Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 14.10.2020 13:37

Apāvu ziemas riepu komplektu. Nafig ko ilgāk vēl gaidīt. Sola sniegu, un +20 nez vai vairs šogad būs.

lynx85 14.10.2020 10:04

Lieliski. Esam jau eiropas dīzeļu izgāstuve, tūliņ uzņemsim strauju tempu uz veco elektroakumulatoru izgāstuves titulu. Varbūt tad arī nodevu par elektroauto riepu utilizāciju atceļam? Ko vēl mēs varam atcelt? Lai tie nabadziņi nejūtas tik apbižoti?

lynx85 14.10.2020 9:59

Bez pieminētajām bezmaksas stāvvietām un iespēju lietot sabttransa joslas, ir taču atbrīvojums no ceļa nodokļa un bezakcīzes degviela.

Par pārējo jāpiekrīt tiem runātājiem, kas saka taisnību. Nu nebūtu prātīgi tagad likt visiem kopā, arī nabadzīgākajiem, samest kopējā katlā savu naudiņu, lai bagātie onkuļi vai pietuvinātās firmas varētu pirkt sev jaunas mašīnas.

lynx85 12.10.2020 11:14

Es arī nebūšu no traktoru zinātājiem. Tā kā man arkls nenāk uz trijstūri, kā kultivarors, man tāpat ir jākāpj ārā no kabīnes lai pārliktu agregātus, un tad arī to statni saīsinu cik vajag. Radinieks savam japānim, iespējams, to visu var nomainīt, neizkāpjot no kabīnes. Gan jau ir vēl kur noder tā grozīšana no kabīnes, bet pasaku godīgi - nezinu.

Bet nu par hidrauliku es ar biju nedaudz izbrīnīts - likās tik pašsaprotami, ka tā jābūt visur. Tas būtu kā tirgot auto, kam stūres pastiprinātājs strādā tikai pa labi, un ierasto, uz abām pusēm, strādājošu, pasniegt par ekstru

lynx85 12.10.2020 10:57

Ieteikums, pret sienu grozot lampas staru, otru lukturi aizsegt ar kādu drēbes gabalu, segu utt, lai redz tikai grozāmo staru. Itkā sīkums, bet citreiz tikai tā pamanīt to nelielo klikšķi, kad regulācijas apgrieziens noraujas un nedaudz novibrē stars.

lynx85 12.10.2020 10:53

Tad kur ir tas sasniegums, strīdā "kīna pret japānu", parādīt traktoru, kam ir dizainiski tāda pati hidraulika, kā manam piecdesmit gadus vecajam sorokam?

Radiem ir japošu yanmars vai kubota, neatminos. Ir tur vertikālās statnes regulācija no salona ar rokturīti un zobratiņu. Prasts mezgls, ko var ielikt jebkura traktora ķegā, neatkarīgi no tā politiskās piederības. JA to vajag.

lynx85 12.10.2020 10:46

feciic rakstīja: Nu tad jājautā uz ko skaties-brauc gan jau visi trīs, ziemā siltumu iekšā arî var dabūt.

Personīgā pieredze pavisam savādāka-trīs viena gada(2010) mašīnas, ceed, golf un focus visi trīs universāli? salīdzināmie periodi lîdz trīs gadu vecumam. Golfs bija galvas tiesu pārāks par abiem pārējiem piekares darbībā, salona apdarē un klusumā braucot. Kia vienīgie plusi vislielākais salons un relatīvi labi aprīkots bāzītē, toties motoru kā traktorā varēja dzirdēt un piekare būkšķēja jau no salona izbrauktam. A fords, nu vismaz stūrējās jautri un brauc uz gaisu.

Man vairāk vajadzētu diskutēt topikā "vecas mašīnas", tik tāda nav. Pagalmā esošie auto 10-15gadus vecāki, nekā tavā piemērā. Var jau būt ka 2010tajā fofāgens ir galvas tiesu pārāks, par to es nestrīdēšos, jo personīgās pieredzes paša īpašumā nav.

Atkārtošos, varu runāt par to, kas ir pašam pagalmā.

Nezinu, ko msh domāja ar "maksimāli pliku pastēti", bet es salīdzinu stipri vienādas komplektācijas. Auduma beņķi visur. Mazdai izsēdēts šofera sēdeklim tās restītes virs auduma, pasrāķim nosēdies porolons šofera krēsla kreisajā malā un atirira aizmugurējā krēsla augšmala. Fordam viss labi. Mazdai nobira aizmugurējo miglu slēdzis (nu ne jau no biežas lietošanas), pasātam drūp ventilācijas atveru redelītes. Un nē, mēs tur smaržojošos sūdus nestiprinam un speciāli nelaužam. Fordam, iespējams, kādreiz ir šāvis airbags, un virs bardačoka tā vieta, kur nomest brilles, ir vienā malā nedaudz atlīmējusies. To gan redz, ja speciāli pēta. Atkārtošos, salons visiem ir praktiski vienādi lēts. neredzu es NEKĀDU atšķirību. Durvju rokturi gan pasrāķim manāmi sūdīgāki. Caur dirsu taisītā lūka, kas lietus laikā slapina šofera siksnu arī ir ko vērts. Laikam būs jāplēš jumta apšuvums nost, un jāskatās, zb jau.

Varētu parunāt par piekari, piemēram pasrāķa zirgu ratu aizmugurējais tilts pret neatkarīgo piekari mazdai vai fordam, lūk, te es atšķirību gan jūtu, bet nu te man atkal pateiks "visi brauc, un ziemā siltumu var dabūt". Pie tā arī varam palikt.

lynx85 10.10.2020 21:35

Pats brauc ar passerati, bet vai tev tur blakus ir sava mazda vai savs fords? Kā jau teicu, man visi trīs stāv pagalmā. Un varu atkārtoties, neredzu es tur nekādu šķirbu. Man laikam tiešām ir vienalga

lynx85 10.10.2020 21:30

Pateicos. Jā, garāžā mētājas B2. Ja būtu tikai skrūvēšanas vaina, iespējams, kādreiz arī pievērstos. Bet tā - priekš manis par sarežģītu, paliks divritenis.

lynx85 10.10.2020 11:11

Pēc virsraksta padomāju ka bots taisījis tēmu, tādi amizanti vārdi kopā salikti

Bet nu kā var pirkt auto, tam neatverot motora pārsegu un pirms tam neizbraucot testdraivā?

lynx85 10.10.2020 11:08

Offtopic. 85tā gada kaupītī var iestumt pilnpiedziņu? Šobrīd, loģiski, ka nav, tāpēc arī jautājums.

lynx85 10.10.2020 11:06

Es uz tās plastmasas neguļu, un ar zobiem negraužu. Ir dziļi vienaldzīgi tur daži procenti mīkstuma šur vai tur. Tas nav "par kārtu" kvalitatīvāks salons, kā dažs man savulaik centies ieskaidrot.

Un te jau atkal izpaužās domāšanas veids: "varētu būt" = domāju ka ir labāks, bet pats nezinu.

lynx85 10.10.2020 10:04

Pirms dažiem gadiem es ar msh dirsos par līdzīgu jautājumu. Man pagalmā stāv fords, pasāts, un mazda. Kad izrādīju samulsumu un neizpratni, kur tad tam pasrāķim ir tā "klasi augstākā" kvalitāte, neviens man tā arī neko nevarēja paskaidrot, uz ko man jāskatās. Un tas ir par mašīnām, pie kurām es varu pieiet, aptaustīt, iesēsties, un izbraukt Nevis kautkas ēteriski teorētisks.

. Tā ka es arī uzskatu ka lielai daļai galvās ir tikai nepamatoti aizspriedumi, no sērijas - pašam nav un nemaz nezinu, bet domāju ka "apdirstā automarka" ir sūds.

lynx85 10.10.2020 9:56

Ja man ir vajadzība plānoti vilkt kādu striķī, tad priekš tam man ir sagatavota veca atstarojošā siltā darba jaka - striķi izvelku caur piedurknēm un pārējo satinu ap striķi un nostiprinu kā boju. Tas man kalpo kā atstarotājs/uzmanības pievērsējs (ir dažreiz gribējuši tajā striķa distancē ielīst braucēji no malas). Otrs faktors - ja striķis trūkst un nāk kā torpēda stiklā - tad tā darba jaka nostrādā kā inertā masa. Esmu redzējis, kā ar plīstošu striķi izbirst velkamā priekšējais stikls. Bet nu principā piekrītu - svešu cilvēku vilkt būtībā ir avantūra.

lynx85 10.10.2020 9:47

Stāsts jau nav par to bija/nebija automāts vai maksā/nemaksā evakuators. Stāsts bija par to, ka cilvēkam šķiet pilnīgi normāli palikt ar apmirušu auto joslas vidū, 60cm no viduslīnijas, visnotaļ bīstamā vietā. Tur tieši satiksmes pārvads iet pāri vecajai Saulkrastu šosejai, ir tāds kā līkums, abās malās barjeras, un nomales tur nav platās, kā citur uz Saulkrastu apvedceļa pierasts. Labi, šoreiz ta štrunts, par sekām ziņās nevaram izlasīt, tātad noveicās - bet cik ilgi tā? Labi, taupi savu kārbu, novelcies striķī 300m no viadukta nost, kur sākas platās apmales. nē, nevajag.

lynx85 09.10.2020 18:48

Tā nu laikam būs, labu gribot, paņemsi kādu striķī, un pēc tam visu aizmuguri dabūsi remontēt, ja velkamais neprot bremzi atrast...

Par bailēm - cilvēki tomēr ir atraduši no neprasītas palīdzības piedāvājuma uz ceļa un varbūt domā ka tur kāda najebalovka slēpjās. Protams, pie katra nemaz netaisos stāties, bet ja redzu ka ir bēda, un zinu ka varu palīdzēt, tad mēdzu arī piestāt.

lynx85 09.10.2020 14:36

Šodienas novērojums. Braucu no Rīgas puses, pirms Lilastes fotoradara divi pretimbraucēji uzmirkšķina. Pirmā doma - pārvietojamais radars vai policijas ekipāža. Bet tiekot līdz Saulkrastu apvedceļa sākumam top skaidrs mirkšķināšanas iemesls - viadukta vidū stāv noplīsis auto. Trijstūris izlikts apmēram 30m attālumā, avārijas gaismas ir. Pats auto stāv tieši joslas vidū - redzams ka nav bijis pat mēģinājuma paripot malā. Piestāju uzreiz aiz, iededzu savas avareikas, piegāju apjautāties, vai nevajag palīdzēt. (ir man striķis un instrumentu kaste). Uz piedāvājumu aizvilkt vismaz līdz statoilam, atteicās, esot izsaukts evakuators. Palika stāvam tilta vidū. Vadītāja ar mobilo rokās stāvēja blakus mašīnai, pasažieri sēdēja iekšā. Principā situācija gluži kā tajā video par UAZ autobāņa vidū. Labi ka gaišs, un labi ka dienas vidū.

lynx85 09.10.2020 10:54

Pirms pāris dienām piedzīvoju komisku situāciju - braucu uz Saulkrastiem, ap astoņiem vakarā, un viens gudrinieks centās uzbraukt uz apvedceļa pa pretspalvas uzbrauktuvi. Viss viadukts izgaismots, uz asfalta sakrāsotās saliņas, brauktuvei priekšā ķieģelis, bet šis jau iemaucis auto korpusu aiz ķieģeļa un vienīgais, kas viņam traucēja turpināt, bija pareizi augšābraucošais auto. Tā viņi abi tur pastāvēja, un taisni mirklī kad braucu garām, tas dunduks iedeva pa atpakaļgaitu, labi ka jau biju gatavs cirkam. Es pagriezos uz Rīgas pusi, šis man no aizmugures līdzi, šoreiz pa pareizo nobrauktuvi...

lynx85 13.09.2020 18:21

nu tu kruts, ko lai vēl saka...

lynx85 13.09.2020 15:09

Nu bet protams ka tu ezi kostu nost. Jo eža novērojums, citēju: "Šķērsoju robežu,vsjo,pizda,visi lido kā dulli, drīkst vai nedrīkst apdzīt,pie dirsas." ir visnotaļ precīzs.

P.S esmu pat piedalījies bēru braucienā, kur uz kapiem dodoties, kolonna atvelk 115-120. Gribi negribi, jātur līdzi, lai gan biju ļoti izbrīnīts...

lynx85 13.09.2020 15:04

gunbox rakstīja: Njā, šis tā dīvaini. Man vienmēr komentāri ir pateikti vēl uz pacēlāja nenolaižot lejā auto. Ritošai visu parāda. Ja kaut kur sulo eļļa, tad parāda. Kas, tagad ir kaut kā savādāk dēļ kovid?

Tradicionāli eju skates Siguldā (esmu bijis arī Rīgā, Limbažos, Cēsīs), un kopš ir jaunuzbūvētā apskates stacija pie aerodiuma, ne reizi nekas nav rādīts. Ierastā kārtība - iebrauc boksos, atrādi gaismas, kāp ārā un vai nu trinies boksos, vai kovida laikā vispār ārā. Auto sabremzē, izkrata, izdzen ārā uz atgāzēm, tur arī tev iznes protokolu. Ja kas jautājams ,pasaka, bet ar pirkstu neiebakstīs, ka šitā bukse ir tā bukse utt. Tiesa gan, divdomīgas vai neesošas vainas arī neesmu novērojis, tā ka parasti man to jautājumu daudz nav.

lynx85 13.09.2020 14:53

tu kā to domā, uz kruīza uzlikts simts igainijā ir simts, bet kā pārbrauc pāri robežai, tā samaitājas spidometrs un sāk melot?

lynx85 18.08.2020 12:38

Nu bet tad sāc ar to, ka dari citiem zināmu, kādu auto gribi un kādiem mērķiem tev to vajag.

Ja tu gribi lai tev tiešā tekstā pasaka lai tu pērc to nelaimīgo volvo - nu tak pērc nost! Tava nauda, dari kā gribi. Tev šobrīd arī palīdz, iesakot nepirkt, bet ja tu forumā nāc tikai lai gūtu apstiprinājumu savām iedomām, tad nē - šis nebūs īstais.

lynx85 17.08.2020 17:35

Nu bet ko es saku? To ka kļūda ir jāzin. To pašu ko tu - izmēra priekš sevis. Problēma ir tajā, ka daudzi pieņem citu vietā ka nu lūk, viņam noteikti spidometrs melos, un noteikti uz leju. Tādā veidā itkā attaisnojot savu vēlmi skriet ar +10/+20/+30/+50 (izvēloties ērtāko no savas samaitātības pakāpes).

Par konkrēto auto, kam gāja uz plusu - cilvēks apzināti salicis lielākos ripuļus un lielākās riepas - mednieks un makšķernieks, daudz brauc neceļos. Labi zin, CIK tas spidometrs melo. Un attiecīgi arī brauc. Nevis ar no pirksta izzīstiem +5 obligāti utt utjp.

lynx85 17.08.2020 14:47

Bez kondicioniera arī tērē mazāk degvielas...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti