Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Bams 23.05.2014 18:20

briedisunrepshe rakstīja:

Kaut kad rudenī internetā biju atradis Eksporta ielas rekonstrukcijas projektu. Tajā bija atvēlēta vieta tramvaja līnijai,

Vienīgi mani fascinēja, ka tajā nav paredzēts tramvajiem griezties un braukt riņķī ap Vecrīgu! Tikai Andrejsala-Nacionālais teātris un Andrejsala-Akmens tilts virzienos būtu iespējams braukt!

Nu pareizi. Tas ir projekts līnijas pārcelšanai no Z.A.Meirovica uz Krastmalu. Nekādus apļus veidot nav paredzēts.

Bams 22.05.2014 22:23

IkdienasViesis rakstīja: Kapēc gan kādu veco tramvaju nevar restaurēt vai atjaunot? Domāju, ka noteikti vajag savest kārtibā kādu MTV-80 un arī kādu RVR-7 (t.s."daugavpilieti"), kādi Rīgā kursēja no 60-tajiem līdz pat 90-tajiem gadiem.

andzins1111 rakstīja: Jā, šāds maršruts būtu ļoti labs tūristu magnēts. Britu un amerikāņu tūrisitiem ļoti patīk vecie tramvaji un vilcieniņi. Bet nuz uzturēšanas izmaksas noteikti būtu lielākas par ieņēmumie. Pie tiem pašiem britiem visi vēsturiskie tramvaji un vilcieniņi tiek uzturēti no ziedojumu fondiem un apalpo/remontē tos brīvprātīgie. Mūsu sabiedrība nav tādu laika/naudas resursu.

Aizmirstam. Aizmirstam par visādām restaurācijām un atjaunošanām. Detaļu nav. Neviens tās virs neražo. Nākamsezon arī vienīgais "retro" vagons diezin vai vairs brauks. Pārāk dārgs pasākums.

Bams 21.05.2014 15:33

IkdienasViesis rakstīja: atcerējos bērnības/skolas gadus, kad tika braukts vēl vecajos MTV-80 tramvajos un to piekabēs. Vēl šodien atmiņā acīs stāv desmitiem reižu ar baltu eļļaskrāsu krāsotie atlupušie vagonu griesti, apaļās bumbveida salona lampas, koka sānu apmales un krēsli. Durvju tuvumā viemnmēr bija jūtama spēcīga smērvielu un eļļas smaka. Vasarās vagoni pēc eļļas smakoja vēl vairāk, bija jūtama arī degoša metāla(bremžu kolodku)smaka. Vagoni arī no ārpuses bija nevīžigi krāsoti, to jumti un vagona aizmugure vienmēr noklāti ar grafīta pulveri. Lietainā laikā visa tā grafīta "putra" no jumta pie abām tramvaja durvīm lija virsū pasažieriem - ar gaišām drēbēm tuvoties tramvajam bija riskanti...

Speciāli [b] Ikdienas Viesim [/b]

Bams 12.05.2014 8:40

Baku, 1999 gads.

Bams 08.05.2014 9:08

Baltkrievu BKM kopā ar Šveices Stadler radījuši jaunu tramvaju ar 100% zemo grīdu:

auto.onliner.by/2014/05/07/tramvaj-7

Bams 24.04.2014 21:56

draco rakstīja: ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.

Vispār jau nekāda gājēju staigāšana pāri ceļam tur nenotiek. Braucu caur Ādažiem jau gadus 20 un redzu situāciju.

Jau sen ir uzbūvēts ērts gājēju/velosipēdistu tilts pār ceļu, tieši pretī Stapriņiem. Turklāt viena km un 150m attālumā ir otrs nesen būvētais pārvads uz/no Statoila. To gan pārsvarā izmanto transportam, jo Statoila pusē nekādas dzīvojamās apbūves nav.

Gar pašiem Stapriņiem ir uzbūvēts vietējais pievedceļš, paralēli A1. Uz to var nogriezties no A1, un tam pat ir iekārtota bremzēšanas josla uz A1. Izbraukt gan tur nevar. Toties var pa pārvadu pie Statoila.

Tālāk, pirms un pēc Stapriņiem gar A1 ir krūmi un lauki ar pāris pieslēgumiem bez ieskrējiena joslām, bet kur praktiski nav satiksmes.

reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.

Tas viss jau sen ir.

Manuprāt ierobežojums 70 varētu būt pie Maximas, jo tur brauc arī laukā uz A1 un pašā Ādažu galā, kur nogriežas uz Carnikavu. Tas arī viss. Galu beigās ceļš ir ar 1,5 joslu un vietas pietiek visiem.

Bams 22.04.2014 20:25

Patiesība ir šāda:

(c)www.adazi.lv/...

==================

Kāpēc Ādažu novadā uzstādīta ātrumu ierobežojošā zīme 70km/h?

Reaģējot uz autobraucēju sašutumu par ātruma ierobežojumu (70km/h) uz autoceļa A1 Ādažos, Ādažu novada dome pamato, kādēļ radās nepieciešamība pieņemt šādu lēmumu:

1) Ādažu novada Stapriņu ciema (kas atrodas iepretim Ādažu centram, otrpus autoceļam A1) iedzīvotāji Ādažu novada domei adresēja vairākas vēstules ar lūgumu garantēt drošu nokļūšanu no/uz mājām, novada centru, veikaliem, skolu, šķērsojot autoceļu A1. Lūdzot aizstāvēt mazāk aizsargātos iedzīvotājus – bērnus un pensionārus, Stapriņu ciema iedzīvotāji jau vairākus gadus vērsās pie domes ar prasību ierobežot satiksmes ātrumu uz autoceļa A1 uz 70 km/h, kā arī nodrošināt gājēju pāreju, lai vairotu ciema bērnu drošību.

2) Autoceļa A1 posmā no pagrieziena uz autoceļu V30 (Rīgas gatve) līdz Gaujas ielas pieslēgumam ir ievērojami palielinājies ceļu satiksmes negadījumu skaits, gājuši bojā arī vairāki kājāmgājēji. Kā informē Valsts policijas pārstāvis Toms Sadovskis, 2012. gadā Ādažu novadā šosejā A1 no piektā līdz 20. kilometram fiksēti 25 ceļu satiksmes negadījumi. Cietušo skaits – 19, bojāgājušo skaits – viens. 2013. gadā šajā pašā vietā fiksēti 36 ceļu satiksmes negadījumi, 25 – cietušie, divi bojā gājušie. Tā kā ceļu satiksmes negadījumu skaits pēdējos gados pieauga, pašvaldība vērsās pie VAS "Latvijas Valsts ceļi" ar lūgumu rast risinājumu šīs problēmas ierobežošanā.

3) Izbraucot no jebkuras apdzīvotas vietas, straujās auto plūsmas dēļ autovadītājiem bija ļoti apgrūtināti veikt gan kreisā, gan labā pagrieziena manevru uz autoceļu A1.

4) Ādažu novada dome atvainojas Ādažu novada, kā arī visiem citiem autobraucējiem par sagādāto sašutumu un raizēm, tomēr jāņem vērā, ka autoceļš A1 šķērso apdzīvotu vietu, abpus ceļam atrodas blīvi apdzīvoti ciemati, un pašvaldība nevar atļauties riskēt ar iedzīvotāju dzīvību.

==================

Bams 21.04.2014 13:52

Pa pēdējām 3 dienām 2 x pūtu trubiņā, kad uz šosejas masveidā apturēja visus pēc kārtas.

Bez trubas CPišnikus nekas cits pilnīgi neinteresēja.

+ vēl redzēju 2, tā teikt standarta vietās CP ar fēnu.

Bams 17.04.2014 17:43

dzanks rakstīja: Kas notiek Latvijā.

Ādažu dome izdomājusi, ka gar viņu miestu vajag samazināt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejas +

Ja kāds varētu atrast, bet esot nolikums, kas liedz pašvaldībām regulēt pēc sava prāta satiksmi uz A kategorijas šosejām.

Tāpēc vajag rakstīt uz Ādažu domi protesta vēstules! Vismaz elektroniskā veidā iesākumā.

Lūdzu:www.adazi.lv/...

Un pie reizes arī uz Latvijas Valsts ceļiem:

lvceli.lv/lat/sazinieties_ar_mums/

Bams 17.04.2014 16:25

briedisunrepshe rakstīja:

Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.

Uz lielveikalu ar sabiedrisko daudz nebrauc. Bija pie Alfas veikta aptauja, apmēram 70% bija ieradušies ar auto/kājām/velo.

Otrs ir tas, ka Kalnciema ielas pārvads nav piemērots tramvajam (cita konstrukcija, par šauru utt.)

Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi līdz lidostai.

Tātad ir tā, ka patlaban 1km tramvaja infrastruktūras būvniecība (ieskaitot jaunus vagonus un visu citu) izmaksā 10 miljoni Eur. Ja atradīsiet sponsoru, tad uzbūvēs

Bams 16.04.2014 11:32

kolumbs rakstīja:

Jāpiekrīt, ka līdz Zasulauka stacijai 2.tramvajs būtu laibi, tālāk, cik novērots tukš kursē.

Pašreizējais 2.maršruts pa Tapešu ielu ir līdz galam nerealizēts projekts.

Kad 1978.gadā atklāja satiksmi pa Tapešu ielu, bija paredzēts, ka Slokas ielas rajonā tramvajs šķērsos Bolderājas dzelzceļu un tālāk līnija tiks uzbūvēta uz Imantu. Bet tā kā Dzelzceļnieki šķērsojumam vienā līmenī nepiekrita, maršruta galapunkts palika tur, kur ir pašlaik.

1981.gadā tika nolemts būvēt tramvaju uz Imantu citādā veidā un tapa satiksmes pārvads Jūrmalas gatvē, pa kuru tika palaista tramvaja satiksme uz Imantu.

Pašreizējam 2.maršrutam pa Tapešu ielu ir vairāki pagarinājuma varianti, bet tie abi prasa diezgan lielus finanšu resursus.

Bams 14.04.2014 11:35

briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

Izskatās, ka uz to pusi iet. Nav izslēgts, ka 2. maršrutu varētu slēgt pavisam.

Bams 11.04.2014 18:10

Vēl par velosipēdiem runājot:

Zebras sižets:www.youtube.com/...

Un šeit kā redzam, velo problēmas Rīgā ir vecas kā pasaule:

www.youtube.com/watch?v=cV08OV8cA-E

Bams 11.04.2014 17:55

andzins1111 rakstīja:

Ieteiktu vienreiz paņemt to ciskudrilli un pamēģināt izbraukt pa Rīgu. Godīgi ievērojot visus noteikumus un visu pārējo. Un tikai tad komentēt.

Labi, labi. Braucu es vasarā pa Rīgu ar velo pietiekami, lai zinātu, kas ir kas.

Tikai noteikumus velosipēdisti gan neievēro masveidā. Varu ielikt no reģistratoriem stundu vai pat garāku videoizlasi ar velo izdarībām Rīgas ielās.

Un apgalvoju to 100%, autovadītāji pārkāpj daudz vairāk kā velosipēdisti. Bet autovadītāji kaut kā to saviem sugas brāļiem piedod, bet redziet velosipēdisti viņiem ir traucēklis.

Te jau pēc būtības ir tas pats: neieredzu es mašīnas, tāpēc visi mudaki un pārkāpēji.

Korķi Rīgā tagad ir tādi paši kā 2007. Kur tad tā auto plūsma krītas?

Vajag pa Rīgu pabraukāt no rītiem un vakaros pēc. Un vēlams izmantot ne-maģistrālās ielas. Maģistrālās ielās satiksme ir 24h diennaktī.

Un ko klimats? Latvijā var braukt ar velo 7-8 mēnešus gadā, kas nav slikti.

Normāls cilvēks ar velo brauc, kad ir brīvdiena, ir silts un nelīst lietus. Un tie ir 3, nu labi, 4 mēneši gadā.

Man jūsu veselība neuztrauc, mani uztrauc augstās veselības aprūpes sistēmas izmaksas un gaisa kvalitātē manā dzīves telpā.

Mazāk tos činavniekus valsts pārvaldē un izmaksas saruks uz pusi. Ja nemaldos mums ir lielākā valsts pārvalde Eiropā ņemot uz iedzīvotāju skaitu.

Ar gaisa kvalitāti pie mums viss ir čikiniekā. 10minūšu brauciena attālumā no Rīgas centra ir meži ar supertīru gaisu. Nevienā Eiropas lielpilsētā tā nav.

Bams 11.04.2014 17:01

andzins1111 rakstīja: Ko nozīmē tiesības palikt dzīvam? Tavuprāt ir normāli ja velosipēdistu garāmbraucošs auto iespiež apmalē? Iedzen bedrē vai vienkārši nogriež ceļu?

Nu tik traki jau nu nemaz nav.

Jums derētu saprats, ka jo vairāk velosipēdu ielās, jo vairāk vietas paliek priekš auto. Sabiedrība kļūs veselīgāka, kas nozīmē daudz mazāk līdzekļu jāvelta veselības sistēmas uzturēšanai. Tas viss jau sen normālās valstīs ir pierādīts, gan skaitļos, gan praksē.

Mums nav tie platuma grādi, lai varētu ar velo vizināties pa ielām kā Vācijā vai Nīderlandē. Un katrs pats lai domā par savu veselību, "jeb kas tev daļas gar manu apetīti" (c)

Un pats galvenais ir gaisa kvalitāte pilsētās. Rīga jau tā netiek galā ar piesārņojumu normām, kas būs pēc 20 gadiem, ja netiks samazināts autotrasnporta apjoms?

Autoapjoms kopš 2009.gada jau tāpat dabīgā ceļā samazinās. Nav mums fiziski no kurienes te sarasties megakorķiem un piesārņojumam.

Londonā un Parīzē jau tagad ir lielas problēmas.

Tās ir viņu problēmas. Mazāk lai nigerus no āfrikas laiž iekšā.

Pašreizējā CSN redakcija un arī jaunie noteikumi vienkārši neveicna velo kultūras rašanos.

Velokultūra būs tikai tad, kad VISIEM ciskudrillētājiem liks obligāti nokārtot eksāmenu un iegūt velo vadīšanas tiesības kā arī visi velosipēdi tiks reģistrēti CSDD un satiksmē piedalīties atļaus tikai ar numurzīmēm un OCTA. + to visu kontrolēs Policija. Ar attiecīgiem sodamēriem.

Uzskatu, ka visiem satiksmes dalībniekiem ir jābūt līdzvērtīgiem Likuma priekšā.

Bams 10.04.2014 9:30

Neko kriminālu neatradu. Jaunajos noteikumos vairāk ir ierobežoti velosipēdisti un tas ir labi.

Bams 07.04.2014 19:31

REXX rakstīja: Kas nosaka šos mistiskos gaidīšanas laikus?

Neesmu nekāds spečuks dzelzceļa lietās, bet ir gadījies šo to lasīt.

Respektīvi ikviena dzelzceļa līnija ir sadalīta t.s.blok iecirkņos, kas vienkāršā valodā būtu no luksofora līdz luksoforam. Attālums starp tiem parasti ir tāds, lai posmā ietilptu visgarākais iespējamais vilciena sastāvs un tā +/- bremzēšanas ceļš.

Vilcienu signalizācija darbojas ļoti vienkārši-vilciena riteņpāºis darbojas kā slēdzis, saslēdzot abas sliedes vienā ķēdē.

Pēc tāda paša principa darbojas arī pārbrauktuves signalizācija. Respektīvi, kamēr blokiecirknī atrodas vilciens, pārbrauktuve ciet. Viss notiek primitīvi-automātiski.

Staciju teritorijās un pievedceļos gan ir citi principi. Pievedceļos pārbrauktuvju signalizāciju ieslēdz manuāli, staciju teritorijās vai nu automātika vai pārbrauktuvju dežurants to izslēdz.

Ceru, ka daudz maz situāciju izskaidroju.

Bams 31.03.2014 10:10

Viennozīmīgi atbalstu pāreju un palikšanu uz vasaras laiku. Man nav pieņemami, ka vasarā plkst. 10 vakarā jau tumšs.

Bams 18.03.2014 7:54

briedisunrepshe rakstīja:Bet tie abu galu tramvaji laikam ir tāpēc, ka uz līnijas 3 vietās ir tādas apmaiņas vietas ar 3 sliedēm, kur var apgriezties un braukt atpakaļ. Īpaši lielu jēgu es no tām gan neredzu

Kopā Blekpūlei visa tā štelle ar vienīgās līnijas pilnīgu rekonstrukciju, 16 jauniem tramvajiem un vienu jaunu depo izmaksāja 100 miljonus mārciņu.

Blekpūle ir īpašs stāsts.

Tramvajs tur atklāts 1885. gadā un ir viens no vecākajiem pasaulē.

Tāpat Blekpūle no 1962 līdz 1992 gadam bija VIENĪGĀ pilsēta Lielbritānijā, kur tramvajs netika likvidēts un darbojās. Tam bija piešķirts muzeja statuss un vairāk bija izklaides objekts nekā publisks transportlīdzeklis. Tāpēc Blekpūlē ir arī tik daudz un dažādi retrovagoni un attiecīgi daudz vietu vagonu "apgriešanai".

Kaut gan vienīgās līnijas garums ir 18 km un gadā tas pāºvadā 6,5 mlj. pasažieru.

Interesanti tas, ka tramvaji aptur tikai uz pieprasījumu. Ja Rīgā nebūtu tāda brīnuma kā "Meža skola", tad teiktu, ka mums tādu sistēmu tramvajos nevajag.

Meža skolā ir diezgan ievērojams pasažieru apgrozījums.

Līdz 2.pasaules karam Rīgā tramvajiem pieturas iedalīja divās daļās: "OBLIGATORISKĀS un FAKULTATĪVĀS". t.i. otrās bija uz pieprasījumu.

Bams 17.03.2014 19:19

3.mēģinājums.

Slokas x Mārtiņa ielu krustojums

Bams 17.03.2014 19:17

Bams rakstīja: ielikšu drusciņu vecās Rīgas bildes:

Bams 17.03.2014 19:16

ielikšu drusciņu vecās Rīgas bildes:

[URL=http://photo.qip.ru/users/gunzz/200642760/208825146/][/URL]

Bams 17.03.2014 17:52

Alikante. Spānija.

Bams 17.03.2014 17:51
Bams 14.03.2014 20:23

briedisunrepshe rakstīja: Jautājums Bamam:

Kāpēc vispār pilsētas, tostarp Rīga, pārgāja uz tramvajiem ar durvīm tikai vienā pusē, kabīni vienā galā un apļiem līniju galā?

Tāda "mode" bija

Tāpēc, ka apgriezt tramvaju sastāvu braukšanai pretējā virzienā pa apli ir ātrāk nekā strupceļā atkabināt piekabvagonus, manevrēt pa pārmijām, to visu piekabināt atpakaļ. Tas viss prasīja laiku. Apmēram 15-20 min. Vadītājam tām procedūrām arī palīgu vajadzēja. Galapunktos bija jāuztur sarežģīta sliežu ceļu infrastruktūra.

Arī nav mazsvarīgi, ka katra papildkabīne un durvis ir papildu izmaksas, aizņem arī lietderīgo platību.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti