pilnīgi piekrītu anonimiķim par to februāri...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pilnīgi piekrītu anonimiķim par to februāri...
GERADS rakstīja: Tīri teorētiski-ja abi izkāpj no auto ar tonētiem stikliem kurš tikko braucis,pa labās puses durvīm un saka ka neviens nav sēdejis pie stūres un noticis jēzusmarijas brīnums-auto pats vedis mājup?Ko tad?
tak DeaDMoroZZZ pareizi pateica - visu lietu saportija kameras...
tu varētu kaut caur bagāžnieku izlīst. piešūtu gan šmigu, gan pretošanos un vēl uz slīpo grīdu izgulēties aizvestu.
dzinchais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: nu plin... patieshaam bada laiki klaat... ja pat shitaadus sper... (nav domaats slikti...vnk parasti apkraameetus ar spozjumiem + divkraasainus-apziimeetus) neaiztiek...
liekaas ka shim konkreetajam eksemplaaram viens celjsh- detaljaas...
es ar kaadreiz domaaju ka taadas uzkriitoshas automashiinas nezog-taalu nevar aizbraukt nepamaniits...
līdz piekabei ar tentu parasti nav tālu jābrauc...
bet īstenībā ir baigi forši brīvdienā aizbraukt uz savu lauku īpašumu un kārtīgi pastrādāt fizisku darbu. tā ir reāla atslodze. ideāli var nervu atlaist kamēr ar traķi izkraties pa lauku, nekāda krīze, ne euribors ne perebors nenāk prātā
tagad ziema atkal varēs mežu sakopt, savākt bebru nedarbus. ideāli, darbs svaigā gaisā. pie viena sataisu malku gan sev piepilsētas mājai, gan laukiem.
tā ka nefig pīksēt. krīze ir galvās.
izbrauc no pilsētas un redzēsi kā lauki aizaug ar krūmiem. skaidrs, ka nesaražosi uz lauka, lai baigi nopelnītu. Bet ražot sev un varbūt arī šauram klientu lokam var mierīgi.
edzulis rakstīja: Dzirdēju, ka alfa romeo nākošo gadu LV prognozē vēl sliktāku kā šo. Kā var būt vēl sliktāk, ja šogad pārdoti nav pat 10 alfa romeo? Bet galvenais, ka atlaides viņi nedošot gan Maserati pat vairāk pārdevuši.
Ir idejas kādam kādēļ tikai 8 alfas šogad pārdotas?
nu tā jau nav meriva ar kuru var kapeiku iesipt un iefanot
tagad drīzāk pirks tādus auto kādus vajag un kuru var atļauties. bet tie kuriem ir nauda, kā iepriekš pirks pagarināmos un stilojamos.
bet manuprāt alfa ir vēl vairāk "na ļubiteļa" neka saap. abus var ātri nopirkt, bet pārdot nekā
Uggga rakstīja: Man viens attāls paziņa, celtnieks, kas ar pēdejo 740to braukājās, esot parēķinājis, ka laukos malkas pietiks kādiem 10 gadiem, bembi pa lēto varot pārdot un kaut kā krīzi pārcietīšot
nu šitā krīze reāli tikai pilsētniekiem sāp.
pāķos tāpat mežā malka ir, kartupeļi un cūkas aug neatkarīgi no visām krīzēm. tik vien kā sliktākā gadījumā nāksies biki vairāk lāpīt vecās bikses un nesāt piesvīdušaku mētelīti. Bet tā kā naudas laukos sen jau kā nav, just ka tās nav vēl vairāk ir grūti.
edzulis rakstīja:
mansotraises rakstīja: par to ceļu būvi ir gan drusku savādāk. pēc lvceļi informācijas uz būvniecību ir nauda līdz 2016.gadam.
Kur tad viņa ir?
pajautā pats tiem www.lvceli.lv , ja jau gribi zināt.
un pareizi kuka saka - liekam tos ceļus mierā visiem tāpat tur naudas nepietiks
par to ceļu būvi ir gan drusku savādāk. pēc lvceļi informācijas uz būvniecību ir nauda līdz 2016.gadam.
oxygen
opels nav vaiņigs, ka tādu sūdu pats nopirki. diagnostiku netaisiji, kārtiģi test draivu arī atviliki?
msh rakstīja:
Kanibaals rakstīja: Arvien vairāk atkal sāk parādīties visādi hummer, h2 uz ielām značit benzīns lētāks
Tie tak visi uz gāzi brauc
nemaz nesmejies. pazina ilgi meklēja savai sirdij tuvas krāsas un komplektācijas dizeli tuaregu. apnika un vienā prāta aptumsuma brīdī iepirka lielo benzīnnieku. neko, pasēdēja, saprata ko izdarijis tad pa 900 latiem ielika gāzes iekārtu un braukā tagad smaidīgs.
nu moš ka tev ir variants, ka cilvēks no klaipēdas uzliek to mantu uz autopasts.lv. vadā viņi preci pa visu baltiju. Latvijas robežās esmu izmantojis. mājaslapā apgalvo ka pa sutku jebkurā baltijas punktā
pats gandrīz katru nedēļu reizi braucu Rīga-Ventspils-Rīga. Bet sanāk, ka vajag fiksāk ko nosūtīt, tad vai nu ar autobusa šoferi vai autopasts.lv
nav ne vainas tam isuzu 3 litru dīzelim. ar tādu jau no februāra esmu nobraucis kādus 35k km. kā Seene saka - seko līdzi, domā ko dari un ir ļoti labi. Jauda un ekonomija ir savietojami jēdzieni.
Kā saprotu, topika autors brauc gadā ap 30-40k km. Nez vai jaunie mazauto pa 9999 eur to izturēs. Viena lieta ir bīdīties, sēdēt visu gadu Rīgas probkā, otra lieta braukt ar auto pa LV lieliskajiem ceļiem. Un tur jau ir auto jāiztur daudz kas. Man būtu jāpiemaksā, lai es ar mazauto kratītos pa ielāpiem un šūpotos pa fūru izbrauktām risēm.
Principā Kovacs visu uzrakstija. Izvēlies ko vēlies un brauc
Kaksis rakstīja: Viss ir kulē. Nevar būt mūkusalas ielai lielāka prioritāte kā saliniekam.
Problēma nav satiksmes organizēšanā (ir valstis, kur pat sešās joslās vienā virzienā ir korķis), bet braukt nemācēšanā un vēlmē visur braukt ar auto.
Tā jusm vajag!!! *******
nu par to ir skaidrs, ka salinieks ir prioritāte.
Par to kas ir kulē, tu varētu paskaidrot. Citādi tas ir tikai skaļš, puicisks sauklis.
Man personīgi tas krustojums nerada problēmas. Varu apbraukt pa citām ielām, nav stresam pamata. tas lielveikals arī neinteresē.
Vienīgi, kas notiks, kad apli, un nobrauktuvi no salinieka sāk bremzēt tie kas netiek garām Bieķensalas krustam? to cik gara aste izveidojas uz salinieka, es domāju visi var iedomāties. Un tad tā tava salinieka prioritāte būs kaut kur tuvu kulei.
nav ko cepties par to kas, kāpēc un kādēļ tā. Ja jau sabiedrībai tā interesē, tad ejiet, rakstiet, prasiet projekta autoriem (Daniševska birojam). 1)vai satiksmes mezgls atbilst esošajai un prognozētajai satiksmes intensitātei un sastāvam? 2) kāda ir plānotā intensitāte un sastāvs? 3)vai vienlīmeņa mezgls atbilst plānotajai intensitātei un sastāvam? 4) ko par to saka LVS? 5)kā satiksmi aplī un nobrauktuvē no apļa ietekmēs luksofors Bieķensalas krustojumā? noteikti ka vēl izdomāsiet kādus jautājumus.
Citādi nav te ko gudri spriest. Uz preses jautājumiem veikalnieki vienmēr gudri atbild, ka viss ok, ka projektu taisijuši speci utt.
tieši RX-7 minētās lietas 3.un 4. punktā mani attur no operācijas. risks pastāv un labāk staigāju ar brillēm, nekā ar baltu spieķi. pagaidām ir -4,5. bez brillēm ir vajadzīgs neliels brīdis, lai acis pierastu un tad jau var šo to saskatīt. nu kaut vai baseina otru galu redzu un nepeldu pa apli
nu mukusalas aplis un salu tilts dabūs ciest arī pēc lucavsalas attīstības. kādu gadu atpakaļ sanāca redzēt pāris plānus. gan grandiozi.
vot būs jāuzprasa švāģerim kas šim par škībo acu sindromu bet ir brilles - kaut kas līdzīgs pudeļapakšām un saka ka neredzot zemeņu sarkano. Bet visas komisijas iziet. un brauc jau daudzus gadus.
domāju andža lej. noņēma doķus par šmigu un tagad mēģina atrast variantu kā neiet caus hospitāļu ielu.
uzskatu ka med. apskatei ir jābūt vēl stingrākai un kritērijiem augstākiem. labi vien ir ka sūta ar sliktu redzi nafig.
Vispār vajadzētu visus penžus biežāk pārbaudīt. Citādi reakcijas ātrums tuvu nullei, loģiskā domāšana gliemeža ātrumā.. un divas brilles kabatā - vienas lauku avīzei, otras sēņošanai. ja nav kārtībā kaut kas - uz sab trans. pietiek uz ielām nariku, alkoholiķu, stresaino, negulējušo un vienkārši atsaldēto. nafig ļaut stūrēt cilvēkam ar kādu veselības problēmu, kas var tieši ietekmēt satiksmes drošibu.
aizvakar viens bmw gribēja "ielēkt" plūsmā tik nobrauktuvē uz bausku aizlidoja līdz tai jaunajai gājēju pārejai un palika uz sadalošās saliņas.
mūsu gudrās galvas tur augšā vadās pēc principa - jo mazāks ātrums mezglā, jo mazāk iespēju avārijām. tipa tagad tas ir panākts- ātrums nulle, visi stāvam. tātad super drošs krustojums.
Bet īstenībā kaut kur netā bija paskaidrojums tam visam ar bildi.
90 grādu pieslēgums ir pareizs no standartu puses raugoties.
LVS neparedz iespēju veidot ieskrējiena joslu uz apli. otrkārt skatīšanās caur plecu uz aizmuguri, nav savienojama ar drošu izbraukšanu aplī.
tā ka relax un braucam godīgi. Tos vīrus tāpat nepārmācīsi. Es piemēram šodien to visu jezgu apbraucu jau laicīgi. paskaties kartē un brauc.
Alpi jau sākas tepat aiz lielās pļavas (LT un PL) kāda tur pasaules mala Bet lielā cenu starpība škiet zudusi jau kādus gadus četrus atpakaļ noteikti.
nu tas, ka ķivere ir obligāta ir skaidrs no pašu pieredzes. gan jau katram, kurš bijis alpos ir šitāds stāsts. paziņu ari manā acu priekša "nopļāva" viens tāds kamikadze kurš ne tajā trasē trāpijis. sekas par laimi drusku vieglākas, bet slēpošana tika pārcelta uz gultas režīmu.
TDI rakstīja:
rudens68 rakstīja:
arba rakstīja: PAr krīzi runājot
MAn bija milzīgs pārsteigums, ka Lielvārdē pa dienu pie stacijas milzīgs stāvlaukums izveidojies, tauta ar auto līdz stacijai un tad ar vilcienu uz Rīgu, manā jaunībā tā nebija
Par Hyndai līzēm, kolēģis darbā jau 3 pēc kārtas paņēmis, maina bez problēmām ik pa 2,5 gadi, viņš nekad pat nesagaida op. līzes beigas, maina atrāk
Tā ir visā pierīgā
arī Jūrmalā (redzu konkrēti Lielupē/Bulduros), pie kam nevāji/padārgi autosi stāv , ne tikkai opelkadiķi un 'mucas'
bet loģiski, ka pilns ar auto pie stacijām. šorīt arī tieši pamaniju, ka baigi daudz saliktas...
paķēra autosu uz oplaizinga, paņēma kreditus uz 40 gadiem savas villas būvei kaut kur nekurzemē. tagad vot i brauc, kuļas no savas pļavas, meža laukā uz pilsētu. un tad atstāj auto pie stacijām. naudiņas ta nav ar ko pieliet bāku. labi ka nav ar K2 no meža jābrien līdz stacijām.
bet vilcienā biju kādu gadu atpakal reiz iekāpis. nu nepierunāsiet mani ar viņu braukt. ja no rīta iekāpjot tajā pašā lielvardes stacijā, jau grūti atrast vietu, tad no ogres jau nereāli. stundu stāvēt smacīgā gaisā nav forši.. ku te vēl viens sapņo par grāmatu vai laptop.
cik tad bieži tu papildini, lai baigi iespringtu uz iespēju nopirkt lētāk.
neticu ka tā cenas starpība ir tik liela, lai speciāli pēc 1l eļļas brauktu uz servisu.
farruhs rakstīja:
Sretsked rakstīja: Sābiem ir miglas lukturi?
Ir...
A bet MB miglas lukturi ir vienā līmenī ar tuvajiem... tad ko man tagad darīt?
tāpat tie sanāk zemāk nekā LC vai cita džipa miglas. un nedod dies' ja taās sasprausti hrenoni... tad var savus tuvos slēgt laukā, un stāties malā lasīt avīzi