Kamēr būs nafta - nevienam nelaus laist klajā jaunus izgudrojumus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kamēr būs nafta - nevienam nelaus laist klajā jaunus izgudrojumus.
Vaitad kāds no hibrīdauto vispār lādējas no 220 rozetes, tie tak pashi sevi uzlādē. Vispār manuprāt tā hibrīdauto padarīšana ir kautkāda modes lieta un tikai, sākumā iestum iekšā lielu motoru un tad cenšas ekanomēt.
Ir nācies padzīvot Itālijā, un ar auto iegādi tur jābūt uzmanīgam, tur tie auto tiek nobraukti, tā kā nākas nokauti, īpaši neviens tur tiem auto lidzi neseko, visi mauc ar domu ka pēc trim gadiem izmetīs un tāpat būs cits jāpērk. Ja meklē auto tad jāskatās kādos mazos pilsētu plačos, ne lielajos - tur viss ir sakruķīts un saķīmiķots. Dēļ situācijas pilsētās un dardzības uz ceļiem ļoti populāri ir mazi auto ar maziem dizeļmotoriem. Pats tur parvietojos ar Golf Plus 1.9 dizeli, auto 2005 gada ar 250tk noskrejienu, un plačos stāv vēl briesmigaki eksemplāri - bet pa ļoti saprātīgu cenu, baidos ka nonākot līdz mums cena kļūst nesaprātīga un noskrējiens izkūst. Un ja auto nāk no ziemeļu daļas tad ar komplektāciju viss ir kārtībā un sniegu tie auto redz daudz vairāk nekā pie mums pēdējās ziemās. Ja vēlies iegādāties tur auto labāk pats aizbrauc pakaļ, tagat aviobiļetes nav dārgas, tur lidlaukā noīrē auto un dienas - divu laikā atradīsi sev kādu auto, vienīgi tie maitas negrib vai nesaprot angliski. Auto transporta pakalpojums firmās izmaksā 400-600 eiro, tas bija kādu gadu atpakaļ kad interesējos.
McJanis rakstīja: Paņēmu TomTom Go930T. Ja sanāk braukt pa REiropu, tad atmaksājas kaut vai dēļ trafica info! Perfekti apved apkārt sastrēgumam.
Kādas kartes tam 930 nāk līdz, 920 nāca līdz pavisam ne tās svaigākās un itkā mums domātā eastern europe nemaz nav iekļauta.
nelien rakstīja: ualā. tika konstatēta parastā multitroniku kaite, kas maksā 2200 ls ģertrūdes ielā. redzēs cik ilgi nu ies.
no kā tad tā kārba ir izgatavota ka remonts 2200ls, cik tad tāda jauna maksā, tikpat cik pats audi???
Nu nav tur nekādas viltības, raujās ārā vienkārši, tur parasti keras tas bloks bet arā nāk, man bija figna ka kāds bija tās kepas nolauzis un iespraudis atpakal to bloku, tad gan servisā man izvilka ārā, var gadīties ka arī tev vinas ir aizlauztas un nenospiezhas lidz galam, tad nu nezinu, nem kādu lauzni un ar prāru centies ko darīt. Tur vis tizlakais ir nomainit spuldziti priekšā labajā pusē, tur gan ir kautkads sviests, es savu kjepu tur iekšā dabūt nevaru.
Saspied tos stiprinājumus un velc ārā, nav tur nekādas viltības, viss loti vienkarshi (ja vienigi kāds nav ielimejis)
niekalbis rakstīja:
405 rakstīja:
Bumbarashs rakstīja: Pieaug vairumtirdzniecibas cena degvielai:
- - - - -
Degvielas vairumtirdzniecības cenas
Publicēta: 09:48 25.04.2008
E-95 0.694
E-98 0.708
DD 0.736
v v v v v
Degvielas vairumtirdzniecības cenas
Publicēta: 08:14 24.04.2008
E-95 0.670
E-98 0.698
DD 0.724
- - - - -
© Ziņu aģentūra "LETA" publikācijas
Šodien 95E Nestē pa divi saņi lētāks nekā vakar !!!
tas tāds dempings par godu brīvdienām- padr.āzt mazos tirgotājus
pirmdien būs atpakaļ un jau nedēļas beigās Statoil 95 maksās virs 75 saņiem.
$ kurss arī pagājis uz augšu...īsāk sakot, morāli gatavojamies 80 saņiem
Tak nedaudz pa ātru shitais leciens, prognozes bija ka tikai junijs - julijs bushot ap 0.8ls/litraa un ap novembri-decembri sasniegshot magisko 1.0ls/litraa , šitādā tempā vēl pari latam ka nemetas tiksim pāri.
Megaboriss rakstīja:
Yetti rakstīja: www.mytomtomgo.com/...
Sanāk ka 920 atšķirās no 720 ar to, ka tam ir tālvadības pults un standartā jau visas eiropas (ieskaitot LV) kartes.
Diemzel kartes standarta ieksh 920 ir Amerika, kautkada Guama un Western & Central eiropa, pie tam versijas ir 710, kautgan tagat pieejamas 715, biju cerejis ka kartes bus pedejas, ta isti nesapratu vai Eastern eiropa itka ar detalizetu Latvijas karti tur maz vai ir ieklauta. Pats sev ieladeju salauztas 715 kartes, bet apdeitojot taas var izslegties, tas pults kas tur naak klat ir absoluti nevajadzigs tapat ka parejas lietas, tagat nedelu vizinajos pa Italijas ziemeliem, tur viss darbojas bez nekadaam kludam loti precizi. Ta funkcija ka pazudot signalam tiek talak skaitlota atrashanas vieta ar negrib darboties, tunelos viss sastingst un pec izejas no tunela medz pat minuti nedarboties. Kartes var koriget, bet versija Eastern eiropa 710 ir atlauti lerums kreisie pagriezieni Riga, diemzhel cik noprotu to izlabot nevar, ka ir versija 715 nezinu, nav laika salauzt. Kopsuma darbojas labi, akumulators bez ladetaja tur labi ja divas stundas.
Baisulis rakstīja: Kad zvanīju uz Skandi auto,tur arī paskaidroja,ka esot to auto iedevuši hondas centram 'patestēt'.
Liec priekšā bomi, uz tā pavidam lielu zīmi, un vēl grāvjus pa malām lai garām netiek, tad cerams būs miers, tapat pa retam gadās kāds kas nāk un lai vinam paskaidrojot kādēl vinš nevarot iebraukt, bet nu tas ir pa retam. Nezin kapēc parastu zīmi cela malā neviens nenem pierē, pat celu būvfirma kas buvejot blakus celu un uztaisa stāvlaukumu plavas vidū.
Nu pēc testa brauciena spriežot auto ir kļuvis kvalitatīvāks un klusāks - diemžēl arī dārgāks par iepriekšējo modeli. Nedaudz nepatika ka trūkst pāris sīkumu komplektācijā, lai arī nokomplektēts ļoti labi. Divu litru motors strādāja tīri labi, salons apmierina pilnībā, patika dizains, tas manuprāt ir izdevies ļoti labi. Manuprāt ka auto ļoti atbilst savai cenai. Te citiem liekas ka 17ls par šādu auto ir par daudz, gan Accords un Avensis nav lētāki. Protams var iegādāties arī nosaukumu, MB vai BMW sākotnējā standarta komplektācija pa 20ls, tur salons un aprīkojums ir vienkārši nožēlojams.
Mans uzskats ka neviens neļaus pārtraukt izmantot naftu, vai maz var iedomāties cik daudz valstu budzeti ir atkarigi no visas šīs naftas industrijas, cik naudas tiek izpūsts caur izpūtējiem katru dienu kas pilda budzetus. Kas notiks ja riposim ar lētu energiju un vienā jaukā dienā tik tiešām noliksim savus auto pie žoga un pārsēdīsimies uz elektrokāriem vai ko līdzīgu. Daudzu valstu apskaužamā lablājība nonāks neapskaužamā trūcībā. Ja kāds ko izdomās relatīvi labu viņu palūgs aizvērties vai aizvērs.
Ik pa laikam tak parādās raksti ka ir izdomāts risinājums degvielas aizstāšanai, te bija raksts par šķidra tipa bateriju izstrādi, apgalvoja ka varot ar vienu uzladi veikt ap 400 km, pēc tam uzlādes stacijā pārpumpēt un turpināt ripot tālāk - manuprāt ka neslikti izdomāts, pēc tam tanī stacijā bateriju uzlādē no jauna.
Tikai neviens nenemsies tagat ķerties klāt visai sistēmas pārbūvei.
Bet par to naftas cenu kāpumu gan vajadzētu kādus pakārt.
cps2 rakstīja: Ir tada problema- kad parmet robu un dod gazi tad lidz noteiktiem apgiezieniem nav isti vilkmes un rīstās ! ka veretu but pa vainu? astra f 1.6 mono!
Man pasen atpakaļ Vectrai ar 1.8 mono bija šitāda problēma, pateicoties gudriem servisniekiem nomainīju kaudzi visādu štruntu un nekā, viss tas pats. Beigās pats ķēros klāt, te jau rakstīja ka jāapskata gaisa trubas, man bija pavisam nemanāma plaisa trubai, salaboju ar izolācijas lentu un viss kārtībā, pēc tam nopirku jaunu, ja nemaldos bija ap 4 ls.
Ja starp shitiem abiem autiniem, tad vis labakais butu nemt 3.0 Outback, 2.5 nak 4 pakapju automats kas tik tiesham ir lenigs - bet ar var pierast. Piekare ir stingra, nedaudz trukst skanas izolacija, tere degvielu ap 11-15 litriem, man apgalvo ka varot palizt zem 10, man personigi nesanak, kvalitate laba - nekas nekur negrab, autinam tulit bus 3 gadi - veel nekas nav ticis remontets (89tk). Vismaz shads Subaru ir nokomplektets ne sliktak ka Saabs, ja ne veel labaak, man personiski shermulus uzdzen 9-5 Saaba instrumentu panelis un konsole, veel ieksh 9-3SS ir ciesams. Subaru ir pilnpiedzina kas darbojas manuprat nevainojami, visai drankjigs apgrieshanas radius, sanak pabakstities - bet droshi var par apmalei piekert klat zalaju. Vienigi Subaru sanaks dargaks pie iegades.
Saplīsis auto vienkārši, pirms sāc ārdīt ārā un ķīmiķot iesaku braukt uz diagnostiku, man Passatam bija līdzīga kaite, vienkārši pazūd jauda un auto tikpatkā neregē uz gāzes pedāli. Pēc diagnostikas secināja ka izbeidzies kautkāds tur motora apgriezienu devējs - sensors nu kautkā tā, auto vienkārši parslēdzoties uz kautkadu tukšgaitas režīmu un dudina pie minimāliem apgriezieniem vai noslāpst.
Tur pie Kalnciema un Lielirbes krust uz Kalnciema ielas malejā joslā bija nosprādzis smagais, tā kā tas bija tieši pirms krusta tad nu tur pārkārtojās un spraucās cauri loti lēnu, pēc tam ceļš bija tukš.
Izstādei nebija ne vainas, ja vien būtu bijis Audi, Honda, Alfa, BMW un arī Hyundai, būtu zinājis ka nebūs visi auto pārstāvēti pat nebūtu braucis. Kā parasti sareklamēja ka būs viss un nebija bekā.
viagris rakstīja:
nomiks rakstīja:
viagris rakstīja:
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Ak, pareizi, vēl aizmirsu pie top versijas pieminēt navigāciju, kā arī M6- sekvenciālo bezpakāpju transmisiju.
Kura pēc tehniskajiem datiem ir ekonomiskāka par mehāniku
Nekas neaizstās parasto mehānisko kārbu, dēļ šitāda štrunta vien nevar nemt, vaitad atkal sviests ka top versijas nev pieejamas ar mehānisko kārbu - nu patīk man štepselēt tos robus.
viagris rakstīja:
Chuguns rakstīja:
nomiks rakstīja: Vakar biju iečolēt to kašķi!
Nepatīk, ka ir mazs bagažnieks un aizmugurē ir pilnvērtīgas tikai divas sēdvietas. Bet visādi citādi - pēc skata tīri simpātisks auto.
Testa braucienu solīja tikai uz nākošās nedēļas beigām.
Paņēmu arī cenu lapu un secināju, ka daudzmaz normālas komplektācijas "Kašķis" maksā mazliet pāri 20 000 EUR.
Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.
Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Tam NAVI tak pie mums nav jeegas, tas 24450 ir pavisam labs cipars, nu buus jaabrauc naakamnedeel apskatiit.
TDI rakstīja:
Chuguns rakstīja:
VWfans rakstīja:
TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.
Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.
zini daudz nekorejieshu mashiinas -taadas un par taadu cenu ??
Es tak teicu ka cenai piekrītu, tā pat ir loti apmierinoša ja pietiek ar 1.5 dizeli un nav vēlēšanās labi nokomplektēt auto. Kas lidzigs manuprāt ka ir tikai Suzuki SX4.
VWfans rakstīja:
TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.
Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.
nomiks rakstīja:
Chuguns rakstīja:
Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.
Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.
Visdārgākais QASQHAI "Motorcentrā" maksā EUR 27 520.
Tajā ir iekšā viss, kas standarta komplektācjā +:
Nu vot, pie šādas komplektācijas cena kļūst līdzīga konkurentu cenām, jēga ir tikai tad ja nem no lētākā gala. Eh - apbēdināji mani.
nomiks rakstīja: Vakar biju iečolēt to kašķi!
Nepatīk, ka ir mazs bagažnieks un aizmugurē ir pilnvērtīgas tikai divas sēdvietas. Bet visādi citādi - pēc skata tīri simpātisks auto.
Testa braucienu solīja tikai uz nākošās nedēļas beigām.
Paņēmu arī cenu lapu un secināju, ka daudzmaz normālas komplektācijas "Kašķis" maksā mazliet pāri 20 000 EUR.
Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.
Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.
Vaitad nesanāks lētāk sameklēt kādu citu motoru.
Ja taisi kapremontu un nevēlies pa dārgo - sameklē pa bodēm cik maksā detaļas un kādi ir ražotāji, dažkārt detaļu cenas atšķiras pat pa 50%. Veikalaa gan nez kapēc piedāvā to dārgāko, vēl izdomā ko un kā darīt - nesaprotu kapēc remont-gredzeni un citas rem-detaļas ir stipri dārgākas nekā originālās daļas.
Manuprāt ka tas nav to vērts.
Nu jā, mani kā projektētāju tā krīze biedē, pagaidām jau nu vēl nav bezdarbs bet nu lielākā daļa paziņas-konkurenti gan jau atpūšas un domā ko darīt tālāk. Paldies dievam universālveikali vēl būs un auto dīleri ar turpina savas platības paplašināt, tirgū itkā kustība notiek tikai visi pasūtītāji un investori tādi tramīgi palikuši, pavisam nesen bija gatavi 200% pārmaksai lai tikai viss būtu maksimāli ātri, treknie gadi pa ātru aprāvās
Te jau tauta sūdzējās ka tirgū parazīt, tirgus kroplotaji un cenu dempingotāji parādījushies, ar tiem gan gribētos tikt galā, pirkstus nah.... salauzt, tiek doti nereāli cenu piedāvājumi, un nav ar neviena veida kā ar tādiem varētu legāli tikt galā, dēl tādiem normāli uzņēmēji spiesti beigties nost. Mani tanī visā vairāk par visu tracina neziņa ko darīt tālāk, jau puss gadu domāju pirkt jaunu auto, mans brūk kopā, bet tākā arī mājas hipotēka jāmaksā tad varbūt iegūldīt tur???? Besī mani šī lielo, taukaino biznesmeņu spēles.