UUSA rakstīja: LT 70-tajos gados vēl bija Perkins dīzelis ar 65zs.
Fanam vēlaizvien tāds ir
UUSA rakstīja: LT 70-tajos gados vēl bija Perkins dīzelis ar 65zs.
Fanam vēlaizvien tāds ir
Nekas, Hyundai un Kia arī pirms daudziem gadiem sāka pēc tāda paša scenārija - tagad Hyundai iet uz premium auto klasi, atstājot Kia kā "lēto" klasi.
Tas, kur dzīvo Deksters, mēs jau zinam.
Ozz, vai tad vēl kaut kur var nopirkt gaļu, kas netiek barota ar hormoniem ātrākai augšanai?
ursis rakstīja: incanti palasiities:
www.zr.ru/...
Pat Krievijā pārbauda uz ceļa "zilos", bet ES?
Motorolers rakstīja: Tādā valstī dzīvojam, kuru vada šādi speciālisti...Ja satiktu šo mērgli vienu, tumšā stūrī...ai kā palabotu viņa kroplo seju!
Nebaidies, drīz Tev būs tāda iespēja - tādi kropļi (burtiskā un pārnestā nozīmē) ilgi nevar peldēt, neko nezinot. Agri vai vēlu tādi paliek pie sasistas siles. Ja tiec tādā amatā, tad mācies, izproti, nevis sēdi. Prieks, ka svarīgos jautājumos neviens žurnālists to sejā un garā kropli nemaz neintervē.
Drīz viņš būs mazs pirdelis, kam nāksies atgriezties savā Bauskā, tur arī varēsi viņu noķert
Tas, ka viņš ir nabaga sporta skolotājs no Bauskas, kuram vienmēr ir bijusi šaura piere un stulbas izdarības, jau nevajag pa visu pasauli bazūnēt
Kādreiz viņam bija liels hobijs - braukt uz Jūrmalas gatves kojām, piedzirdīt meitenes un paši saprotat ko...
Nožēlojams cilvēks.
Starp citu, skaņu no izpūtēja gan uz ceļa varētu izmērīt.
Nav satiksmei bīstami, bet tracinoši.
Protektoru arī var.
mx_black rakstīja: pieejam lietai no cita skatu punkta:
kkaa nav dzirdeets par avaarijaam, kuras buutu izraisiijusi apzhilbinaashana no xenon lukturiem.
tajaa pat laikaa pavisam noteikti ne viens viens desmits tumsho celju gaajeeju ir palikushi dziivi tikai deelj taa, ka xenons ir ljaavis tos laiciigi pamaniit.
Bet tak - pēc avārijas Tu vari stāstīt "dajebkam", ka Tevi apžilbināja tas un tas. Ja vēl dzīvs esi...
To nepierādīt.
To, ka pašliktās, veikalos nopērkamās, zilās spuldzītes nav tas labākais pretimbraucējs, sapratīs ikviens, kam caur Latvijas ārēm ceļi bieži ved. Traki žilbina...
Nepareizi noregulētas oriģinālas gaismas tāpat, bet tomēr ne tik traki.
Indīgi zilās spuldzes no xenoniem var atšķirt. Pa gabalu...
Bet daudzām mašīnām ir lukturu apmazgātāji pat tad, ja nav Xenon lukturi un kā tad rīkoties? Vai kāds ir spējīgs pārbaudīt, vai ir pašlīmeņojošā lukturu sistēma?
Bet to, ka "indīgi zilos" var noņemt no trases vai sodīt, gan gribētos. Bet kā pierādīsi?
Melnos logus nosaka uz aci, tad izmēra. Ko darīsi ar veikalā pirkto zilo spuldzi?
Richy, liktais Xenon nav tas pats, kas zilās spuldzes, ko var pie kases nopirkt!
P.S. Stretsked = Deksters?
www.burnout.lv vari pameklēt.
Ko sliktu izdarīja?
Priekšpusē tas viegli risinās - pie pasažiera saulessarga. Kad vajag noloka utt.
Kas attiecas uz M zīmēm, kas nepārtraukti stāv logā - pārējie tik brauks ar līkumu Tev. Priecājies
Paldies!
Pagaidām esmu ticis tiktāl, ka pēc likuma vainīgā OCTAi jāapmaksā ceļš uz ārstniecības iestādēm, ko pierāda takša, nomas auto vai degvielas čeks + tās pašas dienas ārstniecības iestādes izraksts vai čeks.
seaman rakstīja: www.ltab.lv/...
tresha nodala
Paldies!
Ļoti noderīgi!
Ozz rakstīja:
Petka rakstīja: Bet transportu uz policiju, uz apdrošināšanas iestādi utt. tā kā vajadzētu segt. Ne es brīvprātīgi turp dodos, bet citu neuzmanības dēļ.
vieniigais ko varu ieteikt- njem motoru, kraaj čekus, vai autonomas reekjinus, un tad meegjini piestaadiit apdrisinaataajiem...
citu variantu nav..
Krāju gan!
Paldies!
Bet transportu uz policiju, uz apdrošināšanas iestādi utt. tā kā vajadzētu segt. Ne es brīvprātīgi turp dodos, bet citu neuzmanības dēļ.
Parakstījos, ka izbeidzu.
Magistrs rakstīja: Rēķinies ar to, ka process var ievilkties uz vairākiem mēnešiem.
Kriminālprocess jeb process ar apdrošinātājiem?
Magistrs rakstīja: Un tas, ka CP atzina tevi par cietušo nenozīmē, ka apdrošinātājs darīs to pašu.
Tur savādāk nevar būt - zīme "Dodiet ceļu" tika ignorēta un izbrauca priekšā... nebremzējot.
Paldies!
Skumji
Ko Tu, Greger, saki par šo?
Nofotogrāfēšu bākas "dačiku" un borta kompi. Šodien tika konstatēts:
Uz 700 km - ~32 litri. (Bākā 60 litri + piepidžinātais, spaidot pistoli )
Vidējais 4.3 - 40% pilsēta, 60% ārpus.
Un varam satikties, varu parādīt, kā braucu - tiesa, tas būs garlaicīgi un salīdzinoši lēnu.
Ar šo bāku gribas rekordu uzstādīt, parasti ar bāku sanāk 1100 km.
Varbūt kādam ir pieredze ar 2.2 DTI (125 zs) "čipošanu"?
Ak jā - izbraukājoties visu ziemu pa apšaubāmas kvalitātes zemes ceļiem, šopavasar saplīsa pr. stikls - saplīsa vietā, kur to izraisa virsbūves svārstības.
Nekas - tiku pie jauna un solārā
Bet tādu tipisku vainu nav - braukt ar šo auto ir salīdzinoši lēti pat tad, ja visu laiku tiek remontēts Adam Auto.
Tagad auto jau ir, manis pieminētie, 160 000, bet par maiņu nedomāju. Vairāk nekā apmierina šis auto.
Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.
Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.
Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.
Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km
Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos
Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.
Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.
Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.
Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.
Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.
Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.
Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.
turbopiile rakstīja: mēģinu iztēloties žestus pēc kā var saprast, ka ir slimības lapa..
Uggga, neatbildēji..