Nu i apkalpošana!?Vai tad signalizāciju un dubļu sargus neliek jau rūpnīcā?Parkingi notekti būs kādi avtermarketa neizskatīgi melni.Un kopumā auto ar 15"lietajiem izskatīsies pēc lauku šķūņinga šedevra.Labāk tad jau nu būtu to pikaso līdz ručkai nobraucis,vismaz ekonomija paliela iznāktu.Un piereģisrēt auto var 2 h laikā ieskaitot līzinga kārtošanu.Bet nu ja daudz naudas un laika...
1) Parkingsensorus melnā krāsā liek tikai pie Vasjas.
2) F-RV jau defaultā diski ir 16 ', tā kā nestreso. Tik izcils šķūninga šedvers kā tev man nespīd!
3) Šķiet, ka tāds strādīgs darbinieks kā tu būtu katra dīlera sapnis, jo tu visu noteikti spētu paveikt paºis stundu laikā!
Klau,kādi tad ir parkinga sensosri,tīri intereses pēc?
JJJ rakstīja: nevajag baidīties no japāņiem, jo nav vairs 90 gadu sākums,kad daļas šamajiem maksāja nenormālu naudu. galants - pat 20 gadīgs "vecais" galants ir uzticamāks un nesalīdzināmi komfortablāks par 3 golfu, tāpēc "PROTAMS" lai atslābst. galants ir uzticama mašīna, un par piekari arī maz ko uztraukties, jo, ja to uzpasē, tad nekas tur ļauns nenotiek, vismaz man . detaļas galantam nav neko dārgākas kā passatam. vienīgais mīnuss - degvielas patēriņu diez vai vai varēs nosaukt par ekonomisku (: nebūs maģisko 5-6 litru dīzeļa uz 100
Tu laikam arī esi no tiem kas uz darbu iet lai uzturētu vecu auto?!
protams rakstīja: A vispār nekā TĀDA tur nav,šogad tieši apbraukāju tos krajus,labāk to štuku latu ieguldi....kādā labiekārtošanā un sievai apzeltītu ceijeri uzdāvini.
labāk ir aizbraukt līdz spānijai un pa lēto iztrakoties
vot kapēc iztrakoties jābrauc tik tālu?Kur neko nezini,valodu nesaproti?Trako pa LV laukiem,lēti un droši
LyNx8 rakstīja: Bez problēmām nokārtojām līzingu - manā gadījumā pircējs juridiska persona.
Respektīvi, viņš pērk par savu naudu (par drošības iemaksu vienojaties paši), un tad kad atved - varat brīvi kārtot līzingu. Viņam ir pašam arī labi līzinga gali ir, tā kā arī to lietu var uzticēt viņam nokārtot.
biku izstās arī pec peveen izslaukšaanas,bet tikai izstās
Izmaksas kā jau izmaksas lietotam dīzelim,lieli nobraukumi,lielas izmaksas.Ko ieekonomēsi uz patēriņa to atkal ieliksi remontā.Laimes spēle.Ja tik nav ar garantiju.
Tu maz zini cik tuvu tam busam ir jābrauc lai tas realizētos?Kur tādas gudrības tauta sarok?Maksimāli metru bampers no bampera,tad ir aizvējšs.
Praksē ir pierādījies, ka, ja kādus 10 netrus priekšā brauc kāds mikroautobuss, tad mana Picasso degvielas patēriņš sanmazinās aptuveni par 1 l/100 km. Ja Mikrouatobusa vietā ir lielais autobuss vai fūre, tad pat kādu 1,5-2 l/100 km.
Bet, ja sēž astē kādus divus metrus aiz priekšā braucošas fūres (ļoti neprātīgs gājiens, betr eksperimenta nolūkā tika pamēģināts), tad, braucot uz 85 km/h Picasso degvielas patēriņš bija 2,3 l/100 km.
Praktikantsun zini kāds ir reaģēšanas ātrums braucot 10 m intervālā ar kautvai 90km/h?Labi,ka Tava sieva un bērni to nedzird.
Nu i apkalpošana!?Vai tad signalizāciju un dubļu sargus neliek jau rūpnīcā?Parkingi notekti būs kādi avtermarketa neizskatīgi melni.Un kopumā auto ar 15"lietajiem izskatīsies pēc lauku šķūņinga šedevra.Labāk tad jau nu būtu to pikaso līdz ručkai nobraucis,vismaz ekonomija paliela iznāktu.Un piereģisrēt auto var 2 h laikā ieskaitot līzinga kārtošanu.Bet nu ja daudz naudas un laika...
1) Parkingsensorus melnā krāsā liek tikai pie Vasjas.
2) F-RV jau defaultā diski ir 16 ', tā kā nestreso. Tik izcils šķūninga šedvers kā tev man nespīd!
3) Šķiet, ka tāds strādīgs darbinieks kā tu būtu katra dīlera sapnis, jo tu visu noteikti spētu paveikt paºis stundu laikā!
1)lūdzu,atrādi auto bildēs pēc to sensoru ielikšanas(droši vien ceri,ka tie būs virsbūves krāsā)
2)arī 16 ir par mazu tām lielajām arkām
3)nevis visu,bet piereģistrēt
4)un sevi un citus cienošs cilvēks uzrunājot,vārdu Tu raksta ar lielo T.
Cik zināms šim 3.0 dīzelim,vecam,ir ļoti slikta slava.