Labdien, vai ir kādam jaunumi šājā jautājumā? Sanāca, ka tiku nofočēts ar to atrumkasti ceļā no Tartu uz Tallinn....Ko darīt,a?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labdien, vai ir kādam jaunumi šājā jautājumā? Sanāca, ka tiku nofočēts ar to atrumkasti ceļā no Tartu uz Tallinn....Ko darīt,a?
Tas kvēpu filtrs ir jāmaina pēc 200 kkm, tākā nekas neatliek tam Fordam.
Ta normāli, čals "aizņemas""piķi soda apmērā gandrīz uz gadu bez procentiem tas tā pat kā izņemt naudu citas bankas bankomātā ,ko novelk no konta pēc dažām dienām
charon rakstīja: Ok, Marteen iemetu mailu privātajā.
Par to PVN es zināju, tāpēc jau rakstīju, ka ņemšu uz uzņēmumu. Tur cik šaprotu, kādu nedēļu iepriekš ir jāsūta dati par uzņēmumu, lai viņi var nočekot pie sevis, ka firma ir ok.
Nevajag nekādu nedēļu,pa nedēļu tas auto jau būs notirgots.Normāli pietiek ar stundu,divām.Aisūti sava SIA reģ,numuru un viss.Viņiem tur, DE gan īpaši nepatīk SIA kas jaunāki par gadu vai diviem.Parasti dīleri arī pārdod bez tā PVN uz SIA,bet handleri var arī iespītēties.
Ronalds_ rakstīja: Nu xenona gaismas ir spožākas. Ir tāda mērvienība lūmens - mēra gaismas stiprumu. Un to lūmenu ksenonam ir krietni vairāk kā parastām spuldzēm. Līdz ar to vairāk žilbina bet labāk apgasmo ceļu.
Īstenībā negodīgi pret pārējiem. Jo es nevaru - pareizāk sakot nedrīkstu ielikt spožākas kvēspuldzes lukturos. Bet izmantojot gāzizlādes spuldzes drīkst žilbināt pretīmbraucošos pilnīgi likumīgi.
mierīgi vari likt piem. 75/100 tik ziemā lukturu stikli plaisā
911 rakstīja: .. sorry, ka nebiju pietiekoši skaidri izteicies jau no sākuma - gaismas ir rūpnīcas oriģinālās ar automātisko augstuma korektoru un lampu mazgātājiem (Škoda RS).
a tas auto jauns vai jau bijis kāda šķūnera rokās?vai vienkārši pēc nošķiltās priekšas nav riktīgi noregulēti lukturi?
TDI rakstīja: uz A6 ir jaauzregulee 'pa nulleem' , nezinu kaa ar citiem
nu ne jau xenons
subaru rakstīja: videeji apmeeram ik pa 3 kluču maiņām ir jāmaina diski ...
man parasti kluči jāmiana apmēram pēc 30 000 km
braucot ar automātu kreiso kāju vajag noņemt no bremžu pedāļa tad kluči ilgāk kalpos
un mašīnu iebūvētās navigācijas tehnoloģiski atpaliek no portatīvajām par kādiem 2 vai 3 gadiem
mazdainis rakstīja: Ir doma iepirkt ko lielāku ģimenes vajadzībām.
Skatos uz šiem 2 variantiem (pieņemam ka galaxy=sharan)
Gads: ~ 1998. 1999. 2000
Dzinējs: benzīns
Interesē:
1) Uzticamība un tehniskais izpildījums;
2) Cik izmantojamas tās 6 un 7 sēdvietas?
3) Uzturēšanas izmaksas;
4) Patēriņš;
5) Labās un sliktās īpašības.
P.S. Ja par galayx un sharan iAuto sadalja-> Lasitaju pieredze kaut ko var atrast, tad par šāda gada Vojager tur nav nekā. Divaini tādai mazbudžeta family auto.
Objektīvi uzskatu, ka Tavai ģimenei nepatiks tik veca Voyagera uzturēšanas izmaksas.
batka rakstīja:
protams rakstīja: bmw oriģinālā siģene ir TIKAI uz durvju un haubes atvēršanu....bez salona kustību sensoriem un stiklu izsišanu
A ko tad vel tav vajag
man navajag,LV visgudrākajiem apdrošinātājiem vajag salona kustību sensorus
katrai auto markai tie darbojas savādāk
bmw oriģinālā siģene ir TIKAI uz durvju un haubes atvēršanu....bez salona kustību sensoriem un stiklu izsišanu
"miega režīms" uzstādās pats,automātiski pēc kādām 20 30 minūtēm.....ja viss kārtībā
Sorri,šito :vai vienkārši paps vēl domā žiguļu līmenī: ņemu atpakaļ,jeb runa tomēr it par šī gada Ladu nevis bmw?
07 gada E65?Tas noteikti nav normāli ka aķis jālādē,viņam normāli jāstāv pat 12 nedēļas bez kustināšanas,tikai ja ilgāk tad grāmatā raksta ko padarīt bet ne jau aķi lādēt,noteikti ir kāds patērētājs....signalizācija neorģinālā....vai vienkārši paps vēl domā žiguļu līmenī.....
cakijs rakstīja: Vai tad tiesam seit nav neviena kam butu jebkada infa par so auto
skaties info par to pašu peģo 406 sedanu,tur notiekti viss tas pats tikai plus divas durvis.Tas noskatītais bildēs redzams?
Juze rakstīja: Palasot tekstus secinu, ka laikam jaunākie Voyageri tiešām baigie sū...
Pats braucu ar 2003. gada Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD ar manuālo kārbu. Šobrīd auto nogājis 220 000km. Laikam gan mans ir savādāks, jo man tādu lielu problēmu nav bijis, neskatoties, uz to, ka Vācijā pirms manis 2 gadus bija piederējis kaut kādai Vetklīnikai. Tie bija riktīgi braukuši, kad paņēmu bija jau 100 000km. Lielākais un dārgākais remonts bija uz 200 000km, kad mainīju zobsiksnu. Ir bijuši sīkumi, tādi kā priekšējās stabilizatora atsaites, kas parasti uz ziemu sāk grabēt, bet tas nav nekas dārgs. Vienreiz esmu mainījis pusass ārējās granātas, šovasar mainīju visus bremžu diskus un uzlikas. Nu apkopes ik pa 20 000km.
Salonā nekas negrab. Jā, motors paskaļš. toties -30 grādos, kādi bija pagājušo un aizpagājušoziem, atlika tikai 2 reiz uzsildīt kvēlsveces un motors leca. Daudzi kaimiņi ar smalkiem BMW un MB tikmēr vazājās ar vadiem un trosēm. Vēl man patīk, ka auto ir autonomā apkure, ļoti ātri uzsilst salons.
Vo blaaaa,tika daudz ko visu samainīt un vēl teikt ka labs auto....tiešām latvju bāleliņierm nav ko citu darīt kā remontēt vāciešu un citu nobrauktos auto?!
vispār liekas jocīgi,ka čals kurš dzenā auto uz pārdošanu jautā par auto
normālās valstīs par +50km/h atņem tiesības uzreiz līdz tiesai ,atstājot Tevi uz ceļa ar mobilo rokās,vot tā LV vajadzātu ieviest
uudza rakstīja: ss.ss.lv/...
auto.plius.lt/...
Kāpēc tāda atšķirība LV un LT?
LV liela inflācija
Dorisa rakstīja: Nekā personiska, bet es ieteiktu tomēr vispirms nopirkt to auto.
jā,starp citu
biku neibraucu vai pašu auto dabūji?
markss rakstīja:
Roi rakstīja:
markss rakstīja: Nezinu vai leišiem ir tāda. Dabūju pāris stundu laikā. Nu tjipa pases vietā.
Varbuut vari pastaastiit ko tuvaak par sho proceduuru?
kā EE ID karti dabūt?
Elementāri. Ar fotogrāfiju rokā jādodās pie viņu pasu dienesta (kautkā savādāk sauc), jauzraksta iesniegums ka vēlies iekš EE veikt darbu, un pāris stundu laikā viņi izsniedz tev ID karti. Ērti lietojama, nav pase jāvazā līdz, braukājot pāri robežai. Izmērs kā tiesībām. Vienīgais man prasīja norādīt adresi, es norādiju vienas paziņas. Bet izskatījās ka viņiem po kādu norādi,formalitāte.
Bet tagad vairs jau nebūs aktuāli, jo no 21 decembra pēc šengena vāc nost robežšargus un pasu kontrole vairs nenotiks uz robežām.
un tad uz tās ID kartes pamata reģistrē auto uz sevi?
Tas Audi tak ar ChiganEdition