Audi 80 ar gāzi. Punkts.
Kāpēc der sedans, der universālis, bet hečs neder?
Audi 80 ar gāzi. Punkts.
Kāpēc der sedans, der universālis, bet hečs neder?
Drošība tādā zārkā nekāda.
Nu un kādu drošību tev vajag? Un kā tu zini ka tofika autoram šo drošību, ko tev vajag, vajag?
Opel Astra/Vectra vai Ford Focus/Mondeo. Vēlams, ar benzīna dzinēju. Nav dārgi ne iegādē, ne uzturēšanā. Nu jā, tikai nebūsi pirmais čalis ciemā.
Skaties uz PREMIUM. Pēdējā laikā te topā ir Audi A4 2.5 TDI. Vienīgi vai varēsi atļauties PREMIUM servisu?
Mana pirmā mašīna (pirms 44 gadiem) bija Moskvič-2140 Ek, tā bija laba dzīves skola, lai saprastu, kas vispār ir automašīna un "kas lācītim vēderā".
Es teikti - Audi 80 (B4) benzīnnieku. Ar domu, ka pēc gada braukšanas sapratīsi, ko tu īsti vēlies no auto. Dīzeli nevajadzētu, jo tie jau visi n-reizes ap zemeslodi apskrējuši. Lai ko tu tam auto nodarītu, vairāk par 1k EUR tas nekādi nemaksās. Par LPG - svarīgi cik Kkm paredzēts gadā nobraukt. Ja mazāk par 10, tad var ņemt bez LPG (neliela cerība, ka būs mazāk nojāts). Bet nu skaidrs, ka zem 10 K EUR neko "svaigu" nenopirksi un šis auto ir paredzēts tikai pagaidu lietošanai.
p.s.
Kad sieva sāka regulāri braukāt, nopirku viņai Audi 80 uz gadu ar domu, ka drīkst arī žogā ierakstīties. Pēc 1/2 gada prakses tika iegādāts nosacīti normāls auto, kurš tika lietots kādus 4 gadus.
Uz šo brīdi kā pirmo par tādu summu paņemtu Golf4 hečbeku. Ja nu tiešām nevar iztikt un ikdienā pārvietojas vairāk par 3 cilvēki + bērnu rati, tikai tad universāli. Bez pamatīgas pirms pirkšanas auto diagnostikas nemaz neizskatītu kā pērkamu. Noteikti benzīnu, jo ziemā salona uzsilšana būs prioritāte. Un tad var arī skatīties, ja nu ar gāzi gribas. Bet kā jau visiem zināms, bet negribas to atzīt, gāzes un dīzeļa remonts neattaisno tos izdevumus, kādus var nākties ieguldīt nobraukta auto remontos.
Audi A4 arī variants. Kad pēdējo reizi domāju par auto pirkšanu, tad labā gala detaļu cenas atšķīrās uz 20-30%. Tagad tieši tādas pašas cenas kā Golf4.
Pirmajam auto būt visai prastam, manuprāt. Tādam, kuru arī apskādējot, nevajag krist izmisumā. Man tāds auto savulaik bija Opel Kadett Gsi, tagad - es teiktu, kāda Astra, Golf, Corrola vai Focus - visi derēs tīri labi.
Cik apskādētam vai sarūšejošam auto vajadzētu būt, lai jauns skādējums nebūtu izmisums? Man pirmais bija BMW 525 tds. Nesūdzos. Remontos 2x dārgāks par A4, toties aizmugures piedziņa uz ziemas trases atspēko visas nepilnības. ;-) Jārēķinās, ka savi 99% šī brīža piedāvātie tirgū lētajā galā būs nojāti. Tad jādomā, vai pirkt par 1k un otru 1k ieguldīt remontos, kas man ar šodienas domāšanu liktos jēdzīgāks ieguldījums. Vai pirkt pa 2k un naivi cerēt, ka kaut kas nenoplīst. A4 normāli amīši vien maksā 40-50€ gab.
Cilvēks grib auto par 2000. Kas tad tas būs ja ne prasts?Tas tak nebūs nekāds Rendž rovers.
Tādā cenā visi auto būs lēti ekspluatācijā un saskrāpēti un sapisti. Tāpēc vēl vairāk sapist un saskrāpēt nebūs žēl.
Ja troksnis salonā netraucē, tad Honda Civik arī ir pavisam neslikts variants.
diemžēļ visi 2keur civiki un Jazzi ir sapuvuši iz3,14steņi ,''lieliskā tehniskā stāvoklī'' iekš ss.lv , nupat gāju cauri 2keur ''pirmajam'' auto . Vienīgā prasība- A/C un hečbeks .
Tagad , jau 3nedēļas moku vācu radus -tur arī nekā skaista ( 100km ap Bonnu ) .
Paņem BMW 318. Vai 316. Pilnīgi pietiks arī tūkstots eiro. Ekspluatācijas vērtība būs atkarīga no tevis. Ja tev uzradīsies lieki eiro, vari kaut ko saremontēt un braukt kādu mēnesi, vai nedēļu. Kad noplīst, vari domāt - vai atkal kaut ko samaksāt, vai braukt ar velosipēdu. Tāpēc tev ir pilnīga brīvība - ir nauda, brauc, nav naudas, gaidi, kad sakrāsi.
Turklāt daudz detaļas var nopiz*īt.
Es iesaku nopirkt BMW un ņivu. Jo kamēr BMW servisa vai mētājas kaut kur, salūzusi, vari braukt ar ņivu. Šogad, es jau 7 mēnešus braucu ar ņivu.
Nebūtu prātīgi pirmo auto pirkt kredītā par 40 000.
Es tikai nesaprotu tādu debilismu kā prasīt pēc tā, kādu auto pirkt.
Tu kad apenes pērc, arī prasi garāmgājējiem - ko labāk pirkt - bokserus, stringus vai parašūtus? Kas patīk to pērc. Tu taču brauksi, nevis kāds cits. Nopirksi pirmo auto kādu gribi. Tad sapratīsi kas patika, kas nē. Otro auto jau pirksi izanalizējot visus plusus un mīnusus. Tu taču nedomā nopirkt auto un ar to braukt visu mūžu.
Pats redzi no komentāriem, ka katrs iesaka ko savu, ar ko pats ir sācis vai braucis.
Gribi sedanu, ņem sedanu. Gribi fordu, ņem fordu, gribi VW, ņem VW, bet citus sūti dirst.
un ko nozīmē - "kuras labas"?
Kādam liekas labs, kādam slikts. Atbildi man lūdzu, kura ir laba ābolu šķirne? Vai kura bilde izstāžu zālē ir laba?
Ja domā - kurš auto mazāk lūzīs, tad es tevi gribu iepriecināt - lūzīs visi. Sevišķi tavā norādītajā cenu kategorijā. Jo tam auto būs bijuši vairāki lietotāj. Katrs no tiem kaut ko ir mainījis, labojis. Cits dārgi, cits lēti, cits neko nelaboja... to tu nekad neuzzināsi. Pluss tāds, ka tādam auto arī serviss nebūs dārgs.
Es pat domāju tev ieteikt ko tādu:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/jaguar/s-type/edjmx.html
lai tu nopirktu, pistos pa servisiem, un saprastu, ka labāk nevienu neklausīt. Izdarītu pirmo vērtīgo mācību - ka tā ir tava dzīve, un viss atkarīgs no taviem lēmumiem, bet citiem - piedirst uz tevi. Bet tad padomāju, ka es taču neredzēju šo auto. Es viņu pat nezinu. Iespējams ( protams, ka tas ir mazs procents) var gadīties tā, ka nopirksi pat kaut ko tādu, un bēdu nezināsi. Bet kāds tev draugs nopirks "nenokaujamu, lielisku un lētu", bet pisīsies un spļaudīsies.
nu, kaut kā tā.
Kārtīgs motoriņš Jaguaram.
forsh jaguarinsh par zemu cenu, sitadam vissticamaak ,ka cena tik varetu ar laiku kapt uz augshu nevis uz leju, bet vai piemerots ,ka pirmais auto, vissticamaak ,ka nee
Smuks nodoklītis un patēriņš.
Eh, es jau pāris gadus mokos ar jaguārslimību. Šausmīgi gribās Jaguāru. Bet vēl varonīgi ciešos un nepērku
Es gan nenoturējos un nopirku. Arī pāris gadus pamocījos. Sākumā gan arī skatījos uz S-Type (feisliftēto), beigās tomēr paņēmu XF.
Jau sakarīgu feisliftētu S-Type atrast ir dikti grūti, pre-feisliftu, man šķiet, nenopuvušu un nenojātu vispār neiespējamā misija. Bet varbūt kļūdos.
Es ar vēl ciešos. Gribētu XF, bet ne dīzeli.
Es jau arīdzan, bet, kad auto iegāde bija aktuāla, dīzeļu LV nebija. Igaunijā 2 bija, bet par 2-3 tūkst. dārgāki, pie tam, ne visai krāsās. Kaut kā necēlās roka. A šis trāpījās tieši tāds, kādu gribēju - balts ar gaišo salonu
Var jau mēģināt kaut ko galīgi nestandarta. Ta kā tie neskaitās prestiži, cena būs mazāka un var dabūt arī galīgi nenobrauktu.
cik zinot taa gada fiatus, vinsh jau pie tada nobraukuma visticamaak ,ka ir nobraukts, sie tocna ire beedu ieleja
Varbūt ir, varbūt nav. Var jau servisā pacelt un paskatīt. Un šādi neprestiži mazmotora auto visticamāk, tiešām ir piederējuši folklorā aprakstītajiem mācītājiem un mājsaimniecēm, kuri tiešām braukuši 3 reiz nedēļā uz baznīcu vai tirgu un odometrs tiešām nav grozīts. Var paveikties. Pie tam ko visu tam auto vēl var nomainīt pa atlikušajiem 1200 EUR. Ielikt jaunāku motoru, piemēram.
Mjā, bet to cenu, ko viņš maksā... Tur pa lielam nebūtu žēl tikpat ieguldīt.
šis laikam ir tas auto kas ir tāpat kā caurā zeķē bērt naudu,guldi cik grib vienalga būs lamata kas pastāvīgi lūzīs, pat jaskatās vai ar žiku nav mazāk klaapatu, ne pa velti viņam tā cena tāda, vairums viņa brālu gan atrodās senjau tolmetā
Es pirktu ceturto Golfu vai VW-Bora.
Autors jau nav pateicis, pa kurieni brauks - pa pilsētu vien vai katru dienu 50km drebinās pa granteni. Vai 10 tā un 40 atkal pa asfaltu. Vai otrādi.
Kanibaals rakstīja: Smuks nodoklītis un patēriņš.
Tu no mēness nokritis ja nezini par ceļa nodokli automašīnām kas vecākas par 2005.gadu???
Pirmā mašīna
Sveiki.
Sāk rasties vajadzība pēc mašīnas, turklāt pirmā, un nav nekāda pieredze par to, kuras ir labas, kuras nav, dārgas, lētas u.t.t
Varbūt kāds var ieteikt kautko, līdz 2000€? Vēlams sedans, vai universālis.
Der gan dīzelis gan benzīns .