Pirmais rakstīja:
ValdisM rakstīja: iespējams degvielas sprausla vai sprauslas
man bija līdzīgi simptomi.. līdz viens cilindrs pārstāja vispār strādāt. 20Ls , nomainīta sprausla un viss atkal strādā lieliski, un arī apgriezieni vairs nepeld tukšgaitā]
ņemot vērā ka manai 88.g mazdai apmēram puse no dzinējtelpas elektrības, iešprices un elektronikas ir ar Mitsubishi logo virsū, otra puse Denso, tad iespējams dzinēju iešprices un detaļas ir krietni līdzīgas
vo paldies
a kā tu jamo diagnosticēji?
nu pirmām kārtām diagnosticēts tika, ka neiet viens cilindrs. Tālāk jau attiecīgi diagnosticēt beigtu sprauslu nebija grūti. (dzirktele pienāca, cilindrā kompresija bija), palika vaina tikai sprauslā. Starp citu beigta sprausla vismaz mazdai čurā degvielu nonstopā un tāpēc cilindrā nenotiek degmaisījuma aizdegšanās.. svece ir aizlieta ar benzīnu.,u.t.t
Bet ar bojātu sprauslu es braucu kādus gadus 3 ( 100 000km) - simprotmi bija apgriezinu peldēšana, tad sāka nepilnīgi strādāt automātiskias āuksta dzinēja sildīšanas režīms startējot auto (strādāja uz pārāk zemiem apgriezieniem), tad nākamais simptoms bija šāds: iedarbinot vasarā gandrīz karstu dzinēju (padzisušu pēc izslēgšanas apmēram 5-10min) - tam bija ļoti zemi apgriezieni ( 500apgr) un dzinējs vibrēja, tad dažreiz arī bez dzinēja slēgšanas ārā, piem. stāvo tkorķos tās dažreiz sāka vairāk vibrēt un krist apgriezieni (sprausla čurāja), tad jau pēdējā vasarā bija tā, ka karstu , bet 3-5 min padziušu dzinēju nevarēja iedarbināt .. bija jāpagaida vēl kādas 5 min un tad dzinēju varēja iedarbināt.
kad apskatštīju simptomus RTU doc. V.Šnepam (lai vieglas viņam smiltis) , viņs neminstinoties uzreiz pateica, ka sprausla izdilusi un čurā.
Pagāja vēl 2 gadi un līdz tam arī nonāca.
DekstersFF rakstīja: Laikam jau jābūt sevišķi advancētam,lai 3 gadus un 100 000 km brauktu ar bojātu sprauslu un nespētu to nomainīt Pie tam,ja ir tādas pazīmes.
atvaino, kļūdījos. Pirmie no dažiem manis aprakstītajiem simptomiem bija jau tad kad to auto man atdeva... tas bija oirms 240 000 ( pirms 7 gadiem).
Es nezinu, katrs jau auto uztver savādāt... kamēr nebija pārstājis strādāt viens cilindrs, man tie bojātās sprauslas simptomi galīgi nemaz netraucēja nobraukt to 240 000km, jo 99,99% no iekš auto pavadītā laika tie simptomi neizpaudās. Daudzi no manis nosauktajiem simptomiem ir lielākaijai daļai auto kas vecāki apar 15 gadiem... un tas ir saistīts ar dzinēja un tā detaļu (arī sprauslu) izdilumu. Un daudzi autovadītāji daudzus simprotmus nemaz nepamana, kamēr tāda sprausla nepārstāj strādāt pilnīgi un galīgi.
P.s. Lai Tu nesastresotos par to, ka pa ielām brauc satiksmi apdraudoši lūžņi, pateikšu , ka šogad TA izgāju ar pirmo reizi, tieši pirms TA neko speciāli neremontējot, tik nomainīju Mūkusalas ielā 2 spuldzītes.