IkdienasViesis rakstīja: Kapēc gan kādu veco tramvaju nevar restaurēt vai atjaunot? Domāju, ka noteikti vajag savest kārtibā kādu MTV-80 un arī kādu RVR-7 (t.s."daugavpilieti"), kādi Rīgā kursēja no 60-tajiem līdz pat 90-tajiem gadiem.
andzins1111 rakstīja: Jā, šāds maršruts būtu ļoti labs tūristu magnēts. Britu un amerikāņu tūrisitiem ļoti patīk vecie tramvaji un vilcieniņi. Bet nuz uzturēšanas izmaksas noteikti būtu lielākas par ieņēmumie. Pie tiem pašiem britiem visi vēsturiskie tramvaji un vilcieniņi tiek uzturēti no ziedojumu fondiem un apalpo/remontē tos brīvprātīgie. Mūsu sabiedrība nav tādu laika/naudas resursu.
Aizmirstam. Aizmirstam par visādām restaurācijām un atjaunošanām. Detaļu nav. Neviens tās virs neražo. Nākamsezon arī vienīgais "retro" vagons diezin vai vairs brauks. Pārāk dārgs pasākums.
briedisunrepshe rakstīja:
Kaut kad rudenī internetā biju atradis Eksporta ielas rekonstrukcijas projektu. Tajā bija atvēlēta vieta tramvaja līnijai,
Vienīgi mani fascinēja, ka tajā nav paredzēts tramvajiem griezties un braukt riņķī ap Vecrīgu! Tikai Andrejsala-Nacionālais teātris un Andrejsala-Akmens tilts virzienos būtu iespējams braukt!
Nu pareizi. Tas ir projekts līnijas pārcelšanai no Z.A.Meirovica uz Krastmalu. Nekādus apļus veidot nav paredzēts.