Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?

Norcha Reģ.: 10.06.2002

Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....

Ko Juus sakaat?[addsig]

 
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Un par braukšanas stilu man nav ko pārmest, jo tagad es braucu ātrāk nekā pirms 5-10 gadiem, lielākā mērā iekļaujos plūsmā, bet sava prieka pēc pasēņoju vietās ar mazu satiksmes intensitāti.

nu malacis

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja:

Zini man liekas, ka Tev tomēr ir iztrūkums... galvā. Kāda jēga visu gadu un pēc tam vēl dažus kaut ko taupīt lai iztērētu ietaupīto piemēram īrējot pasātu... nesaprotu. Pieliekot drusku vairāk naudas Tu varēji nopirkt normālu mašīnu, un nebūtu nekas jāīrē... un tas teksts par Tavu braukšanas stilu... dēļ tādiem kā Tu arī rodas bīstamība uz šosejām.

Passatu noīrēt ir vērts dzīves krāšņuma dēļ - šāds pasākums ir Notikums ar lielo burtu. Un arī, ja man būtu, piemēram, 2003.gada Volvo-Cross Country, tad es Passatu tāpat kādu reizi noīrētu intereses pēc, lai justu, kāds ir šis auto gaitā.

vai tiesaam passaats ir taa masiina kuru veerts iireet dziives kraasnuma deel????

Prieks maniim tas buutu BMW 760 Li vai peedeejaa izlaiduma S600 mersis nu kas ir passaats? Nu normaala parasta masiina nu jaa bet ja braukaa ar meriva tad varbuut passats škiet kas taads....

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

007 pasteidzās atbildēt manā vietā.

Gribēju minēt šitos pašus divus no luksīgā gala un piebilst,ja domā,ka varēsi savākt,protams, tad paņem WRX Imprezu vai EVO - tad ,VWfan,Tavas domas par braukšanas kvalitāti un iespējām mainīsies vairāk nekā no 1,9TDI Passata.

316i Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: Manupraat! Ja jau par aautinu ir nolikta diezgan soliida un apala summa tad tam ir jaasniedz arii ne tikai paarvietosanaas prieks bet arii brauksanas prieks un ir vienkaarsi diezgan smiekliigi lasiit te es ieekonomeeju 30LVL gadaa te 3 pie apkopeem ietaupiiju un te veel 49 sani iepisu. uz 100KM nu pisec! taa masiina tacu maksaa nezinu cik tieši bet daudz nu pienemsim 15 K EUR nu un tagad paskataamies kas ir tie paaris lati vai pardesmit pret šo summu. Un veel cik ir ieekenomeets bet cik ir zaudeets? Gada laikaa tie ir vairaaki tuukstoši eiro uz veertiibas krituma un taapeec es uzskatu ir ļooti stulbi un tizli te baarsstiit savu paaris ieekonomeetuss latus un santiimus.

Kopā astoņos gados ietaupījums, ja izvēlas 1,3 CDTI niknā 1,7 CDTI vietā, salasās ap 900 latiem, kas, manuprāt, ir nebūt ne maza summa.

pat mēneša alga nesanāk....

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

sintris rakstīja: 007 pasteidzās atbildēt manā vietā.

Gribēju minēt šitos pašus divus no luksīgā gala un piebilst,ja domā,ka varēsi savākt,protams, tad paņem WRX Imprezu vai EVO - tad ,VWfan,Tavas domas par braukšanas kvalitāti un iespējām mainīsies vairāk nekā no 1,9TDI Passata.

Bet ar 1,9TDI taču var vēl kādu santīmu iёpist!

pedaalis Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

da neviens no jums nav sapratis par ko vwfans runaa......

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Kopā astoņos gados ietaupījums ap 900 latiem.

!!!!!!!

Jā, ......

Vienīgā cerība - varbūt tomēr tiešām VWfans visus te smalki nes cauri. Jāatzīst, ka jaunumi šajā topikā jau sen tiek gaidīti ar nepacietību.

Jāmēģina arī turpmāk to visu uzņemt ar smaidu, jo ......... tas taču nevar būt, tāpēc, ka nevar būt - šodien skaitīt tos Ls900, kas teorētiski varbūt būs pēc 8 gadiem - ĀĀĀªRRRPPPRRĀĀTS. Pēc 8 gadiem tāda alga visdrīzāk nedēļā. Kā par kaut ko tādu vispār var domāt. Kaut kāda kompja vai TV cena, ko pēc 3-4 gadiem jau met laukā - košmāār - kā saka viens krievu satīriķis.

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Nē,nē...ir tāda suga,kuri,atvainojiet,kaku ir gatavi apēst,ja vien tajā ir atlicis vēl kas noderīgs....

316i Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

pedaalis rakstīja: da neviens no jums nav sapratis par ko vwfans runaa......

... jā.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

pedaalis rakstīja: da neviens no jums nav sapratis par ko vwfans runaa......

viss ir saprasts un izprasts.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: Manupraat! Ja jau par aautinu ir nolikta diezgan soliida un apala summa tad tam ir jaasniedz arii ne tikai paarvietosanaas prieks bet arii brauksanas prieks un ir vienkaarsi diezgan smiekliigi lasiit te es ieekonomeeju 30LVL gadaa te 3 pie apkopeem ietaupiiju un te veel 49 sani iepisu. uz 100KM nu pisec! taa masiina tacu maksaa nezinu cik tieši bet daudz nu pienemsim 15 K EUR nu un tagad paskataamies kas ir tie paaris lati vai pardesmit pret šo summu. Un veel cik ir ieekenomeets bet cik ir zaudeets? Gada laikaa tie ir vairaaki tuukstoši eiro uz veertiibas krituma un taapeec es uzskatu ir ļooti stulbi un tizli te baarsstiit savu paaris ieekonomeetuss latus un santiimus.

Paskaidrošu pa punktiem.

1. Mašīna braukšanas prieku man sniedz. Iespējams, ka daudziem šāds auto nesniegtu braukšanas prieku, bet man sniedz, jo cilvēki ir dažādi. 2006.gada Meriva ir liels solis uz priekšu, salīdzinot ar manām iepriekšējām mašīnām - 1988.gada Golf-2, 1992.gada Vento un 1993.gada Vento-VR6.

2. Mašīna gan maksāja 14,1 tūkst.eiro, tomēr visi ietaupījumi, pērkot 1,3 CDTI, nevis 1,7 CDTI, nesastāv no degvielas tēriņu starpības.

Pirmkārt, 1,3 CDTI ir par 455 latiem lētāks nekā 1,7 CDTI. Ja ar auto braukšu astoņus gadus, tad 2014.gadā starpība starp 1,3 CDTI un 1,7 CDTI cenu būs minimāla.

Otrkārt, mazāku degvielas tēriņu radītā starpība 35 lati gadā reizināti ar astoņiem gadiem veido 280 latus.

Treškārt, KASKO prēmiju rēķina no auto vērtības. Ar 1,3 CDTI KASKO izmaksas astoņu gadu periodā veidos ap 100 latiem.

Ceturtkārt, 1,3 CDTI ir lētākas apkopes, kas astoņu gadu periodā veido kādu 100-150 latu ietaupījumu.

Kopā astoņos gados ietaupījums, ja izvēlas 1,3 CDTI niknā 1,7 CDTI vietā, salasās ap 900 latiem, kas, manuprāt, ir nebūt ne maza summa.

5% inflāciju ierēķināji? ( vel optimistisks skaitlis )

A kad no latiem uz Euro pāriesim - aptuveni 20% zaudējumus arī?

Starp citu edegvielas cenu palikšana vai pat samazināšana nebūs pozitīva tavejam balansām....

ņemot vērā ka servisa izmaksas aug - tad nu šaubos vai tavs it ka sagaidāmais ietaupījums pēc 3-5 gadiem nepārversisies par kaut ko līdzīgu vienas minimālas algas....

Es jau personīgi pirktu dārgu auto uz ilgu līzingu - jo pēc 5 gadiem tādos tempos tā līzinga summa būs vienkarši smieklīgā .....

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

sintris rakstīja: 007 pasteidzās atbildēt manā vietā.

Gribēju minēt šitos pašus divus no luksīgā gala un piebilst,ja domā,ka varēsi savākt,protams, tad paņem WRX Imprezu vai EVO - tad ,VWfan,Tavas domas par braukšanas kvalitāti un iespējām mainīsies vairāk nekā no 1,9TDI Passata.

Es VWfanam varu uz dienu izīrēt savu carlos sainz ceilcu, domāju, ka viņam nemaz nevajag EVO dot, jo pirmkārt viņš sajuks prātā no pāatrinājuma un dinamikas, bet otrkārt viņš kā lēns braucējs vienkārši nesavaldīs to mašīnu.

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: Nē,nē...ir tāda suga,kuri,atvainojiet,kaku ir gatavi apēst,ja vien tajā ir atlicis vēl kas noderīgs....

Labs...

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu bet ja džekam ir tāds dzīves uzstādījums, tak lai ir. Ja viņš nepi.s kapieiku uz riepām, bremzēm, ščotkām un tamlīdzīgām lietām, kas varētu būt apdraudošas pārējiem satiksmes dalībniekiem, tikmēr viņa pozīcija ir pieņemama tāpat kā jebkurš cits racionāli pamatots viedoklis.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja: Nu bet ja džekam ir tāds dzīves uzstādījums, tak lai ir. Ja viņš nepi.s kapieiku uz riepām, bremzēm, ščotkām un tamlīdzīgām lietām, kas varētu būt apdraudošas pārējiem satiksmes dalībniekiem, tikmēr viņa pozīcija ir pieņemama tāpat kā jebkurš cits racionāli pamatots viedoklis.

Pilnībā piekrītu. Un ja vel viņš "sēņo" tikai tur, kur nav intensīvas satiksmes, bet pārējā laikā iekļaujas satiksmes plūsmā, tad ko var pārmest cilvēkam. Lai tik brauc un priecājas.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja: Nu bet ja džekam ir tāds dzīves uzstādījums, tak lai ir. Ja viņš nepi.s kapieiku uz riepām, bremzēm, ščotkām un tamlīdzīgām lietām, kas varētu būt apdraudošas pārējiem satiksmes dalībniekiem, tikmēr viņa pozīcija ir pieņemama tāpat kā jebkurš cits racionāli pamatots viedoklis.

vot' za shto ja tozje uvazjaju'VWfanu , uz mums- megarulzu uuberkruto vadiitaaju skaroshajaam lietaam -riepaam, apkopeem etc ., zantiims netiek ie.ists , a taalaakais ir katra pasha izveele . + vinjsh nekad nau teicis ka kaads cic auto buutu 'urna ' , visi ir 'baudaami' tikai 'pa daargo' taxshto cepuri nost , vish i pelniijis buut gada cilveeks 'iautp' + spaini saljaras balvaa

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: Manupraat! Ja jau par aautinu ir nolikta diezgan soliida un apala summa tad tam ir jaasniedz arii ne tikai paarvietosanaas prieks bet arii brauksanas prieks un ir vienkaarsi diezgan smiekliigi lasiit te es ieekonomeeju 30LVL gadaa te 3 pie apkopeem ietaupiiju un te veel 49 sani iepisu. uz 100KM nu pisec! taa masiina tacu maksaa nezinu cik tieši bet daudz nu pienemsim 15 K EUR nu un tagad paskataamies kas ir tie paaris lati vai pardesmit pret šo summu. Un veel cik ir ieekenomeets bet cik ir zaudeets? Gada laikaa tie ir vairaaki tuukstoši eiro uz veertiibas krituma un taapeec es uzskatu ir ļooti stulbi un tizli te baarsstiit savu paaris ieekonomeetuss latus un santiimus.

Paskaidrošu pa punktiem.

1. Mašīna braukšanas prieku man sniedz. Iespējams, ka daudziem šāds auto nesniegtu braukšanas prieku, bet man sniedz, jo cilvēki ir dažādi. 2006.gada Meriva ir liels solis uz priekšu, salīdzinot ar manām iepriekšējām mašīnām - 1988.gada Golf-2, 1992.gada Vento un 1993.gada Vento-VR6.

2. Mašīna gan maksāja 14,1 tūkst.eiro, tomēr visi ietaupījumi, pērkot 1,3 CDTI, nevis 1,7 CDTI, nesastāv no degvielas tēriņu starpības.

Pirmkārt, 1,3 CDTI ir par 455 latiem lētāks nekā 1,7 CDTI. Ja ar auto braukšu astoņus gadus, tad 2014.gadā starpība starp 1,3 CDTI un 1,7 CDTI cenu būs minimāla.

Otrkārt, mazāku degvielas tēriņu radītā starpība 35 lati gadā reizināti ar astoņiem gadiem veido 280 latus.

Treškārt, KASKO prēmiju rēķina no auto vērtības. Ar 1,3 CDTI KASKO izmaksas astoņu gadu periodā veidos ap 100 latiem.

Ceturtkārt, 1,3 CDTI ir lētākas apkopes, kas astoņu gadu periodā veido kādu 100-150 latu ietaupījumu.

Kopā astoņos gados ietaupījums, ja izvēlas 1,3 CDTI niknā 1,7 CDTI vietā, salasās ap 900 latiem, kas, manuprāt, ir nebūt ne maza summa.

Kad pirms pusgada meklēju auto pirkšanai izskatot variantus starp jaunajiem pieļāvu arī Merivas pirkšanu, bet neskatoties uz cenu un izmaksu starpību, pirkšanas gadījumā, būt pircis 1.7. nevis 1.3. Varbūt pat bez racionāla pamata. Vienkārši tāpēc, ka gribējās auto ar lielāku jaudas rezervi....

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Tikai vwfans ir aimirsis vienu pavisam neekonomisku lietu - 1.3 motoram kapitalka pienāks divreiz ātrāk nekā 1.7.

Braucot mierīgā stilā 20k km gadā 8 gadus būs tikai 160k km. Nebūs vēl kapitālais remonts ...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Es arī pinībā atbalstu VWfanu par iauto gada cilvēku!!!

Ja ne spaini dīzeļdegvielas balvā, tad bezmaksas visus iauto piedāvātos pakalpojumus jau nu balvā Redaktors varēja piešķirt!

TDI ir 100% taisnība - pat tajos brīžos, kad VWfans vai viņa Meriva konkrēti tiek aplikta, VWfans lieki nestreso, bet sniedz konstruktīvas atbildes vai argumentāciju uz katru aizvainojumu!!!

To useru, kurš te runāja par 900 Ls, kas ir mazāk nekā mēnešalaga, varu tikai apsveikt ar to, ka ir to iauto lietotāju vidū, kuri pelna krietni virs vidējā.

Varu pačukstēt, ka, spriežot pēc VWfana valsts amatpersonu deklarācijas par 2005.gadu (par 2006.gadu vēl nav iesniegta), šāds ikmēneša ienākums netto viņam nebija.

Arī es, piemēram, šobrīd varu tikai sapņot par 900 Ls (netto) mēnešalgu.

Ar šādu mēnešalgu domāju, ka es arī noteikti brauktu nejau ar Citroen, bet ar kādas citas markas auto!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī pinībā atbalstu VWfanu par iauto gada cilvēku!!!

Ja ne spaini dīzeļdegvielas balvā, tad bezmaksas visus iauto piedāvātos pakalpojumus jau nu balvā Redaktors varēja piešķirt!

TDI ir 100% taisnība - pat tajos brīžos, kad VWfans vai viņa Meriva konkrēti tiek aplikta, VWfans lieki nestreso, bet sniedz konstruktīvas atbildes vai argumentāciju uz katru aizvainojumu!!!

To useru, kurš te runāja par 900 Ls, kas ir mazāk nekā mēnešalaga, varu tikai apsveikt ar to, ka ir to iauto lietotāju vidū, kuri pelna krietni virs vidējā.

Varu pačukstēt, ka, spriežot pēc VWfana valsts amatpersonu deklarācijas par 2005.gadu (par 2006.gadu vēl nav iesniegta), šāds ikmēneša ienākums netto viņam nebija.

Arī es, piemēram, šobrīd varu tikai sapņot par 900 Ls (netto) mēnešalgu.

Ar šādu mēnešalgu domāju, ka es arī noteikti brauktu nejau ar Citroen, bet ar kādas citas markas auto!

Tici man, pat ar tādu algu nevelk uz jaunu auto.

Tici man, velk gan. Ar nosacījumu, ja ģimenē neesi vienīgais pelnītājs.

Šobrīd es nepelnu 900 Ls mēnesī (bet nav arī, protams, 300 Ls), toties sieva arī salīdzinoši normāli pelna. Un šobrī apsveram iespēju savu Picasso mainīt uz atkal pilnīgi jaunu auto. Tik esam vēl izvēles priekšā kādu iegādāties. Jaunais 5vietīgais Picasso vēl nav Latvijā pieejams, tāpēc vēl sarakstā nav iekļauts. Katrā ziņā šobrī izvēle pastāv starp jauno Honda CR-V (~23 500 EUR), Opel Zafira (~20 000EUR), Honda FR-V (~21 500 EUR).

Un šī ir tā cenu kategorija, kādā ar saviem ienākumiem varam iekļauties! p.s. Ja jaunais C4 Picasso iekļausies šajā cenu kategorijā, tad tiks rūpīgi apsvērta arī šā auto iegāde!

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī pinībā atbalstu VWfanu par iauto gada cilvēku!!!

Ja ne spaini dīzeļdegvielas balvā, tad bezmaksas visus iauto piedāvātos pakalpojumus jau nu balvā Redaktors varēja piešķirt!

TDI ir 100% taisnība - pat tajos brīžos, kad VWfans vai viņa Meriva konkrēti tiek aplikta, VWfans lieki nestreso, bet sniedz konstruktīvas atbildes vai argumentāciju uz katru aizvainojumu!!!

To useru, kurš te runāja par 900 Ls, kas ir mazāk nekā mēnešalaga, varu tikai apsveikt ar to, ka ir to iauto lietotāju vidū, kuri pelna krietni virs vidējā.

Varu pačukstēt, ka, spriežot pēc VWfana valsts amatpersonu deklarācijas par 2005.gadu (par 2006.gadu vēl nav iesniegta), šāds ikmēneša ienākums netto viņam nebija.

Arī es, piemēram, šobrīd varu tikai sapņot par 900 Ls (netto) mēnešalgu.

Ar šādu mēnešalgu domāju, ka es arī noteikti brauktu nejau ar Citroen, bet ar kādas citas markas auto!

Tici man, pat ar tādu algu nevelk uz jaunu auto.

Tici man, velk gan. Ar nosacījumu, ja ģimenē neesi vienīgais pelnītājs.

Šobrīd es nepelnu 900 Ls mēnesī (bet nav arī, protams, 300 Ls), toties sieva arī salīdzinoši normāli pelna. Un šobrī apsveram iespēju savu Picasso mainīt uz atkal pilnīgi jaunu auto. Tik esam vēl izvēles priekšā kādu iegādāties. Jaunais 5vietīgais Picasso vēl nav Latvijā pieejams, tāpēc vēl sarakstā nav iekļauts. Katrā ziņā šobrī izvēle pastāv starp jauno Honda CR-V (~23 500 EUR), Opel Zafira (~20 000EUR), Honda FR-V (~21 500 EUR).

Un šī ir tā cenu kategorija, kādā ar saviem ienākumiem varam iekļauties! p.s. Ja jaunais C4 Picasso iekļausies šajā cenu kategorijā, tad tiks rūpīgi apsvērta arī šā auto iegāde!

ja tu rūpīgi apsvērtu kaut ko, tu nepirktu jaunu mēslu par tādu cenu,kura vērtība krīt kā pretējās mājas lāsteka ziemas beigās...

Pie tavas algas tas nav prātīgs darījums-kaisiit naudu vējā,tā kā izvēlies citu izteicienu.

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: A ko darīt, ja pirksti vēdeklī jau kopš dzimšanas?

Man sāk likties, ka visiem tiem jauno "auto" pircējiem laikam ir palikusi kāda psholoģiska trauma no PSRS laikiem, kad 412ā maskavieša iegāde bija notikums uz kuru nāca skatīties visa ģerevņa... tā manuprāt ir vienkārši tāda apliecināšanās metode, nu tipa "redz man ir nullīte"...

Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par "nullīti" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

Intereses pēc paskatieties cik mēnešus jums, vai ģimenei jāstrādā lai samaksātu par iegādāto auto.

T.i. ja es, piemēram, saņemtu 1,000 latu (netto) algu un gribētu pirkt jaunu Merivu pa 10k latu, man tikai mašīnas labā būtu jāstrādā 10 mēneši. Daudz? Maz? Manuprāt daudz, par mašīnu neesmu ar mieru maksāt vairāk par trīs mēnešu, nu vēl pusgada ienākumiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Deksteram

Ne jau nu tev man mācīt, kā izlietot manu godīgi nopelnīto ienākumu! Ar savām algām bez problēmām varam nomaksāt kredītu par dzīvokli Ls 200 mēnesī, līdzingu par mašīnu - Ls 105 mēnesī, samāksāt par bērna dārziņu Ls 185 mēnesī + ik palaikam aizbraukt kādā ceļojumā un dzīvot ļoti normāli.

Izvērtējot šā brīža izdevumus, domājams, ka vēl kādus 50-70 Ls varētu ziedot jaunākas mašīnas līzingam.

Magistram

Tieši pretēji. Pirkstus vēdeklī neesmu liecis nekad, arī šupulī tādi man nenāca by default, tā kā esmu audzis pārticīgā, bet ne bagātā ģimenē! Tā lūk.

Par dažiem iauto useriem gan to nevarētu teikt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: 70 Ls mēnesī par 20 000 Eur vērtu auto. Tas laikam ir uz 25 gadiem.

Klāt pie jau šobrīd maksājamajiem Ls 105 mēnesī, ar nosacījumu, ka tiek pārdots Picasso un attiecīgi saņemtā summa tiek iemaksāta kā pirmā iemaksa!

Runa ir par operatīvo līzingu uz termiņu 5 gadi!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti