Ja nesās uz 100 km/h un vairāk, tad nesās, iemesli nav svarīgi, katram sava taisnība, lai tik aparāts/pieredze/talatns/ceļa apstākļi to atļauj. Bet tad JĀBŪT korektam pret pārejem CS dalībniekiem.
Šausmīgi nepatīk "vidusjoslas" taisītāji, "gan jau pavāksies malā" tipa kolonnu apdzinēji. Sitiet mani nost, visbiežāk tie ir jaunu auto īpašnieki, diemžēl nelāgi slaveno BMW braucēji! Nu jop.... kas svarīgāks, galu galā? Pie frontālas sadursmes 100 + 100 km/h = 200 km/h pret sienu, tur neviens auto neko neglābs! Termins: "atsaldētie" - tieši vietā.
Un vai ir tik grūti un neiespējami "aplidojot" sēnes un citus "zemākstāvosos" parādīt pagriezienus? Tas kaitina. Manuprāt tas ir tik pat svarīgi uz šosejas, kā pilsētas intenitātē.
CSN grāmatiņā ir viens labs rekomendējoša rakstura teikums: "Ja šaubies - neapdzen". Esmu jauns gurķis pie stūres, un pie katras apdzīšanas šis teikums palīdz. Izvērtējot laika apstākļus, attālumus, sava auto iespējas. Ir gadījies līst atpakaļ pēc manevra uzsākšanas, neesmu aprēķinājis auto jaudu, no kļūdām jāmācās.
Vau Jūs nekaitina pagriezinu nerādīšana? It īpaši ciešas, intensīvas satiksmes apstākļos?