pec shasijas numura?
viss sk, bet uz kadu nr zvaniit ?
pec shasijas numura?
viss sk, bet uz kadu nr zvaniit ?
To RT! Ar jauniem būs tik iegrābiens, jātaisa biežāk nekā labi sakopts piecgadīgais un es zinu par ko runāju jo esmu apdrošinātājs un klientiem daudz dažādu privāto un darba auto.
Bet janu tomēr tad no mazajiem Skoda Fabia RS ar 1.9 mīzeli ir ļoti pat ok un Micu Kolts ir super, na kraiņak Logans maksimālajā komplektācijā
ļoti pat attaisnota izvēle.
To Gregers! Tu nu gan zibens! atbildi jau zināji vai tirgus pētijumu veici? lada - nepiemirsi? un hindustan pavisam lēti
Vai zinat kadu labu, ne ipasi dargu evakuatoru?
TheGirL rakstīja: Vai zinat kadu labu, ne ipasi dargu evakuatoru?
Jā, es vienu zinu!
TheGirL rakstīja: Njaa Joprojaam ir probleema dabuut manam saab 99 coupe 1976g. prieksejas bremzhu shaucinjas
Speciali taisit kka vel nevelk ,ja ir ceriba dabut
www.carjunky.com/...
atrasti dazhadi varianti, bet vai kads pateiks ,kuras ir iistaas?
nekam īpašam tajā šļauciņas nevajadzētu būt...
varu derēt, ka lauku kalējs Yonass viņas samontētu stundas laikā
schizo rakstīja:
TheGirL rakstīja: Vai zinat kadu labu, ne ipasi dargu evakuatoru?
Jā, es vienu zinu!
Staasti!
TheGirL rakstīja:
schizo rakstīja:
TheGirL rakstīja: Vai zinat kadu labu, ne ipasi dargu evakuatoru?
Jā, es vienu zinu!
Staasti!
29204882 Māris
Atrodas Berģos, par canām nezinu, bet būtu jābūt draudzīgām.
Vai kādam neatrastos bendzīnbākas vāciņš, tas, kas metāla vecajam 900?
Par cik naudiņām varētu pārdot sistu SAAB 9-5 SE. Sista priekša, bojāti spārni, kapots, bampers, saplaisājis priekšējais stikls, izšauti spilveni. Pagalam abi radiatori. Vārdu sakot viss sastumts līdz motoram, bet motors nav izkustināts.
Auto 1998. gada, 2.0T, mehāniskā kārba, krāsa melna toņmaiņas, gaišais ādas salons. Ziemas riepas (priekšā jaunas). Pārējais viss labi saglabājies un līdz avārijai strādāja. TA augustā izieta pa nullēm. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).
Interesē cena pārdodot visu kopā.
Stūre griežas, pedāļi strādā. No avārijas vietas nobraucu bez palīdzības.
Nortel rakstīja: Par cik naudiņām varētu pārdot sistu SAAB 9-5 SE. Sista priekša, bojāti spārni, kapots, bampers, saplaisājis priekšējais stikls, izšauti spilveni. Pagalam abi radiatori. Vārdu sakot viss sastumts līdz motoram, bet motors nav izkustināts.
Auto 1998. gada, 2.0T, mehāniskā kārba, krāsa melna toņmaiņas, gaišais ādas salons. Ziemas riepas (priekšā jaunas). Pārējais viss labi saglabājies un līdz avārijai strādāja. TA augustā izieta pa nullēm. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).
Interesē cena pārdodot visu kopā.
viss atkarīgs no mašīnas svara www.tolmets.lv/...
jaaanis rakstīja:
Nortel rakstīja: Par cik naudiņām varētu pārdot sistu SAAB 9-5 SE. Sista priekša, bojāti spārni, kapots, bampers, saplaisājis priekšējais stikls, izšauti spilveni. Pagalam abi radiatori. Vārdu sakot viss sastumts līdz motoram, bet motors nav izkustināts.
Auto 1998. gada, 2.0T, mehāniskā kārba, krāsa melna toņmaiņas, gaišais ādas salons. Ziemas riepas (priekšā jaunas). Pārējais viss labi saglabājies un līdz avārijai strādāja. TA augustā izieta pa nullēm. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).
Interesē cena pārdodot visu kopā.
viss atkarīgs no mašīnas svara www.tolmets.lv/...
Tad labāk atstāt apdrošinātājiem. Varētu jau taisīt, bet nav ne laika, ne vietas, ne gribēšanas.
šobrīd viennozīmīgi caur apdrošinātājiem.
Galerijā ieliku bildi. Apdrošinātāji savu piedāvājumu izteica. Varbūt kāds piedāvās ko labāku? Nākošnedēļ būs vairāk bildes un sīkāka informācija.
Centis Nuudele lieliijaas ka vinjam esot lieki 300!!!! lati... un trakot griboties sābu
Ja ir laiks un vēlme, paņem un aptaujā šrotus par atsevišķām rez. daļām kas tev ir veselas, cik tās nāk. Iespējams ka ir vērts turēt pie sevis un notirgot daļās. Protams ja nav kur turēt autosu, tad švakāk.
Vēl vairnac iemest SS.lv umlt. vietnēs,par cenu kas ir auto pirkšanas cena mīnus vajadzīgo daļu cena, mīnus vēl kādi 500 Ls par krāsošanu un taisnošanu, ja ir tādas detaļs ko jātaisno. Ja kādam vajadzes - nopirks. Protams paliek jautājums vai tas deal tev pašam ir izdavīgs utml. vai tu esi arī gatavs kādu brīdi pagaidīt...
Principā lielākoties jau auto kuru vecums tuvojas otrajai demitgadei toč ir vērts iztirgot rezerves daļās, jo pie tāda auto vecuma reti kurš pērk jaunas daļas. Pie pirmās desmitgades, cilvēki kas var atļauties ( un SAAB biežāk jau nu pērk tie kas var) parasti tomēr izvēlas jaunas daļas.
Atstāj paliekas apdrošinātājam. Tagad pat normālus auto nepērk, kur nu vēl šādus.
Mja, šitais ir tīri viegli ceļams līdz arto laikam rezerves daļās tirgot nav jēgas. Bet MAster_D ir taisnība būs grūti atrast pircēju. Un SAAB piedevām vēl stipir specifiska auditorija pērk.
nesasitaa veidaa ar pilnu baaku un svaigu TA to sābu pa 2000 eiro nepaardotu
taads kaa ir tagad- metāllūžņu cena. un šroti arii ar tiem pilni.
WALA rakstīja:
Principā lielākoties jau auto kuru vecums tuvojas otrajai demitgadei toč ir vērts iztirgot rezerves daļās, jo pie tāda auto vecuma reti kurš pērk jaunas daļas. Pie pirmās desmitgades, cilvēki kas var atļauties ( un SAAB biežāk jau nu pērk tie kas var) parasti tomēr izvēlas jaunas daļas.
nezinu kā sābiem, bet man toyotai virsbūves daļas jaunas no kataloga maksā lētāk nekā no šrota. un nevis ķīniešu, bet oriģinālās . lukturi, bamperi, spārni, etc...
tur celšanai vajag ls 500 kaa minimums... visa prieksa utt+kraasošana.
a taa smuks i bijis.
Turklāt pa daļām likvīds tur ir tikai dzinējs (rūc?) turbo (hvz kā pārcietis pisaku), interjers (ja ir āda un labā stāvoklī), maybe kaut kādas durvis, maybe riteņi.
Un viss.
Ozz rakstīja: tur celšanai vajag ls 500 kaa minimums... visa prieksa utt+kraasošana.
a taa smuks i bijis.
Vienu nulli piemirsi! un arī tad vēl nepietiks.
dabaa jaaredz,bet ja ir donors un naw wajadziigs stends,tad kuraa wietaa tur 5 stukas?imho 2 dienu darbs vienam cilveekam .man pie seetas 940tais turbodiizels meetaajas,4 stundu laikaa noskruuveeju visu sasisto.bilde identiska.
jautaajums!
vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?
Paldies![addsig]