msh rakstīja: No eļļas temperatūras rādījuma jēga ir divās situācijās - vācu bānis vai trase - pie mums tiešām tas cipars ir vairāk ziņkārības apmierināsanai. Bet nu stāsts jau ir par to ka tas digitālais spidometrs netiek izmantots tam, kam to varētu izmantot [parādot uz tā daudz informācijas - tu tik iedomājies kas būtu ja uz tā ekrāna varētu izmest visu motora OBD informāciju], bet tikai kā bling bling, ko mēģināt iesmērēt par baigo fīču - bet reāli vienīgais "uzlabojums" - smukas multenes, domātas tam lai vadītājs MAZĀK skatītos uz ceļa
Gluži nevar piekrist, pie mums tas ir labs rādītājs tieši aukstā laikā, kad dzeses šķidrums silst daudz ilgāk, bet redzot, ka eļļa jau sāk iesilt var jau sākt braukt kārtīgi. Un tas ir daudz ātrāk nekā sekojot dzeses šķidruma temperatūrai (runa ir par VAG dīzeļa (B4 1Z) iesildīšanu gaitā, jo bez slodzes tas silst ļoti ilgi).
Nu nav gan tā, vēlams ir Travel Assistant apraksts, tas ir režīms pusautomātiskai braukšanai, kad var atlaist stūri un auto turpina kustību uzņemoties vadību. Lai arī man nepatīk lielākā daļa jauno a/m palīgsistēmu, šī tomēr varētu būt ļoti noderīga praksē, piemēram veicot tālos pārbraucienus uz AT kalniem, sanāk, ka ar šo sistēmu viens braucējs bar nobraukt ievērojami lielākus attālumus, sevišķi nepūloties. Kopumā šis sistēmas pielietošana tieši VAG B8 facelift neizbrīna, jo šis braucamais tiek pozicionēts, kā piemērots tālajiem braucieniem