Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auto piekabes izvēle

Chip22 Reģ.: 06.03.2024

Sveiki. Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi/ieteikumu. Vajadzīga auto piekabe,  šad un tad kaut kas jāved,  arī 3m garumā. 

Skatos uz vienasu 3 x 1.50m vai 3.25 x 1.50m piekabēm, vai ir vērts piemaksāt 125eiro 25cm dēļ? Itkā piekabei noņemas gan priekšējais, gan aizmugurējais borts.

Paldies.

 
1 2
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Par centimetriem tev pašam jāzin, bet es noteikti ņemtu divasu - pilnīgi cita ergonomika un lietošanas ērtums.

Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

Tur jau arī cena uzreiz cita..

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šad un tad varbūt nomāt? Varbūt šad un tad vajag beramas kravas pārvietot? Tad paceļama izgāžama!? Kvadru vai mazu traktoriņu iebraukt arī labāk paceļama. Riteņi kopē auto pēdas, vai izvirzīti ārpus bortiem lai līdzena platforma?!

Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

Noskatītās ir paceļamas.

Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

Pa lielam piekabe galvenokārt vajadzīga priekš pvc laivas pārvadāšanas, ir arī laivu piekabes, bet neredzu nekādu praktiskumu no viņas kā tikai laivu vadāt.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Neņem ar torsionu piekari.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Tās nu gan ir muļķības. Vienkārši jāņem pareizos torsionus. Ne tur ass gali locīsies ne bukses dils. Nu pats esmu redzējis kā lētučiem pat rumbas ar skrūvēm izlūzt 🙈

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Ne visām.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

B kategorija pieļauj vilkt piekabi, kuras pilna masa (piekabe + krava) pārsniedz 750kg, bet sastāva pilna masa nepārsniedz 3,5t. Pareizi?

Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

Sanāk ja piekabes teh.pasē pilna masa 750kg, tad vairāk arī par tiem 750kg nevar virsū kraut. 😁 tad zūd jēga no tām 2ām asīm.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

2 asu piekabes ir stabilākas (uzturot taisnvirziena kustību) vedot kravu !!!

Un eksistē tādas 2 asu piekabes kas ielien vai nu 750 kg, vai vismaz sastāva pilnas masas ierobežojumā. Tiesa ir dažas kuras mākslīgi ir "iestumtas" šajā kategorijā, taču ja teh. pasē ir norādītais tev der B kategorijai - tad tas der un viss ...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Divasu piekabe B kategorijai, bez bremzēm, ar pilno masu 750 kg, reāli ved tonnu un vairāk. Paredzēta pīplam, kurš gatavs riskēt ar svariem uz ceļa vai atduršanos škērslī bremžu nespējas dēļ.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav jau obligāti riskēt pietiek arī visādu garu un vieglu "sūdu" utml. kuriem ar ir mode tizli uzvesties uz ceļa ja piem. "uzraujies" uz pretimbraucošu kravinieku ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Dīvāsu ir obligāta. Pavisam cita lieta. Stabila, var droši kraukt. Ilgmūžīgāka

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tur tonnām izvēlņu, ko mēs nezinām. Kur glabāsi. Ko vedīsi. Ar ko vilksi. Vispār - nomāt ir ērtāk.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Ja nonāk līdz jautājumam ko pirkt, tad nomāt jau sen apnicis. Laba piekabe ir visam mūžam. Ēst neprasa. Paralēli var kko iekšā glabāt)

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ja par sākotnējo jautājumu - par izmēru, tad es teiktu, ka jāņem lielāko. 

Katram gan varētu būt individuāli, manā gadījumā (tiesa darbā, ne privāti) iepriekš bija 3m piekabe, bet ļoti bieži jāved kaut kas mazliet garāks. Tad nu jāņemās ar ielocīšanu vai borta noņemšanu utt. Vecā piekabe iznīcinājās CSN, vietā tika nopirkta 3,15 vai 3,25, ātrumā neatceros - pavisam cita lieta!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 5 Atbildēt

Vernons rakstīja: Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.

Tahogrāfu arī vajadzēs!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Prioritāri jāskatās ar kādu automobīli vilksi. www.kaufmantrailers.com/blog-img/wp-content/uploads/2013/01/ram-hd-tow-6601.jpg

+ Tahogrāfu!

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.

Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas. 

Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.

Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vernons rakstīja:

Vernons rakstīja: Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.

Tahogrāfu arī vajadzēs!

BE kategorija nekādi nav atkarīga no asu skaita. Un nekādu tahogrāfu arī nevajag. 

BE teorijas kursi ir laikam lieliskākie, kas dzīvē apgūti - patiesā teorija max 1/2h, ko paklausīties un arī tad ja stāsta lēni, kā garīgi atpalikušiem. Pārējo laiku atsēdējām, kāds pie datora strādājot, kāds vienkārši yotube kaķu video skatoties - jo CSDD liek reģistrēties klātienē katras nodarbības sākumā un beigās, kā arī jebkurā brīdī var ierasties uz pārbaudi. 

Braukšanas eksāmens gan tīri interesants un tieši atpakaļgaitā izbraukt figūras ar divasu piekabi, kas ar visu tentu ir daudz lielāka par vilcēju, paliek interesantāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vēlams arī padomāt par to, vai ja kaut kas notiks, gabalus varēs dabūt. Man dažus gadus atpakaļ sanāca aiziet krusteniski ar kaimiņa piekabi un nolocīt vienam ritenim asi, uz kura rumbas gultņi nāk - tā kā piekabe Russo Balt, tad nebija problēma uzsūtīt jaunu tiltu; kaimiņš gribēja taupīt manu naudu un lai virpotājs uzvirpo jaunu asi ko iemetināt tajā vietā, es atteicos no tāda piedāvājuma, jo nevēlējos uzņemties atbildību, ja nu tā ass nolocītos...

Darba devējam pagājušovasr sanāca kas līdzīgs, tik tur bija nevis šķēre, bet gan pārāk smaga grants krava, nu neko, tas pats - Russo Balt piekabe, un tika uzsūtīts jauns tilts.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Vernons rakstīja:

Vernons rakstīja: Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.

Tahogrāfu arī vajadzēs!

BE kategorija nekādi nav atkarīga no asu skaita. Un nekādu tahogrāfu arī nevajag. 

BE teorijas kursi ir laikam lieliskākie, kas dzīvē apgūti - patiesā teorija max 1/2h, ko paklausīties un arī tad ja stāsta lēni, kā garīgi atpalikušiem. Pārējo laiku atsēdējām, kāds pie datora strādājot, kāds vienkārši yotube kaķu video skatoties - jo CSDD liek reģistrēties klātienē katras nodarbības sākumā un beigās, kā arī jebkurā brīdī var ierasties uz pārbaudi. 

Braukšanas eksāmens gan tīri interesants un tieši atpakaļgaitā izbraukt figūras ar divasu piekabi, kas ar visu tentu ir daudz lielāka par vilcēju, paliek interesantāk.

Velti esi sēdējis un klausījies! Tas stāstītājs nav gudrāks par Tevi!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā, velti. Visu to teoriju zināju jau pirms tam un, kā izskatās, labāk par tevi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

😅 Eju pēc popkorna 🙈 gaidu nākošo sēriju.

Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.

Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas. 

Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.

Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.

Tad ja ar vieglo jāvelkā, tad tikai vienasīgā? Bez bremzēm.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 1 Atbildēt

Tavam auto komplektā vajadzētu būt lietošanas manuālim. Tajā teh.info sadaļā ir rakstīts, cik smagu piekabi bez/ar bremzēm ar konkrēto auto atļauts vilkt. Apdomā savu prognozējamo kravu svaru un gabarītus, un izlem. Par naudu, ko ietaupīsi pērko vienasu piekabi, nopērc rezerves riteni.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Chip22 rakstīja:

feciic rakstīja: Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.

Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas. 

Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.

Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.

Tad ja ar vieglo jāvelkā, tad tikai vienasīgā? Bez bremzēm.

Kā jau te minēja tad ir nopērkamas divasīgas piekabes ar pilno masu 750kg-velkama ar B katergoriju, faktiskā pilnā masa pieļauju ka līdz divām tonnām var uzkraut, ja tur no meža pa lauku malku atvest vēļ tā bet uz šosejas ar tādu prātīgs cilvēks nerādīsies.

Vienkāršā atbilde-parasta vienasīgā piekabe ar torsionu 500-700kg vedīs bez bēdu, ja plāno reģipsi/osb/lūžņus/granulas regulāri vizināt tad torsiona vietā labāk meklēt piekabi ar lāgām. Ja nu tā ka tonna/divas jāvadā ikdienā tad jākārto BE.

Chip22 Reģ.: 06.03.2024
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

Chip22 rakstīja:

feciic rakstīja: Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.

Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas. 

Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.

Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.

Tad ja ar vieglo jāvelkā, tad tikai vienasīgā? Bez bremzēm.

Kā jau te minēja tad ir nopērkamas divasīgas piekabes ar pilno masu 750kg-velkama ar B katergoriju, faktiskā pilnā masa pieļauju ka līdz divām tonnām var uzkraut, ja tur no meža pa lauku malku atvest vēļ tā bet uz šosejas ar tādu prātīgs cilvēks nerādīsies.

Vienkāršā atbilde-parasta vienasīgā piekabe ar torsionu 500-700kg vedīs bez bēdu, ja plāno reģipsi/osb/lūžņus/granulas regulāri vizināt tad torsiona vietā labāk meklēt piekabi ar lāgām. Ja nu tā ka tonna/divas jāvadā ikdienā tad jākārto BE.

Paldies

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

www.atd.lv/lv/jaunumi/tahogr%C4%81fu-lieto%C5%A1anas-iz%C5%86%C4%93mumi

Te ir par tahogrāfa lietošanas izņēmumiem, ja nevalkā to piekabi komerciāliem mērķiem, tad nekādu tahogrāfu nevajag.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā, tikai Vernonam šķiet, ka privātai BE piekabei vajag tahogrāfu Sabojāji gan prieku no viņa paprasīt to normatīvo aktu, ko pats izsapnojis.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu ir rakstīts, ka tahogrāfu vajag tiklīdz tiek pārsniegtas 3,5t ar vai bez piekabes. Bet tālāk jāskatās izņemumi. Tik nesaprotu kāpēc Vernons piemin asu skaitu, jo ir divasīgas ar pilnu masu 750, ko var vilkt ar gandrīz jebkuru vieglo mašīnu, bet es savam 3,5t busam piekabinot velosipēda piekabi pārsniedzu 3,5t.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu jā, vispārīgi ir un tieši turpat tālāk, ja vien spēj izlasīt, ir izņēmums par nekomerciālu izmantošanu. Kāpēc asu skaitu? Vernonu nevajag mēģināt saprast.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Man arī šobrīd aktuāls piekabes jautājums, esmu meklējumos. Kāds ir braucis ar trīsasīgo piekabi? Nav tā ka tāda baigi sūdīgi stūrējas? Kā piemēram šāda: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/bxekcj.html

Vai labāk tomēr divasīgo? Jāvadā ap 2,5 tonnām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Šitāda nebija pat redzēta - bet paskaties uz kravnesību - tā viena pati ir 3500kg, ar BE jau vairs nepavilksi un tādu brīnumu jau intereses pēc vien uz svariem uzvilks un visus papīrus pārbaudīs.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Pag, ar BE tak var vilkt līdz 3500kg, vai es ko jaucu? Nu, protams, jāskatās arī uz vilcēju, bet normāls cilvēks jau nevilks tādu ar golfu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jauc. Kravnesību (kas ir šai piekabei) ar pilnu masu (ko drīksti vilkt).

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Aaa, tu par to. Nē, tur leitis ir nepareizi ierakstījis, tur pilna massa ir 3500. Re kur principā tāda pati lietota: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/binfdl.html

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu tad jau var, ja vilcējs ir derīgs. Mūsdienās gan tikai pavisam lielie pikapi un atsevišķi SUVi drīkst kaut ko lielu vilkt. Tam pašam lielajam XC90 ir tikai 2400-2800 atkarībā no modifikācijas.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

3500 jau var. Bet ar ko tādu piekabi drīkst vilkt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Izlasi uzmanīgāk atšķirību starp kravnesību un pilnu masu. Vilkt drīkst ar auto, kam ražotājs to ir atļāvis, citu ierobežojumu nav.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.

Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

core rakstīja: Man arī šobrīd aktuāls piekabes jautājums, esmu meklējumos. Kāds ir braucis ar trīsasīgo piekabi? Nav tā ka tāda baigi sūdīgi stūrējas? Kā piemēram šāda: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/bxekcj.html

Vai labāk tomēr divasīgo? Jāvadā ap 2,5 tonnām.

Ar 3 ass ir elegantāk pa mūsu viļņu un bedru ceļu pārvarēt tās lamatas, kurās nespēsi nobremzēt un nāksies iemaukt. Ar garumu nevajag pārcensties, iznesums aizmugurē, jāatceras jārēķina vienmēr līdz. Riepas uz asiem manevriem plēsīs, mazie riteņi šādā gadījumā labāk, mazāka slodze jo R mazāks.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti