iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 08.05.2009 13:05

tu tak esi duraks!!!

ET ir izmērs no diska vidus līdz iekšējai diska malai. sho izmeeru meera milimetros.

tie kuri te runaa par iznesumu - jus smagi kljudaties, jo jus ar to domajat aareejo diska plauktu. arejam diska plauktam ar ET ir tik daudz sakars, cik plats ir disks. jo plataks disks un mazaks ET, jo lielaks aareejais plaukts. Bet ET nekada gadijuma neapzime arejo plauktu. tas apzime attalumu no diska vidum lidz ieksmelai.

--------------------------------------------

Nja, pareizi tevi te jau ieprieksh nokvalificeeja, t.s. "sam takoi", turklaat sarakstiiji taa, ka pats skaidraa praataa diez vai sapratiisi

1. Iedomaajies plakni, kura iet caur ritenja diska taas daljas, uz kuras montee riepu , vidu.

2. Tagad iedomaajies plakni, kura iet caur to virsmu, ar kuru ritenja disks piespiezhas rumbai (parasti tai iet cauri skruuves).

3. Attaalums starp shiim abaam plakneem arii ir ET (vaaciski "Einpress - Tiefe"), vai angliski sauktais "offset".

4. ET var buut ar plusa ziimi (visbiezhaak), ja ritenja / rumbas savienojuma plakne atrodas "uz automobilja pusi" no plaknes , kura iet caur riepas montaazhas daljas vidu. Ekstreemos gadiijumos sastopami ritenji, kuru diskiem ir ET ar miinusa ziimi, tad ritenja / rumbas plakne atrodas jau "uz aarpusi" no montaazhas daljas vidus plaknes.

5. Mainiit ET - var acu priekshaa izteeloties riteni, kura riepu ar diska aareejo dalju juus stumdaat paraleeli ritenja asij. Jo lielaaks ET, jo riepa ar diska aareejo dalju izvirzaas taalaak no rumbas / ritenja plaknes uz aaru. Taa ka buutiibaa viss ir ljoti vienkaarshi.

6. Mainiitam ET meedz buut dazhaadi blakusefekti, kuri saistiiti ar diska vidusplaknes attaalumu no ritenja pagrieshanas ass centra / punkta. Paziistamaakais no tiem ir auto "nesatureeshana" bremzeejot uz nevienaadiem segumiem abaas auto pusees, meedz vazaaties , kaa maita, ka vinju divi devinji Taapeec, piemeeram, ziemas rallijaa izmanto diskus ar iespeejami mazu ET, lai minimizeetu "stuures raushanu no rokaam", ar vienas puses priekshriteni "piekjerot" kupenu un stabilaakas bremzeeshanas deelj.

Un tagad ...GRIIDAAA!!!!

Crankshaft 07.05.2009 15:50

Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams

----------------------------------------

Nu vispaar taa ir, augt un augt Kaa pats un liidzgaitnieki staastiija, tad BMW dzineejs visaadi esot labs, vien ilgstosha kaarpiishanaas pa smiltiim un tamliidziigi rezhiimi jamajam nepatiikot - rodoties probleemas ar dzeseeshanu Korvetes dzineejs shai zinjaa esot labaaks. Nu un svariiga poziicija ir remontspeeja - ja taas pashas paarkarseeshanas deelj virzulis BMW dzineejaa "piekjer" cilindra sienu, tad baibai, shaads bloks ir remonteejams tikai ruupniicas apstaakljos. Taa teikt "Laipni luudzam KOLBENSCHMIDT" pasaulee )) Korvetes dzineejs shai zinjaa esot ieveerojami izdeviigaaks, var remonteet pashi vajadziibas gadiijumaa. Bez tam Korvetes dzineeja tuneeshana tieshaam iznaak leetaaka, jo vairaak taapeec, ka vinji nespiezh uz baiso jaudu, bet uz griezes momentu un taa liiknes "plakanumu"

Crankshaft 06.05.2009 14:09

Kaksis

06.05.2009 08:39

Ja rodas šaubas par amerikāņu motoru spējām, tad var salīdzināt eiropas un asv dragreisa līmeņus, da kaut vai F1 un cart.

-----------------------------------------------

Nu, un ko tu taisies saliidzinaat? Ar ko tu vari saliidzinaat ASV NHRA Top Fuel klases dzineeju? Turklaat F1 un CART dzineeji ne vieni ne otri nav lielseerijas motori un ar benziintankaa nopeerkamo degvielu nepaarvietojas Labaak saliidzini dzineejus, kuri normaali shljuukaa apkaart ar ASV (88-92) vai Eiropaa (94 - 96) iegaadaajamo "normaalo" degvielu

Crankshaft 06.05.2009 14:04

Pirmais

zirgspēks pēc definīcijas ir kautkādas masas pacelšana par kautkādu augstumu kautkādā laika vienībā.....

ja pareizi atceros, tad tas bija apmēram 75 kilogrami pacelti par 1 metru vienas sekundes laikā

-----------------------------------------

Wrong answer! Mana klasesbiedrene savulaik uz jautaajumu "kas ir zirgspeeks" tbildeeja (peec paardomu briizha): tas ir 75 kg smags un 1 m augsts zirgs, kursh glabaajas Luvraa! Klaatesosho reakcija bija liidzveertiiga vismaz paaris Nagasaki bumbu ekvivalentam ....

lai kustinātu vieglāku mašīnu tajā pašā laika vienībā vajag mazāk zirgus....

rezultātā apgalvojums par vieglāku mašīnu, tiem pašiem zirgiem un mazu degvielas patēriņu nav patiess

----------------------------------------------------

Vispaar taisniiba, savulaik, veel padomjlaikos NAMI peec Za Ruljom lasiitaaju jautaajuma sniedza aptuveni shaadu atbildi: lai paarvietotu ar pastaaviigu aatrumu 60 km/h automobili VAZ 2101 (60 ZS nominaalaa jauda) ar vienu cilveeku salonaa, ir nepiecieshama aptuveni 22 ZS jauda. Lai paarvietotu sho pashu automobili ar pastaaviigu aatrumu 90 km/h, ir nepiecieshama aptuveni 38 ZS jauda. Lai paarvietotu sho automobili ar maksimaalo aatrumu 140 km/h, nepiecieshami visi iespeejamie 60 ZS.

Crankshaft 06.05.2009 13:53

Bet izrādās, ar speciāli izstrādātiem hidrodinamisiekm ģeneratoriem pievadot 1kW var dabū ārā 1.7kW!

========================

Aaaaaaa, tad ir skaidrs, kaa darbojas Kalviisha HES!

Crankshaft 23.04.2009 13:32

Ozz

Galerija

25.03.2009 13:15

man liekas ka tikai mūsu CSDD inspektors var atļauties bakstiit ar skruuvgriezi un lauzt puvekļus aaraa...(tipa- bojāt svešu īpašumu)

--------------------------------------

Dzilji maldies, zakjiit ))) Ehhhh, nonaakt tev ieksh "Kontrolle" Shveicee, tad tu vellu redzeetu ))) Skraapee uz dursta, kaa auto buutu vinju niknaakais ienaidnieks. Turklaat nedod Dievs, griidaa / lonzheronaa kas ir metinaats un antikorozija jau uzklaata.... Nemaz nerunaasim par gadiijumu, kad uz kontroliera sniegbaltaa virskrekla kaadi gruzhi uzbirst vai ellas pile uzpil...ZVEERAA PAARVEERSHAS!

Crankshaft 21.04.2009 14:52

Ak jaa, sorry, aizmirsu Veel taadu var mekleet tur, kur tirgojas ar visaadu sporta auto apriikojumu un tamliidziigi. Nepateikshu , kuraa, bet IMHO Riigaa ir vairaaki

Crankshaft 21.04.2009 14:49

Taads vaarsts bija jebkuram RAF mikrobam - obligaata prasiiba mikroautobusiem padomju laikaa. Novietots bija uz raamja skjeerslonzherona aptuveni mikroba viduu zem griidas. Varbuut var atrast tur, kur tirgo "krievu auto daljas"? Otra vieta, kur vareetu buut, tieshaam ir kantori, kuri nodarbojas ar gaazes iekaartu uzstaadiishanu.

Crankshaft 10.04.2009 15:23

pirmais teica- ūdeņradis sadeg, ogleklis ne- laikam arī varētu būt nepilnīga sadegšana;

piedevām man prāts saka, ka sadegšana var būt nepilnīga ne tikai oksidētāja trūkuma, bet arī laika dēļ. Vai esi dzirdējis par dīzeļiem ar priekškamerām?!

-------------------------------------

Hmm, a prichom te priekshkameras? Savas priekshrociibas tieshaas iesmidzinaashanas diizeljiem, savas - priekshkameras diizeljiem, bet kaut kaa nav dzirdeets, ka laiks vareetu buut pie vainas ...ja vieniigi ar to nav domaats izteikt jeedzienu "iesmidzinaashanas apsteidzes lenjkjis" vai ko tamliidziigu.

Crankshaft 09.04.2009 17:50

Baari, virtuves ...tas vairs nav rentabli shodien. Tjipa

vajag piekabi tirdznieciibai ar 'dziivo preci", tikai nedo' Dies,

ar caaliishiem, trusiishiem vai ko tamliidziigu Tjipa:

Dethleffs Nomad 485 T VB 2.000 EUR (incl. MwSt.)

-----------------------------------

Fahrzeugangaben

Preis: VB 2.000 EUR (incl. MwSt.)

Hersteller : Dethleffs

Modell : Nomad 485 T

Baujahr: 1979

Beschreibung

Guter Dethleffs Nomad 485 T Wohnwagen EZ`79 (letzte TьV-Untersuchung 03.2008, Gasartprьfung vorhanden) mit 4 Schlafplдtzen. Aufteilung: groЯe Sitzgruppe, sep. Schlafzimmer mit groЯer Liegeflдche, helles Holz, Stoff-Polster, Kombi-Rollos mit Mьckenschutz, krдftige Gas-Heizung mit Geblдse, Waschraum mit Waschtisch, Kьche mit Kьhlschrank, Herd und Spьle, 12Volt-Netzteil, Stereo- Cassettenanlage, MaЯe: L. 599,5cm, B 200cm, H ca. 247cm, Gew. 1000 Kg. Als Zubehцr mit dabei: gutes, groЯes Ganzjahres-Vorzelt mit abnehmbaren Seitenteilen und eine Trittstufe, diverse Reiseausstattung. Der Wohnwagen wurde grundsaniert, Unterbodenschutzkomplett neu, ьberdachter Standplatz. Alles ist in gutem Zustand und urlaubsklar.

Anbieterdaten

Kretschmer

86845 GroЯaitingen, Deutschland

Anzeige vom 08.04.2009

Crankshaft 03.04.2009 15:47

Kaapeec juus, jaunieshi, cepaties par buutiibaa nesliktu mazauto? Kaut Hyundai vispaar vareeja bik izmest liikumu Subaru virzienaa (tjipa, pieguleet Suzuki), izgudrot ko liidziigu Subaru Turbo 4x4 ))) Taads miiliigs dzelziitis bija

Crankshaft 03.04.2009 14:40

Vesels eedis Vispaar mohaabichs nebij ne vainas auto, iipashi, kad vinjam noveersa iedzimtaas vainas, saakot ar pechkas radiatora pievienoshanu un kraasojumu - uzreiz silts iekshaa kljuva Kronis visam jau gan bija 1980-o otrajaa pusee izveidotais mohaabichs 2140 - ljuks - ar VAZa aatrumkaarbu, kardaanu un pakaljeejo tiltu Gaaja kaa vells

Crankshaft 01.04.2009 17:27

Gatins

man pašam ar ir rezerves daļas, netieku skaidrībā ar ūdenssūkni, bija jaieliek jaunas detaļas iekšā....un aizmirsu secību....

-------------------------------------

Pameegjini shite:

acat.autodealer.ru/... .

Man tur ljoti smuki atveeraas UZAM 412 utt. dzineeja uudenssuuknja \"eksploziivais\" ziimeejums ar visiem

detalju nosaukumiem ...krievu valodaa, protams

Sorry, neprotu linku ielikt pa taisno ))

Crankshaft 01.04.2009 16:24

Gatins

man pašam ar ir rezerves daļas, netieku skaidrībā ar ūdenssūkni, bija jaieliek jaunas detaļas iekšā....un aizmirsu secību....

...................................

Kot' mainiiji? Vai gribi mainiit - iznjemot gultnjus un bliivsleega "fibrinju" tur nekaa iipasha vairaak mainaama nav ...

Nu mok atspere vai gumijas manshete... tok, vislabaak paskaties krievu mohaabicha saitos, a varbuut krievu detalju bodee var atrast jaunu? Nevajadzeetu buut iipashi daargam ...

Crankshaft 30.03.2009 15:12

WALA

29.03.2009 09:29

Un arī Kolenvals=Crankshaft=kloķvārpsta

Raspredvals = Camshaft=sadales vārpsta

___________

... un veel ir Samosvals = pashizgaazeejs

Crankshaft 30.03.2009 15:06

Kaksis

30.03.2009 12:56

Atkārošos vēlreiz tam neparašam...

Normāls kekss atnāk uz salonu ar čemodānu un aizbrauc ar auto.

----------------------------------

Ieprieksh sniedzot zinjas, kur vinjsh njeemis taadu kvantumu cash, kaa visaas normaalaas valstiis Neesmu shinii teemaa iedziljinaajies, bet runa par piemeeroshanos ierastajai pasaules praksei, ka, uzrodoties ar lielu summu cash, ir jaadeklaree taas izcelsme, bij jau labu laiku atpakalj. ASV shii magjiskaa robezha ir 10 000 $$$, Eiropaa , liekas, 10 000 EUR, varu kljuudiities. Taa ka jaacenshas sarunaat, ka katru meenesi atnaaksi ar mazu sominju, kuraa buus kaads 1000 lashu

Crankshaft 29.03.2009 15:32

nē,raspredvals ir camšafts

OK. Ja tu tā saki... Es pa angliski zinu tikai Ailaujū.

=========================

Oooo, tas ir ieksh "Slaughter-English"? Tjipa:

" Duu juu spiik inglishshsh?

" Duju, duju, no ploha... "

Crankshaft 28.03.2009 12:10

tukšu sistēmu pilda "pa otru galu", vismaz zavodā TĀ dara

--------------------------------------

Cik un kaados "zavodos" tad tu esi bijis, ka tik paarliecinoshi taadas muljkjiibas runaa Es nevienaa neesmu taadu joku redzeejis

Crankshaft 27.03.2009 17:18

drags

27.03.2009 15:13

Vispirms gan izpēti kādā secībā to darīt. Vopšem parasti sāka ar tuvāko riteni no bačoka.

-------------------------------------------

Vispaar ir jaasaak ar taalaako no bachoka - taa raksta visaas instrukcijaas

Ja dzīvotu kalnos, droši vien nediskutētu, ka poff, bet mainītu 2x gadā .

-----------------------------------

Njaa, tie, kuri tur dziivo, taa arii dara. Piemeeram tai pashaa nabaga Shveicee Un pie bachoka vienmeer ir birka, kad peedeejoreiz bremzhu shkjidrums mainiits.

Piem. F1 bremžu darba temp. ir ~800 C ... tur var uzvārīties ne tikai bremžu šķidrums

----------------------------------------

Ne jau tikai F1 izceljas ar augstaam bremzhu temperatuuraam. Vai VAZni, kuram naktii rallija dopa finishaa bremzhu diski spiid spozhaa gaishi sarkanaa kraasaa , esi redzeejis?

Crankshaft 26.03.2009 12:11

Nuuu.... shitaadas ieriices Latvijaa noteikti bija jau pirms WW2 - kaut vai tie pashi automobilju gaazgjeneratori Ieteiktu tev meegjinaat nodibinaat sakarus ar tiem pashiem mineetajiem zinaatniekiem Process liekas gana kjeepiigs, lai ar to nodarbotos maajas apstaakljos ...

Crankshaft 26.03.2009 10:54

jugasvilli

Pagājušajā transporta izstādē MAN pārstāvis ar putām uz lūpām stāstīja, ka jaunajam TGX intervāls ir 120 000 km.

-------------------------------------

Shaadus intervaalus smagajiem vilceejiem un starppilseetu autobusiem saaka ieviest jau 1990-o gadu viduu, pirmie bija Daimler Benz. Saakotneeji veel prasiija papildus ellas filtru uzstaadiishanu, bet njemot veeraa ellu "kjiimijas" progresu kopsh taa laika, daudzi autorazhotaaji pat to vairs neprasa Ir riiki, kam standarta intervaals noteikts pat 150 000 km, bet vienmeer shis intervaals ir saistiits ar konkreetiem standartiem / prasiibaam vai arii produkts iekljauts akcepteeto produktu sarakstaa (kaa MB Silver Book / Blue Pages)

Motorstundu skaitiitaajus plashi izmanto stacionaarajos dzineejos un Off-Road tehnikaa, autotransportaa vairaak tomeer orienteejas uz nobraukumu km. Turklaat peedeejos gados arii smagajos ievieshas dazhaadas dzineeju un, attieciigi, motorellu "monitoringa" sisteemas, kuras signalizee par gaidaamo ellas mainju.

Crankshaft 26.03.2009 10:45

Factory programming

ECO Service Flex is programmed in in the factory (service plan / checklist ")

ECO Service-Flex

The new Opel car has a flexible engine oil change interval that depends on the customer's driving profile.

Under optimum driving conditions 2 years / 35,000 km is achieved with a petrol engine or 2 years / 50,000 km

with a diesel engine.

An algorithm calculates the driver's driving habits from the following information:

l Distance driven

l Engine speed

l Engine torque

l Driving cycles

l Coolant temperature

l Oil temperature

and defines the driving distance until the next oil change is required.

The length of the service interval is not affected by topping up with engine oil of an approved grade.

Instrument display

The customer is notified of the next engine oil change by an indicator in the odometer.

The necessity for an engine oil change, subdivided into:

l "Remaining distance between 600 and 1500 km" and

l "Remaining distance less than 600 km"

is automatically displayed in the instrument cluster odometer for several seconds whenever the ignition is switched on.

VWfans

Atvainojos, iepriekš drusku neskaidri izteicos. Manai 2006.gada martā pirktajai Merivai eļļas maiņas intervāls noteikts ik pēc 15 tūkstošiem km. Turpretī tagad pārdodamajām Merivām (modelis tas pats pēc feislifta) eļļas maiņas intervāls ir 30 tūkstoši km

---------------------------------------------

Kopsh 2004. gada Opel/ Vauxhall saaka pakaapeniski ieviest t.s. ECO Service Flex sisteemu, kura arii "seko" ellas nolietojuma pakaapei un signalizee par nepiecieshamiibu mainiit ellu. Ellas kalposhanas laiks var buut liidz 30 000 km , atsevishkjos gadiijumso pat 35 000 km. Automobiljiem bez shiis Service Flex sisteemas ellas mainjas intervaals ir "Fixed", t.i. 15 000 km. Ceru, ka vari salasiit / izlasiit anglisko tekstu augstaak Taa ka tev buus gadiijies veel auto ar "Fixed" sisteemu, Merivaam it kaa to "Flexible" ieviesa kaut kad 2006. gada nogalee. Ja buutu "Flex', tad obligaati jaalieto tikai motorellas, kuras autorizeetas atbilstoshi standartiem GM-LL-A-025 (benziinam), GM-LL-B-025 (vieglie diizelji)."Fixed' gadiijumaa deriigas arii motorellas, kuras atbilst ACEA A3-xx / B3-xx kategorijai (derees arii A1-xx / B1-xx) un SAE 5W-30 viskozitaates klasei Leetaak sanaaks )) Teiksim, TEXACO nomenklatuuraa taada LL ella ir Havoline Ultra G Longlife 5W-30. No SAE 5W-30 "Fixed" motorellaam var ieteikt Havoline Energy 5W-30 . Ja grib, var inceeties "VAMotors" Bukultu ielaa (see www.vamotors.lv), tel. 67 383881 vai 67282733. Good luck!

Crankshaft 25.03.2009 12:32

VWfans

Nez kāpēc tad, kad es pirku savu Merivu, eļļas maiņas intervāls bija noteikts 15 tūkstošu km apmērā, bet tagad tas ir 30 tūkstoši km?

--------------------------------------

Vareetu buut taapeec, ka VW grupas auto meedz buut divu veidu baroshanas sisteemas - kompjuutera tikai "vadiitas', vai arii "vadiitas un uzraudziitas". Taam, kuraam ir tikai "vadiibas" funkcija, ir t.s. fikseetais ellas mainjas intervaals, 15 000 km shodien. "Uzraudziitajaam" sisteema seko liidzi auto ekspluataacijas rezhiimiem, ellas staavoklim, un vajadziigajaa briidii borta dators tev pasaka "Ir laiks mainiit ellu!". Un tas nenotiek pie abstraktiem 30 000 km , noskreejiens VAR SASNIEGT 30 000 km starp ellas mainjaam

Yetti

gribētos dzirdēt Castrol, Shell, Mobil un tml dīleru komentus...

-------------------------------------------

Nu un , ko tu gribeetu izdzirdeet shais komentaaros? Es personiigi esmu dafiga skaidrojis ieintereseetai publikai par t.s. "Long Life" ellaam un to izmantoshanas iipatniibaam Jebkuraa gadiijumaa katras konkreetas ellas markas / viskozitaates izmanoshanas noteikumus nosaka tikai un vieniigi autorazhotaajs, kursh akcepteeto ellu (vai citu produktu) arii iekljauj savos akcepteeto materiaalu sarakstos. Arii citi smagaas tehnikas razhotaaji dara taapat.

Crankshaft 24.03.2009 19:59

Yetti

kā būtu, ja Tu mēģinātu vienkāršāk izteikties... nu tjipa kā raimis... vai Pirmais

------------------------------------

Suu.i buus, vienkaarshos nepaplashinaatos teikumos , kaa te

ljaudis ieteica, baisi gari sanaaks Vells vinju zina, es 15+

gadus profesionaali ar shitaam lietaam tiku nodarbojies, maaciijies, praktizeejies utt., seminaarus riikojis un maaciibas,

kaut kaa allazh ljaudis visu ir sapratushi A kas tev likaas par kompliceetu?

WALA

Pļē un smagajiem auto arī servisa intervālu pagarināšana ir mārketinga triks un bla, bla, bla ...

Tavu domāšanas attīstības līmeni eļļu ražotāju ķīmiķi jau kādu laiku būs apsteiguši !!!

-----------------------------------

Taa laikam vareetu buut, tjipa, kaads tur marketinga triks, ja ellotaaji peec vispusiigas izmeegjinaashanas izlaizh tirguu ellu, kura kalpo smagajaa diizëlii, teiksim, 3 reizes ilgaak, bet maksaa tikai 2 reizes daargaak, kaa "parastaa' )))) Njemot veeraa lielo diizelju elloshanas sisteemu tilpumus, patereetaajam taa ir tiiraa ekonomija ...

P.S. Gribējās jau rakstīt pagājušajā gadsimtā, bet tad apdomājos, ka pats nemaz nezinu kad īsti šādas eļļas primoreiz parādījās, jo pats par tādām nu kadi 5 gadi atpakaļ tiku 1. reizi dzirdējis.

------------------------------------

Pareizi jau buutu bijis - taa sauktaas SHPD (Super High Performance Diesel) ellas ar garajiem mainjas intervaaliem paraadiijaas 1980-o gadu nogalee, savu uzvaras gaajienu taas saaka svineet jau 1990-ajos Liidz ar arvien advanceetaaku diizelju un, kas svariigi, izpluudes gaazu neitralizaacijas sisteemu ievieshanu, pie apvaarshnja strauji uzleeca veel vienas ellu grupas zvaigzne - UHPD (Ultra High Performance Diesel) Shodien i vienas i otras lieto pilnaa sparaa visaa pasaulee.

Crankshaft 24.03.2009 14:57

Benzīna un vieglie dīzeļdzinēji

ACEA 2004 specifikācija šai klasē paredz 4 veidu motoreļļu atestācijas:

• A1/B1-04

• A3/B3-04

• A3/B4-04

• A5/B5-04

A1/B1-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A1 un B1 atsevišķi.

Eļļas paredzētas izmantošanai benzīna un dīzeļdzinējos, kuri konstruēti darbam ar degvielu ietaupošām zemas viskozitātes eļļām. Augstas temperatūras dinamiskā viskozitāte HTHS (standarta laboratorijas tests „augsta temperatūra un stipra eļļas slāņa nobīde”) tādai eļļai ir robežās starp 2,6 ... 3,5 mPa•s (2,6 mPa•s SAE xW-20 eļļai). Šīs eļļas var nebūt pielietojamas dažos (sevišķi vecā izlaiduma) dzinējos, šaubu gadījumos lietošanas piemērotību nosaka katra konkrētā automobiļa „Ekspluatācijas rokasgrāmata”.

A3/B3-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A3 un B3 atsevišķi.

Eļļas ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai augstas atdeves benzīna un vieglajos dīzeļdzinējos, arī ar pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem, ja tādus norādījis dzinēja ražotājs un smagos ekspluatācijas apstākļos, ja tādus definējis dzinēja ražotājs.

A3/B4-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A3 un B4 atsevišķi.

Eļļas ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai augstas atdeves benzīna un vieglajos tiešās degvielas iesmidzināšanas dīzeļdzinējos, kā arī pielietošanai apstākļos, kuri definēti kategorijai B3 (eļļa ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai augstas atdeves vieglajos dīzeļdzinējos, arī ar pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem, ja tādus norādījis dzinēja ražotājs un smagos ekspluatācijas apstākļos, ja tādus definējis dzinēja ražotājs).

A5/B5-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A5 un B5 atsevišķi.

Eļļas ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai ar pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem augstas atdeves benzīna un vieglajos dīzeļdzinējos, kuri konstruēti darbam ar zemas viskozitātes eļļu, ar dinamisko viskozitāti 2,9 ... 3,5 mPa•s.

Šīs eļļas var nebūt pielietojamas dažos (sevišķi vecā izlaiduma) dzinējos, šaubu gadījumos lietošanas piemērotību nosaka katra konkrētā automobiļa „Ekspluatācijas rokasgrāmata”.

Liepajniex

ķip A1/B1 < A3/B3 < A5/B5

SL/CF < SM/CF

---------------------------------------------

Nu, augstaak tu ieraudziisi staavokli ACEA vieglo automobilju ellu frontee uz sho briidi. Pats redzeesi, kur ir atshkjiriibas ACEA sisteemas radiishanas briidii saakotneeji bija paredzeetas 3 ellu grupas, A, B un E. Logjiski , ka visaam grupaam bij jaasaakas ar , piemeeram, A1-xx, B1-xx, E1-xx. A1-xx atbilda uz to briidi visizplatiitaakajaam, xxW- 40 viskozitaates klases mineraalellaam ar apmeeram API SG darbspeeju klasi. Paareejaas kategorijaas bija taapat. Bet visas kaartis sajauca t.s. "energjiju tauposho" motorellu (energy conserving) paraadiishanaas tieshi shai motorellu grupaa. Paplashinaat saakotneejo klasifikaaciju nodoma tobriid nebija, taapeec shiim visaugstaakaas raudzes ellaam pieshkjiira to A1-xx kategoriju. Sekojoshi ieprieksheejaas A1 kljuva par A2, A2 par A3 , veelaak paraadiijaas arii A4, A5, to prasiija autoindustrija, veel veelaak saaka iisinaat rindas, tjipa anuleeja atsevishkjas kategorijas, kuru prasiibas stipri paarklaajaas ar blakusesoshajaam. Shai gadiijumaa, ja domaata ella ar "energy conserving" iipashiibaam, tad A1, ja "ilgispeeleejoshaa", tad A5, jebkuraa gadiijumaa peedeejais vaards ir autorazhotaajam, neviens ellas razhotaajs taadus ieteikumus uz sevi neuznjemsies!

Taa ka domaaju , tev vajag A1-xx vai A3-xx ellu, A5-xx tavam auto nevareetu buut parakstiita A cenaas atshkjiriiba meedz buut graujosha Taapat, kaa speciaalajaam "pumpe duese" diizelju ellaam pret parastajaam augstveertiigaam diizeljelljaam

Par API sisteemu tev taisniiba - tur viss iet alfabeetiskaa kaartiibaa.

Labi, baigi izpluudis essu Vareetu jau piedaavaat saitam nodrukaat kaadu foliantu par ellaam, shis tas ir, bet par velti es to nedariishu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti