Kārtot: Augošā secībā
Gun_s 04.06.2009 23:23

Zoo rakstīja: Sviestc arī reiz meklēja ECU,bet sameklēja MAF.

Topiks ar sarkano izcelts,nefis sev prātu!

Drit vai kociņ!

Vēl viens rakstnieks, kurš nelasa!

Problēma taču ir jau konstatēta konkrēti! Risinājums nu jau ir skaidrs (rakstīts augstāk).

Protams, tika jau pameklēts gan iekš www.fordmondeoclub.ru, gan citur. Tagad ir arī skaidrs, ka konkrētā auto dzinēja vadības bloks (ECC (A15)) ir nomaināms visai vienkārši, tik jāatrod pareizais (un dzīvs!) bloks. MAF te nav vainīgs! Arī tas jau tika izmēģināts, pirms devos uz diagnostiku, jo vairāk ideju nebija.

Viss! Topiks slēgts!

P.S.

Tikko pārbaudīju vēlreiz. Trīs vārsti signālu saņem, bet ceturtais nē! Kāds te sakars ar MAF, Lambda vai visu ko citu, loga skalojamo šķidrumu ieskaitot?!

P.P.S.

Laikam jau taisnība tiem, kuru komentārus esmu lasījis: padomu te sen jau nav vērts meklēt! Tikpat labi var pajautāt DELFI Forumā. Publika laikam tā pati..... Arī stils.

Gun_s 04.06.2009 21:12

Tā! Makaronu vairs vērā neņemu! ( Ko, uz kāda pamata, viņš var spriest, par manu sajēgu no elektronikas, nezinu! Baidos, ka mans diploms (taisnība, gana sens) un praktiskā pieredze (protams, konkrētā jomā!) ir vairāk vērts, kā šie bezjēgas izteikumi!) Gribošo arī nē!

Runājot par tēmu:

1. Pa šo laiku noskaidrots, ka šim ***auto modelim vadības bloks nav saistīts ar imobilaizeri (laba ziņa!).

2. Ir apzināts, kur sadabūt "donoru", kā arī zināma aptuvenā cena (laba ziņa!).

3. Process jāveic "neatejot no kases" (sliktā ziņa!).

4. Nav iespējas paņemt līdzi diagnostikas stendu un 12>220 pārveidotāja "uz sitienu" man arī nav.

Mazais oscilis no 12V nestrādā(vēl aizvien slikta ziņa).

5. Atliks iemaksāt ķīlas naudu un "neatejot no kases" meklēt strādājošu bloku. Uz tausti....

6. Bet, ja nu noveicās?!

Gun_s 04.06.2009 14:17

Par āžiem Tev noteikti ir vairāk zināms!

Tu esi **** vai izliecies greizs?

Tas tak pat skolas bērnam skaidrs, ka bloks IR maināms, tik jautājums vai to veikt pie dīlera (padsmit gadīgam autiņam....), vai arī KĀDAM ir pieredze.

Uz tevi tas acīmredzami neattiecās!

Nūdele!....

Gun_s 04.06.2009 13:47

Saki, ka Bosch sertificēts diagnostiķis neder?

Nemaz nesākšu stāstīt, ko pateica un apskaidroja.

Tev tikpat būs tikai pretjautājumi, bet ne saturīgas atbildes.

Jautājums jau bija par pieredzi....

Gun_s 04.06.2009 13:00

Nu ir jau tāda elementāra lieta, kā diagnostika.

Otrkārt, runa ir par to, vai iespējams apmainīt pret citu, bez liekām galvas sāpēm un sekojoša brēciena par to, ka nevar pielaist vispār. Cik šis bloks ir piesiets imobilaizeram, utt.

Gun_s 30.11.2008 20:08

Ir bijusi līdzīga ķibele, kura tika likvidēta nomainot lambda zondi.

Gun_s 12.11.2008 15:12

Tas slēdzis ir izjaucams un pat saliekams! Tā uzmanīgi. Taisnība, čakars ar tās izkusušās plastmasas izdabūšanu ir visai jūtams. Iespējams, ka varētu palīdzēt kāds "Gnomam" līdzīgs instruments. Viss bloks bija atrodams Elkšņos. 10 vai 15Ls. Es jau pat piedomāju pie tā, ka to bloku neaiztikt, bet kādā vietā zem paneļa ielikt divus kārtīgus tumblerus, ar kuriem tad arī var realizēt vajadzīgos režīmus.

Gun_s 11.11.2008 20:48

"anonimikis

11.11.2008 16:56

tas bloks var būt dajebkur pa vidu starp kloķi un ventilatoru. atkarībā no ford inženieru tupuma - var arī bagažniekā iebāzt"

Reostatu bloks ir pasažiera pusē, pie kājām , turpat, kur pats ventilators, bet!.... Pēc paša novērojumiem, vaina parasti ir pārslēdzējā uz paneļa. Ir gadījies sastapt divas vainas: slikts kontakts štekeros uz slēdža (apsviluši) un, kā rezultāts, sakususi plastmasa slēdža iekšpusē. Līdz ar to, kontakta plāksne tiek aizlieta ar izkusušo plastmasu un kontakta nav. Ceturtais gan mēdz strādāt ja nav apsvilis pienākošais štekeris.

Gun_s 18.07.2008 11:44

Master_D rakstīja:

Ja auto brauktu divās rindās un galā ievērotu rāvējslēdzēja principu, sastrēgums būtu 2x īsāks.

Dīvaina loģika gan tiem līdējiem!

Ar savu "bikšu priekšas" principu tik bremzē kustību! Katram, kam ir smadzenes, tomēr ir skaidrs, ka divi autiņi viens aiz otra izbrauks ātrāk cauri tai vietai, nekā divi blakām, rīvējoties un raustoties!

Besī jau nu pamatīgi tie "visgudrākie".

Gun_s 20.03.2008 9:35

Graberis rakstīja: Nekujā - ja sliedes pa vidu vienā līmenī un krustā nav par braukšanu joslās, značit jāgriež no sliedēm. Pēc pēdējās redakcijas tas attiecas arī un blakusteritorijām.

Itogo - 2 noteikumi, abi viens otram pretrunā, značit ignorējam abus. A reāli, ta griez vien no sliedēm, ja bailes, mauc pāri Kalnciema ielai un griez apkārt.

Nu nebūs gan tā!

Pretrunas nav! Sliedes vienā līmenī - OK! Bet!.... Sliedes jau ir uzskatāmas par atsevišķu joslu un virs šīs joslas ir zīme "sabtransam". Josla neatrodas labajā pusē. Tātad šajā joslā citam transportam nav jāatrodās.

Gun_s 19.03.2008 11:53

Pag! Par ķieģeļiem skaidrs, ir redzēti un viss OK! Vai tiešām salikuši arī 505.zīmes?! Nebija gadījies redzēt! Bet arī tad jau principā ir skaidrs!: 505.zīme "Josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem". Josla, kas paredzēta tikai pasažieru

sabiedriskajiem transportlīdzekļiem un taksometriem, kuri brauc vienā virzienā ar pārējo transportlīdzekļu

plūsmu. Zīmes darbība attiecas uz joslu, virs kuras zīme uzstādīta. Ja zīme uzstādīta ceļa labajā pusē, tās

darbība attiecas uz labo braukšanas joslu; Ja ceļš apzīmēts ar 505., 506., 508. vai 509.ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem

transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem, izņemot taksometrus, aizliegts braukt, kā arī aizliegts

apturēt transportlīdzekli šajā joslā. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa

apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa

apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī,

lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu

vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

Tekstā minēts "pa labi"! Tātad, jautājums par kreiso pagriezienu atkrīt!

Gun_s 19.03.2008 8:43

Kaut kā nevaru iedomāties, kuršāda situācija varētu būt dabā... Izklausās visai nereāli. Ja posts ir radies tajā sakarībā, ka pavīdēja doma atļaut sabtransam braukt pa tramvaja sliedēm, tad šajā gadījumā, visticamāk būtu arī kāda zīme, kas nepieļautu cita transporta atrašanos šajā joslā. Tātad, IMHO, būtu zīme ar kustības sadalījumu pa joslām, līdzīgi kā tas ir jau tagad ar tramvaju un nogriešanos ne no sliedēm.

Gun_s 19.11.2007 20:41

Es gan rakstīju par oriģināļo izmēru....

Protams, iestūķēt var visu ko. Ērtāk gan ir lietot fleksi, ne vīlēt, bet tas nu tā....

Principā, ir nopērkamas arī pārejas no ovāla uz apaļo un tad jau var likt iekšā jebkurus grabuļus. Taisnība, der atcerēties, ka izmērs jau nenosaka visu, bet tas nav mazsvarīgs! Ne jau velti labs skaļrunis parasti ir arī paliels....

Gun_s 18.11.2007 18:02

Izmērs ir visai rets - 6x8".

Savējam atradu Sony (marku gan vairs neatceros). Čiekurkalna Ford daļu veikalā (tagad blakus Pērnavas ielas Statoilam) bija nopērkami oriģinālie, bet Sony man patīk labāk.

Gun_s 23.07.2007 20:10

Protams, runa bija par benzīna motoru.

Auto - Mondeo universiālis, 1996., 1,8l Zetec, manuālā kārba.

Gun_s 23.07.2007 20:07

UncleSEM rakstīja: tiešam te visu un visus aptirsīs !!!

tas mondeo 1.8 motoriņš ir tāds savāds ar savu patēriņu - ceļojumā pa Eiropu man vidējais sanāca 6.8 l/100km

bet pa ikdienā pa Rīgu 12l ēda diti nerūcinot

jauku dienu visiem tirsējiem !!!

Varbūt palaidu garām nepamanītu, bet neredzēju komentu par "pikapu"!

Ja nemaldos, optimālie apgrirezieni Zetec motoram skaitījās 2200. Aptuveni tā braucot arī var sasniegt to 6+ l/100km patēriņu. Pašam ir gadījies nobraukt ar vienu bāku pāri par 900 km, bet benzīntankā gan jutos nedaudz šokēts! Iepildīju vairāk kā bākā lien! Principā, ikdienas patēriņš (pilsēta+ šoseja) ir ~7.5- 8 l/100km. Taisnība, nedzenos pēc ekonomijas....

Jāpiebilst, ka Mondeo 1,8l motors ir izdevīgākais variants, ņemot vērā jaudas un patēriņa attiecību.

Gun_s 13.10.2006 21:32

bizjele rakstīja: nu ja liidzeklji ir ierobezjoti, tad jaaizveelaas no taa, ko rociiba atljauj Es shoreiz domaaju jaunu auto 20 eiro robezjaas

Da ko jūs te visi cepaties ne pa tēmu?!

Runa tak nav par 20k eirikiem!

Ja tiešām jāpieiet tēmai nopietni, tad lai tā jaunā māmiņa aiziet uz tuvāko autosalonu (placi), noskata tīkamākās krāsas bundžu un ņem tik ciet!

Gan jau bagāžu sakrāmēs!

Nu jā!... Pirms ņemt to bundžu, vēlams pārskaitīt pedāļus!... ))

Gun_s 04.08.2006 11:19

Ir vēl viens veikals Fordiem ar sakarīgām cenām. Kr.Barona 130/10, ieeja no Dārzaugļu ielas (pretī Statoil-am). SIA "Ervo Plus".

Gun_s 18.07.2006 13:14

anonimikis rakstīja: pabraukājot pa lielajiem ceļiem konstatēju, ka pirmā josla velk konstanti uz 110. Nu ir daži izņēmumi, bet tie izskatās pēc tādiem šrotiem un pasātiem, kuri vairāk par 70 nav spējīgi izspiest.

vai tiešām manam auto spidometrs sagājis sviestā?

Viss jau ir elementāri!... Līdz +20km/h nav soda punktu!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti