iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 06.12.2009 17:31

japcar

04.12.2009 11:57

Rekur aprakts ar viosām bildēm un FAQ zemāk

===================

Hmm, kad palasaas un apskataas tai adresee, neko citu, kaa parastu "bendiksu", kaa automobilju sajuugos, neredzu. Vieniigi

"klemmeejosho" rulliishu pamaz, tikai 3. Peec "turienes" lietprateeju tekstiem var spriest, ka galvenokaart pie vainas meedz buut atsperiites zem rulliishiem , kaa tur lietprateejs saka, "lodiishu pildspalvas atsperes tipa" Taas zaudee elastiibu, noluust vijumi utt. - aciimredzami zema kvalitaate. Savulaik bendiksu atsperiites mainiijaam arii VAZmashiinu starteriem - ~200 000 km noskreejiena tie saaka streikot, bet bendiksi un jo vairaak starteri bij baiss deficiits. Toreiz izraadiijaas, ka ljoti labi dereeja atsperiites no kaut kaada stiprstraavas releja, vien bija jaasaiisina par 1.5 vijuma ... Taa ka vislabaak iedot specam, lai apskataas, kas un kaa - jaa aareejaa aptvere veel nav sachakareeta, tad 100% ir remonteejams ... Mok arii rulliishi ir jaamaina vai kas. Bet visumaa es saprotu, ka taa ir hroniska vaina, jo taada taa esot visiem V4 motociklu motoriem, Hondai vai kam tur.

Crankshaft 06.12.2009 17:04

i_edgars

Fordiem ir ļoti lēts tērauds sabāzts - ar lielu oglekļa saturu

-----------------------------------------

Nu vispaar taa nebuus gan - auto virsbuuvju detalju izgatavoshanai kaa reiz izmanto teeraudus ar zemu ogleklja saturu - tie labi pakljaujs t.s. dziljajai izvilkshanai, maz pakljauti

termisko plaisu rashanaas tendencei, labi metinaas Ogleklja saturam maz sakara ar ruuseeshanu (teeraudaa), visi autorazhotaaji sanjem lokshnju metaalu no praktiski vieniem un tiem pashiem razhotaajiem, taa ka vairaak vai mazaak ruuseeshana necinkota teerauda loksnes izmantoshanas gadiijumaa ir atkariiga no pashiem auto razhoshanas tehnologjiskajiem procesiem un virsbuuves konstrukcijas, arii papildu aizsardziibas

WV, Volvo, MB, Audi ir tērauda loksnes ar ievērojami mazāku oglekļa saturu un pūst lēni. Pliks metāls pa sāli līdz caurumam izpūs kādos 3 gados.

--------------------------------------

Kas tev to visu sastaastiijis - savulaik VISU PSRS vieglo auto virsbuuves razhoja TIKAI no importeeta teerauda - boljsheviki taa arii neapguva masveida teerauda lokshnju apstraadi ar skroshu struuklu (virsmas uzlaboshana, nepiecieshama kvalitatiivai sarezhgjiitu detalju shtanceeshanai). Pat mums uz RAFu naaca lokshnju teerauds azh no pashas Japaanas, parasti no Beljgjijas un Luxemburgas. Krievu loksnes paraadiijaas ljoti reti un bija nekvalitatiivas, biezhi pliisa detalju izvilkshanas laikaa. Buutiibaa metaals bija tas pats, kas taadam AUDI vai Volvo - biezhi vien RAF sanjeema metaalu ostaa kaa dalju no kravas, paareejais gaidiija taalaakveshanu uz Zviedriju ...

Crankshaft 25.11.2009 8:41

Kanibaals

a) jams vairāk piesaista ūdeni (intensīviem braucējiem juhop )

===================

Tā jau vairāk tanku problēma, kā nodrošināt, lai tvertnēs ūdens netiek klāt. Benzīnbāka ir hermētiska un tas pat ir labi, ka spirts ūdeni piesaista, mazāk rūsēs.

-------------------------------

Normaalaa tankaa uudeni nemaz iesuukneet nevar, pats savulaik bezmaz visu Latviju apgaadaaju ar "Kolor-Kut (R) Water Finding Paste" Ja tankisti ir rastjapas, nu tad ... Bet ir taada lieta, kaa kondensaats, iipashi aktuaala lieta temperatuuraas ap "0" un

braukaajot ar pustukshaam baakaam ... Pa vienu ziemu var krietns daudzums taa labuma izveidoties

Ir gan problēma laivu motoriem, tur bāka vislaik ir ūdens tuvumā un braukts arī tiek pa retam tā kā var nākties cīnīties ar sabojātu degvielu. Vēl spirts izrādās ir agresīvs pret laivu stiklašķiedras bākām un šķīdina epoksīdus.

---------------------------------

Vai tad no stiklashkjiedras (stiklaplasta) kaads veel taadu lietu, kaa degvielas tvertnes taisa? Turklaat ar epoxy? Liekas, tagad taadas lietas taisa vien no termoplastiem ar "izpuushanas" metodi, kaa benziinkannas. Jeb kljuudos?

Crankshaft 24.11.2009 15:48

WALA

Man šķiet ka mūsu degviela jau sen saņēma spirtotas piedevas oktāna skaitļa palielināšanai. Šī bezmaz vai tāda kā legalizēšanās sanāca.

=====================

Tie nebija spirti, bet spirta "radinieki" MTBE un ETBE - tieshaam oktaanskaitlja "buusteri". Nelaime vien taa, ka dazji piegaadaataaji paarmeeru ar vinjiem aizraavaas % izteiksmee Pasham vienreiz patukshaa tvertnee (un trubaas) uzvaariijaas benzha ~+30C temperatuuraa vasaraa, DINAZ produkts. Pieleeju tuvaakajaa tankaa citu un bija OK.

Nelaimes ar "spirtoto" degvielu ir tādas ,ka

a) jams vairāk piesaista ūdeni (intensīviem braucējiem juhop )

===================

Spirtaa saistiitais uudens jau nekaada nelaime nav, galvenais, lai vinjsh tur sisteemaa nav briivaa veidaa. Taa saciit, "atuudenjotaaja - baakas tiiriitaaja "efekts

b) spirta "atdotās" enerģijas daudzums ir mazāks kā tīram benzīnam.

=====================

Taa ir, bet ar tiem 5 ...10% , braucot cilveeciigos rezhiimos un ja viss ir OK, juutamai starpiibai nevajadzeetu buut, vismaz neesmu maniijis juutamu pateerinja pieaugumu.

Citādi skat. Crankshaft kompetento viedokli.

==================

Pateicos par komplimentu! Daavanas - STUDIJAA!!!

Crankshaft 24.11.2009 15:39

TDIOTS

Crankshaft lūgšu Tavu kumpetento viedokli -gāzt man 1,9dti reņa motõrā Xeramic waj negāzt ??? Kreņkis -turbina bik sulo un 250kkm jau brošāā

..................................

Jaasaka atklaati: turbiinas vispaar ir visai cimperliigi agregaati! Turbiina sulo - es saprotu, ka suuknee motorellu gaisa vai izpluudes gaazu pusee, ja? IMHO taadaa gadiijumaa vislabaakais buutu turbiinas ass labirintbliiveejumu mainja, jo pie apgriezieniem, kaados griezhas turbiinas ass, tas Xeramic var nenostraadaat.

Pasham savulaik nostraadaaja, bet citaa vietaa - pakaljtiltaa saaka trokshnjot "shneka" gultnis. Izdariiju visu kaa veeleets un skanja patiesi praktiski pazuda. Bet nu tur ir pavisam cita apgriezienu kategorija ...

Crankshaft 23.11.2009 12:59

kolumbs

Kādi viedokļi ir par bio piedevas pievienošanu benzīnam?

Piedeva it kā neliela - 5 %, tāpēc it kā būtiskai ietekmei nevajadzētu būt.....

====================

Nu sho jautaajumu ir jau izpeetiijushi kompetenti ljaudis visaa pasaulee, jo vairaak taapeec, ka degvielu bez biopiedevas lielaakajaa daljaa valstu nemaz nopirkt nevar - gan benziinus, gan DD Vispaareejais sleedziens ir : liidz 10% biopiedevu - ieleeji un aizmirsi, 10 ...20% - atsevishkju auto atsevishkjaam gumijas detaljaam var rasties probleemas, bet ne tuvu visiem auto >20% vai tiiras biodegvielas - jaa, iespeejams lielaaks pateerinjsh, iipashi benziins + bio, tur straadaa tiiraa fizika Ir pasaulee autoparki, kuri brauc ar tiiraam bio benziina vai DD vietaa, bet shaadas lietas allazh notiek sadarbiibaa ar pashiem autorazhotaajiem, un tur, kur tas nes kaadu finansiaalu ieguvumu.

Ir tā kaitīga vai nav?

Ir dzirdēti viedokļi, ka lejot degvieli ar bio piedevu palielinās degvielas patēriņš ( 1 litrs uz 100 km). Kādi jūsu novērojumi?

=====================

Par kaitiigumu un iespeejamo pateerinja pieaugumu - skat. augstaak. Ja jau buutu kaitiiga, tad netirgotu visur shos biomaisiijumus. Taadas speeliites "iistie" imperiaalisti nespeelees nu nekad

Pats šaubos par bio piedevas nekaitīgumu, pagaidām tāpēc leju 98, jo tam nav bio piedevas.

===================

Taa ir tava briiva izveele, kaut baazeeta uz nezinaashanu Ja speesi paskaidrot, kaada ir etanola / metanola kaitiigaa ietekme uz dzineeju, vareesi sho ideju paardot. Ne viens vien savulaik ir meegjinaajis, iznaakumaa "chiks"...

Vispaar, nav par teemu, bet arii WTCC sacensiibaas no 2011. gada sezonas brauks ar "jibiobenziinu" un "jibiodiizeli", abi ar 10% biokomponenta. Un dzineeji buus 1600 ccm ar turbo, laikam taadi pat, kaa WRC ...

Crankshaft 23.11.2009 12:20

Kaksis

23.11.2009 10:05

Vai lielie piedziņu speciālisti var izskaidrot WTCC rezultātus? Kā tā nekam nederīgā priekšpiedziņa saliek vienos vārtos pakaļpiedziņu un vēl bmw

======================

Nu, vispaar jau nevaajaa "kursh kuru" ciinja iet jau no 1970. gadiem, kad pie apvaarshnja paraadiijaas draudiigaa, kaut mazinjaa, Renault 5 Alpine eena Tiesa, ar lielajiem monstriem,

tjipa vissadiem BMW CSi ar 3500 dzineejiem tie mazuliishi ar saviem 1400 ccm "lielajaas trasees" konkureet nevareeja, bet pa laikam tomeer atziimeejaas Kaa nekaa, 1977. gadaa R5Alpine bija pirmais un otrais "Rally Montecarlo", a tas tomeer bija asfalts (lielaa daljaa trases) arii tolaik

Savulaik UKaa "izrakstiija" BTCC tikai FWD auto - jamiem apnika BMW dominance. Veelaak situaacija atkal mainaas, tehnika attiistaas, shofferiishi samaacaas braukt Viss progresee, viss mainaas ...

Crankshaft 19.11.2009 10:43

Jaasaka, ka Arsmenam pilniiga taisniiba - vienmeer un visos laikos ljaudis ir paarvietojushies, arii milzu baros un attaalumos. kas nu kuro reizi ir bijis par iemeslu - klimats, paarapdziivotiiba, vienkaarshi uzmaaciiga "laimes zemes" ideja Bet ar shaadu efektu ir jaareekjinaas, jo vairaak laikmetaa, kad "attaalumi ir sarukushi"... Un nav ko gaaniit aizbrauceejus, ja vinji savaam aciim redz aizbraukshanu kaa bezmaz vieniigo reaalo iespeeju mainiit savu likteni sev par labu. Buus citi laiki, kas zin, kaa liktenis iegroziisies Buutu pats jaunaaks, arii , iespeejams, mestu izaicinaajumu liktenim. Vienreiz atteicos, tagad , iespeejams, pat mazliet nozheeloju

Crankshaft 18.11.2009 14:36

VWfans

Kāpēc Igaunija 19 brīvības gados tika daudz tālāk nekā Latvija?

=======================

Kuraa vietaa EE vai LT buutu tikushi taalaak? Parunaa

ar kaadu turienieti, kursh reaali ir iekshaa procesos, nevis

klausies vieteejos gaudotaajos "da tuuuuur, da sheeeeit"

Vienmeer jau liekas, ka labaak ir tais vietaas, kur muusu

nav.

Crankshaft 15.11.2009 11:22

msh

Kas tad tam mazdulim tas nepareizi noliktais motors pa tiešo piedzen pakaļu un priekša uz muftas?

======================

Shitiem dzelzhiem sadaliijumu starp asiim pamataa nosaka

zobratu paarnesums, viskomufta , kura pamatstaavoklii ir "valjaa", vajadziibas gadiijumaa saak darboties kaa starptiltu blokjis. Starp citu, tas daliijums starp asiim dazhaadiem saciikshu brauceejiem arii meedz buut stipri individuaala lieta. Piemeeram Lancia Martini komandaa Didier Auriol, kaa jau dzimis asfaltnieks, deva priekshroku standarta daliijumam ap 30:70 (prieksha / pakalja), Massimo Biasion miiljaakais paarnesums bija ap 40:60 (prieksha/pakalja), somiem vislabaak patika 60:40 (prieksha / pakalja) Kas nu kuram sirdij tuvaak, bet redz, ka tur arii ir

individuaala pieeja

Crankshaft 14.11.2009 18:50

edgars80

tantes pieturā runā, ka šāds Nissan www.rally24.com/... nav nācis eiropastirgum (arī turbo, arī 4x4, par piedziņas dalījumiem nezinu)

=======================

Tas ir Nissan Sunny / Pulsar GTI-R, ar 2.0 turbomotoru un , protams 4x4. Transmisija praktiski identiska Lancia Delta Integrale, taapat , kaa seerijveida dzineeja jauda, pat virzulja diametrs un gaajiens Ar taadu arii Ivars Caune senaak brauca, veel kaut kas lielajaa rallijaa. Eiropaa bija Sunny, citos tirgos Pulsar.

msh

Diez tam mazdulim nav kaut kas līdzīgs sēņotājam tik ļoti mīļajam haldeksim? Kaut kā negribas ticēt ka mazdulim varētu būt motors garenvirzienā...

====================

Motors shkjeersaam, taapat , kaa Lancia, Nissan, no shiis kompaanijas vieniigais ar garenmotoru bija Ford, Sierra un Escort Cosworth'i Transmisijaas visiem viskomuftas

Crankshaft 12.11.2009 16:24

Seene

Nu tieši to tak arī saku - VC nav vidusceļa. tas ir vai vaļā vai bloķēts.

=====================

Taa gan nav - VC esot "aukstam", tas tieshaam ir "valjaa", diskiem saakot griezties ar stipri atshkjiriigiem aatrumiem, shkjidrums (ne-Njuutona "ella") sabiezee, jo temperatuura augstaaka , resp. grieshanaas aatrumu starpiiba lielaaka, jo

VC kljuust "stiivaaka". Galarezultaataa tas shkjidrums var pienjemt apmeeram vaariitas olas baltuma konsistenci Ar shito mees savulaik kjiimikjojaam saistiibaa ar saciikshauto - standarta VC bij par shvaku tai pusei no gandriiz 60 kgm, kopaa ar gjermaanjiem eksperimenteejot ar dazhaadiem shkjidrumiem, tika panaakts veelamais VC darbiibas algoritms. Principaa tas pats ir veerojams auto radiatoru ventilatoru VC - jo taa vairaak sakarst, jo speeciigaak "rauj liidzi" ventilatora laapstas.

Crankshaft 11.11.2009 10:54

JJJ

bet vislielāko izpbrīnu un vilšanos radīja Nippons, kurš vien varēja pateikt, ka ir problēma, bet pirmais un visvarīgākais - nevarēja pateikt, kā to atrisināt 2. nevarēja pateikt kur ir problēmas iemesls. Vislabākais Nipona ieteikums bija - pagarināt vienu no atsaitēm, iemetinot starposmu!!! OK, vai jūs (Nipons) to izdarīsiet?, atbilde bija - mēs ar tādām lietām nedarbojamies.

=======================

Nu tad jau jaanodarbojas ar konstrueeshanu Bik atgaadina laikus, kad nodarbojaamies ar Delta Integrale gatavoshanu Integraalei origjinaalaa ir dikti vaargas piekares, buutiibaa tas auto nav domaats braukshanai pa zemes celjiem. Nu tad tika radiita pakaljpiekare, kuras galvenaas sastaavdaljas bija VAZ 2108 stuures stienji, ar visaam reguleeshanas muftaam Risinaajums izraadiijaas bezmaz ideaals - regulee peec vajadziibas kaa gribi , gan saveersumu, gan sagaazumu

Crankshaft 11.11.2009 10:46

Seene

Negribēšu tev piekrist. Haldex pirmkārt ir ar šķērsām ievietotu motoru (neskatoties uz tavu iepriekšējo apgalvojumu) - lielākajā savas dzīves daļā tas uzvedas kā LSD FWD, pievienojot RWD tikai pēc vajadzības (pastāvīgi uz aizmuguri tik nodoti ~5% griezes, lai riteņi negrieztu transmisiju, bet gan otrādi)

====================

To visu es zinu, bet es runaaju tieshi par auto ar garenmotoriem Kaut gan arii shkjeersmotora gadiijumaa bez 2 hipoiidajiem paarvadiem ir pagruuti iztikt Haldex ... nu shii sisteema vareetu buut laba braukshanai pa ielu. Saciikstees - jaa , ir krutajiem rallijauto elektrohidrauliski sajuugi jaudas paardaliishanai starp asiim, bet ar ielas transportu tur vairs nekaada sakara nav, iipashi cenai Ir AWD auto, piemeeram saciikshu bagiji, kuriem starptiltu diferenciaalja nav kaa shkjiras, abas asis ir sasleegtas "pa cieto". Nekas, brauc, bik cits vadiishanas stilinjsh vajadziigs, bet viss notiek "Kuzovi" ir bik par smagu, lai taa buuveetu, kaut viens otrs arii ir redzeets

Crankshaft 11.11.2009 10:33

Centis_Nuudele

Protams, var nodarboties ar konstruēšanu.

===================

Kaada nu tur konstrueeshana - nonjem, pieliek vietaa citu un OK

Man šķiet ka lētāk un vienkāršāk savest kārtībā esošo pretvārstu.

======================

Jaa, ja vien kaadreiz nebuutugadiijushies arii taadi, kam vispaar

cauri izpuust nevar, sekas tiira uudens lietoshanai parasti. Un ja tas vaarstinjsh veel ir arii neizjaucams, nu tad jaamaina

Crankshaft 11.11.2009 9:47

Centis_Nuudele

bobcat ir vectra B. Tur parasti netur pretvārts un viss logu škidrums attek atpakal uz bačoku. Tāpēc vispirms slotiņas un tikai tad, kad sūknis uzpumpē ir arī ūdens.

Var nopirkt atseviški varstiņu, kaut vai no vw un ielikt trubiņā pie haubes, pirms sprauslām un būs labi.

======

Un ko dos vārsts pirms sprauslām, ja netur tas kas pirms sūkņa? Neko.

=====================

Ja tas vaarstinjsh labi nosleedzas, tad vinjsh neljauj shljuuteniitees "iesuukt" gaisu, kad mazgaashana beidzas. Savulaik praksee vislabaakaa vieta pretvaarstam izraadiijaas

tuuliit aiz suuknja izejas, tad praktiski visas cauruliites peec

mazgaataaja palika pilnas ar shkjidrumu Volvomobiilim 5. durvju mazgaataajam bija veel savs vaarstinjsh pakaljdurviis,

straadaaja no spiediena, lai izsleegtaa staavoklii netek shkjidrums uz pakaljstikla Suuknis ta prieksh un pakaljlogiem viens + 2 elektriski vaarsti. Domaajams, ka arii tie paliidzeeja sisteemu uztureet "uzpildiitu".

Crankshaft 10.11.2009 15:18

Seene

Par to, ka šādi rādītāji bija 90. gadu sākumā neviens nešaubās. Interesantāk būtu uzzināt kādi objektīvi ir šie rādītāji mūsdienu AWD. Katrā gadījumā ražotāja norādītais (un forumos lietotāju apstiprinātais) degvielas patēriņš SAAB XWD (Haldex 4. gen) atšķiras tikai par 0.3 litriem. Uzrāvienā nedaudz atpaliek, bet max ātrums ir lielāks, nekā FWD brālim.

........................................

Gribeetos domaat, ka progress degvielas pateerinja samazinaajumaa vairaak ir atkariigs no dzineeju efektivitaates celshanas, ne mehaanisko zudumu samazinaajuma. Kaut ko jau var "nograuzt" arii kaut vai riepu rites pretestiibas samazinaashanu, ar mazviskozaam ellaam dzineejos, transmisijaas un citur, bet ka tik galvenais nebuus max efektiiva degvielas sadedzinaashana, pateerinji arii par to runaa ... Kad es atceros, kaa rallijkrosos Eiropaa 1990. gadu saakumaa / viduu gaaza visi tie baisie Audi, Ford RS 200, Metrorati - tur briizhiem efekts bija kaa no apgaazta benziina spainja Muusu pashu Bauskaa niknaakajiem dzelzhiem pateerinjsh bija litrs, pusotra uz apli ...

Crankshaft 10.11.2009 12:36

Hmm, nu vispaar jau tas pats Audi sensenos laikos njeemaas pieraadiit, ka ritenim ar pievadu ir mazaaka rites pretestiiba, kaa briivi ripojosham. Pieraadiija. Tikai ar zudumiem transmisijaa gan neko praatiigu iesaakt nevareeja - motors gareniski ir gareniski un hipoiidais paarnesums priekshas un pakaljas tiltaa ir tieshi taads, kas straadaa ar vislielaakajiem zudumiem. Taapeec jau legjendaarajaam saciikshu mashiinaam bija nepiecieshamas taas zveeriigaas jaudas. 1990. gadu saakumaa mees griezaam uz stenda tos pashus Audi, gan FWD, gan AWD. Stendu nepieshmauksi - transmisijas pretestiiba AWD auto bija bezmaz 20% lielaaka, kaa FWD. Toreiz papeetiijaam pieejamos materiaalus par teemu - taisni taa arii bija. Vieniigaa izeja - celt dzineeja jaudu "Griezti" tika Audi Coupe Q un taada pat kupeja , tikai ar FWD. Dzineejs nebij svariigs, jo "grieztas" tika transmisijas

Crankshaft 04.11.2009 8:15

Seene

Da ne jau pienā vaina. Shell pārdevās, jo pakautrējās zem sava zīmola tirgot TO, ko mūsu degvilas tirgoņi tur jauc.

=========================

Muljkjiibas, SHELL aizvaacaas no degvielas tirgus taa pasha iemesla peec, kaapeec aizvaacaas TEXACO (Hydro Texaco) un

veel viens otrs - maates uznjeemuma akcionaari saak dumpoties, jo investiiciju atgrieshanaas nenotiek gaidiitajaa / soliitajaa tempaa. Par mazu sheit tirgus, lai nodroshinaatu pietiekamu rentabilitaati, turklaat klienti par truuciigu, lai degvielu tirgotu par adekvaatu cenu. Rietumos skaitaas normaali, ja jaunuzcelta DUS saak nest peljnju aptuveni peec 4, varbuut 5 gadiem, pie mums labaakajaa gadiijumaa peec 10 un vairaak gadiem. A akcionaariem vajag peljnju, vajag dividendes utt.. Un vinjiem ir tiesiibas pieprasiit likvideet vinjupraat nerentablus businesus.

Crankshaft 04.11.2009 8:08

Sretsked

Kaksis rakstīja: Ar ko krievijas zāles ir sliktākas par ES? Ar to, ka lētākas?

Cik maksāja Krievijas vakcīna pret encefalītu un cik uzspiestās ES vakcīnas?

=======================

Ar shiem jautaajumiem labi sasaucas Krievijas TV redzeetaa paarraide par zaaleem, alkoholu un tamliidziigaam mantinjaam Tur runaaja i akadeemikji, i tirdznieciibas darbonji, i dakteri, i birokraati. Un mineetie fakti bija satriecoshi! Piemeeram, tikai ap 50% no "importa" alkoholiskajiem dzeerieniem ir patiesi importeeti no uzraadiitajaam izcelsmes valstiim. Teevzemes razhojuma alkohols vispaar tikai ap 20% ir ar legaalu izcelsmi. Viss paareejais ir, kaa jamie tur teica, "nenosakaamas izcelsmes" ...

Ar zaaleem bija liidziigi - ap 1/3 zaalju tirguu ir ar apshaubaamu izcelsmi. Tas pats "muusu" remantadiins, kursh Krievijaa maksaa kapeikas, lielaakoties ir razhots Kjiinaa vai Vidusaazijas valstiis, kaut iesainjojums tiek kopeets iespeejami preciizi. Tikai nesanaak - tur bija uzaicinaats paarstaavis no Latvijas razhotaaja, kursh no 8 remantadiina iesainjojumiem, "origjinaalajiem" , protams, par "saveejo" neatzina NEVIENU! Lielaakais skandaals tur bija vasaraa, kad Maskavas aptiekjniekiem tika piegaadaats vismaz paari miljonu tableshu sirdsdrapju, kuras izraadiijaas pilniigi neitraalu vielu maisiijums. Ar iistajaam drapeem taas vienoja tikai izskats. Laikam uz placebo efektu cereeja ... Rezultaataa piegaadaataajs nav atrodams vairs, razhotaajs nav noskaidrojams, toties aktiivaa uz to briidi (septembra saakums) bija vairaaki desmiti mirusho, kam shiis zaales nepaliidzeeja ...

Crankshaft 02.11.2009 14:36

rudens68

Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek

===================

Biju to dzirdējis , bet manam 2008 ravam ar 2,2 d viss pilnīgi ok

----------------------------------

Taapeec jau es rakstiiju, ka ar to 2.5 dzineeju arii probleemaam nevajadzeetu buut. Probleemas jau savulaik radaas un breekshana saakaas, kad paraadiijaas tie hiperekonomiskie "3 litru" diizeliishi ar 1400 ccm un pat mazaak. Turklaat bljaava ne tikai Ziemeljvalstiis, bet pat Vaacijaa, Beneluxaa utt., kur ziemas, pats zini , kaadas. Tad tur saaka visaadus elektriskus papildzildiitaajus tiem mazauto shlangos uzstaadiit un ko tik veel ne. Protams, tie "3 litri" ar to pashu , vismaz veesaakaa laikaa, aizlidoja trubaa ...

Nevaru garanteet, bet shitaa "Peeddzinja" gadiijumaa IMHO vaina jaameklee pashaa pechkaa vai taas vadiibaa. Ehh, kas nekaiteeja, kad auto pechkaam bija paaris klokjiishi, paaris trosiites un basta

Crankshaft 02.11.2009 14:23

>msh ))) Tas ir labi, bet nezin to patieshaam leerums ljauzhu, turklaat nevienam citam arii neprasa, kautreejas , vai? Mana pasha maasasviirs izraadiijaas shitaads gudriitis, nu labi, nav vinjsh nekaadi saistiits ar tehniku, bijushais sportists, tagad fizkultuuras skolotaajs un treneris. Bet , kad vinjsh uzradaas un saaka zheeloties, ka kaut kas neesot kaartiibaa ar gjeneratoru, jo 14V raadot 12V vietaa, es knapi notureejos , lai nesaaktu reekt

Galvenais, vinjsh jau bija servisaa pasuudzeejies, tameejie veikli piedaavaaja veikt gjeneratora nomainju Vien ko tas dotu - jamaa puikam ir multimetrs, ar to "superspannungu" arii noteica Labi , ka neparakstiijaas, auto gan nav nekaads glaunais, Astra II, bet nu tomeer ...

Ja shito lasa Moderis...tfu tu, Moderators )) Pilniigi nejaushi to paroli atradu, bet kas taa ir par lietu, ka peekshnji no manis rekviziitus saak pieprasiit? Nav pirmaa reize ...

Crankshaft 02.11.2009 8:38

Hmm, kaut kaadas domas vispaar ir ... Liels "kasters" (sagaazums) vispaar ir pieljaujams, tikai kopaa ar to parasti ielas auto staada arii atbilstoshu toe-in (saveersumu). Kaa likums, velkoshajaam neatkariigajaam piekareem zem slodzes ritenjus "velk kopaa", resp. saveerumu regulee no neitraala liidz nedaudz negatiivam. Bremzeejot ritenji "paveras valjaa" un paliidz bremzeet. Nevelkoshajaam piekareem ir otraadi - speeku kopums censhas ritenjus "plest valjaa" visu laiku. Taapeec nevelkoshajaam asiim saveersumu vienmeer regulee "pozitiivu", t.i. diskiu priekshdaljas ir tuvaak viena otrai, nekaa pakaljdaljas. Un tad iestaajas veel viens likums - jo lielaaks ritenja sagaazums, jo lielaakam buutu jaabuut saveersumam, citaadi pleesh riepu iekshmalas. Buutu deriigi paarbaudiit sho parametru, jo vairaak taapeec, ka HONDA pielieto pakaljpiekaree speciaali miikstas bukses, lai radiitu t.s. "piestuureeshanas" efektu pakaljpiekaree

zem slodzes.

Uz F1 un taml. auto priekshritenju sagaazumu neskatiities - tur tam ir pavisam citas funkcijas un funktieris

Crankshaft 02.11.2009 8:00

tt

bet vai nav tā, ka tiešām dīzelim nepietiek motora karstuma, ja piem, Volvo un Saabiem webasto pieslēdas automātiski jau pie 4 grādiem C?

========================

Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek. Tiesa , pamataa ar to sirgst pamataa mazizmeera modernie diizeliishi ar maziem darba tilpumiem. 2.5 ltr speeka agregaatam taa it kaa nevajadzeetu buut ... Vai tavam auto var tikt klaat apchamdiit shlangus / trubas starp motoru un pechku - piepluudes un atpluudes? Uzsildiitam dzineejam abaam buutu pie iesleegta pechkas ventilatora jaabuut karstaam, turklaat pienaakoshajai karstaakai. Ja taa ir, bet no pechkas naaj auksts gaiss, tad vaina visdriizaak jaameklee pashaa pechkaa vai taas

vadiibaa. Jo vairaak uz to virza paraadiiba, ka saakumaa siltums ir, bet peechaak pazuud

msh

GRIZLI rakstīja:

tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?

Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").

Elektrisks sūknītis radīs siltumu?

==========================

Vispaar jau elektriskus suuknjus liek, lai uzlabotu cirkulaaciju. Mees krosa auto, kuram radiators aizmuguree, arii likaam, citaadi dzineeja suuknim gruuti iekustinaat uudens masu garajaas trubaas uz aizmuguri un atpakalj Bet te ar citrkulaaciju buutu jaabuut OK, ja jau saakumaa siltums naak.

ja es uz ziemu ieliktu to karsto termostatu, nesajātu kaut ko citu autiņam?

======================

Nevaru iedomaaties, ko tur vareetu sajaat Galu galaa vinjsh tachu atveras taapat, turklaat auto dzeseeshanas sisteemaa shkjidrums nevaaraas pie 100C, bet augstaakas temperatuuras.

Crankshaft 02.11.2009 7:38

Normaals spriegums atbilstoshi standartiem 12V sisteemaa ir 13.6 ... 14.2 V, ja viss ir kaartiibaa, tad tieshi taa arii ir, tukshgaitaa, ar iesleegtiem lielajiem ugunjiem parasti tuvu

tiem 13.2, ap 1500 rpm jau vajadzeetu buut tuvu 14.2V. Shitas

izskataas peec gjeneratora suku dilonja, apdegusha kolektora.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti