Par 84 procentiem – BMW piedzīvo dramatisku peļņas kritumu iauto.lv/zinas/pasaule/48721-par-84-procentiem-bmw-piedzvo-dramatisku-peas-kritumu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par 84 procentiem – BMW piedzīvo dramatisku peļņas kritumu iauto.lv/zinas/pasaule/48721-par-84-procentiem-bmw-piedzvo-dramatisku-peas-kritumu
"Volkswagen" Vācijā slēgs vismaz trīs ražotnes un likvidēs desmitiem tūkstošu darbavietu iauto.lv/zinas/pasaule/48608-volkswagen-vcij-slgs-vismaz-trs-raotnes-un-likvids-desmitiem-tkstou-darbavietu via @iAutolv
Elki nāk un aiziet, lai vāci kreņķējas.
Interesanti būtu "iepazīties" ar reālajiem aprēķiniem.Kuri pierādītu, ka "passaules Nākotne" tiešām tiks nodrošināta tieši ar nemitīgu arvien jaunu hlamu ražošanu.
Nedomājot (neveicinot un nenodrošinot!) pašiem savu iepriekšsaražoto (šobrīd līdz kliņķim nolietoto) hlamu uttilizāciju.Reālu to izņemšanu no aprites/satiksmes, līdzšinējās melīgās demagog mūldēšanas vietā.
Iespējams,miļjardus sapelnījušajiem magnātiem būtu jau beidzamais laiks padomāt/par! pāreju no jaunražošanas uz savu iepriekšsaražoto atkritumu savākšanu.
Iespējams, tās bēres vajadzētu rīkot pēc gadiem 10, kad būs apjēga par to, vai ķīnauto tiešām ir jēdzīga alternatīva. Pirmais gads kamēr auto vēl ož pēc Šenžeņas rūpnīcas nebūtu tas brīdis, lai izdarītu galīgo slēdzienu. Korejiešu auto arī sāka gaudeni, bet gāja laiks un tagad tie ir laba alternatīva, ja vien pircējs nav ieciklējies uz auto vācu izcelsmi.
Ka tik te aizkadrā nebūtu vēl kāda cita (iepriekš netikDikti izjusta problēma.Valstiski/vidējais tas lohs šodien nevis pērk kādu "ķīnnešu auto", bet gan neko nepērk vispār.Jauna iegādei viņam (vairs) nav lieku līdzekļu un entuziasma,un vienlaikus arī savu veco/esošo nav īsti kam pārdot (par pusvelti atdot negribas).Tādējādi, nākas remontēt un turpināt "piedalīties" ar to pašu esošo.
Jo īpaši tas attiecas tieši uz AudiAG- kurš nupat vēl nesen pretīgi demagoģiski pats personīgi savus tos "pastāvīgos interesentus" reāli pataisīja par lohiem.Domādami, ka paši nu tagad "izdzīvos",manipulēdami tikai ar aizvien jauniem projektiem vidēji tā par 100k/gabalā.
Šiem te jauncenā 100k maksājušajiem auto vēl līdz pat neilgam laikam bija kāda "sava" auditorija, kuri uzticīgi "gaidīja" iespēju tikt pie 3g veciem par 3daļu sākumcenas.Pie kam, "atkārtojot" šo darbību pat ilgtermiņā un vairākkārt.Tādējādi, veicinot gan sava esošā autoparka atjaunināšanu, gan arī paša Audi darbību.Taču pats Audi viņus nostādīja galējā muļķa lomā.TAGAD šādu te daudzmaz padārgu "tehnoloģisku" audi "ar noskrējienu" tā patreizējais īpašnieks principā var sev iebāzt kur viņš grib- jo diezin vai kāds Jauns entuziasts no malas (potenciālais Lohs) šādi riskēt tagad vairs vēlēsies.Neskatoties uz TO, ka šis it kā "vecais" hlams ar savu aprīkojumu,iespējam un braukšanas uzticamību joprojām ieliek pamatīgu "tehnisko kloķi" lielai daļai šodienas "jaunumu".
Vācieši tagad izteikti maksā par savu ilgstošo paļaušanos uz lēto Krievijas enerģiju + lēto Austrumeiropas darbaspēku, bonusā viņi vēl bija tik stulbi, lai pakļautos nelielam sabiedrības spiedienam aizvērt visas AES.
Šis ir likumsakarīgs iznākums. Es ceru, ka viņiem izdosies noturēties, jo man vācu auto ļoti patīk, bet pārsteigums šis nekādi nav...
Paļaušanos... Stulbi... Nē nu... Var jau tā apsaukāt Šrēderu un Merkeli un tos, ko viņi pārstāvēja, bet vai tik tomēr nebūs tā, ka stulbs it tikai tas, kas tic, ka viņi to darīja stulbuma pēc.
martinslusis rakstīja: Vācieši tagad izteikti maksā par savu ilgstošo paļaušanos uz lēto Krievijas enerģiju + lēto Austrumeiropas darbaspēku, bonusā viņi vēl bija tik stulbi, lai pakļautos nelielam sabiedrības spiedienam aizvērt visas AES.
Šis ir likumsakarīgs iznākums. Es ceru, ka viņiem izdosies noturēties, jo man vācu auto ļoti patīk, bet pārsteigums šis nekādi nav...
Zīmoli jau paliks. Kaut kur ap to pašu vietu, kur angļu smalkie vāģi.
Piemēram, kā AUDI Ķínas tirgum jau ir pilnīgs vietējais produkts. Vai Volvo.
Tam ir pavismaz citi iemesli un LielĶīnas samērā gudra politika - visur kur kāds Ķīnā kaut ko dara - visur blakus stāv Ķīnas uzņēmums turpat vai ar lielāko daļu kapitāla ...
T omēr 2reiz tirgus ir. Cenas arī. 15.5 Khttps://ru.autoplius.lt/objavlenija/tesla-model-s-60-kvt-ch-hetchbek-2013-elyektrichyestvo-26895431.html
Nāksies vien Vācijai apgūt vienkāršu un kvalitatīvu iekšdedzes auto ražošanu, bez stulbiem elektroniskiem un citādiem vipendroniem. Ja vācu auto atkal kļūs par viegli un ērti apkalpojamiem un bez stulbām problēmām ar aizlietu elektroniku piem. no jumta lūkas notekām ... nekādu tādu dižu problēmu to nākotnei neredzu. Un pārstājam vienreiz ticēt stulbiem optimizētājiem ... peļņa no viena pārdotā auto protams nav slikti, taču jo vairāk rūpnīcu veram ciet, jo mazāk ir strādnieku un tā visā piegādes/sagādes ķēdē .. un attiecīgi arvien mazāk ir potenciālu pircēju ...
vangoju, ka tevi jau nu šamējie neklausīs!
200% taisnība. Atliek cerēt ka paši vācieši pēc iespējas ātrāk nonāks pie tāda paša secinājuma. Būs gan megačakars uz nezkurieni outsourcēto ražotņu dabūšanai atpakaļ un izmaksu noregulēšanai, jo pēdējos gados izmaksas visam sakāpušas nebijušā augstumā.
Kāds ir plāns, ko tie atlaistie strādnieki turpmāk darīs un ko viņi ēdīs? Kuŗš viņus tagad "baros"?
Papildinās AfD rindas un balsos par Putinu.
Bundesvērā un policijā. Vācijai ir daudz iekšējo ienaidnieku un iespēja ka nāksies sargāt vācu jaunuves un sirmgalves no krievu varmākām arī nekur nav izkūpējusi gaisā.
Šodien darba sakarā, meklējot pāris ne tieši ar auto saistītus elektronikas komponentus, gadījās parakņāties arī pa jauno auto vadības kontrolieru aprakstiem. Radās iespaids ka problēmu gadījumā būs pamatīga jātne lai noskaidrotu vai vai cēlonis ir mehānisks. Vai arī problēma ierakta vienkārši nopuvušos vados vai citur elektronikā, kur nederēs tikai vasja ar testeri un parastās autoelektriķa zināšanas. Tā ka Wala komentārs par vienkāršiem un pieejamiem auto ir desmitkārt patiess.
manabalss.lv/atdodiet-k-jetronic
Vienkāršs un pieejams elektroauto ir vislabākais risinājums. Tur ir daudz mazāk kustīgu mezglu, kam noplīst.
Aha. Un jābrauc līdz garantijas beigām, pēc tam, kamēr nobeidzas, un tad uz tolmetu un pērk nākamo. Jo vienkāršam un pieejamam EV pēcgarantijas remonts 100%, ka neatmaksāsies.
anonimikis rakstīja: Vienkāršs un pieejams elektroauto ir vislabākais risinājums. Tur ir daudz mazāk kustīgu mezglu, kam noplīst.
Un vēl jāskatās cik izmaksā 7-8 pakāpju automātiskā kārba pret EV elektro dzinēju. Apkopju/remont izmaksas nemaz nerēķinot.
EV ir ļoti daudz un dažādu datora detaļu vai detaļu ar tādu vai līdzīgu funkcionalitāti un izturību, kuras diemžēl nepaliek labākas ... tikai lētākas. Un Taivāna jau sāk domāt ko viņiem tagad darīt līdz ar Trampa valdīšanas ēru , tad es domāju ka varam gatavoties ļoti lielām ziepēm ja ar Taivānu būs problēmas ...
Ja runa par "vienkāršu un pieejamu" arī attiecībā uz ICE, tad jārunā par 6 pārnesumu manuālo, nevis 7-8 tomātu. Un manuālā, ja to speciāli nelauž, kalpo ilgāk par auto virsbūvi ;)
Vislabākais ir vecā laba manuālā 5-6-ātrumu kārba. Kalpo +/- mūžīgi un atšķirībā no automāta remonts ir iespējams.
Nu, nē arī sareģītie (10 ātrumu) automāti ir diezgan labi remontējami atkarībā no ražotāja. ZF 8HP kārbas vispār ir vienkāršības un izturības 'iemiesojums" ...Nelaime ir tā ka ir palicis ļoti mazs pieprasījums pēc remonta, līdz ar ko kantori kas to dara ir pazuduši no tirgus un attiecīgi ir "izkūpējis" detaļu tirgus ar visām no tā izrietošajām sekām ...
P.S. piem Celica Gen7 viena no manuālajām kārbām (jaudīgajām versijām) bija neizjaucama bez speciāla instrumenta "novilcēja" ar kuru burtiski bija "jaielien" visā kārbas dziļumā šaurā spraugā aiz visiem zobratiem ... tā ka tās remonts ar bija apšaubāma izklaide.
Ja šie lielie "vaļi" nemanīs cenu politiku, tad tās būs viņu beigas, jo cilvēki vienkārši nevar atļauties par šādām cenām pirkt auto un vieta jau tukša nepaliek! Šogad auto testā pat, izbraucot ar VAG grupas, atļaušos teikt miskastēm par 50K, nesaprotu, kurš viņas pirks!
VW turas pateicoties eksportam: Customers in the European Union purchased some 1.15 million Volkswagen-badged vehicles in 2023; 2023 (January to December): the Volkswagen Group increased global car sales by 12% to 9,239,500 vehicles.
Kā redzat, eksports globāli turpat 10X pārsniedz vietējo Eiropas tirgu. Mazas cerības, ka VW ražos vienkāršus un lētus auto eiropiešiem, jo kāpēc VW ražot lētos, ja arī dārgos Eiropā pērk labi diezgan: Rietumeiropā 2024.g. pirmajā pusē pieaugums par 5,1% sal. ar 2023.g.pirmo pusi. Tas nekas , ka Centrāl un Austrumeiropā kritums par 3.2%.
Tur nav minēts, cik no Global sales ir ražots ārpus EU.
imzz vismaz 1 piemēru, kas neatmaksāsies! Cik maksā jau tikai tādam 2.0d renim ķedes maiņa? kakalizātoru un to egrr ar kolektoru apvienoto lovo un automātisko kārbu remonti utt uc?
LONDONA/DETROITA, 20. marts (Reuters) — daudziem elektriskajiem transportlīdzekļiem pēc negadījumiem nav iespējams salabot vai novērtēt pat nedaudz bojātus akumulatoru blokus, tādējādi apdrošināšanas kompānijas liek norakstīt automašīnas, kuru nobrauktais attālums ir dažas jūdzes, tādējādi palielinot prēmijas un samazinot peļņu no iet elektriskem auto.
Un tagad dažās valstīs šie akumulatoru bloki krājas metāllūžņu novietnēs, kas ir iepriekš neziņota un dārga plaisa tajā, kam vajadzēja būt "aprites ekonomikai".
Lai gan daži autoražotāji, piemēram, Ford Motor Co (F.N), General Motors Co (GM.N), apgalvoja, ka tie ir atvieglojuši akumulatoru remontu, Tesla Inc (TSLA.O) ir pretējs risinājums ar Teksasā ražoto modeli Y, kura jauno strukturālo akumulatoru komplektu eksperti ir raksturojuši kā "nulles remontējamību". Tesla nav norādījusi uz problēmām, kas saistītas ar auto norakstīšanu. Taču janvārī izpilddirektors Elons Masks sacīja, ka trešo pušu apdrošināšanas kompāniju prēmijas "dažos gadījumos bija nepamatoti augstas".
Jautājums.Mašīna nojāta, jāmaina siksna(ķēēēde),egrs beigts,sprauslas dsā,kārba raustās.Un viss tik Dāārgs.Un neba jau vienlaicīgi vienā dienā tas tā iesākās.Ko viņš tālāk dara ar šo?
Vai drīkst(?) vispār pārdot nojāātu auto? Ja jā, tad šis ir kas, varbūt reklāma krāpniekiem? Un ko dara tas,kurš to nopērk? Cik šādus īpašnieka maiņas 'ciklus' šodien vidēji iziet katrs tas valstiski/Vidējais nojāātais hlams?
Cits piemērs- Viņš nopērk audi pa 100k,3gados nobrauc 233kkm ,pārdod "man"(Loham..) pa 33k.Vai tas ir ok? Jeb KO "viņam" bij jādara- varbūt jāutilizē to 3gadīgo suudu pa nullēm un (atkal) jāpērk vietā jaunu pa 103k ? Viņam rodas 33k/gadā izmaksas, neskaitot degvielu,oktu,kasku un dilstošās daļas- tas būtu pieņemami? Varbūt labāk kādu gadu vispār nekur Nebraukt?
Reku viens "budžetam draudzīga auto" piemērs www.youtube.com/shorts/Wmr_s2YIgdE
80 tajos ordos arī paneļi plaisāja. Šihitā P massa nav mūžīga. Vajadzēja kādu tepiķi pielīmēt, vismaz uzpīpēt. Tā ja Opis.
Vai mēs piedzīvojam vācu autobūves BMW, VW, Audi aiziešanu no līderiem
Vai 2024.gada kvartālu kritums ir tikai īslaicīga parādība vai arī kas lielāks, kad vācu un arī Eiropas autobūve zaudēs savus tirgus pozīcijas?