Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
TomsTimosko 30.11.2023 23:26

Jaunais logo ir veiksmīgs rebrendings, jo daļai garāmgājēju ir jāpadomā, kāda zīmola automašīnu viņi savā priekšā redz. Dacia gadījumā, tā ir laba zīme.

Salona apdares materiāli visai skaidri norāda uz Duster būtību un sūtību. Cieta un viegli kopjama plastmasa, kas paredzēta ilgmūžībai.

Aizmugures sēdekļa pamatne ir līdzena, kas palīdz, ja līdzās jāsēž trim pieaugušajiem. Par to pārliecinājos, dodoties ceļojumā uz Čehiju piecu pieaugušo sastāvā. Tāpat šis ir viens no retajiem krosoveriem, kurā var līdzās sasēdināt trīs bērnu sēdeklīšus.

Nav tā, ka Duster drīkst iegādāties tikai ar pilnpiedziņu. 21 cm klīrenss ļauj iebraukt pārsteidzoši daudz vietās, netraumējot auto apakšu. Jāuzteic arī īsās virsbūves pārkares, kas lieliski palīdz bezceļos. Meklējot labākos rallija skatpunktus, iebraukšana pļavā vai tikšana pāri mērenam grāvim nebija problēma.

Kas attiecas uz pilnpiedziņu, tad jāatceras, ka Duster tiek izmantoti kā īsti darba zirgi tādos uzņēmumos kā Latvijas valsts meži. Šie ir darba apstākļi, ko varētu izturēt vien retais SUV, jo runa nav tikai par lētāko iepirkumu, bet arī automobiļa darba spējām sarežģītā apvidū.

Lielāko kritiku Dacia modeļi izpelnas par sēdekļu ergonomikas trūkumu. Ar katru nākamo uzlabojumu Duster sēdeklis ir kļuvis labāks, tomēr tam vēl ir pietiekami tāls ceļš ejams, lai tiktu vismaz līdz Renault līmenim.

Tas, ko Renault ir paveicis ar Dacia zīmolu, ir patiesi iespaidīgi. Tagad Dacia ir kļuvis par ceturto pirktāko zīmolu Latvijā. Valstī, kur allaž cieņā bijuši lietoti premium automobiļi.  

Dacia Duster ir šībrīža labākais budžeta krosovers, atsaucot atmiņā laikus, kad automašīnu bija viegli vadīt, vienkāršī remontēt un lēti iegādāties. Protams, ne visiem šāda vienkāršība ir vajadzīga, turklāt ne visi spēs justies ērti pie šī auto stūres.

Laika gaitā tas kļuvis dārgāks, taču krosovers joprojām parāda to, cik mēs pārmaksājam par dažu labu citu zīmola SUV. Stabils, vienkāršs un uzticams auto, kas kļūs par daudzpusīgu palīgu ikdienā.

TomsTimosko 30.11.2023 23:31

Populārais Volkswagen elektroauto tagad izskatās tā, kā tam būtu bijis jāstartē jau no pirmās dienas. Joprojām ir redzama vieta izaugsmei, tomēr tas neapšaubāmi ir kvalitatīvāks, izskatīgāks un labāk nostrādāts. Tāds, ko noteikti ir vērts izskatīt, ja vēlaties pārsēsties uz elektrisko spēkratu.

Sākotnējais ID.3 lielāko un pelnītāko kritiku izpelnījās tā apdares kvalitātes un multimediju sistēmas darbības dēļ. Rezultāts izskatījās pamatīgi sasteigts, neatbilstot Volkswagen standartiem. Tagad abas šīs sfēras tikušas pie ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Apdare kļuvusi mīkstāka un pufīgāka. Durvīs izveidoti lielāki roku atbalsti, bet panelis apšūts ar mīkstāku virsmu.

Pārmaiņas apdares kvalitātē tikai vēlreiz pierāda, cik ļoti tas spēj mainīt atmosfēru salonā un uzlabot braukšanas prieku.

Vizuāli tas izskatās vairāk nobriedušāks, mazāk eksperimentāls.

Atliek vien filozofēt par to, kādi būtu panākumi sākotnējam ID.3, ja tas būtu nonācis ražošanā šādā kvalitātē, kādu redzam to tagad. Daļēji par neveiklo ID.3 startu var būt pateicīgs Cupra Born, kas ātri guva popularitāti.

Ar pilnu uzlādi elektriskais hečbeks Pro Performance versijā «pēc papīriem» var veikt 392 līdz 428 km. Mūsu testā sanāca par aptuveni 100 km mazāk, tomēr šeit ir jāņem vērā daudz apstākļu – gaisa temperatūra, vadītāja braukšanas stils, ceļa apstākļi, braukšanas vide utt.

Garā riteņu bāze un salona plašums joprojām ir ID.3 stiprā puse. Salīdzinot ar Megane, aizmugurē sēdošajiem vietas šeit ir vairāk, padarot to par ērtu ģimenes auto.

TomsTimosko 30.11.2023 23:53

Sākotnēji Enyaq demonstrēja vienu no pilnvērtīgākajiem piedāvājumiem elektroauto lauciņā, taču tagad konkurenti saradušies kā sēnes pēc lietus, pārtrumpojot to tehnoloģiskā ziņā.

Enyaq Coupe būs dārgāks par standarta Enyaq, vienlaikus saglabājot visas tā pozitīvās īpašības – praktiskumu, labu sniedzamību un kvalitatīvu interjeru. Būtiskākās to atšķirības ir dizaina estētikā un dažādos akcentos. Skaidrs ir viens – par atraktīvāku pieeju ir jāmaksā. Un jāmaksā daudz...

Slīpā jumta līnija pavisam nedaudz ierobežojusi tā praktiskumu un arī jaunajā veidolā Enyaq kupeja joprojām ir ģimenei draudzīgs auto, lepojoties ar plašu salonu. Realitātē plūdenā jumta līnija nozagusi vien 15 litrus no bagāžnieka. Tas ir daudzums, jo ikdienā nebūs iespējams sajust.

570 – 1610 litru bagāžas ietilpība ir Škoda trumpis un to papildina dažādie Simply Clever risinājumi – lietussargs durvju nodalījumā, atstarojošās vestes turētājs, ledus skrāpis bagāžnieka vākā, mantu stiprināmie tīkli un citas atjautīgās fīčas.

TomsTimosko 01.12.2023 0:10

1,0 litra benzīna vai benzīns/gāze motors ir racionāla izvēle tiem, kuri nevēlas sagaidīt pārlieki lielu dinamiku pēc atļautā ātruma robežas. Veicot apdzīšanu uz šosejas, būs jāieliek zemākā pārnesumā, taču pārējā laikā 100 zirgspēki mūsu satiksmei ir pietiekami. Vienīgais brīdis, kad trīscilindru dzinējs izrādīs nelielu vājuma pazīmi, būs vasarā, ieslēdzoties kondicioniera kompresoram. Pie šīs vibrācijas gan visai ātri var pierast. Ar pilnu degvielas bāku un gāzes tvertni iespējams veikt aptuveni 1200 km, kas ir labs rādītājs.

Sēdēšanas komforts ir līdzvērtīgs citiem Dacia modeļiem. Cietais pagalvis un neparastā sēdekļa forma neļaus nobraukt ļoti tālas distances bez apstājas, taču distancēm Latvijas robežās tas visiem nebūs šķērslis.

Pilnpiedziņa Jogger modelim nav pieejama, taču augstais klīrenss ļaus iebraukt vietās, kur kāds zemāks 4×4 jau būtu uzsēdies.

Dacia jau iepriekš mūs ir lutinājusi ar relatīvi pieejamiem auto modeļiem, tomēr Jogger piedāvātā septiņu sēdvietu versija ir ilgi gaidīts piedāvājums.

Tiesa, pat kuplām ģimenēm ne vienmēr vajadzīgas visas septiņas sēdvietas, tāpēc Jogger var uztvert arī kā lielu piecvietīgu universāli. Nolaižot trešās rindas sēdekļu atzveltnes, tiek iegūta plaša bagāžas telpa bērnu ratiem, iepirkumiem un visam, kas nepieciešams ikdienas vai atpūtas braucienā. Maksimālā ietilpība sasniedz 2085 litrus, kas, vienkāršā valodā runājot, ir vairāk nekā dažā labā busiņā.

Vasarā bija iespēja notestēt "kempera" versiju. Šeit Jogger'am klāt nāk nakšņošanai paredzēts aksesuāru komplekts. Sleep pakotne ir daļa no InNature piederumu komplekta, kas ceļotājiem ļauj pārlaist nakti, kur vien viņi vēlas.

Cik šāds nakšņošanas prieks izmaksā? Aptuveni 2000 eiro. Tās ir aptuveni 20 nakšņošanas reizes pietiekami labā viesnīcā.

Dacia Jogger lieliskā cenas un ieguvuma attiecība satriec jebkuru konkurentu, jo daudzām ģimenēm daudzpusība un ikdienas praktiskums ir svarīgāki par šiku un statusu. Šis ir auto, kas radījis jaunu ģimenes auto formulu.

TomsTimosko 01.12.2023 1:16

Sauciet mani par vecmodīgu, bet 3,0 l dīzeļdzinējs ir un paliek arī šodien 3.0 dīzeļdzinējs. Atskaitot lielo zirgspēku skaitu, hibrīda versija uz papīra neizskatās pārliecinoša (salīdzinot ar konkurentiem), tāpēc 3,0 V6 ir piemērota izvēle, kas darbojas lieliskā saskaņā ar 8AT. Tas nebūs pats dinamiskākais SUV, taču demonstrē labu komfortu, pietiekami labas spējas bezceļā un veiklību pilsētā, pateicoties aizmugurējo riteņu piestūrēšanai.

Kāds nu vairs tautas auto. Pēc dažādiem kritērijiem Touareg atbilst premium klasei un attiecīgs luksusa līmenis atspoguļojas arī cenā. Reputācijas līmenis gan nav turpat, kur BMW, Audi vai Porsche.

Atsaucīgi un augstas izšķirspējas ekrāni, augstas kvalitātes apdare un ergonomika padara Touareg salonu par vietu, kurā ir patiesi patīkami atrasties. Tiesa, klimata kontrolei fiziski slēdži būtu ērtāki un “skārienpogas” uz stūres kā parasti neklausa.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti