iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 18.08.2018 12:05

Nu paga, ja man konkreti pa manu nogriešanās joslu apdzenot traktoru pretī nesās konkrētas markas auto, tad to marku drīkst pieminēt vai ne?

www.iauto.lv/forums/topic/27597-vieta-situacija-un-apraksts

raimondsm 10.08.2018 9:04

Nu, pēc tam, kad esi veiksmīgi izvairījies, pēc tam jau rodas domas, kā vajadzēja. Tā, šito izdarīju pareizi, bet to gluži ne. Vai arī, kad neesi izvairījies, arī šādas tādas pārdomas rodas.

Piemēram, tajā nogriešanās joslas piemērā - faktiski, tiklīdz pagriezu pa labi, uzreiz vajadzēja dot gāzi, lai būtu ātrumā, ja gadījumā kāds nes pa to joslu uz 90-100km/h, braukt garām tam pagriezienam un apgriezties kaut kad tālāk pārredzamā vietā. Jo tajā laikā, kad tev viens nes tieši pretī, tu jau atpakaļskata spogulī neskaties.

Tajā stāvvietā vispār - varēju nebraukt uz to uzpildes vietu, bet citu ar lielu, smuku līkumu apkārt un tālu no tām stāvošajām mašīnām.

Jebkurā gadījumā ir tādi apdzinēji, kuri rēķinās, ka tas pretī braucošais noreaģēs, pavāksies malā, pabrauks pa ceļa nomali, sabremzēsies, lai palaistu apdzinēju atpakaļ joslā un tamlīdzīgi.

raimondsm 09.08.2018 22:12
raimondsm 09.08.2018 19:23

Pastāsti, kā to dara.

Notikums Nr.2

google.l v/maps/@56.5985174,25.2456226,3a,75y,90.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZBJJJnKTuMXAh4_1V3bIMg!2e0!7i13312!8i6656

Braucu iekšā benzīntankā. Tur gar to labo malu dažiem ir niķis likt auto - ja ieskrien tik pēc cīgām vai minerāļa. Tad nu braucu, skatos uz priekšu un pa kreisi, kā piebraukt un ieliet degvielu. Un viens no stāvētājiem dod atpakalgaitā. Laikam tā viņam priekšā stāvošā traucēja izbraukt. Labā spārna bleķis manai mašīnai, plastmasa aizmugurē viņējai un saskaņotais gatavs. Jābrauc pavisam lēni, vai tik kāds nedos atpakalgaitā un jāskatās uz stāvošām mašīnām arī!

raimondsm 09.08.2018 12:25

Jā gan. Nu, sabremzējies jau bija līdz kādiem 80-90km/h. vienalga, viņam tur nebija jābūt un tik ātri pie tā krustojuma jānonāk arī ne.

raimondsm 09.08.2018 12:05
raimondsm 09.08.2018 11:35

Nevar. Viņš brauca tieši man pretī pa to vidējo joslu, kuru es biju ieņēmis, lai grieztu pa kreisi. Es ātri atgriezos labajā joslā, no kuras nupat biju nogriezies. Apdzinējs aizbrauca un nekas nenotika.

raimondsm 29.07.2018 17:06

Ar to Prodigy gabalu nevar ieiet draivā? Pie stūres!

-------------------

www.youtube.com/watch?v=StKVS0eI85I

www.youtube.com/watch?v=WGU_4-5RaxU

raimondsm 29.07.2018 9:05

Es te tā padomāju un izdomāju, kā vajag.

Tātad, pikaps no ārpuses izskatās tā. Ir kārtīga, gana plaša otrā sēdekļu rinda, starpsiena un kravas kaste. Mašīnas kopējais garums, teiksim, 4.80m. Vai 5.

Gadijumos, kad kravas kastē ir gana maza krava un salonā uz pakaļējiem beņķiem sēz ļaudis vai liekama smalkāka krava, viss paliek kā bijis.

Gadījumos, kad vajag rīktīgi garu un platu kravu vest, tiek izņemta starpsiena starp kravas kasti un pakaļējiem beņķiem. Pakaļējie benķi tiek noņemti vai nolocīti un tiek vai nu atstāti mājās, vai tiek nolikti salonā - blakussēdētāja vietā, vai virs kravas vai uz jumta piestiprināti. Starpsienas konstrukcija arī jāizdomā - kaut kāda divdaļīga vai salokāma vai. Starpsienai riņķī, protams, kārtīgs rāmis.

Tam visam pa virsu breznetveidīgs pārsegs. Sanāk arī telts gulēšanai.

Vai kāds tādu projektēs un taisīs - diez vai, bet nu ideja ir. Ņemiet par velti.

raimondsm 06.07.2018 16:34

Pirms pāris dienām redzēju dabā neapturamo dīzeli. Dīzeļbuss nostājies malā, no izpūtēja nāk melni dumi kā no riepu dedzināšanas, redzamība 100 metri pirms tā visa kādi 30 metri, šofers stāv pie busa un nevar neko izdarīt.

Vecu dīzeļu faniem viela pārdomām.

lietus rakstīja: Nu tad reizi par visaam reizeem lai visiem buutu skaidrs ar piemeeru- diizelim nopliist turbiina, eljlja np turbiinas eljljoshanas pievadom nokljuust motoraa un motors saak straadaat uz eljljas nevis uz degvielas un saak jonjot, apgriezieni uzkaapj liidz debesiim un sleedzot aizdedzi aaraa nekas nemainaas jo motoram palielinoties apgriezieniem tas aizvien vairaak suuc eljlju cilindros un tik turpina jonjot veel paaris minuutes kameer nebeidzas eljlja, bet visticamaakais noklaajas motors, no paarkarshanas UZSPRAAGST radiators liidzi pakjerot veel shaadus taadus mazsvariigaakus mezglus, saveerpjaas galva u.t.t

uldiskru rakstīja: Turbīnai obligāti nav jānojūk, biežāk tas viss notiek savādāk, ir eļās noplūde un tā eļļa sakrājas trubā pirms turbīnas un kad eļļa ir sakrājusies līdz noteiktam daudzumam tad notiek jau tevis aprakstītais ka eļļa kas te sakrājusies tiek nedaudz piesūkta klāt tā rezultātā retinājums aug un eļļu piesū vēl vairāk un apgriezieni iet uz MAX. un tad nu attiecīgi notiek visādi sūdi kuram turbīna pisec, kuram klanis izlien ārā utt !!!!

raimondsm 09.06.2018 18:59

www.autogaze.lv/index.php/item/deglava-autocentrs.html

te kaut kas ir

" Dabas gāzes spēkratiem ir mazas benzīnbākas. Piemēram VW Combo benzīnbākas tilpums ir tikai 12l un tālu ar tādu benzīna apjomu neaizbrauksi. Vispirms dabasgāzes sistēma ir jādemontē un tikai tad var ķerties klāt pie montāžas. Diemžēl nekas no dabasgāzes sistēmas elementiem pārbūvē nav izmantojams. Balons ir savs un specifisks, kurš tur ļoti lielu spiedienu. Arī tiem ir savas derīguma termiņš. ... LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. "

Ja nu brauks ar CNG gasfill.com/

www.dllserviss.com/lv/produkti/lpg-adblue-un-citi-tehnologiskie-risinajumi/?offer=111

raimondsm 25.04.2018 9:34

Atkārtošana - zināšanu mate

www.iauto.lv/zinas/pasaule/28204-audi-elektriskais-suv-atra-uzlade-un-400-km-foto

www.autoexpress.co.uk/audi/90728/new-2018-audi-e-tron-all-electric-suv-nearing-autumn-release

Audi claims that the e-tron's extensive thermal management system will enable the car to recharge at a Tesla Supercharger beating output of up to 150kW at DC charging stations. It means that at stations capable of charging at such a rate - such as the IONITY charging points currently being built by a wide group of European manufacturers - the e-tron will recharge from flat to 80 per cent in less than half an hour.

Tātad - stāsts ir par lādētāja jaudu un to mēra kilovatos. Jo niknāks lādētājs, jo ātrāk var uzlādēt. Tomēr tad tās baterijas karst un tam viņiem ir - e-tron's extensive thermal management system.

An 11kW home charger will be included as standard, enabling an 8.5 hour recharge. A 22kW system cuts this to 4.5 hours, and enables smart charging by selecting off-peak hours to recharge the vehicle if the owner desires.

Tātad - ar mazāk nikniem lādētajiem lādē ilgāk. Šis viss attiecas uz elektrolīnijas pieslēguma jaudu vispār vai arī uz kaut kāda speciāla uzkrājēja esamību tajā stacijā, lai to enerģiju ātri var dabūt.

Audi's all-electric SUV will go on sale later this year with a 95kWh battery pack, 249-mile range as measured on WLTP. A 95kWh battery pack has been confirmed, made up of 36 shoebox style battery modules. Tātad - šis attiecas uz akumulatora ietilpību. 95 kilovatu jaudu stundu vai 31kilovatu jaudu trīs stundas.

www.audi.co.uk/audi-innovation/e-tron.html

And, with up to 370kW and 500PS laying down 800Nm of torque, acceleration from 0-62mph happens in just 4.6 seconds - electric power, sports car performance.

Te stāsts ir par motora jaudu un paātrinājumu.

raimondsm 01.04.2018 22:03

sanāk dzeja

vai ir kāds kas rīt

var starteri salāpīt

raimondsm 09.03.2018 8:40
raimondsm 17.02.2018 11:34

www.youtube.com/watch?v=9qkqp39eLc8

Maināmas kompresijas dzinējs

raimondsm 23.01.2018 13:30

Jāpērk Audi 80 ar gāzi!

Nu labi, A4 www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a4/dbilj.html

raimondsm 16.01.2018 15:06

www.delfi.lv/bizness/bankas_un_finanses/atro-kreditu-un-nebanku-sektors-no-jauna-varetu-izsniegt-570-590-miljonus-eiro.d?id=49634799

vai mēs kaut ko iemācījamies vai ne?

Nebanku aizdevēji šogad no jauna kredītos varētu izsniegt 570-590 miljonus eiro. Kopējais nebanku aizdevumu kredītportfelis 2018. gada beigās varētu būt 625-635 miljonu eiro apmērā, kur vairāk nekā 55% veidos nebanku aizdevēju, tostarp nebanku aizdevēju - banku meitassabiedrību, sniegtie līzinga pakalpojumi.

raimondsm 06.01.2018 18:57

Stāsta, ka aprīkojot ar gāzi dīzeļmotoru, sanākot gan ekonomija, gan arī uzrāviens esot labāks.

www.iauto.lv/forums/topic/25800-dizelis-gaze-atsauksmes-ludzu?pnr=2

audi-style.lv/forum/topic/79859-ael-gaze/

www.agaze.lv/lv/gas/trucks

ja uzliksi uz tik maza motora, iespējams, būsi viens no retajiem Latvijā, kas kaut ko tādu ir darījis. Vēl var padomāt par HHO.

Abi varianti izplūdes sastāva sliktumu samazina.

raimondsm 04.01.2018 20:01

Kas tur vēl būtu jāapspriež - sajūgs, kārba, parastais un divmasu spararats un tā visa labošanas ērtums!

Palaidniex

04.01.2018 12:32 Nu vislabākais tad ir čuguna aizvēsturiskais divtaktu dīzelis, ja vērtēt pēc šādas mērauklas...

Ne divtaktu - četrtaktu, jāpārtaisa par gāzes dzinēju un ekonomiju dabū no tās gāzes un ekspluatācijas daudz vieglākā režīmā.

raimondsm 02.01.2018 20:26

Varbūt alumīniju? Tas skaitās pārstrādājamākais metāls.

Un nevajadzēs krāsot, tik pulē un lako!

raimondsm 31.12.2017 16:41

Nu kāpēc uzreiz motors, varbūt jāmaina cilndra čaulas un/vai virzuļi un kloķvārpsta, gultņi, varbūt spararats. Katrā ziņā lai viss maksimāli ir standarta skrūvēm un visādiem štekeriem un klipšiem un lai vadi nebutu satīti kopā ar trubiņām un būtu skaidri redzams, no kurienes uz kurieni tie iet. Tāpāt lai visādas elektronikas bloki un ģeneratori nebūtu novietotii 20 cm no sāls peļķēm uz ceļa, Vienai vecai mašīnai pat indukcijas spoli pamanījušies pieskrūvēt ar diviem dažādiem uzgriežņiem.

Katrā ziņa lai nebūtu vajadzīga kaut kāda ūberkvalifikācija un visādas mākslīgi radītas pseidozināšanas, cik dīvaini līkā veidā konkrētajā mašīnā tā detaļa ir iemontēta un kā viņu nomainīt vai salabot.

Lai vietējais serviss var ātri un lēti izņemt motoru kopā ar kārbu un sajūgu un, ja vajag, aizvest salabot uz gudrāku servisu.

Par to mazāko motoru un brīvo telpu motortelpā - jā, laikam tā ir jābūt, ka tur viss nav pilns un nepārredzams. Kompaktie ārējie izmēri protams, nebūs. To var kaut kā vēl sakombinēt ar drošību un tām virsbūves daļām, kas kraša laikā deformējas un pasargā no pārāk asa trieciena. Kaut kāds ērti izņemams šūnu tipa materiāls.

raimondsm 30.12.2017 10:46

Vēl - par ērtu motora izcelšanu no mašīnas un visu to savienotājvadu, trubu atvienošanu un pēc tam pievienošanu, liekot atpakaļ. Kuram auto tas ir visērtāk atrisināts?.

raimondsm 27.12.2017 10:45

Kādas vēl atsevišķas detaļas, risinājumi un motora mezgli ir pierādījuši sevi kā izturīgus un ilglaicīgus un kādi savukārt ne?

Kas ir ar to dīzeļdzinēju pārtaisīšanu benzīnam. Paliek tā jaudas un pārlsodžu rezerve, jāpartaisa visa degvielas padeve, cita motora galva, jo cita kompresija. Ir kaut kas smalkāk zināms?

Teiksim, ir kaut kāds 4 vai 6 katlu dīzelis ar izcilu izturību un ilgmūžību, paņemam visus labos risinājumus, pārtaisam par benzīna-gāzes dzinēju un ir mums dzinējs ar resursu un vieglu piekļuvi remontiem.

raimondsm 26.12.2017 21:10

Ir dati, ka ražotāji piestrādā pie tā, lai tieši nebūtu tie risinājumi ilgspēlējoši.

Propāna-butāna pietek. dabasgāzes - metāna vispār ir nejēgā daudz, palasiet par metāna hidrātiem. Pie tam kūstot mūžīgajam sasalumam tas dalās ārā no zemes milzīgos kvantumos. Etanola un butanola ieguvi bioprocesos un sintēzē arī neviens nav atcēlis.

Nenormāli dārgā čakarēšanās ar dīzeļa izplūdes attīrīšanu laikam ir pielikusi punktu dīzeļiem pilsētās.

Tātad diezgan skaidrs - benzīns, etanols, butanols, propāns-butāns un dabasgāze.

www.bef.lv/fileadmin/media/Jaunumu_faili/08_Biobutanola_razosanas_iespejas_L.Mezule.pdf

geology.com/articles/methane-hydrates/

Kas ir ar tiem opozītmotoriem un to labošanu - laikam pati konstrukcija ierobežo to uzstādījumu par vieglāku piekļuvi un remontu vai kā?

Vēsturē ir bijuši motori ar jūtamu jaudas rezervi tjūningam, tur nav rēķināts uz knapināšanos, bet ar rezervi, laikam jāmācās no tādiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti