Tunings

snow Reģ.: 03.05.2002

She var patecinat mazliet siekalas

www.abbottracing.com/2002/index.htm

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..35
snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti par xenona gaismam.

Cik tas atbilst pateisibai nezinu.

power.lv/index.php?ix=1&is=1&id=839

Belochka Reģ.: 25.09.2002
0 0 Atbildēt

To: Snow...

Klau, izlasiju to Bla sviestu un atcereejos vecos "labos"

padomju Za Ruljom zurnaalus...

Tipa: Man nav - nu tad arii citiem neieteikshu...

Texts ir ideotisks.... un anoniimais autors deshovijs Lubraks!

Es tehnisko izgaaju B E Z P R O B L E M A M ! ! !

Inspektors veel speciaali tika luugts (indiigaak iztureeties) pret manu 9K, jo taa - labaak man!

Jau vairaak kaa gadu (nobraukti ap 35K) un tikai vienreiz man signaaleeja viens "neapmierinaatais" savukaart es biju piekraavis trunk un nebiju nolaidis gaismas, sorry.

[addsig]

SantaFe Reģ.: 29.12.2002
0 0 Atbildēt

SAABam tunings ņifiga daudz nevar dot, jo šis auto jau tāpat no dabas ir ahūni glīts.[addsig]

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

ienaca doma nomainit migliniekus 9k

esoshos cokjus aiztaisit un ielikt kadus labakus migliniekus piemeram no http://www.proauto.lv/hella/papildlukturi/comfort.php Micro DE

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

Incantas lietinjas

Pagaajuso sveetdien bija neliels tusins sakaraa ar niknaa (~270 HP) chipa iemeeginaasanu, ko uzsauca Krupju teevs. Diemzeel tas chips dereeja tikai Aero modelim, bet anyway dabuuju ietesteet saveejaa 2.3 HOT (200 HP) reaalos "zirgus". Iesprauzot to saveejaa Saabrii, tas nemaz "neleca". Incanti why? Varbuut pinu nesakritiiba . . . who knows . . .

Testeesana notika ar G-Tech verkiiti (http://www.gtechpro.com/gtechpro.html). Kaa izraadaas man ir diezgan labs motoriits veel saglabaajies. G-Tech uzraadiija 189 HP. Bija arii viens Aero (225) jamais uzraadiija 194 HP, bet owners atzinaas, ka nav mainiijis turbas filtru, taa ka domaajams, ka regulaara meintenance ir nepieciesama, ja grib dabuut max outputu.

Ceru, ka so sestdien, sveetdien pamociishu vairaak to G-Tech verkiiti. (sodien tas nonaaks liidz maniim paaris dienu lietosanaa)

[addsig]

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

reali interesanta lietina tas zirgu meritajs !

va vinu viegli pielikt? Es a labprat gribetu pamerit?

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

ēēē SaaBeR, stāsti, kur svētdien var piebraukt "nomērīties" ?

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

Pavisam viegli

Iespraud piepiipeetaajaa uzsetapo faktiskos kg un principaa viss. Ar pirmo uzvelc mazliet, tad iestepselee otrajaa un zmiedz liidz 6k RPM, kad esi nometis aatrumu zem 50 km/h, tad jamais uz indikatora raada max sasniegto HP ciparu.[addsig]

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

ee es a i svetdien Riga.

Vartas var man zirg a nomerit?

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

Nu panesaas . . . ))

Beidzot SaaB zona atdziivojaas . . . tas priecee . . .

Principaa tas ir Krupju Teeva meeraparaats, un vinsh laipni iedeva izmeeginaat . . .

Starp citu, vinja modificeetaais CS uzraadiija 250 + HP[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Varbut esmu parak stulbs, bet... Ka var shita ierice aizvietot dargu un sarezhgitu jaudas merishanas stendu? Nu labi, es piekritu, ka tas varetu paradit aptuvenu jaudu uz ratiem, bet tad vajag pirmkart ievadit pareizo massu, ieskaitot vaditaju utt., un tam obligati janem veraa arii parnesumu skaitlus, vai ne???

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

To Vetal

Neesmi parak stulbs . . .

Taa ierice neaizvieto dargu un sarezhgitu jaudas merishanas stendu

Taa raada aptuvenu jaudu uz ratiem

Tieshi taa: jaaievada pareiza massa, ieskaitot vaditaju utt.,

A vot par tiem parnesumu skaitliem, nezinu, es tikai izmantoju iespeeju nomeeriit aptuvenus dziiparus

Vari uzdot jauts razotaajiem . . . http://www.gtechpro.com/products.html[addsig]

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

To Vetal

Sorry, links no . . .

www.gtechpro.com/products.html[addsig]

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

Bosh centraa, e.g. Rolis laikam, jaudas meerishana maksaa Ls 36

A G-Tech verkis maksaa apm. ~ 140 $

Odnako buutu incanti saliidzinaat ko uzraada krutais stends un ko G-Tech, ne?[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Nu es jau sapratu, ka [addsig te nav vajadzigs

Izlasiju, bet taa arii nesapratu, vai ir iespejams daudzmaz precizi zinat ZS, nenemot veraa parnesumu skaitlus.

Klau, kaa ir iespejams ar tevi sakontakteties? Gribetos uz to zveru paskatities, un varbut arii izmeginat, ko radis manai mashinai? Alu apsolu

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

Saab9000@inbox.lv[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Ja gribi, tad salidzinat nav gruti - te tachu ir cilveki kas bijusi uz stenda gan Rolii, gan Ogree.

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

Piesakieties kaads, kurs ir meerijis savam aparaatam jaudu uz jaudas stenda . . .[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Nu tad ko, var ar tevi sarunaties to devaisu paskatities un izmeginat?

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

To Vetal

Check mail[addsig]

Grecco Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu cik es noprotu ierīce darbojas vienkārši. Mērī tikai paātrinājumu. Ja kustība sākas no nulles ātruma tad mikroprocesors integrējot iegūst precīzu ātrumu un nobraukto ceļu. Papildus uzdod vēl massu un apgriezienus pārstāj palielināt pie 6K. Kad nomet apgriezienus papildus vēl var noteikt kā mašīna uzvedas ja to nepiedzen motors (jaudas zudumu noteikšanai pārnesumos kārbā utt).Jaudas lielumu iegūst integrējot Ņūtona diferenciālvienādojumus. Dārgie stendi mērī jaudu tieši bremzējot riteņus.

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Oooo, cik gudri vardi Laikam visu parejo iegust risinot linearus vienadojumus ar vienu nezinamo

Grecco Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vispārīgā gadījumā jau sanāk pirmās pakāpes nelineārs vienādojums. Nu bet iespējams ka to reducē'arī uz lineāru.

Grecco Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

PS gribēju teikt ar vienu brīvības pakāpi (viena massa)

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Vari ari uzrakstit to vdj?

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..35
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti