hvz
lai nu ko, bet ar krievu un ķīniešu brīnumiem imho nevajag ne sākt ne beigt
pērc to kas patīk un viss
mocim ir daudz citu lietu ko krītot var sajāt, nav tikai plastmasas
un ja ir baigs mīziens no kritieniem, tad moto pirkt vispār nevajag
hvz
lai nu ko, bet ar krievu un ķīniešu brīnumiem imho nevajag ne sākt ne beigt
pērc to kas patīk un viss
mocim ir daudz citu lietu ko krītot var sajāt, nav tikai plastmasas
un ja ir baigs mīziens no kritieniem, tad moto pirkt vispār nevajag
dobelē bedres taisa ciet ar bruģi
pirmo šādu ielāpu ieraugot domāju tas kāds joks, bet ... visi ielāpi cik ir, visi bruģēti
ko tas varētu nozīmēt ilgtermiņā? visas ielas būs bruģētas vai tas bruģis ir šķembu vietā? bet nu aiztaisīts itkā ok, bez lielas līmeņu starpības.
cik uzticami skan
...
Aizkraukles banka
oau
eu, a cik skaļi es mežā drīkstu bļaut?
ja nu kāds sēņotājs sadzird un uztver to kā naida kurināšanu?
visiem jātur mutes ciet
demokrātija pa pirmo
M77 rakstīja:
rt rakstīja: interesantākais jau beidzies
diemžēl
ar šo domāju, ka maisam gals vaļā, un nākamreiz tauta jau ies ar domu pademolēt. beidzot tas ir noticis.
tik jāiet dienas laikā, lai ir lielāks stimuls ielausties, un izrēķināties ar tiem kretīniem
Gaidi ciemos varas pārstāvjus..
Secinājumi esot jāizdara arī interneta portālu lietotājiem, kas aicinājuši uz nemieriem.. www.diena.lv/...
a, kāds klauvē pie durvīm
hmm, nevienu negaidu
laikam nevēršu
nepaliec smieklīgs
interesantākais jau beidzies
diemžēl
ar šo domāju, ka maisam gals vaļā, un nākamreiz tauta jau ies ar domu pademolēt. beidzot tas ir noticis.
tik jāiet dienas laikā, lai ir lielāks stimuls ielausties, un izrēķināties ar tiem kretīniem
schizo rakstīja: Kas pa sķervisu?
da ir te viens, šajā miestā "solīdākais", kuram ir pat kompis
lampiņas maina kvalitatīvi
Ozz rakstīja:
rt rakstīja:
rt rakstīja: heh, info updated
nav dzirksteles
un tāpat esot vainīgs kompis, jo tur rāda kļūdu
līdz kompja pienākošajiem štekeriem elektrība ir.
kaadu kļūdu raada
ja kaads no deveejiem ir zvizģec, tad raada kļūdu.
no saakuma meklee vainu holla deveejaa un indukcenee, un peec tam maini kompi.
buutu man 850, piebrauktu.
karoč skairds, man vajag citu servisu
uz jautājumu kādu kļūdu rāda, atbilde ir -uz kompi
sīkāk neko neteica
sāku prasīt par indukceni, parādīja shēmu, teica, lai skatos pats
bet mani, principā, tas īpaši nepārsteidz
rt rakstīja: heh, info updated
nav dzirksteles
un tāpat esot vainīgs kompis, jo tur rāda kļūdu
līdz kompja pienākošajiem štekeriem elektrība ir.
heh, info updated
nav dzirksteles
un tāpat esot vainīgs kompis, jo tur rāda kļūdu
Ozz rakstīja: veel variants-
noseedinaaja aķi un noblokjeejaas imobilaizers vai degvielas sūknim vaarsts.
pilnībā apstājās braucot. vienkārši noslāpa un viss. un tālāk bez jelkādām dzīvības pazīmēm.
un neatkarīgi no kondiķa on/off pogas
Kaksis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Kondiķis ir pieklājīga slodze ja motors tukšgaitā. Slāpa nost tāpēc, ka nespēja pavilkt. Un pamatiemesli atkal tie paši divi - nepareizs degmaisījums vai aizdedze. Savukārt problēmas sakne var būt visur kur, bet vismaz rakšanas virzienu var nojaust.
Lai nomierinātu kaksi, pamēri kompresiju.
Slāpst nost arī ja ģenerators/akumulators nevar pavilk. Vai ja neiet kāds no cilindriem.
lika klāt citu aķi
kompresiju nemērīja
jābrauc vīri patramdīt
Centis_Nuudele rakstīja: Manuprāt motors nepielec 2 iespējamu problēmu rezultātā - nepadod degvielu vai nav aizdedze (ja runa par benzīna dzinēju, ko autors bija par slinku uzrakstīt).
Abus var pārbaudīt sētsvidū. Un tad rakt tālāk, nevis uzreiz meklēt vadības bloku mašīnas vērtībā.
Viens jautājums - gadījumā nebrauci ar gandrīz tukšu bāku?
bāka ~pusē, uz tvaikiem nemēdzu braukt
ja "nav aizdedze" bija domāta dzirkstele, tad tā ir
jā, degvielu nepārbaudīju, bet... tie pirmie simptomi lika rakt pavisam citā virzienā. kāds sakars degvielas padevei ar kondicionieri(to ieslēdzot uzreiz noslāpst, tai pat laikā bez kondiķa turot lielākus apgriezienus neslāpst). bet ok, vakarā paskatīšos.
Kaksis rakstīja: Jebkurš vadības bloks ir programmējams. Ja nav nosprāgušas elektroniskās komponentes, tad to bloku var pārprogrammēt. Vai piemeklēt daudz maz līdzīgu un pārprogrammēt pēc vajadzības.
Ja diviem identiskiem dzinējiem ir dažādu ražotāju vadības bloki, tad viņi ir savstarpēji savietojami.
alfamotora vīri teica, ka kārbas bloku varot pārprogrammēt, bet dzinējam h ju bet pameklēt līdzīgu un ielikt rekomendēja gan
msh rakstīja:
Intereses pēc - kas ražo tādiem vulvõ tos vadības blokus?
šitam iekšā bosch
cik zvanīju šrotiem, lielākai daļai bija siemens
bija vēl kaut kāds, kura nosaukumu neatceros
Pirmais rakstīja:
rt rakstīja:
P.N. ībli
tak pats jau sen esmi atbildējis uz visiem saviem jautājumiem
tu gan esi acīgs, pats atradi sev adresēto komentu
Ozz rakstīja: no saakuma tiešām paarbaudi vai centraalais svečvads nav nokritis un sadaliitaajam ogliite izbeigusies
domā servisā elektriķis tiešām tik stulbs?
kompis tak tādus jokus rādītu. vai tad nē?
Ozz rakstīja:
rt rakstīja:
Kaksis rakstīja: Ne tikai vadības bloku, bet arī jaunu auto
stulbs koments, bet ... rādās patiess
ar tādu kodu vadības bloka šrotos nav, jauns velkot uz auto vērtību ~1000ls
ir jēga provēt citu bloku no līdzīgiem auto, ja kods nesakrīt?
kaads bloks
da vi što
no saakuma sameklee kaadu liidziigu autosu, parspraud to "labo" bloku un paskaties- kas mainaas.
visticamaak ka nekas nemainiisies.
ja var pielaist to autinju, tad ar elementaaru stroboskopu paskaties kur ir aizdedze.varu sadereet ka taa buus 10 graadi veelaaka. tas noziimee ka kaads deveejs gļuko.
PN- kas Tev notiek ar dzeses škidrumiem utmldz
ok, provēšu dabūt līdzīgu "labo" bloku un pārbaudīt pirms dzīšanas uz šrotu.
pielaist vairs nevar
ar šķidrumiem viss ok
Kaksis rakstīja: Ne tikai vadības bloku, bet arī jaunu auto
stulbs koments, bet ... rādās patiess
ar tādu kodu vadības bloka šrotos nav, jauns velkot uz auto vērtību ~1000ls
ir jēga provēt citu bloku no līdzīgiem auto, ja kods nesakrīt?
kādas idejas?
problēmas sākās ~pirms nedēļas. braucot motors sāk žagoties, takā slāpst, bet nenoslāpst. noslāpēju, piešķīlu, un aizbraucu. nodomāju, laiks degvielas filtra maiņai.
pēc pāris dienām sāka žagoties pavisam izteikti. knapi līdz servisam aizripoju. kompis kļūdas nerāda un brīnumainā kārtā vairs neslāpst. bakstot pogas atklājās, kad slāpst ierubījot kondišku. bez žagošanās, vienkārši noslāpst. siksnas veselas, spriegumi kā vajag, releji tikšķ, pa taisno piemetot vadus pie kondiķa, tas strādā. kompis kļūdas joprojām nerāda.
servisa onka īpaši neapgalvojot saka, ka motora vadības bloks varētu niķoties. atvienojām vadus uz kondiķi un braucu mājās.
nākamajā dienā apstājās pavisam un vairs nešķiļas. gaidu rindā pie elektriķa nolasīt kļūdas, bet ir aizdomas, ka nekas nebūs mainījies, un kompis neko neteiks.
tiešām meklēt vadības bloku?
kā ar vīrusiem šiem lūžņiem?
ja ieliek vīrusainu flashu iekārtā ar hdd?
davai labāk nevajag
man b[e nav tik daudz bīvā laika to marazmu lasīt
raimi, izdzēsies lūdzu
aizbraukt.... nav sliktākā ideja, bet nav jau pārliecības, ka citur ir labāk. krīze ir ari tur- ārā
par parex... kura diez bija tā revidentu kompānija, kas pārskatīja visus dokumentus un sagatavoja atskaites par patieso bankas stāvokli, lai to iesniegtu valdībā, uz kā pamata notika darījums. rādās, ka tas viss notika vienā vakarā ar pāris rokasspiedieniem un parakstiem.
parasti pērkot kaut cik normālu uzņēmumu, revidenti jāj smadzenes darbiniekiem, sevišķi grāmatvežiem mēnešiem ilgi, un tad tikai pircējs iegūst reālu ainu par to ko pērk.
imho, kādam par šiem līgumiem būtu jāuzņemas atbildība un jāsēž.
nomiks rakstīja: TA uzlīmes arī nebija?
droši vien bija
...man personīgi nav gadījies sastapt domājošas motopeles
tuvo gaismu spuldzīte maksā tikpat cik auto un ir nopērkama tajā pašā statoilā
nevajag pārspīlēt