jautaajums!

900 Reģ.: 08.03.2003

vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?

Paldies![addsig]

 
shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Modricimus rakstīja: Sen šai ekonomistu-juristu portālā nav būts. tāpēc jautājums - kas ir tas reitings, un kā tie cipari tiek piedzīti....?

hvz, a deksteram visvairāk ciparu labi tas ,vai slikti,hvz

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Modricimus rakstīja: Sen šai ekonomistu-juristu portālā nav būts. tāpēc jautājums - kas ir tas reitings, un kā tie cipari tiek piedzīti....?

Lasi no te: www.iauto.lv/...

Redaktors rakstīja: Reitingu sistēma ir izstrādes stadijā. Būs limits, pie kura vairs rakstīt neko nevarēs.

Reitings palielināsies ar postu palīdzību. Iespējams, būs arī \"Labs komentārs\" poga.

Tomēr ākstīties neiesaku, jo dati jau tiek uzkrāti.

sama Reģ.: 10.03.2003
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: ui! parakstu aizmirsu papētīt!

pareizi! labais aparāts!

būtu gatavs pret savu uz kadu laiku samainīt, neesmu pat ne reizi lāgā braucis ar 9k

Nu varam pamainīties.. šobrīd 9k stāv sētā, 16.būšu LV, ja interesē dod ziņu

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Jautājums.

Kā mēs visi labi zinam,tad veco (O.G.) Saab virsbūves nav cinkotas,tātad ir pakļautas nopietnām korozijas problēmām. Piemēram manam Saabucim jau šur,tur sāk parādīties nopietnas šī procesa sekas. Tātad jāmetina,jāšpaktelē un jākrāso,bet... vakar ķīpsalā pavēroju vairāku firmu piedāvājumus aplīmēt auto ar plēvi,matētu,spīdīgu,3 D ,"pod djerevo" un t.t. Aplīmēšanas piedāvājumi izmaksā aptuveni uz pusi lētāk nekā visa auto pārkrāsošana. Ko jūs par to domājiet? Varbūt ir vērts? Kā vispār uzvedās tas aplīmētais metāls? Vai nesāk pastiprināti rūsēt no otras,no iekšpuses?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: Jautājums.

Kā mēs visi labi zinam,tad veco (O.G.) Saab virsbūves nav cinkotas,tātad ir pakļautas nopietnām korozijas problēmām. Piemēram manam Saabucim jau šur,tur sāk parādīties nopietnas šī procesa sekas. Tātad jāmetina,jāšpaktelē un jākrāso,bet... vakar ķīpsalā pavēroju vairāku firmu piedāvājumus aplīmēt auto ar plēvi,matētu,spīdīgu,3 D ,"pod djerevo" un t.t. Aplīmēšanas piedāvājumi izmaksā aptuveni uz pusi lētāk nekā visa auto pārkrāsošana. Ko jūs par to domājiet? Varbūt ir vērts? Kā vispār uzvedās tas aplīmētais metāls? Vai nesāk pastiprināti rūsēt no otras,no iekšpuses?

pasūti lai aplīmē arī no iekšas.... ja jau aplīmēšana maksā pusi no pārkrāsošana... tad tas izmaksās tikpat..... toties nerūsēs

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Redz kur rodas pamats teicienam '''tas jau bērna prātā'' ...

Bet es tak tik gribu pakonsultēties par auto aplīmēšanu,bet nebūt nelūdzu lai kāds uzstāda man diagnozi.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: Jautājums.

Kā mēs visi labi zinam,tad veco (O.G.) Saab virsbūves nav cinkotas,tātad ir pakļautas nopietnām korozijas problēmām. Piemēram manam Saabucim jau šur,tur sāk parādīties nopietnas šī procesa sekas. Tātad jāmetina,jāšpaktelē un jākrāso,bet... vakar ķīpsalā pavēroju vairāku firmu piedāvājumus aplīmēt auto ar plēvi,matētu,spīdīgu,3 D ,"pod djerevo" un t.t. Aplīmēšanas piedāvājumi izmaksā aptuveni uz pusi lētāk nekā visa auto pārkrāsošana. Ko jūs par to domājiet? Varbūt ir vērts? Kā vispār uzvedās tas aplīmētais metāls? Vai nesāk pastiprināti rūsēt no otras,no iekšpuses?

ja nopietni, tad laba plēve (un darbs) maksā vairāk par detaļas nokrāsošanu un, lai labi izskatītos aplīmējamai virsmai jābūt ideālai...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Vispār jau man tiešām ir maz izpratnes par virsbūves remonta darbiem. Zinu tik to,ka kvalitatīvi sametināt,noslīpēt,nošpaktelēt un nokrāsot visu auto,Rīgā izmaksā sākot no kādi 700 ls uz aukšu,kur aptuveni pusi izmaksā pati krāsošana. Manuprāt,pirms aplīmēšanas tomēr ir mazāk sagatavošanas darbu,vai kļūdos? Turklāt man šķiet ka arī caur plēvi mazāk apkārtējā vide iespaidos virsbūvi no ārpuses?

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Es nedomāju rūsas perēkli aizlīmēt ar plēvi,bet gan to izgriezt,pārmetināt,noslīpēt un nošpaktelēt,un tad līmēt. Nu tīri teorētiski. Vai tādā gadījumā plēve tomēr nav labāk nekā krāsot?

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nē,nav. Tu domā to plēvi uz špakteles līmēt ?

Plēve turēsies tikai pie krāsas? Da beidz rēgt,es tiešām nopietni prasu. Tam auto ,izņemot tās pāris rūsas vietas, ir arī pietiekoši daudz visādu švīku un nobrāzumu uz virzbūves,tākā lai būtu riktīgi o.k.,tas ir jākrāso pilnībā,a ja ņem vērā to cienījamo vecumu,tad tā pārkrāsošana,bez pilnas izjaukšanas un pārmetināšanas ir nu tā,uz diviem-trīs gadiem. Tāpēc interesējos,varbūt ar plēvi ir izredzes uz labāku rezultātu?

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Da tie līmētāji piedāvās arī rūsas kluci aplīmēt un plastmasa spaini,tāpēc jau prasu procesā neieinteresētu cilvēku viedokli.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sviesc, laba plēve (kuru uz sitiena nenomazgā ar augstspiedienu) maksā ap 50.-Ls m2 +vēl darbs (virsmai jābūt ideālai un labi attaukotai)... ja tā nav, tad tirsā tarbs un materiāli...

ja krāsa vēl pieļauj kaut kādus defektus, tad plēve viņus parādīs visā krāšņumā...

Burtiski nedēļu atpakaļ viens pazīstams cilvēks sev nolīmēja jumtu, gaumes lieta, bet viņam tas auto ir bijis laizīts no visām pusēm visu tā auto mūžu, vienkārši bonbonga, un runa par patiešām ļoti labi uzturētu un labi tjūnētu auto (ne šķūnīšu tjūnis)

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu re, tagad man ir bikiņ vairāk jau skaidrības.

Paldies par viedokļiem.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Savā apgādībā paņēmu 1965.g. volvo, ja tā virsbūvi kāds pa 700Ls apņemtos sametināt un pārkrāsot, es būtu starā. Jāmetina pavisam nedaudz, viss izņemot bagāžnieku, degvielas tvertnes vāciņu un jumtu.

Esmu redzējis, ka plēšot nost plēvi no mazdas, tā nonāk kopā ar daļu krāsas un paliek tāds forši parūsējis apakšā viss.

Labāk to saapu pārjaukt un savest virsbūvi normālā kārtībā.

P.S. Tas mentu nafigators ar plēvēm no attāluma joprojām normāli izskatās.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

manuprāt vienīgā iespēja kautkā tikt vaļā no rūsas ir pašam savām rociņām visu darīt... nu vai vismaz lūrēt uz nagiem visu laiku....

man liekas, ka Sviestcs jau nu točno nebūs ar mieru maksāt jauna auto cenu par kvalitatīvu sāba krāsošanu....

par tiem 700ls vasja pa fikso iedauzīs rūsas caurumus ar āmuru uz iekšu caurumu aizbāzīs ar lupatu, uzkrāmēs ar lāpstu špakteli un beigās ar baloniņu nokrāsos

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

No date provided

Reitings:

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Katram gadījumam ir sava "pacelšanas" cena. Pāris caurumu sametināšanai nav tādi pat cena kā neesošas grīdas, sliekšņu utt uztaisīšanai.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

www.iauto.lv/...

Gribētu satikt meistaru, kurš ko tādu pa 1 vai kaut 2tk Ls apņemtos pārmetināt un vēl kvalitatīvi nokrāsot.

P.S. Konkrētais nodots lūžņos, jo tādu lēto meistaru nav, cik zināms.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Te foto.inbox.lv/... ir mazs ieskats,kā tas notiek ar manu auto.

Tas saaps jau nav ne normāli izrūsējis, ne pilnīgi izjaukts Tā jau projekts interesants.

Mana projekta virsbūvei klāt ir tikai tik daudz, lai varētu paripināt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja kuzavā ir caurums, tad uzlipināt virsū bleķi un no vienas puses nopindzelēt ar grunti, aizšpaktelēt un nokrasot nu nekādi nav uzskatāms par labu pretkorozijas apstrādi

un sābam tādu vietu ir vienkārši dauhjā....

man viens īrnieks sābists zajadlijs ir.... vienai mizai par 2 štukām latu uztaisīja "bleķa darbus"... pēc 2 gadiem tas sābs atkal bija savā normālajā stāvoklī - caurs kā siets

vaidzēja dzirdēt kā viņs lamāja sābu ģeniālos inženierus un protams savus "meistarus"

dzeks vienkārši nopirka jaunu "dārgo opeli"

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau foto nav viss viennozīmīgi redzams, kas tiek izgriezts un kas iemetināts vietā, redz tikai rezultātu. Tā teikt paliek vieta izpausties slimai auto šķūnētāju fantāzijai.

Personīgi man, pirms krāsošanas, ir doma pāriet ar smilšu strūklu, bet tad jau redzēs.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ir ir izgriezta visa rūsējusī daļa plus vēl kāds puscentimetrs uz priekšu. Tad noslīpē līdz metālam pirms metināšanas, pēc tam kaut kādu tur labo grunti utt. Tas vīrs zin,ko un kā darīt.

Pirms n-tajiem gadiem viens zināms kaktu masters visiem autiņiem neredzamās vietas mālēja ar kkādu grunteni, kas paradzēta kuģiem, sevišķi skaisti un gludi neklājās, bet turējās godam. Atceros kad mazdu lūžņos nodevu, tad rūsa bija tieši blakus ne sevišķi skaistajam piecus gadus vecajam "pretkorozijas" ķēpājumam.

Žēl, ka tas meistars nelabu galu ņēma, labprāt uzzinātu, kas tieši tas pa smāķi bija.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

recluse, svina mīnijs izšķīdināts naturālā linsēklu eļļa.

Tikai nemēģini mājās jaukt zupu - svina mīnijs ir sprādzienbīstams pie noteiktiem apstākļiem.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: www.iauto.lv/...

Gribētu satikt meistaru, kurš ko tādu pa 1 vai kaut 2tk Ls apņemtos pārmetināt un vēl kvalitatīvi nokrāsot.

P.S. Konkrētais nodots lūžņos, jo tādu lēto meistaru nav, cik zināms.

Birznieka-Upīša ielas servisā viens tāds Volvo tiek pacelts no iznīcības

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

da pļe, pat vadoņa "kalvānam drisā lienamajam dampim" visās bildēs kur vien kautkas ir smāķēts vēl joprojām blakus ir redzama rūsa....

un kāds tagad mēģinās iestāstīt, ka "tas pouhj, davaj līmē virsū Sviestca plēvi"...

da man jau pokui, vadonis nemaz labāku basņu klausīties nav pelnījis

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti