iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 19.06.2009 10:49

))))) Ekskluziivs SAAB jau eksistee sen, SAAB SONETT saucas )))))))

Crankshaft 11.06.2009 18:13

Centis_Nuudele

11.06.2009 13:33

A vai nav pofig, ka stāvoša lokomotīve grib nolekt

....................................

Dzelzceljniekiem droshi vien, ka nav - ej nu stutee atpakalj uz sliedeem 100 ...180 tonnas (tik sver lielaas magjistraalaas lokomotiives ar vismaz 5000 HP jaudu), a mozh veel izpostiito sliezhu celju remontee Kuram to gan gribas, turklaat glaabshanas darbu laikaa sliezhu celjsh ta ir noblokjeets ...

Crankshaft 11.06.2009 13:11

Centis_Nuudele

11.06.2009 10:15

Crankshaft rakstīja: Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Kā ta, no sliedēm....lokomotīvei dīzelis griež ģeneratoru, riteņus griež elektromotori. Tur pilnīgi pietiek pārtraukt elektrisko ķēdi lai nenolektu no sliedēm.

Tās akcijas mērķis ir pasargāt dzinēju no pilnīgas iznīcināšanas.

---------------------------------------

UZ VIETAS STAAVOT LEC NOST, gruuti saprast? Speeki , kuri taadaa rezhiimaa saak attiistiities, kopaa ar rezonansi shuupo to agregaatu, kaa kurpju kasti )))) Un ne visaam lokomotiiveem / diizeljvilcieniem ir diizelj-elektro piedzinja, ne tuvu visiem.

Seene

Tiešām šads risinājums ir arī kādā modernā dzinējā? Jau MTZ-80 ir sen aprīkoti ar elementāru gaisa vārstu ieplūdes kolektorā. Tāpat arī man zināmiem dzinējiem ir iespēja piespiedu kārtā mehāniski atvērt visus vārstus.

-----------------------------------------

Zini, lai cik nebuutu diivaini, bet ir, visbiezhaak sastopama dzineejiem ar cilindru rindas konfiguraaciju. Savulaik, piedaloties LDz ritoshaa sastaava modernizaacijas pasaakumos , visaadas taadas lietinjas atskatiijos

Crankshaft 11.06.2009 9:45

Seene

Galerija

10.06.2009 23:32

Slinkais rakstīja: kaa diez tas bij domaats. ja motors aiziet skreienaa, fiksi jaapstaajas, jacelj kabiine augshaa un jazvetee ar amuru tam dekompressam... diezgan shaubiigs pasakums. pa to laiku dzinejs jau buus izsplavis gredzenus turbinaa.

"Lielie smagie dīzeļi" ir atrodami krietni vien vecākā un primitīvākā tehnikā, nekā "modernos" kravas auto (kamaz, maz) ar paceļamu kabīni.

.....................................

Nebuut nee, moderno lokomotiivju diizeljdzineeji vai stacionaarie diizelji konstruktiivi ne ar ko neatpaliek no modernajiem karavas auto dzineejiem Ir dzirdeeti staasti, kaa mashiinista paliigs ar lomiku rokaa jonjo gar dzineeju, dauziidams nost tos vaarstus Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Crankshaft 10.06.2009 19:48

Seene

10.06.2009 16:12

Crankshaft rakstīja: Vispaar ar "atgaazu bremzi" ir gadiijies braukt, nav nekaada vaina, un lietojot vinju degvielas padeve tiek praktiski paartraukta - nekaadi izpuuteeji nepliist pushu

Esi izlaidis diskusijas sākumu, kur tika apgalvots, ka ar atgāzu bremzi ir iespējams apturēt dīzeli, kas ir aizgājis nekontrolējamā paātrinājumā, dedzinot eļļu.

--------------------------------

Ak jaa, taada probleema ir zinaama, kaut diezgan reta Senaak Mecedes diizeljiem bija taada klape iesuukshanas traktaa, kura paartrauca gaisa padevi. Ar atgaazu bremzi tas diez vai buutu iespeejams. Veel ir redzeeti , bet vieniigi lielajos smagajos diizeljos, savdabiigi "dekompresori" - galvaa ieskruuveetas "tapas" ar izurbtiem vidiem, kad ar aamuru vai kaut akmeni sit un nolauzh to tapu, kompresijas cilindros vairs nav ...

