Interesanti par xenona gaismam.
Cik tas atbilst pateisibai nezinu.
Interesanti par xenona gaismam.
Cik tas atbilst pateisibai nezinu.
To: Snow...
Klau, izlasiju to Bla sviestu un atcereejos vecos "labos"
padomju Za Ruljom zurnaalus...
Tipa: Man nav - nu tad arii citiem neieteikshu...
Texts ir ideotisks.... un anoniimais autors deshovijs Lubraks!
Es tehnisko izgaaju B E Z P R O B L E M A M ! ! !
Inspektors veel speciaali tika luugts (indiigaak iztureeties) pret manu 9K, jo taa - labaak man!
Jau vairaak kaa gadu (nobraukti ap 35K) un tikai vienreiz man signaaleeja viens "neapmierinaatais" savukaart es biju piekraavis trunk un nebiju nolaidis gaismas, sorry.
[addsig]
SAABam tunings ņifiga daudz nevar dot, jo šis auto jau tāpat no dabas ir ahūni glīts.[addsig]
ienaca doma nomainit migliniekus 9k
esoshos cokjus aiztaisit un ielikt kadus labakus migliniekus piemeram no http://www.proauto.lv/hella/papildlukturi/comfort.php Micro DE
Incantas lietinjas
Pagaajuso sveetdien bija neliels tusins sakaraa ar niknaa (~270 HP) chipa iemeeginaasanu, ko uzsauca Krupju teevs. Diemzeel tas chips dereeja tikai Aero modelim, bet anyway dabuuju ietesteet saveejaa 2.3 HOT (200 HP) reaalos "zirgus". Iesprauzot to saveejaa Saabrii, tas nemaz "neleca". Incanti why? Varbuut pinu nesakritiiba . . . who knows . . .
Testeesana notika ar G-Tech verkiiti (http://www.gtechpro.com/gtechpro.html). Kaa izraadaas man ir diezgan labs motoriits veel saglabaajies. G-Tech uzraadiija 189 HP. Bija arii viens Aero (225) jamais uzraadiija 194 HP, bet owners atzinaas, ka nav mainiijis turbas filtru, taa ka domaajams, ka regulaara meintenance ir nepieciesama, ja grib dabuut max outputu.
Ceru, ka so sestdien, sveetdien pamociishu vairaak to G-Tech verkiiti. (sodien tas nonaaks liidz maniim paaris dienu lietosanaa)
[addsig]
reali interesanta lietina tas zirgu meritajs !
va vinu viegli pielikt? Es a labprat gribetu pamerit?
ēēē SaaBeR, stāsti, kur svētdien var piebraukt "nomērīties" ?
Pavisam viegli
Iespraud piepiipeetaajaa uzsetapo faktiskos kg un principaa viss. Ar pirmo uzvelc mazliet, tad iestepselee otrajaa un zmiedz liidz 6k RPM, kad esi nometis aatrumu zem 50 km/h, tad jamais uz indikatora raada max sasniegto HP ciparu.[addsig]
ee es a i svetdien Riga.
Vartas var man zirg a nomerit?
Nu panesaas . . . ))
Beidzot SaaB zona atdziivojaas . . . tas priecee . . .
Principaa tas ir Krupju Teeva meeraparaats, un vinsh laipni iedeva izmeeginaat . . .
Starp citu, vinja modificeetaais CS uzraadiija 250 + HP[addsig]
Varbut esmu parak stulbs, bet... Ka var shita ierice aizvietot dargu un sarezhgitu jaudas merishanas stendu? Nu labi, es piekritu, ka tas varetu paradit aptuvenu jaudu uz ratiem, bet tad vajag pirmkart ievadit pareizo massu, ieskaitot vaditaju utt., un tam obligati janem veraa arii parnesumu skaitlus, vai ne???
To Vetal
Neesmi parak stulbs . . .
Taa ierice neaizvieto dargu un sarezhgitu jaudas merishanas stendu
Taa raada aptuvenu jaudu uz ratiem
Tieshi taa: jaaievada pareiza massa, ieskaitot vaditaju utt.,
A vot par tiem parnesumu skaitliem, nezinu, es tikai izmantoju iespeeju nomeeriit aptuvenus dziiparus
Vari uzdot jauts razotaajiem . . . http://www.gtechpro.com/products.html[addsig]
Bosh centraa, e.g. Rolis laikam, jaudas meerishana maksaa Ls 36
A G-Tech verkis maksaa apm. ~ 140 $
Odnako buutu incanti saliidzinaat ko uzraada krutais stends un ko G-Tech, ne?[addsig]
Nu es jau sapratu, ka [addsig te nav vajadzigs
Izlasiju, bet taa arii nesapratu, vai ir iespejams daudzmaz precizi zinat ZS, nenemot veraa parnesumu skaitlus.
Klau, kaa ir iespejams ar tevi sakontakteties? Gribetos uz to zveru paskatities, un varbut arii izmeginat, ko radis manai mashinai? Alu apsolu
Saab9000@inbox.lv[addsig]
Ja gribi, tad salidzinat nav gruti - te tachu ir cilveki kas bijusi uz stenda gan Rolii, gan Ogree.
Piesakieties kaads, kurs ir meerijis savam aparaatam jaudu uz jaudas stenda . . .[addsig]
Nu tad ko, var ar tevi sarunaties to devaisu paskatities un izmeginat?
To Vetal
Check mail[addsig]
Nu cik es noprotu ierīce darbojas vienkārši. Mērī tikai paātrinājumu. Ja kustība sākas no nulles ātruma tad mikroprocesors integrējot iegūst precīzu ātrumu un nobraukto ceļu. Papildus uzdod vēl massu un apgriezienus pārstāj palielināt pie 6K. Kad nomet apgriezienus papildus vēl var noteikt kā mašīna uzvedas ja to nepiedzen motors (jaudas zudumu noteikšanai pārnesumos kārbā utt).Jaudas lielumu iegūst integrējot Ņūtona diferenciālvienādojumus. Dārgie stendi mērī jaudu tieši bremzējot riteņus.
Oooo, cik gudri vardi Laikam visu parejo iegust risinot linearus vienadojumus ar vienu nezinamo
Vispārīgā gadījumā jau sanāk pirmās pakāpes nelineārs vienādojums. Nu bet iespējams ka to reducē'arī uz lineāru.
PS gribēju teikt ar vienu brīvības pakāpi (viena massa)
Tunings
She var patecinat mazliet siekalas
www.abbottracing.com/2002/index.htm