iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 06.03.2020 22:48

Nu raksti, bet vēlams tad, JA saproti, PAR KO tu raksti...

Savādāk sanāk ka tu diabētiķus ieliec kautkādu bezatbildīgo ļaužu kategorijā, kas var, tā vienkārši, "MAZĀK kontrolēt" cukura līmeni, vai, ja ir lielākas bailes no jaunā izreklamētā vīrusa, var "VAIRĀK kontrolēt" cukura līmeni???

Tas ir kā, šodien pakontrolēšu VAIRĀK un izslēgšu savu diabētu? Vai ja būšu slinks un kontrolēšu MAZĀK, tad būšu LIELĀKĀ riska grupā saslimt ar visām šitām gripām??

Raimi, pajautāšu vienkārši - tu galīgi ahujel?

lynx85 06.03.2020 21:01

Raimis rakstīja:

"Sāks labāk kontrolēt to cukura līmeni asinīs?"

Tu vispār kaut mazākajā mērā nojēdz, kas tas diabēts tāds ir?

lynx85 29.02.2020 10:01

Neesmu rīdzinieks, bet tas, ka pensionāri sperās sabtransā tieši tad, kad to vajadzētu izmantot darba ļaužiem un studentiem, ir tiešām stulbuma un tuvredzības kalngals. Jo 99% no tiem bezmiega mocītajiem penšiem vālē uz tirgu pēc vecām reņģēm, nevis dodās pie. piemēram, ārsta. Pilnīgi pietiktu bezmaksas brauciens 10.00-15.00, citā laikā pilnu cenu bez žēlastības. Bet kurš gan šo spētu ieviest?

lynx85 29.02.2020 9:52

Rr19 rakstīja: Man ar Žiguli un Zubrjonoku tā gadījās,laikam palaimējās,ka uzķēru pašu sākumu,pietika tikai gāzi nomest un stūri turēt abām rokām.Kas tik ar viņu nebija vadāts,pat 6 m leņķa dzelži.Tagad mani nofilmētu un" Aculieciniekā" ieliktu.

Arī ir bijis ka zubrjonoks sāk mētāties - vedu lielā šīfera loksnes, kuras bija vēl uzkrautās pār bortu. Braucu uz 60-70, kā mani apdzen fūre, tā gaisa vilnis sašūpo piekabīti - bet pietika aši sabremzēt uz 45-50, lai nodzēstu un iztaisnotos. Ja gaidītu pusstundu, kamēr šūpojās un amplitūda aug, tad varbūt bremzējot būtu lielāki sūdi jo aizmuguri atslogo, bet ja laicīgi sāk - nevajag nekādu gāzi grīdā. Pie vidējā šoferīša iemaņām tas pat ir kaitīgāks ieteikums, manuprāt.

lynx85 29.02.2020 9:32

mazais vadiņš pie startera releja var būt vienkārši nokritis.

Ja ar elektrību viss kārtībā un "griežu tālāk - nekādas reakcijas" nenozīmē ka lampiņas apdziest vai paliek blāvākas.

lynx85 21.02.2020 18:27

Ok, viedokli pieņemu, bet vēlētos arī skaidrojumu - kur aizsargs traucē, un kādus darbus var izdarīt bez aizsarga, un nevar, kad tas ir virsū?

lynx85 21.02.2020 12:50

Diemžēl šāda tipa video es pārstāju skatīties, kad ieraugu fleksi bez aizsarga. No tādiem ļaužiem man nav ko mācīties.

lynx85 20.02.2020 18:06

Tāpēc jau teicu - "teorētiskas dabas" jautājums. Dzīvoju ar tādu pieslēgumu un elektroauto nevaru atļauties, tiktāl pareizi pateici

lynx85 20.02.2020 13:16

Teorētiskas dabas jautājums: tā elektroauto lādēšana notiek no savas rozetes caur kopējo skaitītāju, vai arī tiek vilkta paralēlā līnija? Piemēram, man ir 1f 25A, gribu niknu lādētāju - manas opcijas ir kādas? Vai elektroauto lādētājs automātiski nozīmē ampēru abonentmaksas pieaugumu? Teiksim, gribu lādēt ar 10kw - cik tas maksā abonēt tādu pievadu?

lynx85 16.02.2020 18:08

Vari īsumā pastāstīt, kas ir korķa metinājums? Kad cenšās caurkausēties, bez iepriekšēja urbuma virsējā plāksnē?

lynx85 16.02.2020 18:00

Nu re, jau interesantāk, paldies. Es diži nepētīju to aparātu, jo kā piemēru dizainam ieliku pirmo video no piedāvātajiem, meklētājā ierakstot frāzi "vienā rokā turams punktu metināmais". Saprotams, ka rūpnieciskai kastei tur būs daudz un dažādi režīmi un opcijas, ko vienkāršai garāžas lietošanai, iespējams, 100 gadus nevajag, bet ne par to es šobrīd satraucos.

Interesē vairāk tieši praktiskā puse pie auto, kur, manuprāt, vienrocis ir stipri manevrētspējīgāks, nekā žokļi. Un vienroci var uztaisīt arī ar padsmit cm garu vadu, ja izdodās kompakti un ne pārāk smagi - neesam nīkuļi, varam izcilāt

lynx85 16.02.2020 13:27

Viss jau ļoti jauki, ir izdarīts kautkas no tā, ko es sākumā jau teicu/jautāju par vadību. Lielisks aparāts, ja detaļa ir viegli paņemama rokās un nepieciešams daudz atkārtoti metinājumi punktos. Kājas vadība kā jau lielākajai daļai rūpnīcas aparātu.

BET - tas ir stacionārs aparāts. Atgādinu ka tēmas nosaukums ir AUTO bleķu metināšana. AUTO - tas ir, pie auto, zem auto, bet nekādā gadījumā paņemam auto rokās un grozam viņu paštaisītos četrmetrīgos žokļos. Saproti, kur es tēmēju?

JA mēs gribam diskusiju, kas aptuveni pieturās tās nosaukumā definētajai tēmai, piedāvāju apspriest šādu dizainu:

Un jau kādu ceturto reizi pajautāšu - ko jūs (un kā) metinātu PIE AUTO, ja jums būtu spoteris?

lynx85 16.02.2020 11:27

Klasisks piemērs, kā tiek līdz nejēgai pists dienesta auto. Markai te nav izšķirošā nozīme.

lynx85 16.02.2020 11:15

Par iekārtas izmēriem es jau izteicu prognozi savā komentārā 9.20

Saprotams, tev teorētiskā daļa sirdij tuvāka, un gribās parēķināt, tas nav nekas slikts.

Bet - ja tu būtu pārdevējs, kā tu man pārdotu tādu aparātu (vai vismaz iemeslu pašam uzbūvēt)?

Man ir tikai svarka. Ko spoteris spēj izdarīt labāk/ātrāk/ērtāk nekā mig mag vai tig? Ko tu darītu, ja tev šitāds aparāts jau būtu?

lynx85 16.02.2020 10:09

Tu lasi arī ko es rakstu, vai tikai izrauj no konteksta atsevišķas frāzes lai piepistos?

Msh - reāli, ja tev būtu spoteris - ko tu ar viņu darītu?

lynx85 16.02.2020 9:20

Kabeļu pretestībai zināma nozīme ir JEBKURAM metināmajam. Šajā gadījumā, ja runājam par DIY aparātiņiem, tam NAV nozīmes - jo tu vari ieiet veikalā un nopirkt to metru resnākā vada. Tas, ka tur ir mazāki volti un lielāki ampēri tā kā nebūtu nekāds noslēpums - bet tu vari iedomāties ka kāds būvēs sev HOBIJAM aparātu, kur viena žokļa garums, attiecīgi spēka vadu garums pārsniegtu 1,5-2m? Nesmīdini mani - ja kāds ko būvēs, tad vadi būs max 30-50cm, un tur būs viss kārtībā.

lynx85 15.02.2020 20:53

Atkārtošos vēlreiz - pretestības nav problēma. Jebkuram metināmajam aparātam cik gari ir spēka vadi? Vismaz 2m. Un ar to jau var uztaisīt spoteri, lai, kā pats saki, viens žoklis zem auto, otrs pa durvīm iekšā salonā. Vadi nudien nav vērā ņemama problēma.

Video konkrētais eksemplārs ir bez automātikas - šāda tipa aparātiem parasti ir ne ar pirkstu spiežama un turama poga, bet iestatāms impulsa ilgums, vismaz cik man ir sanācis attāli novērot. Ja taisi mājās pats, var domāt, vajag vai nē. Un te nu mēs atkal esam nonākuši pie praktiskā pielietojuma - ko ar tādu var izdarīt? Kas ir tie darbi, kur spoteris būs pārāks par mig mag vai tig?

lynx85 15.02.2020 19:09

Nez vai būs tik viennozīmīgi. Žokļu garums, mutes atvērums limitē vietu, cik tālu uz detaļas tu vari uzmaukties. Arī jo garāks žoklis, jo lielāks sviras plecs un jābūt štengrākai konstrukcijai, lai uz elektrodu galiem nodrošinātu vajadzīgo saspiešanas spēku lai vispār tās detaļas spētu saspiest kopā. Msh pievienotajā video ekrānbildē redzam ka pa žokļiem strāva skrien pa kārtīgu kapara plāksni, tur jau būs pieklājīgs šķērsgriezums, problēmām nevajadzētu būt.

Jebkurā gadījumā, mans pirmais jautājums par praktisko pielietošanu paliek spēkā.

lynx85 14.02.2020 15:41

Neesmu meistars un nekad arī neesmu metinājis skaisti. Ir darīts visādi, kā jau pats pieminēji, gan metinot detaļu uz galda no vairākiem gabaliem, jo skaidrs ka vietā vienu bleķi neielocīt, utt. Ir taisīti koka šabloni, starp kuriem loksne iespiesta presē. Ir no nulles būvēta aizmugurējā arka, kā aplodu izmantojot 10mm trubiņu, uz kuras tad metinās plānais bleķis. Grīdu metinot, ir likts salonā svaru bumbas un no apakšas ielāps spiests klāt ar domkratu, jo savādāk grūti atkārtot reljefo formu. Un jā, tas viss ar prastu svarku...

lynx85 14.02.2020 13:09

Nevis tradīcijas, bet gan nauda. Jēga ražot ko unificētu, ja to tad varētu darīt lēti un lielā apjomā. Kur peļņa?

Apsmiekla vērti vien ir diski 4x100, 4x98, centrs 65-72mm - galvenais lai citam neder tas, ko mēs saražojām un citus neuzlikt mums, tik pērciet, pērciet un maksājiet. Desmitiem tādu piemēru arī citos mezglos.

lynx85 14.02.2020 12:57

raimondsm rakstīja: Jaunumi ir?

Kā veidojat šablonus liektajām virsmām?

Šablonus, vai jau gatavās detaļas, ko metināt iekšā/klāt?

lynx85 14.02.2020 12:55

msh rakstīja:

Sāku saprast ka vajadzēs uzbūvēt ko šitādu - tagad tikai kaut kur jāizrauj pāris vecas mikrenes no kurām trafus izraut Konstrukciju gan vajadzētu no metāla.

Cik plašs ir praktiskais pielietojums šādam verķim tieši auto bleķu jomā? Domāju tieši par žokļu atvērumu un iespējām tikt klāt vajadzīgajai vietai - šis faktors diezgan spēcīgi limitē. Attiecīgi ko var izdarīt? Sliekšņa apakšu nopunktot? Ko vēl?

lynx85 14.02.2020 9:11

Zini - arī uz sevišķi nomarķēta stacionārā radara uzrauties arī "jācenšas īpaši". Bet tak krīt...

lynx85 14.02.2020 9:07

Arī esmu novērojis ka izvēlās nepabeigtu būvlaukumu un tad nu gudri stāsta - KĀ te vajadzētu būt. Tas nekas, ka objektu nododot - lasi - kad tas ir pabeigts - piepisties vairs nav kam.

lynx85 13.02.2020 22:37

Neuzskatu sevi par lielu skrējēju vai ņipro braucēju, bet nereti pie luksofora gadās izkustēties divreiz - tad, kad liekas ka jābūt, un tad, kad priekšējais beidzot sāk...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti