Tur gan cits skaidrojums, ka sadegšanas temp augstāka. Pirms tam tak ieliku linku uz pētījumu un atšķirības nav.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tur gan cits skaidrojums, ka sadegšanas temp augstāka. Pirms tam tak ieliku linku uz pētījumu un atšķirības nav.
Mana kļūda, ka nezināju par etilēto benzīnu, izrādās tas neceļ oktānskaitli, bet gan ir vien pretdetonācijas piedeva. Tā kā visi tie PSRS laika piemēri ir nekam nederīgi attiecinot uz mūsdienām. Pie tam ligzdu izdegšana visiem tiem lūžņiem bija neizbēgama. Etilētais benzīns tikai paildzināja agoniju, jo kaut nedaudz pasargāja vārst sēžas.
Tas viss būtu tiesa, ja joprojām degvielu etilētu ar svinu, jo rādās ka tiešām svins palēnināja degšanu līdz ar to uzvedās kā augstāka oktānskaitļa degviela. No tā arī mīts ka augstāka oktānskaitļa degviela sadeg lēnāk. Bet tas vairs nav tiesa degvielai ar biopiedevām.
E5(98E) deg ātrāk par E10(95E), bet praktiski atšķirība nav:
coryton.com/lab/articles/the-opportunity-for-sustainable-fuels-in-high-performance-engines/
Pat ja tā būtu tad tā atšķirība ir niecīga.
Mīts, ka augstākas oktānskaitļa degviela sadeg lēnāk ir no tā ka var griezt ātrāku aizdedzi, jo nedetonē, bet secinājums tiek izdarīts nepareizs, ka lēnāk sadeg tāpēc var griezt ātrāku.
Bet laiks iepazīties, kas ir detonācija un kā vispār darbojas ieksdedzes motors, jo nupat vēl lielākās auzās iebrauci.
Iebrauc arvien lielākās auzās. Tātad pievienojot svina tetraetilu tas nevis palielināja pašaizdegšnās temperatūru bet padara lēnāku degšanu?! Lai nu tā būtu Bradypus paralēlajā pasaulē iekritis uz kārtējo mītu.
Ko tu tur murgo. Vēlreiz saku oktānskaitlis ir rādītājs degvielai noturībai pret detonāciju. Viss. Tam nav nekāda sakara ar spēju pilnīgi sadegt. Tas ko apraksti kā reiz ir biodegvielu īpatnība, ka spirts sadeg mazāk eksplozīvi.
Lambda automašīnās nekontrolē ieliets 95E vai 98E to dara knock sensors.
95E 34.2-34.8 MJ/L
98E 34.2-34.8 MJ/L
E10 33.3-33.8 MJ/L
Jēga tāda, ka var ieliet E5 vai E0 bez biopiedevām kā nu kurā tankā, bet 95E ir minimums E10.
Bet atkal jau esi izgāzies kā veca sēta, jo nekāda lielāka karstuma no 98E nav. Padomā vēlreiz savu rakstīto, ka motors "nespēj" izmantot 98E un ko vispār nozīmē oktānskaitlis saistībā ar spēju vai nespēju.
Starp 95 un 98 nav tik liela starpība lai ko skaidrotu, pie tam vairs jau nav tīra 95 vai 98 ir E10 un E5, kas jau ir ar zemāku siltumspēju. 98E ir sliktāka degviela, kas iespējams par kripatiņu lēnāk sadeg, bet degšanas ātrumam nav tiešas saistības ar oktānskaitli.
Tādi čekisti jau ir tie paši "opozicionāri", kuri grib redzēt spēcīgu Krieviju.
Mērķis jau ir cits, parādīt, ka robeža ir caura kā siets un lai sāk tērēt līdzekļus un resursus tās aizstāvībai visā garumā.
Tehniku bedrē nofilmēja arī paši leģionāri redzams video kurā iebrauc atpakaļ Ukrainā. No zaudējumiem 2 mirušie FRL un 2 viegli ievainotie RLA leģionā.
>vairāk karsēs dzinēju
No kā gan. 98 ir mazāka siltumspēja.
Nav lielas atšķirības, ar vai bez aizsarga var ar akmeņiem trāpīt. Gāzi jau regulē atkarībā no mauriņa apstākļiem.
Tajā aizsargā ir auklas griezējs, kas ir lieka ekstra.
vēl ērtāk ir bez tā stulbā aizsarga, ja lieto auklu. Ņem uzreiz lielāku laukumu un nepiemēslo ar plastmasas gabaliem.
Ja nevar pielaist tad pūšot starta gāzi uz gaisa filtra var mēģināt piedarbināt.
Manam ķīnietim šāds joks bija, kad izbeidzās sūknītis(caurs), kamēr pumpēja varēja darbināt, kā nepumpē tā vis.
Motorzāģim savukārt sakalta membrāna, piestartēju ar starta gāzi un tad ar pilnu gāzi tik gāja.
Trimmeris Oleo-Mac gan nenokaujams, tam nekas nekaiš tiek spīdzināts jau gadus 10, tik lej degvielu, iespied smēri reduktorā un aidā, maucu uz pilnu gāzi.

Visas detaļas visiem šitiem trokšnotājiem pieejamas šeit:
Taisi jaunu topiku, nepiesārņo tēmu.
Jātaisa jauns topiks - Pilsoņu karš Krievijā.
BAP veikalā pie letes dažādas atsperes škiet bija, vairāk gan citiem nolūkiem, bet varbūt var piemeklēt.
P.S. Edgar to bildi neredzam, jo links nav publisks. Uzmet uz failiem.lv vai citur.
>manuālim kreisā pagrieziena problēma vispār nav aktuāla
Tobiš manuālis mauc ar starteri?
Ne velna nav noindeksēts un dēļ salauztajiem URL neko jēdzīgi arī nemeklē. Daudzi raksti nav pēc tam atrodami.
Kas tās par sliekām? un vrtbām?
Tur jau tas joks, ka brīdī kad izrubās tieši spied un ir pauze. Viens no elektroauto plusiem ir ka uzrāviens ir vienmēr.
izslēgšana arī kaitina, jo ieslēdzas pēc tam atkal 😂
Kurš ta Krievijā Google meklē. Tev Yandex jāskatās.
Bet nu uzvaras gaidas šiem ir izteiktas, ēd vienu un to pašu zupu jau no Septembra. Izrādās Bahmuta ir Ukrainas galvaspilsēta un viss no tā atkarīgs.
trends.google.ru/trends/explore?geo=RU&q=%D0%B1%D0%B0%D1%85%D0%BC%D1%83%D1%82
Ar savu nepārtraukto start/stop ar ko tad citu. Veicot kreiso manevru arī "uzjautrinoši" minēt kurā brīdī izslēgsies.
Apgalvojums ir ka nav tiešas sakarības starp oktānskaitli un sadegšanas ātrumu. Ieliku taču linku E5 sadeg ātrāk par E10, kā tad tā?
Sapinies esi pats ar saviem PSRS laika piemēriem. Tev nav neviena taustāma pierādījuma savam mītam par lēno degšanu.