kompleksi. Ja auto ir tik tālu nolaists, tad labāk uzreiz būtu norāvis dzinēja galvu un apskatījies, kas tur notiek. Tik vecus un vienkāršus dzinējus nav jēgas ārstēt internetā vai ar telefonu.
Te drīzāk vajag sākt ar ko dzelzisku, ar to pašu kompresiju, ko Davidich visu laiku iesaka. Attiecībā uz diagnostiku, jāņem vērā elektroshēmas stāvoklis, kas veciem, sevišķi sistiem auto, pavisam nav 100%.
Tas jau ir cirkulācijas trūkums ne termostats ciet. Vai nu galvas blīve, vai izjucis ūdenssūknis.==Tā komentēja msh, viņš noteica diagnozi liekas pareizi, Tika mainīts ūdens sūknis, termostats un sveces, nemācēšu pateikt kas par vainu bija ūdens sūknim, termostats bijis pa pusei nezinu kas , sveces laikam sliktā stāvoklī, visas šīs detaļas esot bijušas originālas, tas ir no 1997 gada. Tosols nekad no tvertnes zudis netika, teica, ka laicīgi ievēroju šo visu, tas nozīmē ka dzinējam nekas nenotika? Par cik dzīvoju reģionā, kurā šo nedēļu vislielākie mīnusi, pie tam sākās ar krasu temperatūras maiņu un kailsalu, mašīna pielēca pat pēc 2 dienu stāvēšanas, vakar pie iedarbināšanas panelī izlēca sarkanā izsaukuma zīme un sāka pīkstēt apmēram 3 sekundes un tad pazuda mašīna uzreiz pielēca , par ko tas varētu liecināt ? Rokas bremzi aukstumos nelietoju, visi šķidrumi uz vietas.
Autor, vai tad nevar vienreiz sagūglēt manuāli un pats apskatīties, ko kura lampiņa nozīmē!? Es vienmēr tā esmu darījis, nopērkot jaunu auto, laikam esmu minoritāte... Tikpat labi tā tava izsaukuma zīme var nozīmēt rokas bremzi.
Atvainojos esmu sieviete , bet to zīmi godīgi nepaspēju pat izpētīt , kā mašīna iedarbojās , tā viņa pazuda, iepriekš nebija darīšana šād a rakstura. Rokas bremzi aukstumā nelietoju
Ik pa laikam nevar iedarbināt Passat b5 1.8
Paskaidrošu sīkāk. Nu jau kādu laiciņu reizēm nepielec, bet ne visu laiku, bet retāk, lika, ka tā kā degviela pārlej vai nepienāk, jo reizēm ir smaka. Šodien kārtējo reizi mēģināju vairākas reizes startēt un sāka pīkstēt sarkanā izsaukuma zīme un iedegas dzeltenā zīme ar mašīnu uz paneļa, tad atbrauca cilvēks lai aizvilktu uz mājām un mašīna pielēca atkal, vispār kā pastāv kādu laiciņu tā pielec, varbūt akumulatora vaina , jo ir vecs, bet kalpojis godam.nezinu ar ko sākt ko baudīt?Izbraukāju pie meistara ,mašīna pielēca , viņš saka, ka jāredz kāda zīme dega panelī, tā dzeltenā mašīnīte simbols neko nenozīmējot, sarkanā izsaukuma zīme degot arī pie citām vainām, akumulatora vaina neesot, jo mašīna pielec, vajagot kad nevarēs iedarbināt tad jāskatās, bet kad to momentu nokert? Vakar 15 minūtes pastāvēja un varēja iedarbināt, meistars slienas par starteri, bet es jau neprotu skaņas noraksturot, nepajautāju meistaram vai pieslēgšana pie kompjūtera varētu atrisināt ko? Dzīvoju mazpilsētā un ar autoelektriķi ir problēma