Crankshaft 10.06.2009 15:51

Nu gan... Palasi vēlreiz kaut vai to pašu vikipēdiju. Ir 4 veidu sekundārās bremžu sistēmas. Dzinēja, atgāzu (tā par ko šeit diskutējam), hidrauliskā un elektromagnētiskā.

-----------------------------

Njaa, nu te panesusies diskusija Vispaar ar "atgaazu bremzi" ir gadiijies braukt, nav nekaada vaina, un lietojot vinju degvielas padeve tiek praktiski paartraukta - nekaadi izpuuteeji nepliist pushu Muusdienaas gan vinjas meedz aizstaat ar visaadu veidu retarderiem - i hidrauliskiem, i "bezellas", un , protams, elekromagneetiskiem. Buutiibaa taas nav bremzes, bet "paleeninaataaji" - apstaadinaat ar vinjaam auto nevar.

Eiropā populārākā elektromagnētiskā ir Telma - vari viņu lapā paskatīties darbības principu: www.telma.co.uk/...

Eu, gudriniek, telma ir TRANSMISIJAS bremze, dāāā past'asti par elektromagnētisko motora bremzi!!!

--------------------------------

Nenojaut, ka tas ir viens un tas pats? Visaada veida retarderus arii uzstaada aiz aatrumkaarbas, uz dzineeja spara rata buutu bik sarezhgjiiti, turklaat pieaugtu neveelama slodze uz sajuugu un aatrumkaarbu

krishus

01.06.2009 20:29

Starp citu, telmas sen jau kā ir aizstājis retarders....

-------------------------------

Telmas razhojas un straadaa , ka prieks, peedeejos gados visai populaars klients ir firmas, kuras razho elektrovilcienus, iipashi aatrgaitas. Nu un modernos autobusu - elektromagneetiskie retarderi darbiibaa ir krietni klusaaki par citiem tipiem... Tur apakshaa ir cits aakjis, pat divi; biezhi vien par TELMA liecina vien neuzkriitoshi markjeejumi, dominee maats uznjeemuma logo - VALEO Nu un peedeejos gados shitai biznesaa graujoshas aktivitaates piekopj aziaati - Kjiina, Dienvidkoreja un tamliidziigi. Dabiski, ka vinju izstraadaajumi ir leetaaki ...

Crankshaft 29.05.2009 11:33

Nu, jaasaka, Seenem pilniiga taisniiba - diizelis mieriigi var darboties pats ar savu motorellu un aiziet t.s. "raznosaa"

Droseljvaarsta ta diizeljiem nava ... Ir redzeeti diizelji, kuriem taisni shaadiem avaarijas gadiijumiem iepluudee ir droseljvaarstam liidziiga uzparikte, ar ko bliivi nosleegt gaisa iepluudi avaarijas gadiijumaa. Ir smagie diizelji, kuriem galvaas ir ieskruuveeti "avaarijas vaarsti", principaa cauruliites ar aizmetinaatu galu , no chuguna vai alumiinija. Avaarijas gadiijumaa, ja nav taas "klapes" iepluudee, tad kaut ar cirvi vai akmeni taas cauruliites vienkaarshi nolauzh un kompresija tu-tuuuu, dzineejs apstaajas Sevishkji iespaidiigi, kad "raznosaa" aiziet lokomotiives diizelis - jamaa azh pa sliedeem leekaa

Crankshaft 28.05.2009 17:55

i_edgars

Tas ka šeit apmetušies tikai skribelētāji, kas pat ne tuvu neko nejēdz no tehnikas, tas man ir jau sen skaidrs!

---------------------------------------

Sorry, protams! Es arii neko nejeedzu no tehnikas, bet meegjinaashu ko nebuut iepiiksteeties

Esmu braucis, un droši ka vairāk par Tevi!

------------------------------

Par to jau nekaada striidinja nav, vien ellas pateerinjsh no taa atkariigs nav nu nemaz Ja nu vieniigi kopaa pateereetaas ellas daudzums, jo km skaits ta lielaaks

Ir te redzēti arī tādi, kas ar putām uz lūpām brēc ka 1,5 litri esot rakstīts auto manuālī, bet tikai tā auto manuāļa lapas kopiju nekādi nevar ieskanēt un uzlikt apskatei.

---------------------------------------

Nuuuu ...piemeeram man arii skanneris nav pieejams, nu un tad? Vispaar veel 1980-ajos gados razhotajiem auto , iipashi Audi un BMW REMONTA MANUAALJOS bija noraadiits uz sekoshanu ellas pateerinjam. Pamataa tie "dead line" bij noraadiiti patieshaam graujoshi, pat tiem laikiem - parasti 1.0 ltr / 1000 km 4cilindru dzineejiem un 1.5 ltr 5/6cilindru dzineejiem. Taa nu tas bija. Visbiezhaak shaadi dati bija "maajaas, shkjuuniitii remonteetaajiem" paredzeetajos manuaaljos - vaacu "Wie mache ich das selbst", anglju "Haynes" un tamliidziigos - tajos vispaar var atrast (biezhi) shkjietami neformaalu informaaciju, kura nav iekljauta "sausajos" ruupniicu oficiaalajos (servisa) manuaaljos.

Nē - ja autiņam ir jāpielej klāt eļļa - nepietiek no maiņas līdz maiņai... ir zem min līmeņa, tad nopietni jāskatās uz motora remontu!

============================

Principaa pasaulee izsenis ir pienjemts nenjemt galvaa, ja 4 ...6 cyl dzineejam ellas mainjas intervaalaa ir jaapielej ella apjomaa, liidzveertiigaa starpiibai starp max un min. Visbiezhaak tas ir ~1 litrs uz 10 vai 15 kkm. Lielaaki dzineeji jau ir cita opera. Tas pats Ferrari V12 vienaa sveetdienas izreecienaa uz kilometriem 300 aprija vairaak par 0.5 ltr ellas - iipashnieks teica, ka tas esot normaali Nu un visai svariigs ir dzineeja staavoklis - kaa jau teicu, manam V240 no dzimshanas liidz paardoshanai ellas liimenis mainjas intervaalaa 10 000 km nokrita varbuut par 1 mm. Leeju allazh pa vidu starp max un min, tur tas liimenis arii staaveeja Tai pat laikaa zinu identisku auto iipashniekus (kopaa Geeteborgaa no sniega rakaam), kuriem kaa no saakuma teereeja no max liidz min intervaala laikaa, taa teeree, ne vairaak un ne mazaak...citiem ir taapat, kaa bija manam auto.

Crankshaft 27.05.2009 17:13

Maija_Eskuella

26.05.2009 13:59

Oriģināls ir на базе юп5 с принудительным воздушным охлаждением

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Diezi vai tur buus pareizi uzrakstiijushi - IZh Jupiters allazh ir bijis tikai 2 cilindru, 1 cilindra bija IZh 350, IZh 49, IZh 56 un peec tam visi iespeejamie PLANETA. Shitaads ar Jupitera motoru vareetu buut monstrs "out of the control" Kaa nekaa, origjinaalo Jupitera 3, 4, 5 dzineeju mieriigi vareeja sapiljiit liidz >50 ZS, ko shosejas motobrauceeji un F4 (vinja arii Formula Molodjozhnaja) autobrauceeji arii veiksmiigi dariija

Crankshaft 26.05.2009 13:46

anonimikis

man invaļidkai bija tāds ventilators. invaļidkās gan bija 1 cilindra 350 kubiku motori.

==========================

Nu par to arii ir runa, shitam jau arii ir 1 cilindra 350 ccm motors. Tikai sludeklii redzamajam nekaada ventilatora nav, vismaz ne kreisajaa pusee, a uz ruupniicas foto ir skaidri redzams ventilators ar kozhuhu motora kreisajaa pusee. Ielikts cits motors? Izskataas peec Planeta 5 ...

Crankshaft 26.05.2009 13:32

TDIOTS

bij ~1982 gac .vienk., kā parasti , degmaisijums beidzās pēkšņi pie Āgenskalna tirgus , M.Nometņu ielas 'LN' 'kujankštellē' eļļas nebij 'kā sugas ' , tiku līdz Babītes mežam ......

====================

Nuuuu, tais laikos jau vareeja (veel jo vairaak pie tirgus) paprasiit jebkuram onkam ar Moskvichu vai tamliidziigam - tolaik tak katrs shofferiic vadaaja liidzi kanniiti ar motorellu , chetrtaktu dzineejam gan, bet vienalga labaak, kaa nekas Vai toch stuura bodee kaukaadu saulpukjellu nopirkt

Kaksis

Bet Planetas motori jau izsenis ir izaudzināti kā "baigie monstri".

mans jautājums bija par gaisa dzeses efektivitāti gadījumā ja esi dubljos līdz ausīm, bet krievu kvadris uz priekšu nekust,

(nevis par to ka Planetas motors neviltu slodzi).

====================

))) Atziishos, ka krievu ATV shitaadu nekad pat tuvumaa neesmu redzeejis. Vispaar paceljas jautaajums: vai tam dzineejam gadiijumaa nav piebuuveeta piespiedu gaisa dzeseeshana, tjipa, kaa motorolleram TULA - ventilators uz klokjenes gala un blekja kozhuhs gaisa pluusmas virziishanai? Buutiibaa prasiitos jau taa kaa, tas motoriitis ir ne visai veejainos apstaakljos un ATV meedz nebuut paaraak lieli aatrumi ...

Crankshaft 25.05.2009 18:40

japcar

25.05.2009 10:32

Ar uz šito skatijos un brīnijos. Kā tas IZ motors ar gaisa dzesi "uzvedās" gadījumos ja tas kvadris iestrēgst dubļos???

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

))))))) Nu vispaar jau 350 ccm "Planeetas" motors iraid baisais tanks. Lai vinju nokautu, ir ooooooooi cik puulju jaapieliek, noteikti x reizes vairaak, nekaa kjiinietim Kaa nekaa vaacu skola (DKW)

Crankshaft 25.05.2009 15:15

jaceks 25.05.2009 13:31

gribas orginalu dabut

--------------------------------------

Nu tad naaksies pikji likt galdaa Jeb apvaicaaties

tiem amiishiem (a varbuut, piemeeram, tepat blakus Zviedrijaa),

cik blekjo kopaa ar suutiishanu. Intereses peec var pie muusu "amistiem" painceeties, pa cik shie var dabuut Droshi vien lietots vilktu uz LVL 500,-

Crankshaft 22.05.2009 10:32

Šeit mazliet cita situācija - man to moci vajag dabūt uz Edinburgu priekš drauga.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ooooooooooo, Edinburgas Hercogs ir tavs draugs? Jaaaaa, tas

ir kruta 8-0

Crankshaft 22.05.2009 10:24

Hmm, vai runa ir par to milziigo hromeeto dzelzs gabalu? Njaa... ieksh US jauns taads maksaa bik zem 300 USD, Latvijaa diezi vai taadu varees atrast, ja nu, tad tikai kaut kaada USauto tirgotaaja / remonteetaaja "pagalma schrottaa" Mok ir veerts pamekleet Lietuvaa, ja ne origjinaali paredzeeto dzelzi, tad mok

kads taisa plastiku? A ko origjinaalais - taa sabliezts, ka sataisiit nevar?

Crankshaft 19.05.2009 16:33

Ja peld uz Liibeku, tad varbuut piemeerota buutu vaacu osta Cuxhaven - it kaa nav baisi taalu, no turienes arii iet praamji uz Angliju. Paprovee adresi , mok kauko var samekleet...

Ksneps

Centi - kā Tu domā kā lai vilcienā to moci ieliek?!

-----------------------------

A vai nebija taa, ka pa to Lamansha tuneli arii auto ved? Neesmu ar vinju braucis, vienmeer tik ar lidmashiinaam

Crankshaft 19.05.2009 11:55

A uz saviem pasha ritenjiem no Liibekas uz Edinburgu negribas? Es taa intereses peec paskatiijos, izskataas, ka praamju satiksmes starp Liibeku un Edinburgu nemaz nav ... Paskaties peec atsleegvaardiem "Lubeck, Edinburgh, luggage (vai baggage), shipping. Varbuut kaut ko izraksi. Tur gan man izskatiijaas, ka kursee tikai konteinervedeeji, taa ka pasazhierim uz to Edinburgu jaatiek pasham ...

Crankshaft 19.05.2009 9:19

Slinkais

18.05.2009 21:34

nu jaaa. bet es tomeer neaprotu vienu lietu. divtaktniekam tachu elju liek pie bezniina, un kaada tad sarpiiba, kur tas benziins sadeg, juraa vai uz zemes?

