Japāņu siltumsūknim jau sasniegts tas koeficients 5
Pie tam gaisa!!!!! nekādu trubu!
Japāņu siltumsūknim jau sasniegts tas koeficients 5
Pie tam gaisa!!!!! nekādu trubu!
un kā ir ar aparātiem ar zemūdens spārniem
redzēju tv , ka pat dēlim , uz kura stāv un manevrē viens cilvēks, ir zemūdens spārns, tas domāts, lai pats braucējs ir virs ūdens, nu manevrēšana ar šo aparātu ir fantastiska, ieskaitot salto uc gājienus
faktiski jau lielam ārtrumam traucē virsmas negludums- ja tā nav, tad at;liek tik to apara'tu celt virs ūdens
es par jaudu pie vienas masas un paatrinājuma - ir kaut kādi dati, ko nozīmē, ja met ūdeni vai kā lidmašīna ar propelleri izmanto gaisu
Dāmu veļas nodaļā ienāk 2 tēvaiņi un prasa zeķubikses. Pārdevēja jautā - jums kādu izmēru?
..Vienalga, mēs uz banku ![]()
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut ....un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Ar to fiziku te uzmanīgi
Tas aparāts, kuram ir it kā ventilators stieples būri- cik tam jauda salīdzinot ar tāda pašā a'truma un masas laivu?
Tas jau vispaº pa pārplūdušu pļavu var kreisēt, tam ūdens kvalitāte po
vienā Ķīpenes izsta'dē ūdens mocim redzēju, ka'tas ūdens metējs regulējas gan horizontāli, gan vertikāli
Tagad LTV1 19.00 Naudas zīmes"" - banku rentabilita'te 20%, peļņaā 200milj, 115Ls uz katru, rekords rentabilitātē Eiropā.
Uggga rakstīja: Gan nāpslis, gan metuks ir lamuvārdi.
Nāpslis pilnīgi noteikti ir no Luisa Kerola Alises latviešu tulkojuma.
ja ar 2 Mb programmiņu var saprast, kas motorā darās, tad jau tas ir to vērts
bezmaksas!!!
paprasi šitiem, viņi ražo
pamēģini, 2 Mb bezmaksas programma
tajā saitā daudz dažādu, tsk attēla apstrādes uc programmu
var atškirt auksta motora skaņu no silta motora skaņas, piemēram
iesaku ieinstalēt , var skaņu apstrādāt
ja ar + zīmi grafiku pastiepj, var skaņu grafiski apskatīt
tā, par ko ir runa ![]()
tagad pa TV3 iet tāds Sliktākais scenārijs - Worse scenario un tur rādīja vienu aparātu, tādu mazu ūdens mocim līdzīgu, vieglu, braucējs stāv kā uz sērfošanas dēļa - labi menevrē, cena laikam tikai $6000
Ko tik tagad neeksperimentē un nebūvē
Marchiks_ rakstīja: Par tām reduktora skaņām no smiekliem gandrīz aplēju klaviatūru. Nav tur nekādu trokšņu pirms zobu lūšanas. Vienīgais ko tiešām var lietas laba darīt - tas ir iemontēt reduktorā videokameru (vai vismaz caurspīdīgu apskates lūku) un sekot līdzi procesiem. Bet realitātē tas nevienam nav vajadzīgs, ja nu tikai dragāšanai uz stenda labratorijas apstākļos.
Beidzot, ir viena doma!!!
Tomēr, kā to var pateikt, ka nav tur nekādu skaņu?
Komandas tev ir likušas priekšā visus savus stenda izmēģinājumus? To, ko dara rūpnīcu komandas ar saviem motoriem, visu var izlasīt intenetā?
Uz kādu faktu bāzes var pateikt, ka nav tur nekādu skaņu pirms lūšanas? Uz tās pieredzes, kas iegūta auto salonā cauri basa tumbām dzirdot jau nolūzušu zobratu ?????
Par slāpekli nezināju, spiediena devējs nav nekāds lielais, arī shēmiņa vienkārša.
Ja motora eļļai pieliek klāt to pašu RVS, var dzirdēt, ka skaņa paliek mazāka. Uz stenda būtu jānoskaidro - cik ilgi. Ar termokameru jāpafilmē pirms un pēc. Un tad varētu pateikt - der vai neder.
iesaku ieslēgt tagad TV3
cilvēki sacenšas, izmanto galvu
par pēdējo ieteikumu- to var gandrīz katrs, es par to atbildu
kaut ar 2 pretestībām, Pirmais tak esot lodējis un konstruējis
es laikam atkārtošu
paņemiet 5 pretestības, 1komu, 2kiloomu, 4kiloomu, 8 kiloomu, 16 kiloomu uz saslēdziet paralēli, tas ir izvadu a pie a un izvadu b pie b visām
tad pieslēdzit ommetru, pierakstiet, ko tas rāda.
Tad pa vienai atvienojiet un pierakstiet rādījumus.
Tad visu konstrukciju iznesiet otrā istabā, pievienojiet pagarinātāju, un kādam paprasiet, lai viņš pa vienai atvieno un pats pēc rādījumiem mēģiniet atpazīt, kura ir vaļā.
Tad, kad šis ir skaidrs, ņemam divas 8mm biezas dzelzs plāksnes, izurbjam stūros caurumus saskrūvējam un pa perimetru pielīmejam pretestibas.
Tad liekam uz vibrostenda, nedaudz atskrūvējam un neskatoties, pēc ommetra mēģinām pateikt, kurā pusē nāk vaļā.
Pretestības katru var slēgt virknē ar gerkona kontaktu, kuram tuvumā ir magnētiņš.
Mēs nupat uzkonstruējām un paºbaudījām ierīci, kas pa 2 vadiem ļauj saprast, kurš kontakts ir atvienojies.
Pretestību rēķini 1/Rkopējā= 1/R1+ 1/R2 +1/R3 + 1/R4 +1/R5
Reālai konstrukcijai tuksnesī tas viss jāpiesedz pret akmeņiem un ommetra vietā jāliek skaņas shēmiņa.
Ja nu nesanāk, sāciet ar 2 dažādām pretestībām. Starp citu - signalizācijā izmantojama shēma.
tāda ideja - kaut kur ir nekontakts un strāva uz kvēlsveces mainās - ir par lielu
ja ir labs kontakts, kvēlsvece kārtīgi uzsilst, pretestība palielinās strāva samazinās un drošinātājs dzīvo
ja kontakts te ir, te nav, tad tā strāva ir liela, jo pretestība neuzsilušai kvēlsvecei ir mazāka = strāva ir lielāka
vajag pamērīt strāvu uz katru kvēlsveci
Esmu tradicionāli orientēts un kakas utt argumentus te neesmu tik bieži pieminējis.
Kaut kādas dīvainas asociācijas, dzeltens sniegs, vēdera saturs, vircas bedre - tā vietā, lai runātu par reduktoriem un motoriem.
Vai tiešām tik grūti izdomāt, kā tos vadus pasargāt?????
batka rakstīja: raimi kas tad metinamo nemak uztaisit.Vecos krievu žurnalos ir pilns ar shemam.Pec taviem textiem vajadzetu but ka minimums but uzbuvetam kadak satelitam jau.Iedomajies kad latvija savu satelitu uzsautu debesis.Tev tak pieminekli uzceltu(no kakam)
Jā? Ar distances regulēšanu, regulatora galvanisko atsaiti, antistick un hot start? Nu, varbūt!
Starp citu, ar kakām praidā nevajag mētāties, jo tad visi, kas protestē pret praidu un kam nav pieņemama propagada, tiek dažās propagandas mašīnās saukāti par kaku metējiem. Tādējādi dažu aktīvistu dēļ praidistiem tiek sagādāti labi argumenti. Bet par to, lūdzu tēmā - Dažādas tēmas- Nē, praidam!
_PN_ rakstīja:
Vakar intervijā LTV7 Jānis Vinters atzina, ka viņa cietie amortizatori regulāri nodarījuši skādi elektrības vadiem, kas diezgan bieži atvienojušies.
Varbūt publikai ir kādas idejas, ko tur varētu darīt?
Kungi, kaut vienu svaigu SAVU domu.
Raimi nevajag, nevajag desmit. Tu ko!!! Vismaz vienu, bet reālu, derīgu un peļņu nesošu.
Jā, kungs! No Jums lūdzu vienu ideju!
www.iauto.lv/...
te pietrūkst diskusijAS PAR JAUNO LIKUMDOŠANAS INICIATĪVU