Tā! Makaronu vairs vērā neņemu! ( Ko, uz kāda pamata, viņš var spriest, par manu sajēgu no elektronikas, nezinu! Baidos, ka mans diploms (taisnība, gana sens) un praktiskā pieredze (protams, konkrētā jomā!) ir vairāk vērts, kā šie bezjēgas izteikumi!) Gribošo arī nē!
Runājot par tēmu:
1. Pa šo laiku noskaidrots, ka šim ***auto modelim vadības bloks nav saistīts ar imobilaizeri (laba ziņa!).
2. Ir apzināts, kur sadabūt "donoru", kā arī zināma aptuvenā cena (laba ziņa!).
3. Process jāveic "neatejot no kases" (sliktā ziņa!).
4. Nav iespējas paņemt līdzi diagnostikas stendu un 12>220 pārveidotāja "uz sitienu" man arī nav.
Mazais oscilis no 12V nestrādā(vēl aizvien slikta ziņa).
5. Atliks iemaksāt ķīlas naudu un "neatejot no kases" meklēt strādājošu bloku. Uz tausti....
6. Bet, ja nu noveicās?!
Zoo rakstīja: Sviestc arī reiz meklēja ECU,bet sameklēja MAF.
Topiks ar sarkano izcelts,nefis sev prātu!
Drit vai kociņ!
Vēl viens rakstnieks, kurš nelasa!
Problēma taču ir jau konstatēta konkrēti! Risinājums nu jau ir skaidrs (rakstīts augstāk).
Protams, tika jau pameklēts gan iekš www.fordmondeoclub.ru, gan citur. Tagad ir arī skaidrs, ka konkrētā auto dzinēja vadības bloks (ECC (A15)) ir nomaināms visai vienkārši, tik jāatrod pareizais (un dzīvs!) bloks. MAF te nav vainīgs! Arī tas jau tika izmēģināts, pirms devos uz diagnostiku, jo vairāk ideju nebija.
Viss! Topiks slēgts!
P.S.
Tikko pārbaudīju vēlreiz. Trīs vārsti signālu saņem, bet ceturtais nē! Kāds te sakars ar MAF, Lambda vai visu ko citu, loga skalojamo šķidrumu ieskaitot?!
P.P.S.
Laikam jau taisnība tiem, kuru komentārus esmu lasījis: padomu te sen jau nav vērts meklēt! Tikpat labi var pajautāt DELFI Forumā. Publika laikam tā pati..... Arī stils.