Roi rakstīja: Nu nezinu.. manis peec ja arii vinjsh njeema tad domaaja ne tikai par sevi.. bet arii par savu pilseetu un taas iedziivotaajiem...
Ja muusu (Riigas) kungi arii taa dariitu man nebuutu nekas pretii...
taadeelj arii es neesmu iisti sajuusmaa par to kas ir noticis...
tikai man ir viens jautaajums kas buus ja vinjam piestaadiitaas apsuudziibas nepieraadiis? Kaada kompensaacija tiks no valsts (muusu kabataam) piedziita?
Nu manas domas gan ir, ka caur VN tika izkačaata taada nauda, ka tas, kas tika pilsētai ir spļāviens kosmosaa
tomc rakstīja: Starp citu, kā uzzināt, ka tie ir dzēsti (nu, soda punkti), atskaitot īsziņu sūtīšanu vai zvanīšanu? Man kādai pusei jābūt jau dzēstai, bet neviens nekādus apsveikumus nesūta )
Hanzanet-ā var redzēt savus visus punktus bez sms vai zvanīšanas. Un par brīvu.
Prezīzāk caur hanzanet lien lursoftā un tur pie mani pārkāpumi vai kā tur ir soda punktu skaits un dzēšanas termiņš.
Tad nav jaabriinaas par darba produktivitaati, ka taadi ekonomisti te papilnam
Privātais oplīzē tikai nedaudz vairāk pārmaksā, jo mazāks ikmēneša maksājums un lēnāk samazinās līzinga summa, bet pročus maxā no atlikuma. No pārējiem viedokļiem privātajam pilniigi pokuj, kurš līzings, turklāt pēc 5 gadi operatīvajā līzingā, salīdzinot ar 5 gadu fin līzingu, būs, piemēram, 3o% atlikums un, kas nav mazsvarīgi tie 30% buus ar PVN un, ja izdomaasi pārdot abu termiņu beigās, labāka situācija būs tam, kam oplīze, jo par tiem 30% privātais nebuus izmetis joban%s 18%
Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.
Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.
Nesen tirgoju Avensi ar oriģinālo nobraukumu, kas muusu taitai ir pie kaajas. Koleegjis staastiija, ka pazinja LT nodarbojas ar auto ieveshanu. Tika atvests Mersis diizelis 2 gada ar 360 shtukaam noskreejienu, nokrukjiis uz 120 un aizies, a tai pat laikaa kaads tirgos ar original 170 a pirceeji briiniisies, ko tik daudz?!?!?
Banaanu republika, ko var gribeet. Nevar tak kaiminjam pateikt, ka panjeemu behu 1990 gada ar 500 000 noskreejienu... 150 000 taa ir gjela
Testi pa bāni, 2h ar maiņām. Es 2x izbraucu ar 2l beņu, kolēģis tik vienreiz ar 2.0 diizeli.
Pa priekšu un no aizmugures Pathfinders, visaas mashiinaas raacijas. Sākas tests. Es uzreiz pilseetaa no vienas celja malas uz otru sāku paarbaudiit stabilitaati, raacijaa atskan teksts:" Please stay in line" ar to viss tests bija galaa, vieniigi ljoti daudz apljveida krustojumu, kuros vareeja normaali ievilkt un uz baanja kaadu 170 atvilku vienu briidi, tas arii viss diemzheel. Katraa gadiijumaa te LV, kad atnaaca pirmais autinsh, aizbraucaam pie areenas Riiga un pa sniegu normaali attesteejaamies
Tas arii visumaa viss. Vieniigais, kas bija forshi, ka tur bija +20 (no mums izlidojaam pie -19) un pie viesniicas okeaans, katraa gadiijumaa valsts, kuraa gribeetu atgriezties
Pagājuša gada Lexusam nekādas atslēgas nav, ir čips, vai kā viņu tur pareizi sauc.
Jaa bet chips jau patiesiibaa ir veel vienkaarsaaka lieta, ja vien kaadam ir bijusi pieeja teiksim kaadaam 10 Lexus acleegaam + Lexusiem. Un tie kas shitaadus zog nav iesaaceeji. Vieniigais, ka noteikti ir kaada vieta kur shie auto "nostaavas" un saakotneeja CP un robezhsardzes aktivitaate noplok.
Tieši otrādi, viņi jau ir pāri robežai, kamēr saimnieks apjauš, ka viņa auto ir nozagts. Parasti gāze mājās, nolaupa atslēgas, dokumentus un pāri robežai aidā. Tāpēc jāliek balck bug, kuru jātur zem spilvena pa nakti.
Parasti normaali cilvji peerkot Lexus jau reekjinaas, ka vinju nozags. Skumji, bet patiesiiba. Ir arii atra galeejiiba, nelikt sigu, bet tie ir pilniigi ....
Būtu vasara, vareetu kaadam kaiminja puikam atdot par mašīnas nomazgaašanu kādi 5 meetaajas, bet termiņš laikam liidz martam vai jaauzdaaavina tiem, kas suuta iiszinjas par lata devalvaaciju, lai vinjus neatrastu
White_Trash rakstīja: Nedaudz offtopiks, bet jautaajums no taas pashas seerijas. Es apriilja saakumaa taisos braukt uz daaniju (kopenhaagenu) ar auto. Viamichelin uzraada iisaako celju caur kaljinjingradu, bet tur laikam vajag krievijas viizu (??). Tad faktiski paliek konceptuaals jautaajums - vai ir veerts mekleet iisaaku marshrutu kaa Riiga -> Kaunja -> Varshava -> Berliine -> Hamburga -> Kopenhaagena. Ir/nav maksas celji? Kas veel buutu jaazin?
Tikko tur biju, ar air balticugan, bet valsts taada jociiga un statoilaa transvestiits straadaaja, ne taa kaa pie mums, jaukas blondiines
Es arī šito esmu ievērojis, kaut gan it kā esmu jelgavnieks, bet parādod tur reti, konkrēti satiksme izkretinē, īpaši sarkanais vilnis. Tāpēc izmantoju apvedceļu.
Roi rakstīja: Nu nezinu.. manis peec ja arii vinjsh njeema tad domaaja ne tikai par sevi.. bet arii par savu pilseetu un taas iedziivotaajiem...
Ja muusu (Riigas) kungi arii taa dariitu man nebuutu nekas pretii...
taadeelj arii es neesmu iisti sajuusmaa par to kas ir noticis...
tikai man ir viens jautaajums kas buus ja vinjam piestaadiitaas apsuudziibas nepieraadiis? Kaada kompensaacija tiks no valsts (muusu kabataam) piedziita?
Nu manas domas gan ir, ka caur VN tika izkačaata taada nauda, ka tas, kas tika pilsētai ir spļāviens kosmosaa