Kārtot: Augošā secībā
MN12 21.11.2008 19:51

hehe, man mašīna no pusapgrieziena leca tad, kad starterim bija noklājies bendikss. Kā nomainīja bendiksu, tā 99% jāgriež ievērojami vairāk. Tas gan man bija pārsteigums par tādu it-kā pretēju efektu. bet izlasot te pieminēto pirmā cilindra meklēšanu, tas varētu būt tagad skaidrs kapec griež ilgāk. Vienīgi paliek neskaidrs kapec leca no pusapgrieziena tad, kad starteris leca nost bridi pec grieshanas sakuma, t.b. vel liids auto ir iedarbinats.

MN12 21.11.2008 19:48

centis_uubele, rotos ir tas, kas rotē. Tātad nebūs nepareizi nosaukts par rotoru. Protams, grāmatās to sauc par enkuru. Tā kā nevajag kļūt par burta kalpu.

Vispār par to tarkšķi... vai autors teica, ka ir tarkšķis? Vai tomēr viens klikšķis uz katru atslēgas pagriezienu? Protams, startera mazais bundulis pilda arī bendiksa kustināšanas jeb bīdīšanas funkciju.

MN12 21.11.2008 14:58

jā, un kontakts var nebūt arī Arnijs minētajā vietā.

P.S: iepriekšējā postā nosauktie elektrodi laikam pareizi saucas par sukām.

MN12 21.11.2008 14:49

un oglīšu nav tikai tādām elektriskām mašīnām (motoriem, ģenerātoriem), kam rotorā nav tinumu. T.b. motoram rotorā ir jābūt pastāvīgajiem magnētiem, lai rotorā būtu magnētiskais lauks. Ja rotorā ir tinumi, tiem ir jāpievada elektrība - un kā pievadīsi elektrību rotējošam štruntam? Tikai caur elektrodiem.

MN12 21.11.2008 14:43

starteris tak sastāv no 2 blokiem: lielais bundulis - motors, mazais bundulis - motora slēdzis. kad pagriež atslēgu, tad ieslēdzas tas mazais bundulis, kas savieno kontaktus un palaiž strāvu uz lielo bunduli. Klikšķi varētu būt, ja mazais bundulis darbojas, bet kontaktus nesavieno. vai arī līdz kontaktiem jau no ārpuses strāva nepienāk. Tā kā vai nu ārpusē kontakts štruntīgs vai iekšā mazajā bundulī kontakts beigts... nezinu vai šim modelim var būt kas unikāls. Starpcitu, ja bendiksa problēma, tad parasti lielais bundulis rukā - griežas, bet motoru negriež, jo bendikss vai nu uz ass ir aprauts, vai neiet sazobē ar spararatu. Ja startera griešanās pazīmju nav, tad vaina drīzāk pirmajā daļā minētā ar kontaktiem.

MN12 15.11.2007 22:24

vispār jau man kau-kā šķiet, ka elektromagnētiskie var atpazīt tikai metāiskus magnētiskus priekšmetus, bet akmeni vai tml nemagnētiskus materiālus elektromagnēts vienkārši nejūt. Ja nu vienīgi tie materiāli kau-kā neslāpē elektromagnētisko lauku... jāpēta elektromagnētiskā lauka fizika. Un tiešām, attālumu fig noteiksi, jo dažādi materiāli dažādos attālumos var iespaidot vienādi.

MN12 05.09.2007 12:31

tvaaaju maatj!!! Pasaka, ka serverim pārāk liela slodze mēģiniet vēlāk, bet izrādās 3 kopijas savairojas pa to laiku... sviests.

MN12 05.09.2007 12:30

Es savam ševroļetam nesen termostatu mainīju, pirms tam pamanīju, ka temperatūra ilgi ceļas un pārāk stipri atkarīga no tā vai brauc normāli (atdziest vairāk kā vajag) vai pa sastrēgumiem kulies (uzkarsa lidz ventilatora ieslēgšanai). Izrādījās, ka termostats veras vaļā pārāk agri. Tagad viss ir čikiniekā, arī normāli braucot dzinējs uzsilst. Starpcitu, manējam ir 2 ventilatori: galvenais ir jaudīgāks, papildus ventiķis ir mazāks, ieslēdzas pie augstākas temp, kad pirmais netiek galā (vasarā sastrēgumos). Temperatūras celsijos nezinu, jo salona termometrs ir F grādos

MN12 05.09.2007 12:28

Es savam ševroļetam nesen termostatu mainīju, pirms tam pamanīju, ka temperatūra ilgi ceļas un pārāk stipri atkarīga no tā vai brauc normāli (atdziest vairāk kā vajag) vai pa sastrēgumiem kulies (uzkarsa lidz ventilatora ieslēgšanai). Izrādījās, ka termostats veras vaļā pārāk agri. Tagad viss ir čikiniekā, arī normāli braucot dzinējs uzsilst. Starpcitu, manējam ir 2 ventilatori: galvenais ir jaudīgāks, papildus ventiķis ir mazāks, ieslēdzas tad, kad pirmais netiek galā (vasarā sastrēgumos). Temperatūras celsijos nezinu, jo salona termometrs ir F grādos

MN12 05.09.2007 12:27

Es savam ševroļetam nesen termostatu mainīju, pirms tam pamanīju, ka temperatūra ilgi ceļas unpārāk stipri atkarīga no tā vai brauc normāli (atdziest vairāk kā vajag) vai pa sastrēgumiem kulies (uzkarsa lidz ventilatora ieslēgšanai). Izrādījās, ka termostats veras vaļā pārāk agri. Tagad viss ir čikiniekā, arī normāli braucot dzinējs uzsilst. Starpcitu, manējam ir 2 ventilatori: galvenais ir jaudīgāks, papildus ventiķis ir mazāks, ieslēdzas tad, kad pirmais netiek galā (vasarā sastrēgumos). Temperatūras celsijos nezinu, jo salona termometrs ir F grādos

MN12 28.08.2007 19:57

mjā, kau-kāda sviestaina noma... cena tikai viena mašīnai norādīta, nobraukt ļauts ne vairāk par 100km diennaktī kau-kā debīli...

MN12 21.08.2007 15:51

edijz rakstīja: Vienkārši esmu no tiem tipiem, kuriem sirdsapziņa neļauj kaut kur līst kur nevajag. Pat tad, ja tur iespraucies pirms kāda, kurš nav laikā ieštepselējis robu un it kā nepatraucē - viņš taču rēķināja, ka pie nākamā zaļā tiks pāri, bet tevis dēļ nepaspēs. Tavā virzienā lido negatīva enerģija, no kuras ir taču tik viegli izvairīties.

principā piekrītu, bet gadās arī tā, ka Tu brauc, Tev priekšā kuļas kāds lēnais, Tu redzi, ka dēļ viņa netiksi uz priekšu pāri krustam, tad es gan mēdzu laiku pa laikam spiest grīdā un iet garām tādiem... ja jau sēņo, tad lai sēņo, bet es tieku vairākus luksoforus uz piekšu vienā rāvienā, nevis palieku vairākus krustojumus iepriekš.

MN12 21.08.2007 15:40

nakujators rakstīja:

nomiks rakstīja:

nakujators rakstīja:

P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?

Mjā... varbūt jūties vēl arī kā savādāk? Piemēram, ka Tev ir ļauts cilvēkus nogalināt un apzagt? Domu uzķēri? Karoč parādi izziņu, ka TAVA "jūtos drošāk" ir pamatota, nevis nepamatoti pāspārliecināta nenobrieduša prāta iedomas

MN12 03.08.2007 15:51

Nu nez, pats vien vainīgs, ka pirms zīmes jau biji ieskrējies līdz 90. Es vēl saprastu, ja tas būtu kādi 75... bet 90 - sorry