Gļuks B7, nevar aizslēgt

MapleG Reģ.: 03.01.2020

Panelī rāda, ka fiziski man šofera durvis atvērtas, lai gan reāli ir kārtīgi ciet, līdz ar to ar pulti vairs nevaru aizslēgt autiņu. Mehāniski nav varianta. Tur tikai elektriķis var līdzēt, vai kaut ko pati arī varu izdomāt lai aizslēgtu?

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

Iespējams tur slēdzenē gala slēdzītis jokojās. Mēģini auto telpā sasildīt līdz +tC.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Man arī šķiet, ka gļuks no šitā aukstuma varētu būt... Neliela iespēja varbūt ir sarunāt uz kādu stundu siltu garažu....jā, bet ne šodien

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Izlasi manuālī, jābūt backup variantam - atslēga paslēpta pultī, caurums zem plastmasas vāciņa

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Izlasi manuālī, jābūt backup variantam - atslēga paslēpta pultī, caurums zem plastmasas vāciņa

Tas nav tik vienkārši. Tur elektriska vadība un visas problēmas saistītas ar to.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Protams, durvīs atverot malā ir iespēja tās aizlēgt tādā veidā, bet ko tas dod, ja panelī rāda, ka tās atvērtas? Tad man visas tādā veidā jāaizslēdz, un kā tad dabūt vaļā? Jo atslēgpults jau nestrādās tāpat, un panelī nekas nemainīsies....

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Atslēgas caurums ir ārpusē, pie šofera durvju roktura, noslēpts zem plastmasas vāciņa - aizslēdz/atslēdz kā žiguli

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

MapleG rakstīja: Man arī šķiet, ka gļuks no šitā aukstuma varētu būt... Neliela iespēja varbūt ir sarunāt uz kādu stundu siltu garažu....jā, bet ne šodien

Jā, papildus jautājums, kurš ir tas pipuks, kas reaģē uz to - durvis vaļā vai ciet? Kāds no tiem kas durvju malā?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

MapleG rakstīja:

MapleG rakstīja: Man arī šķiet, ka gļuks no šitā aukstuma varētu būt... Neliela iespēja varbūt ir sarunāt uz kādu stundu siltu garažu....jā, bet ne šodien

Jā, papildus jautājums, kurš ir tas pipuks, kas reaģē uz to - durvis vaļā vai ciet? Kāds no tiem kas durvju malā?

Nesadari muļķības. Kamēr vēl durvis vaļā, brauc kur labo uzstāda signalizācijas. Tu no kurienes esi? Patreiz to durvju rokturi var noņemt viegli, un iespējams maza vaina. Ja viņas izdosies nobloķēt, varēsi lauzt.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Rīga. Pārdaugava. A durvju rokturis tur pričom?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgi ņepričom. Iebrauc jebkurā servisā, ātri salabos.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

MapleG labs cilvēks Māris 29282221 no Pardaugavas labo uzstāda sig. Tik neesmu pārliecināts vai vēl patreiz nr ir šis.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Man ex, kas servisa meistars, arī beidzot atbildēja. Saka arī lai paturot siltumā, un " tas ir VW, pāries" 😁 Nu, trešdien, ceturtdien plusus sola, līdz tam uz veikaliem nebraukšu, mājās/darbā vismaz stāvvietas apsargājamas. Zagt arī nekas īpašs nav ko 😁

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Lai ex neslinko, lai ņem tik nost durvju apšuvumu un tīra vai labāk jau nomaina mikroslēdzi.

Tik pārbaudīt vēlams iepriekš vai tik bagāžniekā (aizvērtā) nespīd gaisma, ja spīd, tad vispirms jāskrūvē nost mehānisms, jātīra pienākošo vadu kontakti, u.tml.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Opā, par bagažnieku pat neiedomājos. Cerams, ka nedeg, tad jau laikam divus rītus nebūtu piešķīlusi.

Un, jā, ar ex es kādreiz pakonsultējos, autiņu un moci gan pie viņa nelaboju

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Tā kā nekas nav atgājis, pierakstījos pie Māra. Telefoniski saka, ka nevis tas pipuks beigts, bet drīzāk kāds vads norāvies....

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 0 Atbildēt

Vēlreiz paldies par ieteikumu! Tiešām labs cilvēks. Visu salaboja (bija vadi pušu) + medu uzdāvināja Un cena tāda, ka kauns bija tik maz dot, iedevu vairāk

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Tas normali ir VW ap 2009-15 gada ražojumiem. Visiem to gadu vw gļučī elektriskais 'keyless' ziemā.

 Jo tie bija pēckrīzes gadi, kur visas sistēmas jau rasējumā vajadzēja maksimali ekonomiskiem būt. Bet funkcijām bija jābūt lai neatpaliktu no konkurentiem!

  Ne tādi vien šo paaudžu VAG grupas autiņiem ir gļuki. Bieži panelis, kā ziemassvētku eglīte. 😃👍

Tagad Cupra formentor īpašnieki, kuri ''laimīgi'' nopirkuši šo modeli, ik gadu raud ziemā, jo šim modelim lai taupītu uz cenu izmanto visvisādas vecās-lētās vw 10+ gadus vecās el. sistēmas.

 Respektīvi tas nav gļuks, tas ir normāli, ka pie aptuveni -8 un vairāk grādiem atņirdzas keyless, dari ko grib tā vienkārši sūdīga el. konstrukcija no ražotnes. 😂 

Ziemā šofera durvīm noklipsē nost plastmasas dekoratīvo, kur būs fiziskais caurums un slēdz ciet/vaļā manuāli ar atslēgu, kā vecajos labajos laikos. 😉 Protams vēlams to slēdzeni vispirms saeļļot ar slēdzenes eļļu, gan jau 10+gadus nav eļļota un tur sahāra kopā ar putekļiem, kur var iebraukt citā bēdā...

 https://youtu.be/OECOoNYZXmk?si=fJSM94I31hRJ5pDA&t=59

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Ok, sapratu. Bet pārējās durvis man aizslēgsies, ja es mehāniski šofera durvis aizslēgšu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja vien pašas slēdzenes nebūs kapitāli ieēdušās - tad aizvērsies, ja ir ieēdušās - aizver/aizslēdz tās visas no salona, vienīgā ar ko var būt atsevisķas problēmas ir bagažnieka vāks  ...

P.S. rokas taču ir - vari tak pārbaudīt kas tev ir/nav aizslēdzies ja to dara ar fizisku atslēgu ...

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

man nav tādas iespējas  - no salona aizslēgt durvis

Nē, nu ir šofera durvīs poga ar kuru visas var aizslēgt, bet tā kā durvis "ir vaļā" šī poga nereaģē, tāpat kā visu logu pogas šofera durvīs - nereaģē

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU jopcik ... man jau gribas rupji izteikties.

Vai ar salona pogu, kad durvis ciet - tev visas durvis aizslēdzas ??? Ja jā - tad par ko tu čīksti - ar fizisku atslēgu tad notiks tieši tas pats ! Tik nu pārbaudi, katram gadijumam ...

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

+ ar fizisku atslēgu - kā jau te teica, laikam jāņem rokturiem plastmasa nost kaut kādā veidā, jo tie laikam ir apakšā. Bet vai aizmugurējām durvīm ir fiziska atslēga - vispār ne jausmas....

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nē aizmugures durvīm nekā tāda nav, parasti ir tikai 1 durvīm, retāk 2 priekšējām tāda iespēja. 

P.S. Bet auto rokasgrāmata  principā tiek rakstīta priekš kaķiem ...

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

Nu tad kāds rezons aizslēgt pāris duravas, ja pārējais tāpat vaļā

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Normāli - centrālā atslēga ar vienu piegājienu slēdz visas durvis t.i. gan spiežot pultij aizvēršanas pogu, gan durvju aizvēršanas pogu salonā uz pašām durvīm, gan ar fizisku atslēgu slēdzot utml..

Bet tev jamā gļūčī - un no teksta nevar 100% saprast kādos tieši gadījumos un vai vispār tev kaut kā izdodas dabūt ciet durvis. Jo neesmu gan tādu sistēmu redzējis, bet nu mazums,  moš ir atradies kāds idiots kas tādu ir uztaisījis, ka ar fizisku atslēgu slēdzot vadītāja durvis, "centrālā atslēga" neaizslēdz visas durvis ...

P.S. un tad vēl ir iespēja ka kāda konkrētu durvju slēdzene ir aizsalusi - un tad tā tīri individuāli var palikt vaļā, un vismaz daļai auto tas nav acīmredzami , ja vien neparausta konkrētas durvis ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

WALA rakstīja: Nē aizmugures durvīm nekā tāda nav, parasti ir tikai 1 durvīm, retāk 2 priekšējām tāda iespēja. 

P.S. Bet auto rokasgrāmata  principā tiek rakstīta priekš kaķiem ...

Tur gramatā nav rakstīts par experimentiem ar bojātu auto 😀 Ja nu vienīgi kā rīkoties gadījumā, ja atslēgas pultī baterija nosēdusies. Bet nu autorītei veiksmi! Marim, tam piezvanīji?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Bet tur jābūt rakstītam par to kur ir "tā noņemamā plastmasa rokturim" un kā to pareizi noņemt, tāpat kā kur atrodas tā fiziski ieliekamā atslēga un vēl dažas nianses par centrālo atslēgu ... 

To pašu noteikti spēj pateikt serviss kurā auto apkalpo utml.

MapleG Reģ.: 03.01.2020
2 1 Atbildēt

Visu saprotu, šovakar palasīšu, tagad bija tik pa tumsu pie autiņa, pa tumsu prom no autiņa un dubaks, šodien jau labāk - bez maz vasara iestājusies

MapleG Reģ.: 03.01.2020
2 1 Atbildēt

Gaidu +, ja neaties gļuks kā ex teica, tad būs jāzvana, paldies par kontaktiem!

MapleG Reģ.: 03.01.2020
2 2 Atbildēt

Bet nu paldies par konsultācijām un idejām visiem, ja tagad + neaties, būs iespējas paburties vai atrast kādu kas paburas manā vietā ! TNX

MapleG Reģ.: 03.01.2020
1 1 Atbildēt

WALA rakstīja: NU jopcik ... man jau gribas rupji izteikties.

Vai ar salona pogu, kad durvis ciet - tev visas durvis aizslēdzas ??? Ja jā - tad par ko tu čīksti - ar fizisku atslēgu tad notiks tieši tas pats ! Tik nu pārbaudi, katram gadijumam ...

Jā, būtu visām jāaizslēdzas, es tikai aizdomājos, ja ir šitāds gļuks, ka tā var nenotikt. Pārbaudīšu šovakar, noteikti noziņošu.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)

 Esot jaizvēlas aizslēgt visas.

Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet. 

  Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.

 Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉

MapleG Reģ.: 03.01.2020
3 1 Atbildēt

WALA rakstīja: Normāli - centrālā atslēga ar vienu piegājienu slēdz visas durvis t.i. gan spiežot pultij aizvēršanas pogu, gan durvju aizvēršanas pogu salonā uz pašām durvīm, gan ar fizisku atslēgu slēdzot utml..

Bet tev jamā gļūčī - un no teksta nevar 100% saprast kādos tieši gadījumos un vai vispār tev kaut kā izdodas dabūt ciet durvis. Jo neesmu gan tādu sistēmu redzējis, bet nu mazums,  moš ir atradies kāds idiots kas tādu ir uztaisījis, ka ar fizisku atslēgu slēdzot vadītāja durvis, "centrālā atslēga" neaizslēdz visas durvis ...

P.S. un tad vēl ir iespēja ka kāda konkrētu durvju slēdzene ir aizsalusi - un tad tā tīri individuāli var palikt vaļā, un vismaz daļai auto tas nav acīmredzami , ja vien neparausta konkrētas durvis ...

Youtubē paskatījos kā roktura plastmasu nost kabina, un varēju aizslēgt visas durvis. Pagaidām kā risinājums, kāmēr aizbraukšu pie šeit ieteiktā spečuka

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)

 Esot jaizvēlas aizslēgt visas.

Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet. 

  Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.

 Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉

Šis uzstādījums borta datorā VW modeļiem ir par atslēgšanu, nevis aizslēgšanu. Var izvēlēties, vai uzreiz atslēgs visas durvis vai tikai šofera. Ja izvēlēts pēdējais režīms, tad ar pulti viens pogas spiediens atver šofera durvis, divi - visas durvis. Neesmu mēģinājis, kā ir ar fizisko atslēgu šajā režīmā - vai atslēdz tikai šofera, vai visas. Bet nu tur tad principam jābūt tādam pašam, ka jāslēdz vaļā divas reizes.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja:

Krokodils rakstīja: B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)

 Esot jaizvēlas aizslēgt visas.

Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet. 

  Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.

 Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉

Šis uzstādījums borta datorā VW modeļiem ir par atslēgšanu, nevis aizslēgšanu. Var izvēlēties, vai uzreiz atslēgs visas durvis vai tikai šofera. Ja izvēlēts pēdējais režīms, tad ar pulti viens pogas spiediens atver šofera durvis, divi - visas durvis. Neesmu mēģinājis, kā ir ar fizisko atslēgu šajā režīmā - vai atslēdz tikai šofera, vai visas. Bet nu tur tad principam jābūt tādam pašam, ka jāslēdz vaļā divas reizes.

Tas ir zaglīgo valstu režīms, lai neizrauj kaut ko no salona/grabažnieka, kamēr šoferis sēžas auto

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Viens piespiediens - šofera durvis, divi - visas pārējās - tas nav tikai VAG izgudrojums. Kaut vai, piemēram, manam Kraisleram ir analoģiski.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Te piesauktā selective unlocking fīča ir salīdzinoši sena, jau no deviņdesmitajiem gadiem - nesen uzzināju ka vēl senāka kā man likās; man likās ka tā VAGmobīļiem bija pieejama tikai sākot ar deviņdesmito beigām, bet nē - izrādās ka ceškā tā bija pieejama jau deviņdesmito pirmajā pusē - tur gan tas notiek elementāri primitīvi - lai atslēgtu durvis ar centrālo, durvīs atslēga jāpagriež divreiz, griežot tikai vienu reizi, tiek fiziski atslēgtas vadītāja durvis. Bet deviņdesmito otrās puses audī centrālās atslēgas sūknim [lietoja mk1 A3, B5f un pēdējajam C4 gadam] šīs funkcijas dēļ sūkņa korpusā ir divi sūkņi - viens slēdz vadīāja durvi un benzīna bākas vāciņu, otrs pārējo mašīnu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Te piesauktā selective unlocking fīča ir salīdzinoši sena, jau no deviņdesmitajiem gadiem - nesen uzzināju ka vēl senāka kā man likās; man likās ka tā VAGmobīļiem bija pieejama tikai sākot ar deviņdesmito beigām, bet nē - izrādās ka ceškā tā bija pieejama jau deviņdesmito pirmajā pusē - tur gan tas notiek elementāri primitīvi - lai atslēgtu durvis ar centrālo, durvīs atslēga jāpagriež divreiz, griežot tikai vienu reizi, tiek fiziski atslēgtas vadītāja durvis. Bet deviņdesmito otrās puses audī centrālās atslēgas sūknim [lietoja mk1 A3, B5f un pēdējajam C4 gadam] šīs funkcijas dēļ sūkņa korpusā ir divi sūkņi - viens slēdz vadīāja durvi un benzīna bākas vāciņu, otrs pārējo mašīnu.

Acīmredzot centrālā atslēga toreiz nāca ar līdzīgām kriminālām blaknēm kā bezkontakta atslēgšana/iedarbināšana mūsdienās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, kāpēc - acīmredzot, kā jau minēja, noteiktās valstīs bija vēlams ja atslēdzas tikai vadītāja durvis...

MapleG Reģ.: 03.01.2020
2 1 Atbildēt

Pamanīju, ka kāds iesprindzis visiem maniem komentāriem likt negatīvo vērtējumu. Nu, paldies par uzmanību

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Mierini sevi ar domu, ka kādam noteikti palika labāk 😁

MapleG Reģ.: 03.01.2020
0 0 Atbildēt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti