Izskatās, ka zaļie šarlatāni atkodīs krietnu kumosu Eiropas naudas:
Klimata uzņēmēji nāk pēc Eiropas naudas
ES plāni piešķirt 40 miljardus eiro oglekļa emisiju samazināšanas projektiem rada uzņēmēju pieteikumus pie Briseles vadītājiem. T.i. tādu uzņēmēju, kuri apgalvo, ka viņiem ir "uzvaroša ideja.
BRISELE — Stefans Borgass jau vada vairāku miljardu dolāru vērtu Austrijas uzņēmumu, kas apgādā dzelzs un tērauda rūpnīcas. Bet ne tieši tāpēc viņš bija Briselē.
Borgass atradās Eiropas Savienības galvaspilsētā, meklējot miljonus "nelielam" projektam, kas vēl neeksistē: cietais ogleklis.
60 gadus vecais industrijas titāns ir kļuvis par evaņģēlistu jaunai tehnoloģijai, kas, pēc viņa teiktā, aizturēs oglekļa emisijas ( pārveidojot tās ) cietā formā, uztverot planētu sasildošās gāzes, pirms tās nonāk atmosfērā. no
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2