---------------------------------------

Nu , pirmkaart daudzmaz moderniem divtaktu dzineejiem, varbuut iznjemot motorzaagjus un tamliidziigu tehniku, ir daliitaas elloshanas sisteemas, tukshgaitaa taads dzineejs pateeree ljoti maz ellas pie benziina. Otrkaart shitaam modernajaam divtaktu ellaam ir stipri piestraadaats pie parametra, kuru sauc par duumainiibu, resp. ella sadeg praktiski pilniigi. Un, pat ja vinja nonaak uudenii, tad neilgaa laikaa sadalaas vismaz par 98%. Uz shito motorenju lietu rietumnieki ir pilniigi traki, sevishkji Skandinaavijaa, Somijaa, Shveicee , Vaacijaa.

koroch, tomeer nepaarliecinaaji, ja man buutu motorene, lietu parasto elju, nevis to triiskarshas cenas brinumu.

---------------------------------------

Nuuu...ar "parastajaam" ellaam to piekaramo dzineeju vai uudensmoci var arii nokaut diezgan iisaa laikaa. Precedenti ir, ja jau motora razhotaajs ir paredzeejis konkreetu ellu, tad eksperimenti iisti vietaa nav. Turklaat, ja muusu likumdoshana paredzeetu, ka uudenjos un mezhaa nedriikst liist ar mineraalellaam, kur gan liktos. Tais "zaljajaas" valstiis, piemeeram, likumdoshana ir baisi barga, vinji tur triic un dreb par savu dabu ...

Crankshaft 18.05.2009 11:47

kvatra

13.05.2009 16:04

Slinkais rakstīja: euu comon, apmieriniet manu zinjkaari, kas taa par elju lajvu motoriem? vai vienkaarshi varbuut autoram vajag 2 taktu elju kaa taadu? ar 2 taktiiim kust uz priekshu tak ne tikai laivas....

Ekoloģija Tipa šķīst ūdenī! Var jau liet parasto tikai tad piesārņojam ūdeni

-------------------------------------------------------

Ak jaa, sho teemu piemirsu. Ir taada ellu saime, kuras sauc par "biologjiski pashsadaloshaam" - nonaakot uudenii, taas iisaa laikaa sadalaas nekaitiigos savienojumos. Un tas neattiecas tikai uz motorlaivu dzineejiem, bet arii uz t.s. deidvuda ellaam, kuras izmanto laivu dzineeju reduktoros. Starp citu, ir gana daudz valstu, kuraas kategoriski aizliegta mineraalellu izmantoshana dazhaados peldliidzekljos, taapat ar mineraalellaam nedriikst liist mezhaa ar motorzaagji un tamliidziigi Parasti taadaam ellaam ir papildapziimeejums WHC (Water Hazard Class) ar ciparu 1, parasti gan 0.

Crankshaft 18.05.2009 11:38

Slinkais

11.05.2009 23:55

ar ko diez taa elja tskiraas no parastaas? shai mosh nemiemiit juuras slimiba? neputojas pie lieliem vilniem? nesaprotu

---------------------------------

Nu re, radaas izdeviiba sho to apskaidrot par teemu, kuraa es nostraadaaju >15 gadus. Ar taam divtaktu dzineeju

ellaam vispaar ir starpiiba, vai ar tiem motoriem zaagjee pa uudeni, vai pa sauszemi Uz sauszemes augstaakaa divtaktu ellas darbaspeeju klase ir API TC. Savukaart laivu motoru / uudensmotocilu ellaam darbaspeeju klasi nenosaka API, bet gan organizaacija, kuru sauc NMMA, laivu dzineeju razhotaaju asociaacija. Un viss ir ljoti vienkaarshi - laivu dzineeji ir vairaak pakljauti termiskajiem triecieniem, kas saukaart prasa augstaakas darba speejas. Taapeec (uz shodienu aktuaalaa) augstveertiigaa divtaktu motorella laivaam tiek apziimeeta API TCW3, turklaat ar obligaatu NMMA sertifikaacijas numura esamiibu uz etikjetes. Vaardu sakot, sanaak taa, ka ar laivaam paredzeetajaam ellaam pa sauszemi var braukt, bet otraadi nee Nu, ja ir mazmeera laivas motors ar gaisa dzeseeshanu, tad var izmantot arii "sauszemes ellu"

Crankshaft 18.05.2009 10:47

msh

14.05.2009 14:33

kloķenes slīpēšana un šāles 1400 ls?

----------------------------------

Nu vispaar var jau striideeties, daargi vai leeti, par velti toch nav Klokjene - ir jau veel jautaajums, ir tur ko sliipeet,

vai nav ...jaa, shaales vajadzees un obligaati visas, turklaat vismaz vienu klani nograbeejushaa vietaa. Ja tur stipri piedranjkjeets, var naakties veert valjaa un tiiriit visus ellas

kanaalus - gadiijumaa, ja taa ellja tieshaam ilgi nav mainiita

un saakusi degjenereeties. Taapat dereetu tiiriit ellas kanaalus klokjvaarpstaa, ar kanaalu korkju iznjemshanu ...Principaa ko chakareeties tur ir. 90. gadu saakumaa naacaas arii remonteet vienu uscaaru - Pontiaku ar visu V8. Tas nu bij nokauts totaali un 100%, ka motorella nekad nebij mainiita Nekas, aizgaaja peec remonta , ka noruuca vien Vien detaljas dabuut tolaik nebija iespeejams, lietaa tika liktas Moskvicha, kravas GAZiku, Volgas un veel sazin kaadas daljas. Bet rezultaats bija apmierinoshs, iipashnieks veel labu briidi braukaaja, beigaas paardeva uz Krieviju ...

Crankshaft 11.05.2009 14:19

Seene

Galerija

09.05.2009 20:51

msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums? Diezgan elementāri.

====================

Tieshaam, diezgan elementaari Zemaak mehaanisms ir apstaastiits Man pasham ir bijusi dariishana ar 2 taadaam mashiinaam Saakumaa pats neticeeju, bet, ja gjimene nodarbojas ar auto remontu un lietotu auto tirdznieciibu, ja ar paardodaamajiem auto ir ik pa briidim jaabrauc, tad kaapeec ikdienaa buutu jaabrauc ar personiigo auto ...Taa arii sastapaamies ar Opel Corsa, kurai pa 10 gadiem vien 12 kkm bij saskreejusi Otrs auto bija BMW Alpina ...kuru es pats nopirku no darbadeveeja maasas Cik ieprieksh maniiju, patiesi vien sveetdienaas kundze izreeca Atbilstoshi arii nobraukums bija smiekliigs ...

Crankshaft 08.05.2009 13:55

sleepnis

Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%

=====================

Vispaar jau shaadus "izmeegjinaajumus" nekad un nekur neizdara ne uz kaadiem jaudas stendiem Par cik standarta izmeegjinaajums ilgst desmitus un simtus stundu / nobraukto km, shitie dzheki nespeetu samaksaat par stenda pateereeto elektriibu, liidz ieguutu rezultaatus, kuri kaut aptuveni pieliidzinaami ticamiem. Esmu savulaik piedaliijies shaados pateerinja meeriijumos ...jaasaka, absoluuti garlaiciiga padariishana, sevishkji t.s. "pilseetas cikls"

Pirmais

Šitais HHO man liekas ir vienkārši ūdens iesmidzināšana ieplūdes kolektorā

-----------------------------------

Vispaar jau uudens iesmidzinaashana kolektoraa ir paziistama un pielietota jau vaaaaaai, cik sen Principaa to lieto, lai pazeminaatu t.s. "videejo cikla temperatuuru" cilindros, resp. "ieksheejo dzeseeshanu". Tas savukaart ljauj veel kaapinaat kompresijas pakaapi un to pashu temperatuuru, ar uudens iesmidzinaashanu noturot to vajadziigajaa liimenii. Taa kaadreiz taisiija saciikshu degvielas, kuru sastaavaa bija benziins, benzols, nitrobenzols vai nitrometaans, metilspirts un ...uudens. Divi peedeejie veica tieshi to "ieksheejaas dzeseeshanas" funkciju

Crankshaft 08.05.2009 13:24

Sorry par ieprieksheejo, iztramdiija te mani sakaru liidzeklis un netiishaam ne tas nospiedaas

Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

----------------------------------------

Diska, taatad ritenja, svars galvenokaart atstaaj iespaidu uz amortizatoru darbu un to darbamuuzhu, to stiprinaajumu darbu un darbamuuzhu, McPherson tipa piekarees viennoziimiigi arii uz amortizatora statnes augsheejo pagriezhamo savienojumu (gultnis + gumijas aptvere). Taa nu vish i` Nu , un protams, uz gultni arii, njemot veeraa to, ka smagaakam ritenim ir lielaaka inerce izkustinot to no kaada staavoklja.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Crankshaft 08.05.2009 13:08

Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti