iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 04.02.2007 17:12

www.iauto.lv/...

te pietrūkst diskusijAS PAR JAUNO LIKUMDOŠANAS INICIATĪVU

raimondsm 04.02.2007 16:48

Japāņu siltumsūknim jau sasniegts tas koeficients 5

Pie tam gaisa!!!!! nekādu trubu!

raimondsm 03.02.2007 10:47

un kā ir ar aparātiem ar zemūdens spārniem

redzēju tv , ka pat dēlim , uz kura stāv un manevrē viens cilvēks, ir zemūdens spārns, tas domāts, lai pats braucējs ir virs ūdens, nu manevrēšana ar šo aparātu ir fantastiska, ieskaitot salto uc gājienus

faktiski jau lielam ārtrumam traucē virsmas negludums- ja tā nav, tad at;liek tik to apara'tu celt virs ūdens

raimondsm 02.02.2007 22:10

es par jaudu pie vienas masas un paatrinājuma - ir kaut kādi dati, ko nozīmē, ja met ūdeni vai kā lidmašīna ar propelleri izmanto gaisu

raimondsm 02.02.2007 15:40

Dāmu veļas nodaļā ienāk 2 tēvaiņi un prasa zeķubikses. Pārdevēja jautā - jums kādu izmēru?

..Vienalga, mēs uz banku

raimondsm 02.02.2007 15:20

KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut ....un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika

Ar to fiziku te uzmanīgi

Tas aparāts, kuram ir it kā ventilators stieples būri- cik tam jauda salīdzinot ar tāda pašā a'truma un masas laivu?

Tas jau vispaº pa pārplūdušu pļavu var kreisēt, tam ūdens kvalitāte po

raimondsm 01.02.2007 13:57

vienā Ķīpenes izsta'dē ūdens mocim redzēju, ka'tas ūdens metējs regulējas gan horizontāli, gan vertikāli

raimondsm 29.01.2007 19:18

Tagad LTV1 19.00 Naudas zīmes"" - banku rentabilita'te 20%, peļņaā 200milj, 115Ls uz katru, rekords rentabilitātē Eiropā.

raimondsm 29.01.2007 14:22

Uggga rakstīja: Gan nāpslis, gan metuks ir lamuvārdi.

Nāpslis pilnīgi noteikti ir no Luisa Kerola Alises latviešu tulkojuma.

raimondsm 29.01.2007 14:18

ja ar 2 Mb programmiņu var saprast, kas motorā darās, tad jau tas ir to vērts

bezmaksas!!!

raimondsm 29.01.2007 10:13

paprasi šitiem, viņi ražo

amberfuels.lv/...

raimondsm 29.01.2007 10:02

pamēģini, 2 Mb bezmaksas programma

tajā saitā daudz dažādu, tsk attēla apstrādes uc programmu

raimondsm 29.01.2007 1:55

var atškirt auksta motora skaņu no silta motora skaņas, piemēram

www.iauto.lv/...

raimondsm 28.01.2007 20:49

iesaku ieinstalēt , var skaņu apstrādāt

ja ar + zīmi grafiku pastiepj, var skaņu grafiski apskatīt

www.google.lv/...

www.download.com/...

raimondsm 28.01.2007 10:52

tā, par ko ir runa

raimondsm 27.01.2007 21:18
raimondsm 27.01.2007 21:12

tagad pa TV3 iet tāds Sliktākais scenārijs - Worse scenario un tur rādīja vienu aparātu, tādu mazu ūdens mocim līdzīgu, vieglu, braucējs stāv kā uz sērfošanas dēļa - labi menevrē, cena laikam tikai $6000

Ko tik tagad neeksperimentē un nebūvē

raimondsm 24.01.2007 16:31

Marchiks_ rakstīja: Par tām reduktora skaņām no smiekliem gandrīz aplēju klaviatūru. Nav tur nekādu trokšņu pirms zobu lūšanas. Vienīgais ko tiešām var lietas laba darīt - tas ir iemontēt reduktorā videokameru (vai vismaz caurspīdīgu apskates lūku) un sekot līdzi procesiem. Bet realitātē tas nevienam nav vajadzīgs, ja nu tikai dragāšanai uz stenda labratorijas apstākļos.

Beidzot, ir viena doma!!!

Tomēr, kā to var pateikt, ka nav tur nekādu skaņu?

Komandas tev ir likušas priekšā visus savus stenda izmēģinājumus? To, ko dara rūpnīcu komandas ar saviem motoriem, visu var izlasīt intenetā?

Uz kādu faktu bāzes var pateikt, ka nav tur nekādu skaņu pirms lūšanas? Uz tās pieredzes, kas iegūta auto salonā cauri basa tumbām dzirdot jau nolūzušu zobratu ?????

Par slāpekli nezināju, spiediena devējs nav nekāds lielais, arī shēmiņa vienkārša.

Ja motora eļļai pieliek klāt to pašu RVS, var dzirdēt, ka skaņa paliek mazāka. Uz stenda būtu jānoskaidro - cik ilgi. Ar termokameru jāpafilmē pirms un pēc. Un tad varētu pateikt - der vai neder.

raimondsm 24.01.2007 12:32

iesaku ieslēgt tagad TV3

cilvēki sacenšas, izmanto galvu

par pēdējo ieteikumu- to var gandrīz katrs, es par to atbildu

kaut ar 2 pretestībām, Pirmais tak esot lodējis un konstruējis

raimondsm 24.01.2007 12:18

es laikam atkārtošu

paņemiet 5 pretestības, 1komu, 2kiloomu, 4kiloomu, 8 kiloomu, 16 kiloomu uz saslēdziet paralēli, tas ir izvadu a pie a un izvadu b pie b visām

tad pieslēdzit ommetru, pierakstiet, ko tas rāda.

Tad pa vienai atvienojiet un pierakstiet rādījumus.

Tad visu konstrukciju iznesiet otrā istabā, pievienojiet pagarinātāju, un kādam paprasiet, lai viņš pa vienai atvieno un pats pēc rādījumiem mēģiniet atpazīt, kura ir vaļā.

Tad, kad šis ir skaidrs, ņemam divas 8mm biezas dzelzs plāksnes, izurbjam stūros caurumus saskrūvējam un pa perimetru pielīmejam pretestibas.

Tad liekam uz vibrostenda, nedaudz atskrūvējam un neskatoties, pēc ommetra mēģinām pateikt, kurā pusē nāk vaļā.

Pretestības katru var slēgt virknē ar gerkona kontaktu, kuram tuvumā ir magnētiņš.

Mēs nupat uzkonstruējām un paºbaudījām ierīci, kas pa 2 vadiem ļauj saprast, kurš kontakts ir atvienojies.

Pretestību rēķini 1/Rkopējā= 1/R1+ 1/R2 +1/R3 + 1/R4 +1/R5

Reālai konstrukcijai tuksnesī tas viss jāpiesedz pret akmeņiem un ommetra vietā jāliek skaņas shēmiņa.

Ja nu nesanāk, sāciet ar 2 dažādām pretestībām. Starp citu - signalizācijā izmantojama shēma.

raimondsm 24.01.2007 12:05

tāda ideja - kaut kur ir nekontakts un strāva uz kvēlsveces mainās - ir par lielu

ja ir labs kontakts, kvēlsvece kārtīgi uzsilst, pretestība palielinās strāva samazinās un drošinātājs dzīvo

ja kontakts te ir, te nav, tad tā strāva ir liela, jo pretestība neuzsilušai kvēlsvecei ir mazāka = strāva ir lielāka

vajag pamērīt strāvu uz katru kvēlsveci

raimondsm 24.01.2007 11:42

Esmu tradicionāli orientēts un kakas utt argumentus te neesmu tik bieži pieminējis.

Kaut kādas dīvainas asociācijas, dzeltens sniegs, vēdera saturs, vircas bedre - tā vietā, lai runātu par reduktoriem un motoriem.

Vai tiešām tik grūti izdomāt, kā tos vadus pasargāt?????

raimondsm 24.01.2007 11:39

batka rakstīja: raimi kas tad metinamo nemak uztaisit.Vecos krievu žurnalos ir pilns ar shemam.Pec taviem textiem vajadzetu but ka minimums but uzbuvetam kadak satelitam jau.Iedomajies kad latvija savu satelitu uzsautu debesis.Tev tak pieminekli uzceltu(no kakam)

Jā? Ar distances regulēšanu, regulatora galvanisko atsaiti, antistick un hot start? Nu, varbūt!

Starp citu, ar kakām praidā nevajag mētāties, jo tad visi, kas protestē pret praidu un kam nav pieņemama propagada, tiek dažās propagandas mašīnās saukāti par kaku metējiem. Tādējādi dažu aktīvistu dēļ praidistiem tiek sagādāti labi argumenti. Bet par to, lūdzu tēmā - Dažādas tēmas- Nē, praidam!

raimondsm 24.01.2007 11:33

_PN_ rakstīja:

Vakar intervijā LTV7 Jānis Vinters atzina, ka viņa cietie amortizatori regulāri nodarījuši skādi elektrības vadiem, kas diezgan bieži atvienojušies.

Varbūt publikai ir kādas idejas, ko tur varētu darīt?

Kungi, kaut vienu svaigu SAVU domu.

Raimi nevajag, nevajag desmit. Tu ko!!! Vismaz vienu, bet reālu, derīgu un peļņu nesošu.

Jā, kungs! No Jums lūdzu vienu ideju!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti