Ja ņem Nakamichi (laikam tā raksta) CD čendžeri tad iet standarta DIN vietā.
Man vairāk bailes no tā, kas es bagāzņiekā viņam kaut ko smagu virsū uzgāzīšu, man tur pastāvigi kāds dzelzs gabals zvalstās[addsig]
Ja ņem Nakamichi (laikam tā raksta) CD čendžeri tad iet standarta DIN vietā.
Man vairāk bailes no tā, kas es bagāzņiekā viņam kaut ko smagu virsū uzgāzīšu, man tur pastāvigi kāds dzelzs gabals zvalstās[addsig]
Salonā Mainītājs ir pārāk uzkrītošs garnagainiem ļūriķiem Njā, bagāžniekā ir jālieto štrumbantes, lai nekādi pārvadājami dzelzsgabalu un kartupēlmaisi tur nestaigā apkārt Štmbantes jebkurā auto veikalā vai maximā maksā Ls 1.50-2.50, bet var jau pirkt arī eleganto SAAB bagāžnieka sietu par Ls 15
manam 12 CD changeris ir miskastniekā jeb cimdu plauktā blakussēdētājam priexšā. Tā kā savā auto es nekad neesmu blakussēdētājs, tad man netraucē (un bandīti arī neredz). bet ja vajag ko apmainīt, tad ir kas apmaina.
Ne visi savos 9K pārvadā miskastniekus Citiem tur ir gultasveļa, tobiš vieta diezgan nejēdzīgi aizsista ar gaisa spilveniem
6CD ir daudz par maz, tās kasetes maiņa ir baigi laikietilpīgs process - jāatceras, ka tā jāizņem, tad jāaiznes mājā, jāizkrāmē, jāatrod, kur katram ripulītim vietiņa, tad jāizvēlas, ko likt vietā, jāaiznes kasete atpakaļ uz auto, kopā uz pasākumu aiziet kāda pusstunda, labāk to darīt retāk
Es pieskrūvēju bagažniekā sāna pie grīdas, un nekam netraucē, pat kad atmet benķi, bet man jau tur ir finieris, nez ka būs ar lipuckām, tomer vibrācija un viņs tak ir smags!!!
Patreiz viņš man noliks tai pusē kur antena, tur arī paliks. Pēc Mixera ieteikuma labāk viņu likt stāvus, jo tad lasītājam esot "vieglāk" pie vibrācijām. Bet par līmlenti jāpadomā, jo patreiz izmantoju mašīnas mazgājamās mačalkas
Kurš labāks? (ja tā var teikt)
Current Consumption (A): 21
DC/DC PWM MOSFET
Dimension (mm): 230x256x58
Frequency (-1dB): 10Hz-20kHz
Fuses (A): 25x1
Hi-Pass XOver (12dB/Oct): 20Hz-200Hz
Impedance (Ohm): 4/2/1,5
Lo-Pass XOver (12dB/Oct): 50Hz-250Hz
Pre-Out: By-Pass
RMS bridged (W/4 Ohm): 210x1
S/N Ratio (dB): >100
Superbass at 45Hz: 0-+6dB
THD (%/4 Ohm): 0,1
vs
Full Mosfet Power Supply
PWM Circuitry
Full Selectable Crossover Hi/Full/Low
Three Way Protection Circuit
2 Ohm Stable Stereo
Tri-Mode Capable
Variable Low Pass 40Hz-120Hz
Variable Hi Pass 150Hz-1.5Khz
18dB Bass Boost @ 40Hz.
Frequency Response: 10Hz to 30Khz
S/N Ratio: 97 db
THD: 0.02%
Otrais!
Tu apskaties pirmaa kropli![addsig]
Cik noprotu tad 0.1 ir liels rādītājs. Nu tad neko jāņem būs otrais.
A tie pārējie cipariņi (nopietni). Stiprekli vajag tikai subam.
Kaadu firmu subi tie tev vispaar ir?
Vieniigi drankjiigi tas ka vienam S/N parametrs ir labaaks, preciizaak ta kuru izbraakjeeju![addsig]
Labs jautājums
Tad pajautāšu tā - Vai subam arī ir svarīgs tas THD?
P.S. Man muzikālās dzirdes nav
cilvēka auss ir mazjūtīgs instruments un tik niecīgas skaņas kvalitātes izmaiņas nejūt. turklāt, mašīnā, kur tāpat ir pietiekoši blakustrokšņu. desmitiem reižu lielāki kā nelineāro kropļu atšķirība abiem aparātiem pie jaudām, kas tuvu pilnai noslodzei.
un vispār tas ir mārketinga cipars.
100 un 97 db troksni cilveeks juut uz ausi, jo taa ir divreizeja atskjriiba starp skanjaam! Ja grib izmeegjinaat tad varu paraadiit to uz CD maajas atksanjotaaja kam var reguleeet feideri pa db un 3 db juut labi.
Piekriitu tam ka tas thd biezhi vien ir maarketinga cipars un vinju katrs noraada tur kur grib noraadiit, bet varu teikt peec poieredzes ka soundtream ar 0.02% kropli un kenwood 0.1%kropli nu ljoti juut uz ausi! Bet biezhi vien jau ir juutamas atskjiriibas pashu pastuuzhu uzbuuvee kas ietekmee skanju un basam var saakties visadas shaizes ar buukskjeshanu deelj pastuuzha![addsig]
Pirmais ir kaut kāds vācu Next Q12 otrais ir SPL. Tādat labāk ņemt kaut ko zināmāku.
kur lai es lieku savas slapjās kājas? pie silta mūrīša vai uz karstas krāsns? pasaulē ir tik daudz vīriešu un sieviešu.. zvana pa telefonu.
dig! - augustā pusdienlaikā nav ne karstu krāšņu ne mūrīšu Tev jāciešas līdz rītvakara pirtij. Līdz tam laikam raugies, lai slapjums nenoiet
slapjums nav darbs - tas nenoiet labs rebs
Nekas labs jau nav sagaidāms no tāda risinājuma, bet ja nu aizmugurējās tumbas pieslēdz paralēli priekšējām, tad maģis noteikti noģībtu, t.i. 27w pārvērstos 13.5 w un tur neko nevarēs "piebarot". Kādi varianti?
Nogibru tad ja tu ieslegtu virknee -8Ohmi, bet ja paraleeli tad butu tikai 2Ohmi. Jebkuraa gadijumaa ne viens ne otrs variants naf labs! Vislabakais ir njemt 4 kanalu pastuuzi - 2 kanali uz pakaljejam tumbaam (tikai jaskatas vai naf jaapgreido) un divi kanali sajugti tiltinjaa uz sabu! Vai ari tad uzreiz 4 kanalnieks priekshai pakaljai un viens mono vai stereo subam!
Nu tad būs jāiekrāj piķītis
piķītis! tas ir tik mīļī!
vai kaads atceras kaa peec auto shasijas Nr var uzzinaat taa razhoshanas gadu?
Pec sasijas numura razosanas gadu pateikt nevar, bet var pateikt modela gadu.
Modela gadi mainas kaut kas rudeni - septembri vai oktobri.
Tatad var but 1994.g razojuma, bet skaitities ka 1995.g modelis.
Man ta bija ar 9K aero.
Sasijas numura pedejie cipari ir kartas numurs. Pec tiem zinot cik masinas sarazoja attiecigam modela gadam katra no razosanas gadiem var vismaz aptuveni izpipet kura gada masina ir razota.
Nu tipa ta 95.g. modeli sarazoja kopa 100000 gabalus, no kuriem 10000 gabalus sarazoja 94.g., tatad pec sasijas numura 10001 jau bus razots 95.g.
jautaajums!
vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?
Paldies![addsig]