Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams
----------------------------------------
Nu vispaar taa ir, augt un augt
Kaa pats un liidzgaitnieki staastiija, tad BMW dzineejs visaadi esot labs, vien ilgstosha kaarpiishanaas pa smiltiim un tamliidziigi rezhiimi jamajam nepatiikot - rodoties probleemas ar dzeseeshanu Korvetes dzineejs shai zinjaa esot labaaks. Nu un svariiga poziicija ir remontspeeja - ja taas pashas paarkarseeshanas deelj virzulis BMW dzineejaa "piekjer" cilindra sienu, tad baibai, shaads bloks ir remonteejams tikai ruupniicas apstaakljos. Taa teikt "Laipni luudzam KOLBENSCHMIDT" pasaulee
)) Korvetes dzineejs shai zinjaa esot ieveerojami izdeviigaaks, var remonteet pashi vajadziibas gadiijumaa. Bez tam Korvetes dzineeja tuneeshana tieshaam iznaak leetaaka, jo vairaak taapeec, ka vinji nespiezh uz baiso jaudu, bet uz griezes momentu un taa liiknes "plakanumu" ![]()



















tu tak esi duraks!!!
ET ir izmērs no diska vidus līdz iekšējai diska malai. sho izmeeru meera milimetros.
tie kuri te runaa par iznesumu - jus smagi kljudaties, jo jus ar to domajat aareejo diska plauktu. arejam diska plauktam ar ET ir tik daudz sakars, cik plats ir disks. jo plataks disks un mazaks ET, jo lielaks aareejais plaukts. Bet ET nekada gadijuma neapzime arejo plauktu. tas apzime attalumu no diska vidum lidz ieksmelai.
--------------------------------------------
Nja, pareizi tevi te jau ieprieksh nokvalificeeja, t.s. "sam takoi", turklaat sarakstiiji taa, ka pats skaidraa praataa diez vai sapratiisi
1. Iedomaajies plakni, kura iet caur ritenja diska taas daljas, uz kuras montee riepu , vidu.
2. Tagad iedomaajies plakni, kura iet caur to virsmu, ar kuru ritenja disks piespiezhas rumbai (parasti tai iet cauri skruuves).
3. Attaalums starp shiim abaam plakneem arii ir ET (vaaciski "Einpress - Tiefe"), vai angliski sauktais "offset".
4. ET var buut ar plusa ziimi (visbiezhaak), ja ritenja / rumbas savienojuma plakne atrodas "uz automobilja pusi" no plaknes , kura iet caur riepas montaazhas daljas vidu. Ekstreemos gadiijumos sastopami ritenji, kuru diskiem ir ET ar miinusa ziimi, tad ritenja / rumbas plakne atrodas jau "uz aarpusi" no montaazhas daljas vidus plaknes.
5. Mainiit ET - var acu priekshaa izteeloties riteni, kura riepu ar diska aareejo dalju juus stumdaat paraleeli ritenja asij. Jo lielaaks ET, jo riepa ar diska aareejo dalju izvirzaas taalaak no rumbas / ritenja plaknes uz aaru. Taa ka buutiibaa viss ir ljoti vienkaarshi.
6. Mainiitam ET meedz buut dazhaadi blakusefekti, kuri saistiiti ar diska vidusplaknes attaalumu no ritenja pagrieshanas ass centra / punkta. Paziistamaakais no tiem ir auto "nesatureeshana" bremzeejot uz nevienaadiem segumiem abaas auto pusees, meedz vazaaties , kaa maita, ka vinju divi devinji
Taapeec, piemeeram, ziemas rallijaa izmanto diskus ar iespeejami mazu ET, lai minimizeetu "stuures raushanu no rokaam", ar vienas puses priekshriteni "piekjerot" kupenu un stabilaakas bremzeeshanas deelj.
Un tagad ...GRIIDAAA!!!!