Gaidam jauna auto iegādes sajūsmas atspoguļojumu, lai var laika gaitā sekot līdzi, kad parādās kādi niķi stiķi, pirmās problēmas utt. un vai nebūs kā kasinsha79 pieredze. Divi forumieši, divi jauni auto teju vienlaicīgi iegādāti- nu i topiks 4x interesantāks.
Interesē, kāda ir VWfans un nomiks vērtību skala par vienu un to pašu lietu, kā vienādi auto kalpojās.
Šoreiz pārbaudīju salīdzinoši klajā vietā Jelgavā, kur nav ielas trokšņu- auto salonā pie izslēgta dzinēja zemākais rādījums bij 32db, bet pie ieslēgta dzinēja zemākais 72db. Garāmbraucoša auto skaņa (mans auto nedarbojās) pacēla decibelus līdz pat 90.
Salīdzināšanai- klusā istabā zemākais redzētais cipars 22db.
Ar šo pašu telefonu un programmu salīdzināšu vēl vairākus auto- pēc tā varēs ko spriest, jo šobrīd nolasītie rādījumi starp foruma lietotājiem katram ar savu telefonu nav objektīvi salīdzināmi- tikai viens telefons un dažādi auto; nevis dažādi telefoni un dažādi auto.
MB B klase 2005.g. - standarta izpildījumā, jumta lielā lūka. Riepas Bridgestone Blizzak SW70 205/50 R17. Pilsētā 50km/h- 99-100db, pilsētā uz bruģa seguma 40km/h-107-108db, šoseja 90km/h- 101-102db. Mērījumi veikti ar android telefonu, Sound meter aplikācija.
Kā būtu, ja mēs ar saviem smartfoniem pamērītu decibelus salonā braucot uz 50 un 90km/h? Nupat ieinstalēju Sound Meter- rīt notestēšu. Kur turēt telefonu testa laikā- varbūt pasažiera krēsla pagalvja augstumā? (tas tā, lai būtu kaut kā visiem līdzīgi). Būtu interesanti tādu tēmu jaunu atvērt forumā.
rudens68 rakstīja: Vai kāds ir veicis skaņas izolācijas darbus , kādi secinājumi ?
Oktāvijai reiz vibroizolāciju bagāžas telpā izlīmēju- efektu sadzirdēt īsti nevarēja.
Bet v70 visas durvis, bagāžnieka vāks un grīda ir izlīmēta ar vibroizolāciju un nedaudz arī skaņas izolāciju- efekts labs. Bet tad vēl pabiezināju durvju blīvgumijas- efekts pat ļoti ir jūtams, it īpaši pa bruģi braucot. Ar laiku pierod, bet tad, kad sanāk pavizināties ar kādu citu v70, tad saproti, ka ir tas tā vērts pacensties.
To, ka sajūgs būs jāmaina, to zināju- tas tik paātrināja tā brīža iestāšanos. To, ka kaut kad arī spararats saies ķīselī- arī zināju.
Braukšanas stils un mani eksperimenti- 1 divmasnieks un 3 sajūgi, vairāk kā 134 000km.
Ir eksperimentēts ar degvielas patēriņu- kopumā pirms/pēc pie vienādas braukšanas varētu būt 0.2l uz 100km ekonomija. Labākais rādījums 4.0 l - visi testi tikai ar bākas metodi. Biju reiz aizšāvis uz Austriju- turpceļā lielākoties ekorežīms- vidēji 4.39litri un 24h ceļā. Atpakaļceļš- cik drosmes bija- 6.3l un 17h- toreiz tikai ar Inta čipu. Šobrīd jau ir vēl šis tas sadarīts- nav katalizātora, egr bloķēts, bik ražīgāki smidzinātāji, turbo spiediens pacelts, atkārtoti pārčipots- šoreiz saregulēts pēc auto īpatnībām un manām vajadzībām.
Arī kaut kad pa vidam spoileri pielīmēju- tas max ātrumu par 10km/h samazināja.
Čips ir vienkārša metode, kā izmantot vairāk no auto potenciāla neatkarīgi no tā, vai auto ir jauns vai vecs.
Pēc šīs diskusijas spriežot, proporcija tomēr ir- no 8 līdz 36%, bet vairākumam tā ir ~20-30% robežās.
Un neesi vienīgais, kurš domā tāpat! Biju kur redzējis, ka Jaguar sešdesmito gadu auto būvēts ar veco dizainu, bet mūsdienu tehnoloģijām un drošības standartiem, noteikti šī nav vienīgā auto marka, tik izdevumi par to nebūs 8%.
Kā jau nomiks raksta- summa ir milzīga, kur tiek atvēlēta auto priekiem. Un daudzi nemaz nezin, cik viņa patiesībā liela ir! Nomiks un VWfans zin noteikti ;-) Lai būtu 15% no izdevumiem auto priekiem, tad ienākumiem jābūt, apmēram, 3000,- mēnesī pie nosacījumiem, kad kopējais gada nobraukums ir ~25 000km un autoparks iegādes brīdī ir tie ~6mēneši algas apjomā (auto vecums virs 10 gadi).
3 nedēļas kā no Waršavas. Braucu kā Maps rādīja. Ieliku bezsaistes apgabalus- pie wifi pats paņēma satiksmes ziņojumus. Ceļš bija labs, korķi kā tādi nebija- remontdarbi gan, bet vienmēr kustībā. Vietām, kur zīme 50, kā jau parasti- visi turpina 80,90. Braukšanas vaina. Menti gan bij netipiski daudz.
Jap- tā ir zeķe tiešā vai pārnestā nozīmē (banka). Un sanāk, ka piederi ne pie lielākā kvoruma, kas ir apsveicami. Un ja jau ir uzkrājumi(rezerve) ar nekatram gadījumam, lieliski. Tā dzīvot ir droši un komfortabli- visiem tā novēlu. Es teiktu, ka tad ir laiks kādam hobijam vai sapņa īstenošanai, bet ja arī tie visi jau ir izpildīti, nu tad ir ziepes lielas- skatoties uz miljonāriem, viņi visi lielākoties ir nelaimīgi, jo vairs nav kur tiekties- viss ir ko gribu un vajag! Ja skatās uz kādu Ameriku, tad narkotjiki, trakonams un gals klāt :-D
Mans domu gājiens: visi mēs domājam, ka dzīvosim vēl ilgi arī pensijā, bet, diemžēl, ne visiem tā pensija pienāk- tomēr ir arī statistika. Un mūsdienās krāt zeķē un tad pirkt, kad inflācija grauž caurumu zeķei ātrāk, nekā pa virsu samaksātie procenti bankai?! Nē, paldies- minimāls maksājums, maksimāls komforts! Operatīvais līzings- kruti- nekādas atbildības, tikai braukā- atnāk krīze, atdod auto. Protams, nopirkt naļikā- skan labi, bet vai pareizi?, manuprāt, lielākoties nē. Dzīvo šodienai ar nelielu skatu uz rītdienu, bet mācoties no pagātnes un citu kļūdām.
Abi divi- dārgs un netika lietots tā, kā tiek lietoti šī brīža auto(arī šī brīža auto ir kudiiii lētāki). Bij vēl viens hobija auto- bailes minēt 10/1 vai kaut kā tā.
Domu gājiens interesants, bet vai tas palīdz izvērtēt atbilstošākas summas tērēšanu auto iegādei? Viss ir pārāk relatīvi. Ja tā skatās, tad viens auto bij - iegāde 1 pret 6 izdevumi, otrs- 1/2, vēl viens varētu būt 2/1.
Pieredze ar avārijām- BTA viss saprotami un labi (kasko gadījumi 2x).
Octa gadījums- Baltikums 1x - vairāk kā labi- serviss, pārkrāsojot priekšējo bamperi, nolaida feileri ar krāsas toni, atrādot auto Baltikum ekspertam- serviss laboja savu kļūdu.
Protams ka pārspīlēju ;-). Ar šo auto esmu gana daudz braucis- motora pietiek, tik piekrautos brīžos ir jāplāno apdzīšana- tad par baudāmu braukšanu gan vairs nav runas. Un normālā braukšanas režīmā apetīte patiešām ir zem 5litri.
Nupat atgriezos no neliela ceļojuma- Polijā esot 5 dienas, manīju tikai vienu anti-vwfanu, respektīvi, xc90, bet redzēju neskaitāmus vwfanus iekš fabijām, desmitiem tādu, ja ne pat simtiem! Bet caurbraucot Lt- pilna valsts ar visādām mistkastēm- pat žēl skatīties ar ko tie braļukas brauc. Un vēl viens secinājums, tiesa gan ne pa tēmu, bet- pani brauc ar tīriem auto, jo šamējiem viena minūte carwashā maksā 1zl = 4x lētāk kā mums. Un leiši ne tikai montē vislētākās diodes savām mistkastēm kā dienas gaitas lukturus, bet arī izdegušas lukturu spuldzītes nenomaina.
Pēc šī garā brauciena radās iespēja izbraukt ar 2006.gada baudāmo škodu fabi 1.4tdi ražojumu- ideāls pilsētas auto, patiešām. Iespējams, nebūtu arī ne vainas ārpus pilsētas, bet tad patiešām ir jābrauc vienam, ar tukšu auto un vwfan braukšanas stilā.
Virzienā no Jēkabpils uz Salu, aiz tilta pār Pelītei griezies pa kreisi