Ko par to saka Honda?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Būs interesanti paskatīties vai Latvijas tirgū ienāks arī kvalitatīvāki Ķīnas zīmoli. Piemēram, NIO, kas ir pilnvērtīgi Teslas konkurenti un ir visai populāri Norvēģijā vai Xpeng.
Domāju, plus mīnus 5 gadu pārskatāmā nākotnē visi Latvijas dīleri (nu, varbūt izņemot Veho, Moller un Inchcape) tirgos ķīniešu mašīnas.
domāju ,ka nākotnē ķīniesi el auto segmentā ieņems vadošo nišū, tapēc izbrīna vadošo autoražotāju nostāju, tik daudz vai gandrīz vissu likt uz elektroauto. nākotnā ķīniešu elektroauto būs lēwtāki par iekšdedzes auto, protams arī ar attiecīgui nosacītu kaplošanas laiku, baterija sāks samazināt ietilpību un auto izmetīs misenē, jo galvenā vērtība būs akumulātors, pārējais viss no lētiem isslaicīgiem materiāliem
Ā, tas laikam ir tas pats kantoris, kuram tas nekauņa īpašnieks.Kurš te pirms 3g iA titullapā publiski nolika gar zemi visus dd īpašniekus un neķītri plātījās ar "nāvesspriedumu Eiropā".Iespējams ka viņam noderīgie lohi tagad slikti pērk gibrīdus, tapc būtu jārod jaunas iespējas kādu app ist.Drošvien turpat "pa sētas durīm" tirgojamie pusnojaatie dd hlami arī laikam diezko vairs neiet.Tā iet, kad pats/sev bedri izrok vai zaru nolauž.
Šādiem noteikti var "ticēt", gan jau tas ķininnešu suuds tagad te ies griezdamies/pa-lekdamies.Visus garajā rindā stāvošos Ulmaņlohgatves lohus uz tādiem pārsēdināsim, abās trijās ielas pusēs.
Latvijā jauns Ķīnas auto dīleris - Dongfeng pārstāvēs Wess
Wess Select ir kļuvis par pirmo Dongfeng zīmola dīleri Latvijā un sanāk arī Baltijā