Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ik pa laikam nevar iedarbināt Passat b5 1.8

kazabada Reģ.: 25.01.2018

Paskaidrošu sīkāk. Nu jau kādu laiciņu reizēm nepielec, bet ne visu laiku, bet retāk, lika, ka tā kā degviela pārlej vai nepienāk, jo reizēm ir smaka. Šodien kārtējo reizi mēģināju vairākas reizes startēt un sāka pīkstēt sarkanā izsaukuma zīme un iedegas dzeltenā zīme ar mašīnu uz paneļa, tad atbrauca cilvēks lai aizvilktu uz mājām un mašīna pielēca atkal, vispār kā pastāv kādu laiciņu tā pielec, varbūt akumulatora vaina , jo ir vecs, bet kalpojis godam.nezinu ar ko sākt ko baudīt?Izbraukāju pie meistara ,mašīna pielēca , viņš saka, ka jāredz kāda zīme dega panelī, tā dzeltenā mašīnīte simbols neko nenozīmējot, sarkanā izsaukuma zīme degot arī pie citām vainām, akumulatora vaina neesot, jo mašīna pielec, vajagot kad nevarēs iedarbināt tad jāskatās, bet kad to momentu nokert? Vakar 15 minūtes pastāvēja un varēja iedarbināt, meistars slienas par starteri, bet es jau neprotu skaņas noraksturot, nepajautāju meistaram vai pieslēgšana pie kompjūtera varētu atrisināt ko? Dzīvoju mazpilsētā un ar autoelektriķi ir problēma

 
1 2
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Pieslēgšana pie kompja noteikti var palīdzēt, jo redzēsi vismaz, kādas ir kļūdas. Aķis, starteris - to jau pats var dzirdēt - griež vai negriež. Ja griež normāli, tad vaina nav ne aķī, ne starterī. Vari iesākumā degvielas filtru nomainīt, tas jebkurā gadījumā par sliktu nenāks, pat ja nebūs īstais vainīgais.

Nevajag pat kompi uzreiz, sākumā pietiks ar ķīniešu Elm un telefonu.

Sveces kad mainītas?

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 1 Atbildēt

Sāc nu ar kompresijas mērīšanu. Bet kam gan laukos tādu gemorojauto vajag?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Temperatūras devējs un tukšgaitas vārsts tur ir? Degvielas doza iedarbināšanas brīdī taču ir atkarīga no dzinēja temperatūras.Kad tas biežāk "nepielec"- kad motors ir auksts, vai kad silts, vai vienkārši randomā?

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Auksts pielec, vēlāk kad vairākās vietās pie veikaliem apstājies, tad gadās tās reizes, bet pēc minūtes pielec, vakar par biežu pastartēju un sāka kliegt sarkanā izsaukuma zīme, bet pēc 15 min, pielēca,kādu reizi bija kad jutu degvielas smaku tā kā pārsūktu ,laukos tādu mašīnu vajag , lai uz veikalu aizbrauktu

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 2 Atbildēt

Es jau rakstīju, mēri kompresiju. Ja karstu nevar pielaist, nav kompresijas. Kāds ir reālais nobraukums? Tie 1.8 nekad nav bijuši dzīvotāji.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu kompresijas, tad kāpēc lai karstu nevarētu pielaist?

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 5 Atbildēt

Karstam dzinējam jau fizikāli ir zemāka kompresija kā aukstam. Un ja ir problēmas ar kompresijas gredzeniem, tad karstam tas uzreiz lec ārā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko tu te murgo? Alumīnijs [virzuļi] izplešas vairāk nekā čuguns [bloks].

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Njā, bet ja kompresija ir tik švaka, ka vispār nevar pielaist, tad jau arī neiet ne velna un kalnā vispār nevar uzbraukt.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Nezinu par kompresiju, bet auto iet ļoti labi

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Izskatās pēc temperatūras sensora. Nosprūdis pie auksta motora temperatūras.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Slēgt pie kompja, skatīties kļūdas un salīdzināt devēju rādījumus ar realitāti.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Temperatūras devēja, tas ir tas pats termostats? Un kāpēc pie aizdedzes ieslēgšanas parādās dzeltena mašīnīte/elektriskais immubolaizers/ simbols , kad pielec tad nodziest

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Nav tas pats termostats.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

tas domāts devējs pie kloķenes? Vai pie sadales vārsta? Vai arī nē. Šodien aizdzinu mainīt termostatu, jo sāka rādīt pāri 90

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt
Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ko tu te murgo? Alumīnijs [virzuļi] izplešas vairāk nekā čuguns [bloks].

Un kas notiek ar gredzeniem, virzulim izplešoties, loh? Gredzeni arī ir alumīnija? Kas notiek, ja gredzeni ir nodiluši un kas ja tie ir ieēdušies? 

Kautkad tās bikses taču ir jāsāk vilkt nost!

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Gredzeni, virzulim izplešoties, iespiežas dziļāk rievās. Līdz ar to kompresija uzlabojas.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Nemini, paņem kompresijas mērītāju un nomēri aukstam un karstam. Un pēc tam izlasi grāmatu, kādēļ tā notiek.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Man nav jādara tas, ko daudzi izdarījuši, piem. šitais vecītis.

youtu.be/2i87p7lXUw0?t=735

trijos cilindros kompresija siltam dzinējam augstāka, vienam zemāka. Zemāko viņš skaidro ar iespēju, ka cilindra galvā plaisa, sveces vītnes laiž garām u.c.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

A kāpēc ne šis:

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

kazabada rakstīja: tas domāts devējs pie kloķenes? Vai pie sadales vārsta? Vai arī nē. Šodien aizdzinu mainīt termostatu, jo sāka rādīt pāri 90

Teorētiski iespējams, bet praksē nezinu gadījumu, kad termostats būtu nosprūdis aizvērtā stāvoklī. Parasti viņš paliek vaļā, un tad mašīna nesilst. Un kāds tam sakars ar nelekšanu? Man šķiet, ka ar muļķībām tu tur nodarbojies 😎

Starp citu, ja silts nelec kombinācijā ar dzinēja vārīšanos, tad tā ir diezgan konkrēta pazīme izpūstai galvas blīvei. Eļļa tīra? Antifrīzs? Nekas nezūd vai nepaliek vairāk?

kazabada Reģ.: 25.01.2018
1 0 Atbildēt

Termostats ir atsevišķs gadījums ,tieši šodien nojuka braucot

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Varu derēt, ka tavam termostatam nav nekādas vainas.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Nu tad jau redzēs, pielaidu mašīnu kā parasti  pastrādāja minūtes10 un nobraucot  kādus3 km ievēroju, ka temperatūra pārsniedz 90 grādus un neiet uz leju un slikti silda

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tas jau ir cirkulācijas trūkums ne termostats ciet. Vai nu galvas blīve, vai izjucis ūdenssūknis.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tas 1.8 ir kas? Benzīns, gāze, dīzelis?

Bet sāk izklausīties pēc galvas blīves. Cilindros satek dzesēšanas šķidrums un uzreiz nelec, bet pastāvot aiziet.

Pamēģini kad nelec iepūst starta gāzi. 

Bet vispār laiks noziedot 5€ iegādāties ELM327 OBD bluetooth lasītāju un varēsi lasīt ko tas mēģina pateikt. Tam kompi vairs nevajag, pietiek telefonā OBD aplikāciju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fofāgena grupai nekad nav bijis dīzelis ar 1.8 litru darba tilpumu. Attiecībā par pēdējo - bezjēdzīgs ieteikums - labāk nopirkt Ross - Tech kabeļa ķīniešu klonu vai, ja mašīna šitik veca, parastu OBD kabeli, un lietot ar VCDS Lite - tie diagnostikas risinājumi spēj pieslēgties visai mašīnai un, ja pilnais VCDS, ar to pašu motoru spēs izdarīt vairak kā tikai nolasīt kļūdas un apskatīties rādījumus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nepārzinu fofāgenus, bet iemetot google passat 1.8d ir rezultāti tāpēc ir tikai normāli ielikt degvielas tipu.

Jēdzīgāks ieteikums nekā bakstīties ar windows kompi. Pietiek ar to ka var nolasīt kļūdas un dzēst, rakājas lai elektriķi. 5eur pret 70eur ir starpība.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Kāpēc jūtama benzīna smaka vēl ?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka nelec, bet degvielu padod.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

un kāds secinājums?

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 1 Atbildēt

Ja pie benzīna smakas starteris uzsitīs dzirksteli, salūts pienāks ātrāk.

Bet kā jau rakstīju, mēri kompresiju.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Tas 1.8 ir kas? Benzīns, gāze, dīzelis?

Bet sāk izklausīties pēc galvas blīves. Cilindros satek dzesēšanas šķidrums un uzreiz nelec, bet pastāvot aiziet.

Pamēģini kad nelec iepūst starta gāzi. 

Bet vispār laiks noziedot 5€ iegādāties ELM327 OBD bluetooth lasītāju un varēsi lasīt ko tas mēģina pateikt. Tam kompi vairs nevajag, pietiek telefonā OBD aplikāciju.

Badā esošā Kaza par antifrīza zudumu nav sūdzējusies.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Jā badainajai kazai antifrīzs ir uz vietas un saku, ka tas atklājās vakar no rīta, kad ieraudzīju to temperatūru  virs 90 uzreiz pa taisno pie meistara aizdzinu,bija jūtama neliela benzīna smaka un likā ka dzinējā bija savāda skaņa bet neuzkrītoša.Tā nepielēkšana ir otrajā plānā patreiz

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Tas ir tas pats kas pie vienas narkozes izraut tikai pusi zoba. Šādas lietas ir jāskatās kompleksi. Ja auto ir tik tālu nolaists, tad labāk uzreiz būtu norāvis dzinēja galvu un apskatījies, kas tur notiek. Tik vecus un vienkāršus dzinējus nav jēgas ārstēt internetā vai ar telefonu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Aizdzini pie tā paša meistara, kuram nav pat 5 Eur vērtas ķīniešu diagnostikas iekārtas, lai kļūdas kodu nolasītu? 😁

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Te drīzāk vajag sākt ar ko dzelzisku, ar to pašu kompresiju, ko Davidich visu laiku iesaka. Attiecībā uz diagnostiku, jāņem vērā elektroshēmas stāvoklis, kas veciem, sevišķi sistiem auto, pavisam nav 100%.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 2 Atbildēt

Paldies visiem par padomiem , auto ir sataisīts ,

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Un padalīties kas bija par vainu ir slabo.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 2 Atbildēt

Varētu padalīties, bet no šī saraksta tikai viens cilvēks, kas komentēja nopietni un pareizi, tāpat tiks viss oponēts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Kāpēc jāmelo? Vairāk kā viens komentēja nopietni.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu kad sāks tik vairs dažkārt pielekt, nāc atkal!

Immo un signalizācija dažkārt ar spēj jokus dzīt, pārbaudīji?

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Labrīt šorīt aukstākajā rītā.

Tas jau ir cirkulācijas trūkums ne termostats ciet. Vai nu galvas blīve, vai izjucis ūdenssūknis.==Tā komentēja msh, viņš noteica diagnozi liekas pareizi, Tika mainīts ūdens sūknis, termostats un sveces, nemācēšu pateikt kas par vainu bija ūdens sūknim, termostats bijis pa pusei nezinu kas , sveces laikam sliktā stāvoklī, visas šīs detaļas esot bijušas originālas, tas ir  no 1997 gada. Tosols nekad  no tvertnes zudis netika, teica, ka laicīgi ievēroju šo visu, tas nozīmē ka dzinējam nekas nenotika? Par cik dzīvoju reģionā, kurā šo nedēļu vislielākie mīnusi, pie tam sākās ar krasu temperatūras maiņu un kailsalu, mašīna pielēca pat pēc 2 dienu stāvēšanas, vakar pie iedarbināšanas panelī izlēca sarkanā izsaukuma zīme un sāka pīkstēt apmēram 3 sekundes un tad pazuda mašīna uzreiz pielēca , par ko tas varētu liecināt ? Rokas bremzi aukstumos nelietoju, visi šķidrumi uz vietas.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Vai tik tā izsaukuma zīme nebrīdināja prasti par gaisa temperatūru (ledus iespējamība)? Parasti gan pie +3.

Cik tad rādīja tajā brīdī?

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

tajā brīdī bija kādi-20 bet iepriekš laidu bija -25 un nepīkstēja

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Autor, vai tad nevar vienreiz sagūglēt manuāli un pats apskatīties, ko kura lampiņa nozīmē!? Es vienmēr tā esmu darījis, nopērkot jaunu auto, laikam esmu minoritāte... Tikpat labi tā tava izsaukuma zīme var nozīmēt rokas bremzi.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Atvainojos esmu sieviete , bet to zīmi godīgi nepaspēju pat izpētīt , kā mašīna iedarbojās , tā viņa pazuda, iepriekš nebija darīšana šād a rakstura. Rokas bremzi aukstumā nelietoju

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti