Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
jaaanis 22.03.2021 11:14

+ dzimstības veicināsania, jo blakus bija karaosta (militāristi)

jaaanis 18.03.2021 15:51

Viens lohs, kurš pilnīgi tikšā stāvvietā apstājās tieši blakus

foto2.inbox.lv/jaaa-nis/23-04-2018/20180320-212344.jpg

jaaanis 18.03.2021 15:50

msh rakstīja: Ja tavai mašīnai kāds stāvvietā var ar durvīm iesist durvīs bukti, un tevi tas satrauc, tad tu esi lohs, jo pats esi pie tā vainīgs - gluži tāpat kā tad, ja tu brauc ar mašīnu kurai ir lieli ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu, un tu pavasarī kādu riepu/disku kaut kur sasit nah lupatās. Abos gadījumos tā ir bijusi tava personīgā izvēle - braukt ar mašīnu kuras ārpusē stils ir bijis svarīgāks par praktiskumu. Nu labi - ja lieli ripuļi ir vienkārša nolaidība, moldingu trūkums ir tāds divdomīgāks variants; mašīnas ar moldingiem praktiski neeksistē - bet nu ja tev tik šausmīgi uztrauc kaut kādas sīkas buktes, vari tos moldingus ierīkot.

Moldingiem piedevām ir dubults efekts - tie ne tikai pasargā durvis uz kurām tie atrodas, bet arī citu mašīnu durvis; būdami izvirzīti un atrodoties izvirzītākajā durvju posmā, priekšējo durvju moldingu aizmugurējās kantes atvērtām durvīm ir izvirzītākais punkts; svempjoties ārā no mašīnas šaurā stāvvietā ir stipri mazāk jāsatraucas par iespēju sašvīkāt blakus mašīnas durvis, jo ja tur būs kontakts, tas būs plastmasa pret metālu, nevis metāls pret metālu...

Mani uztrauc buktes manai vai manā lietošanā esošai mašīnai, jo katra bukte ir fiansiāli zaudējumi tieši man. Un mani kaitina lohi, kas nemāk vai nevēlas uzmanīgi atvērt durvi, jo es nesaprotu kādam loham ir jābūt lai apzināti nodarīti zaudējumus citām personām.

Ieteikumi parkoties citur nedarbojas, jo lohi (kuri apzināti bojā blakus stāvošās mašīnas) apzināti parkojas blakus arī stāvvietas otrā galā noietotam auto.

jaaanis 03.12.2020 17:17

GB12 rakstīja: Nē, mana "pareizā dogma" ir - izvērtēt to, kas nāk no, taviem vārdiem, "oficiālās propogandas", bet īpaši netērēt laiku ar "avotiem", par kuriem diezgan droši var pieņemt, ka tie dirš. Nu, ja nu vienīgi, lai pasmietos par šo konspiratoru kārtējām radošuma izpausmēm...

Bet tas jau sen ir zināms - sazvērestības teorijām un to izplatītājiem pārsvarā pieslienas neizglītoti, par sevi nepārliecināti cilvēciņi, kuri ir ieciklējušies uz to, ka pie viņu neizdevušās dzīves vainīgi ir citi (valdība, Soross, mediji, ilumināti utt.), jo tā viņi var attaisnot to, ka patiesībā pie viņu problēmām lielā mērā tomēr vainojami ir paši, un tad uzrodas kāds pļaviņveidīgais, kurš, izrādās, šo viņa dogmu apstiprina. Un tad jau jā - tādu "kanālu infa izklausās ticamāka" un tajos jau nu nemaz "neož pēc sūdiem, vai nu jau tiešā tekstā, vai lasot pa diagonāli".

pilnībā piekrītu

jaaanis 01.12.2020 11:05

Labā štelle ir apsildāmie stikli. Atkausē atrāk nekā nokasīt.

jaaanis 17.11.2020 10:19

smaidiigais rakstīja: Var pirkt pogu un tad piešūti klāt uzvalku. Bet var arī iegādāties krēsliņu, kas piemērots mašīnai

Ar pirmo bērnu noticēju šādiem glupiem ieteikumiem, nopirku mazos ratus, mazo kulbu un kompaktu krēsliņu (viss pielāgots mašīnai nevis bērnam). Pēc pirmā mēneša lietošanas sapratu, ka tā ir ņirgāšanās par bērnu. Un uzdevu sev vienkāršu jautājumu, kas man ir svarīgāks, sportiska mašīna man vai ērta mašīna manai ģimenei. Tieši tāpēc nopirku gan lielāku mašīnu, normāla izmēra krēsliņu, gan normālus ratus ar liela izmēra riteņiem utt.

Tagad bērni ir paaugušies tāpēc atkal braucu ar kompaktu auto.

jaaanis 17.11.2020 10:08

Par kādu vecumu Tu runā, kādi 5%? Līdz 1 gada vecumam visi 100% ir jāvedā atmuguriski, citādi krēsliņam nav nekādas nozīmes.

jaaanis 17.11.2020 9:50

Kādas tad ir kompaktās alternatīvas zīdaiņiem un bērniem līdz 3 gadu vecumam? Uz paliktnīša sēdināt?

jaaanis 17.11.2020 9:20

Tas, ka parastos paliknīšus var ielikt, par to nešaubos, bet tādus kurus liek atpakļskatu vai tādus kas paredzēti līdz 3 gadiem ar slīpuma regulēšanu gulēšanai, tādi mazauto normāli nav izmantojami.

Tik pat labi var teikt, ka Golfā var iekāpt 10 pieaugušie, bet vai tas ir ērti un adekvāti?

jaaanis 17.11.2020 8:59

Gribu redzēt kā tādā Auris ieliksi divus bērnu krēsliņus un vēl iesēdināsi bērnus tajos!

Tas ir maldīgs priekšstats, ka sievietei ar maziem bērniem ir nepieciešama maza mašīna, jo bērnu krēsliņi aizņem vairāk veitu nekā pieaugušais, attiecīgi vietu vajg vairāk. Ja vēl rati jāieliek mašīnā tad mazauto ir pilnīgi nepiemērots. Protams, ja jāpārvadā tikai viens bērns tad ar mazauto var iztikt, jo var iesēdināt priekša, bet divus priekšā neiesēdināsi

jaaanis 13.11.2020 10:38

Par tēmu. Komentārs video par Čaka ielas velo joslu 19.27-19.30, manupārt, izsaka visu!

jaaanis 09.11.2020 9:29

Pieejams E-tron "pa lēto". Pērkot pa akcijas cenu Megaietaupījums - veseli 46 eur

eshop.audi.lv/?model_id=24&car_id=WAUZZZGE5LB026375

"AUDI E-TRON,

Pilna cena: 122 646 €

Kampaņas cena: 122 600 €

Ieguvums: 46 €"

jaaanis 23.09.2020 12:02

Braucejucis rakstīja: Nav tur nekas overpraisots jo noperkot sifonu pa 1k vari rekinaties ka 5+ gadus varesi lietot, tikai bus baterija janomaina. Tikmer bagatie perk katrus 2 gadus jaunu androidu flagmanj kurs "nav overpraisots" jo ir liels rams, daudz mpix un citi ciparini dikti iespaidigi, tas nekas ka sifons ar 2x mazakiem cipariniem tapat testos mierigi tur lidzi vai parspej.

Ja regulāri maina bateriju tad lielākā daļa telefonu kalpos 5+ gadi!

Man sieva ir aifonu atkarīgā, tāpēc viedoklis ir no pieredzes nevis no "viena tante teica". Sievai ir bijuši 6 aifoni un to kalpošanas ilgums (galvenokārt dēl baterijas) ir max 1.5 gadi. Es uzskatu ja telefons bez uzlādes nespēj nokalpot vienu dienu tad telefons ir jāmaina.

Meitai arī biju nopircis aifon SE, jo bērni ir īpaši atkarīgi uz aifoniem, bet konkrētais modelis tāds mēsls, ka jau pēc 3 mēnešiem nespēja pat pus dienu nokalpot (nakts laikā, to nelietojot, tas izlādējās par 30%). Garantijas remontā pateica, ka ar telefonu viss ir kārtībā tas esot normāli. Maita varēja "laimīga" sataigāt ar aifonu, kas visu laiku bija pieslēgts pie poverbankas . Pēc viena gada mocībām ar aifonu nopirku meitai Samsung, tagad ir laimīga .

Un vēl līdz kuram tur modelim aifoniem bija tā kolosālā īpašība, ka ziemā aukstumā tie nebija lietojami .

jaaanis 17.09.2020 16:30

Ar IF esmu pat vēl apmierinātāks, jo kad viena kaza ar sevu veco BMW noskrāpēja visu sānu tad neizmantoju vainīgas octas apdrošinātāju, bet griezos IF un kasko man nodrošināja gan maiņas auto, gan nebija jāmaksā pašrisks, gan polises cena palika nemainīga .

Remonts tika veikts dīlerservisā, jo mašīnai tad bija tikai 2 gadi, vēl bija garantija. Diemžēl šogad, 2 gadus pēc remonta, konstatēju ka krāsa lobās nost. Dīlerservis, protams, apņēmās savu brāķi izlabot, bet aizvietošanas auto, diemžēl, nenodrošināja. Attiecīgi pašam bija jāmaksā par nomas mašīnu, bet tā nebūt nav apdrošinātāj vaina

jaaanis 17.09.2020 16:13

Man pirms ~5 gadiem bija ļoti pozitīva pieredze ar Balta. Tāmes saskaņošana ar dīlerservisu notika ļoti operatīvi. Akceptēja dīlera tāmi kaut mašīna jau bija 8.gadus veca. Kā arī akceptēja dīlera piedāvāto aizvietošanas auto, kaut tas līgumā pat nebija paredzēt. Viss bija ekselenti līdz brīdim kad bija jāpagarina polise tad kasko cena būtiski pieauga . Tāpēc tagad jau ~ 5. gadus esmu IF klients.

jaaanis 20.08.2020 9:10

Varēju uzrakstīt, bet nerakstīju, jo vadītājiem ir jāiemācās regulāri pārlasīt CSN . Pilni ceļi ar nezinīšiem, kuri nevar izlasīt CSN un tad uz ceļa nejēdz parkoties, nemāk pabraukt garām fotoradariem, nejēdz izbraukt apļus utt .

Pēc tam forumos čīkst, kā pārsūdzēt sodus.

Kā jau iepriekš esmu rakstījis nepopulāro viedokli, uzskatu, ka ik pēc 10 gadiem vadītājiem būtu jāpārliek eksāmens, nevis vienkārši janomaina tiesības ar jaunāku bildi . Jo CSN ir pietiekoši detalizēti un reti kurš spēj tos ilgstoši atcerētis regulāri nepārlasot tos. Otrs aspekts ir tāds, pēdējo 20 gadu laikā CSN ir bijuši 22 grozījumi (izmainīti 22 reizes). Ja cilvēks tiesības ieguvis pirms 20 vai vairāk gadiem tad labāk vēlreiz izlasīt CSN nekā meklēt atbildes forumos.

jaaanis 19.08.2020 23:55

Vai tiešām nevari atvērt ceļu satiksmes noteikumus un izlasīt kuros gadījumos drīkst parkoties T veida krustojumā un kuros gadījumos nedrīkst? Protams, vieglāk rakstīt forumos nekā vēlreiz pārlasīt noteikumus.

jaaanis 12.08.2020 15:08

- vel būtu labi ja varētu filtrēt kāda tipa automātiskā kārba (variators, DSG, robots utt.)

- cik palikusi ražotāja garantija;

Patīk mobile.de iespēja noviltrēt nevēlamās markas, bet žel ka izslēgt var tikai 3

jaaanis 12.08.2020 14:54

Savā ziņā varu piekrist kasinsh79, šaubos, ka iauto spēs izkonkurēt ss, bet ja tomē mēģināsi tad vēl

- ss pietrūkst iespēja filtrēt durvju skaitu.

- vēl aktuāli varētu būt auto pirmā reģistrēšanas valsts - respektīvi iespēja atlasīt tos auto kuri ir iegādāti LV.

- tehniskā apskate norādot mēnesi un gadu (ir/nav neder).

- iespēja filtrēt motora tilpumu ir ok, bet vēlams arī iespēja filtrēt jaudu, hibrīdiem atsevišķi

- plug-in hibrīdiem baterijas ietilpību.

- aktuāli paliek arī ražotāju noteiktie CO2.

jaaanis 11.08.2020 17:10

kasinsh79 rakstīja: Arī piederu pie tiem, kuri momentā izslēdz START/STOP uzreiz pēc auto iedarbināšanas. Vienkārši neizturami, kad lēni ripojot dzinējs jau izslēdzies, bet, gribot pēkšņi atkal sākt braukt, acīmredzami jūk prātā startera/ārumkārbas darbības algoritms (Passat B8). Ja vien iespējams, labprāt to sistēmu delistētu vai vismaz pārprogrammētu. Būs Moller jāpajautā.

Viens auto, kuram sistēma darbojās lieliski - P508. Vispār bez startera griešanas, zibenīga reakcija utt.

Kad pirku savu B8 Molleram uzreiz prasīju, lai atslēdz start/stop. Uz ko saņe'mu atbildi, ka viņi neesot tiesīgi to darīt, jo ķipa tā ir iejaukšanās kā rezultātā mainīsies faktiskie izmeši utt.. iespējams tas vēl bija dīzeļgeitas iespaidā.

Man pa šiem 3.5 gadiem ir bijušas divas rezes, kad palieku krustojumā, jo S/S sitēma auto ir noslāpējusi, bet neiedarbina, parādās uzraksts "iedarbiniet manuāli", bet lai iedarbinātu manuāli vispirms jāpārslēdzās no Drive uz Parking. Ja stāvi krustojumā un gaidi kad kreiso pagriezienu un S/S sitēma šādi izčakarē tad esmu ļoti neamierināts.

jaaanis 01.07.2020 0:30

jaaanis 20.05.2020 13:30

Neesmu braucis ar Škodu, bet kā reiz Passātam ir problēmas ar skaņas izolāciju. Jo jaunāks pasāts, jo skaļāks tas paliek, diemžēl!

Un šis ir viens ļoti būtisks iemesls kāpēc, visticamāk, mans nakamais auto nebūs Passats.

jaaanis 20.05.2020 13:24

Offtopics

Manam pasātam nav adaptīvie LED kā Kašiņa passātam. Manam ir parastie Halogēni un tālie jāslēdz manuāli. BET tās tuvās gaismas ir tik ļoti labas, ka tālos slēdzu tikai lietainā laikā, jo skaidrā naktī ja ieslēdzu tālos tad pašam acis žilbst no ceļa zīmēm atstarojošās gaismas . Un neviens nekad nav mirkšķinājis, ka būtu neatbilstoši tuvie. Secinājums, reizēm dārgās tehnoloģijas ir liekas.

jaaanis 05.05.2020 14:59

No rakstītā, abu pušu liecībām saprotams, ka mašīna brauca Dienvidu tilta virzinā un maitene uz braucamās daļas izgāja no labās puses, tāpēc īsti nesaprotu kurā stabā tā mašīna varēja iebraukt? Centās izvairīties un grieza pa kreisi un iebrauca stabā ceļa kreisajā pusē, vai meiene jau bija ceļa vidū un auto, lai izvairītos no uzbraukšanas iebraca stabā ceļa labajā pusē?

www.google.lv/maps/@56.9140355,24.1210726,3a,75y,71.32h,70.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sp18DKgcsw_zM2j7W6JW8Tg!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv

jaaanis 05.05.2020 14:49

Kārtējais pierādījums, ka policijai nekad nedrīkst uzticēties. Policija visbiežāk nav ieinteresēta patiesības noskaidrošanā. Kā jau iepriekš tika minēts, lai tik mazāk darba.

Iepriekš pieminētais, "likumu nezināšana netabrīvo no atbildības", diemžēl parasti attiecās pret mazākaizsargāto cilvēku daļu, jo saprotams, ka neviens cilvvēks nevar zināt visus likumus. Savukārt, maznodrošinātas personas arī nevar atļauties, noalgot kompetentos. Rezultātā jāmaksā tam, kuram nav ko maksāt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti