Sretsked rakstīja:
Nortel rakstīja: ........................................
Auto 1998. gada, 2.0T, ................................. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).
Turbo sābam aizmugurē loku bremzes ?????
Roķenei...
Sretsked rakstīja:
Nortel rakstīja: ........................................
Auto 1998. gada, 2.0T, ................................. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).
Turbo sābam aizmugurē loku bremzes ?????
Roķenei...
Zoo rakstīja: dabaa jaaredz,bet ja ir donors un naw wajadziigs stends,tad kuraa wietaa tur 5 stukas?imho 2 dienu darbs vienam cilveekam .man pie seetas 940tais turbodiizels meetaajas,4 stundu laikaa noskruuveeju visu sasisto.bilde identiska.
Neaizmirsti arī par airbagu atjaunošanu un kuram 9-5 gan mājās pie stūra mētājas donors? (nesists) Es šeit runāju par apdrošinātāju sarēķinātajām izmaksām un profesionālu darbu, lai to visu atjaunotu sākotnējā stāvoklī.
saakotneejaa staawoklii nebuus nekad,airbagi ir opcija,jo tik wecai masiinai ir brinums ka nostraadaa,es sawam neliksu,jo lielaakie miesas bojaajumi kaareiz bija no airbaga.volvai taapat tik viens,un es blakus seezot wispaar neko nesajutu.var gan par 500 parastaa garaazaa sataisiit,gan par 5000 pie Opicaalaa Diilera (smiekliigi,vai ne?)
Garāžu variantus es neuzskatu par kritēriju, jo atbilstoša rezultāta varbūtība ir ārkārtīgi minimāla. Ar airbagiem - tāpat kā ar jostām. Vienmēr būs izņēmumi viņu lietderībai, tāpat kā - ka viņu procentuālā efektivitāte vienmēr būs par labu viņu pielietojumam.
Vizuāli ievērtējot bojājumus - nu 500 Ls tur ir STIPRI par maz jebkurā variantā. Pat šķūnīšu.. Par to naudu tur pat detaļas nesanāk (pat šrota variantā), nerunājot nemaz par civilizētu remontu.
sameklee UK donoru, pat atbilstosaaa kraasaa, sarunaa akr akadu lai atdzen uz šejieni, noskruuvee kas vajag, dzineejs, kaarba , turbiina, spolju bloks gan jau ka aizies un skaties, varbuut pat buusi uzvaariijies atliks tikai optiku samekleet.
vai arii kaa es- sakoopereejies ar veel dazhiem kam kaut ko vajag un miers .
PN- vai ta pats savaa garaazhaa neko nedari- visu pie Oficiaalaa Diiera dzen
Sretsked rakstīja: Izveikt kuzova remontdarbus 10 gadīgam opelim dīlercentrā ?? Kam tas vajadzīgs ?? Nja...nu var,ja nav kur naudu likt... vārds 'dīleris' vēl nenozīmē,ka tas būs kvalitatīvākais remonts, ja kas, Arnij.
Izlasi vēlreiz uzmanīgi un norādi kaut vienu vietu, kur es pieminu vārdu "dīleris", vai "dīlercentrs". Es runāju par pamatotām, apdrošinātāju sastādītām tāmēm. Par cipariem, par kuriem ir IESPĒJAMS veikt kvalitatīvu remontu, par kuru JEBKURAM klientam, kas ir cietis šādu CSN, nebūtu pretenziju par remonta kvalitāti. Par pieminētajiem 500Ls tas ir iespējams??? Viennozīmīgi teikšu, ka nē. Vai ir iespējams par 5000Ls? Vēl nezinu, bet domāju, ka jā. Visticamākais, ka apdrošinātājs šādos gadījumos izmaksā auto atlikušo vērtību, jo remonts nav rentabls. Un apdrošinātājs jau nenosaka,KUR klientam jāremontē auto, bet izmaksā TĀDU kāpostu vai nu sadarbības partnerim, vai cietušajam, par kuru šo auto ir iespējams civilizēti sataisīt. Es pats šādos gadījumos izvēlos kāpostu un pats meklēju remonta iespējas un risinājumus, bet šeit pieminētajos 500 Ls nu nekādīgi nespētu iekļauties, pat - ja visu darītu pats.
Ozz rakstīja: sameklee UK donoru, pat atbilstosaaa kraasaa, sarunaa akr akadu lai atdzen uz šejieni, noskruuvee kas vajag, dzineejs, kaarba , turbiina, spolju bloks gan jau ka aizies un skaties, varbuut pat buusi uzvaariijies atliks tikai optiku samekleet.
vai arii kaa es- sakoopereejies ar veel dazhiem kam kaut ko vajag un miers .
PN- vai ta pats savaa garaazhaa neko nedari- visu pie Oficiaalaa Diiera dzen
Nu pag, pag! Tev jau te ir biznesa plāns!
Tas jau nav risinājums klientam, kuram no tā nekas neinteresē, kā vien sataisīts auto!
Nu te nu gan Ārnijam ir jāpiekrīt, ka šis tiešām naf gadījums, ka par 500Ls tur var ko saremontēt...
Saab 9-5 jaunas virsbūves detaļas pie mums nemaz ķīnas izpildījumā naf nopērkamas, pagriezieni tik laikam līdz ar ko arī lietotiem bleķiem un optikai cenas ir oj,oj.... plus vēll radiātori, tos arī, kau lietotus, bet neviens par pārdesmit latiem līdzi nemet....
Un vispār šķiet šeit ir tas gadījums, kad no apdrošinātāja piķi var saņemt vairāk, nekā tas auto reāli mūsdienās ir nopārdodams...
tākā ,manuprāt, guldīt tūkstošus tā Saab remontā, apsolūti naf jēgas....
man jau arii tikai interesee lai Baltais tiktu sataisiits. taapeec naacaas sheemot.un es uzskatu ka man izdosies pat zem 500 paliist-purns 100 ls,pasha darbs,bolgarka svarka jo brilli un lanzeru galus netaisnoshu,jaapeerk optikas stiklinji (50ls),un kraasoshana kaadi 100-150 ls.taa ir aptuvenaa summa identiska tai ko es par vinu varu dabuut kaads tas ir.
nu katrs gadījums ir individuāls...
bet nu ja tiešām tā Saaba remonts var izmaksāt ap 5 štukām, ( nestrīdēšos ar Arniju, šams tak tomēr ir autoremonta Profiņš ), nu tad piedodiet, bet par to naudu var nopikt divus identiskus vietā..
kur jēga to celt
Arnijs rakstīja: Garāžu variantus es neuzskatu par kritēriju, jo atbilstoša rezultāta varbūtība ir ārkārtīgi minimāla. Ar airbagiem - tāpat kā ar jostām. Vienmēr būs izņēmumi viņu lietderībai, tāpat kā - ka viņu procentuālā efektivitāte vienmēr būs par labu viņu pielietojumam.
Vizuāli ievērtējot bojājumus - nu 500 Ls tur ir STIPRI par maz jebkurā variantā. Pat šķūnīšu.. Par to naudu tur pat detaļas nesanāk (pat šrota variantā), nerunājot nemaz par civilizētu remontu.
Ko tie gaisa spilveni dod? Man pagaidām liekas, ka tikai sadārdzina remontu, nelielas avārijas gadījumā kaut ko vēl salonā safišot - šite noteikti to stiklu.
Labrīt
Vai kāds labs cilvēks varētu iznomāt kādu auto uz pāris dienām, kamēr esmu ciemos Latvijā 16.02.? Tīģerītim un zilajam 9000 skate beidzās..
kakije ļudi!!!
labāk izej skati un ņem līdzi~!
P.S. sābisti te iauto iegriežas reti..
Ļuuuģggiii ..... nu es jau stūrēju pa otru pusi tagad atkal jāmaina puses, ja ņemu līdz.. un tik un tā jāpārreģistrē pēc laika.. lai stāv Tīģerīts.. zilo ja kādam vajag lai ņem
skati tagad iziet sanāks man sālīti.. , labāk noņemšu numurus
zilo varbūt tirgo?
nu itkā tirgoju.. pa velti nedošu
kādi dotumi pa cik?
turbopiile rakstīja: kādi dotumi pa cik?
Tas pats zilais 9000 (sk. bildes).. kādreiz Kredokam piederēja..
turbopiile rakstīja: kādi dotumi pa cik?
Nu, dotumi, acīmredzami parakstā minēti \"SAAB 9000 2.3T `92\".
Cik par tādu var prasīt? Redz kur kaut kas līdzīgs par Ls 900:
ui! parakstu aizmirsu papētīt!
pareizi! labais aparāts!
būtu gatavs pret savu uz kadu laiku samainīt, neesmu pat ne reizi lāgā braucis ar 9k
Sen šai ekonomistu-juristu portālā nav būts. tāpēc jautājums - kas ir tas reitings, un kā tie cipari tiek piedzīti....?
jautaajums!
vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?
Paldies![addsig]