iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 10.12.2018 17:09

Nevarētu būt problēma paslēpusies apstāklī ka 98to tauta nepērk ne tuvu tik daudz kā 95to un rezultātā, ja tankštellei jau tā mazs apgrozījums, tad tam 98tajam ir lielāka iespēja aizstāvēties un, kā lai precīzāk izsakās, palikt vecam? Atmiņā ir palicis ka 2-3mēn laikā oktānskaitlis jūtami var nokristies, attiecīgi bākā vairs netiek tas, kas čekā rakstīts. Kā variants.

lynx85 09.12.2018 18:45

"apžilbina acīmredzami nenoregulēti tuvie- tālos purnā bez domāšanas" - un 99% gadījumu saņem atpakaļ tālos, kas tikpat anāli noregulēti kā tie žilbinošie tuvie, un vari kauč dirsu plēst un meklēt tos fenomenālos "orientācijas punktus", bet tas pretimbraucējs ka bija lohs, tā lohs aizbrauks. Tāpēc labāk pat neko lieki nemirkšķināt, vieglāk ir vienkārši atlaist gāzes pedāli un nepist sev nervus. Ja par to mani nolamās kā nepietiekami sagatavotu - pohuj, labāk tā, nekā papildināt statistiku, kad vidēji 2-3 kājāmgājējus nobrauc katru nedēļu. Lai jau plaukst kustība #pisīsimlēnos

lynx85 07.12.2018 20:40

konkrētajā vietā ir zona "70". Bet tas būtību nemaina, gadās ka to 70 nemaz nevar uzspiest, lai nebūtu risks noķert kādu neredzamo gājēju vai uz brauktuves gulētāju. Tāpēc jau saku ka man personīgi ir gana biežas situācijas kad nevaru ievērot daudzas reizes postulēto "max atļautais = minimālais ieturamais, ja to nespēj, esi lohs un ej nodod tiesības". Better safe than sorry.

lynx85 07.12.2018 10:08

Freijers pirmajā postā jautā "kāds vēl gabalu uz 60 velkas, citam bail vairāk par 75 braukt... Kas tas ir?..."

Tad nu es pastāstu, kā ES biju "kāds, kas velkas", un KĀDI bija mani iemesli. Un varu saderēt, ka man 200m aiz muguras, ja kāds būtu braucis, varētu tajā brīdī mierīgi plēst ar max atļauto un vēl, jo viņu vēl nežilbinātu pretimbraucējs un viņš redz arī visu manās gaismās. Un domātu, huļi tas lohs tā velkas? Kas tas ir? Necieņa pret citiem braucējiem?

lynx85 07.12.2018 10:00

nu nezinu. braucām abi ar tālajiem, pieklājīgā un normālā attālumā abi pārslēdzāmies - bet viņa tuvie mani reāli žilbināja. Zinot nobraukto neredzamo gājēju statistiku, samazināju savu ātrumu līdz atbilstošam REĀLAJAI redzamībai - atgadījums notika vasarnīcu zonā, kur samērā bieži pieslēdzās ieliņas, ir netālu veikals, un gana daudz cilvēku ar kājām iet uz/no vilciena. Negribēju riskēt, maucot uz aklo.

Varēju iepist viņam purnā 2xH4+2xH1, vai tas būtu ko uzlabojis? Viņš taču arī būtu ieslēdzis atpakaļ savus tālos, sakot "ko tu dirsies, es taču pārslēdzos". Rezultātā būtu arī viņam redzamība dirsā, ja es ar saviem lukturiem sāktu viņam acis metināt, un tad nu vēl uzmini, izdosies izmainīties, vai kādam finišs būtu grāvī vai abiem purns purnā. Neuzskatu ka tas būtu uzlabojis situāciju.

Daudzi protams teiks ka es piederu lohu kārtai, vai jānodod tiesības, vai tas ko es stāstu ir meli, jo pašiem tā nesanāk/nav piedzīvojuši, bet nu mani reāli besī, kad mani žilbina. Visu pārējo es varu pieciest, lai tikai tas cits šoferis ir redzams un paredzams, man pilnīgi pajāt, bet gaismas, kas kož, mani reāli besī. Besī indivīdi, kam priekšējās miglas slēdzās kopā ar pakaļējām, besī braucēji, kas vienkārši ar nenoregulētiem brauc, besī, kad nevīžo normāli cilvēcīgi pārslēgties. Laikam "mašīnas vecums" un jāiet nervus paārstēt...

lynx85 07.12.2018 9:45

enciklopēdijā apskaties, ko nozīmē "sarkasms"...

lynx85 06.12.2018 21:57

laikam nemāku braukt un laiks pienācis nodot vadītāja apliecību - šorīt, vēl pa tumsu braucot, pretimbraucējs tā nožilbināja ka sadzēsos līdz pat nekrietniem 45kmh - labi ka nevajadzēja nevienam aizmugurē neko garantēt, tā toč būtu tiesības uz vietas nost... Nu nemāku es vienmēr un visur ievērot "max atļautais = minimālais ieturamais", nu nemāku. Vecums nenāk viens.

lynx85 26.11.2018 20:33

"Если так то масло попадёт на ремень грм"

šeit taču par siksnu runā, nevis ķēdi.

lynx85 14.11.2018 9:27

Nekad līdz šim pašiem slotu korpusiem neko neesmu locījis, ne vaļā, ne ciet. Arī tās metāla sloksnes nav jāvelk ārā, lai nomainītu. Fiksējās ar haizivs spuru, jeb "robiņiem", kā nu kurš sauc. Un tam jābūt vienīgajam punktam, kurš tur, pārējie slīdošie. Nav nekāda raķešzinātne

lynx85 13.11.2018 23:22

jā, jā, rasas punkts nekad un nekādā gadījumā nav iespējams starpdzesētājā. NU nekad. Pilnīgi nekad.

Par forsētiem motoriem neko nezinu, bet man mājās ir agregāts ar 250cc 2t motorīti, kas dažreiz tiek darbināts tā, ka ieplūdes truba no karburatora no ārpuses noledo. Man nav dižu ilūziju par to "iztvaicētā ūdens" uzvedību tajā trubā - gaiss gana krietni atdzisis un tur joņo gaisa, ūdens pilienu un benzīna miglas mākonītis.

lynx85 13.11.2018 21:13

Manas divas kapeiciņas:

Tā kā bošs man riebj kā suga (nelāga pieredze ar visādiem pārcenotiem sūdiem), tad vēsturiski auto slotu jomā izveidojies šāds algoritms: 1)pērku čampionu, lietoju ~gadu

2)nopērku vienu pašu pliku gumiju, bez rāmīša, pats nomainu, pusgadu, citreiz pat to pašu gadu stabili iet

3)kad nobeidzās rāmītis, pērku atkal čampionu

un tā pa riņķi.

Bezrāmju slotas nekad nav bijushas, neko nezinu.

Lētās slotas nepērku, jo rāmīši jau jaunām ļurkājās vai ir tik neizturīgi, ka vējā vien atlokās.

lynx85 13.11.2018 21:02

elementārā fizika arī saka - jo mitrāks gaiss, jo vairāk ūdens nonāk degmaisījumā, un lielāka daļa degvielas sadegšanas enerģijas jāpatērē lai šo ūdeni iztvaicētu.

lynx85 31.08.2018 18:49

Vīlēts ķīselis tā kūpot varbūt arī skrietu, nevis vilktos gliemežgaitā. Lai nu kā, savas domas nemainu, uzskatu ka tajā pežulī esošais motors NAV tehniski kārtībā un ar to nevarētu tajā dienā, da kauč pēc nedēļas, iziet skati. KAS viņam tur noplīsis, man pilnīgi pajāt, ja tāds man nāk pa pretējo joslu ģīmī, man ir tiešām vienalga, vai tur beigts gaisa masas mērītājs, vai sūknis pievelk gaisu klāt.

lynx85 31.08.2018 17:33

Nav svarīgi, cik labs/slikts padoms. Mērķauditoriju tāpat šeit nesasniegsi. Ja cilvēks gūst baudu, tupot korķos/ braucot padirseņu vilcieniņos ar 4m distancēm, lai jau tiek tas prieks.

Un penšuki vēl jo mazāk lasa iauto, kad tad nu viņiem rekomendējas uz tirgu braukt

Tā ka atliek vien pieskaņoties tam baram, un braukt, kad pašam ērtāk.

lynx85 29.08.2018 22:14

Šeit neviens nerunā par detaļu vai mezglu mainīšanu, bet par ieguldīto darbu(laiku) jaukšanā un pašā remontā. Rumbula gan jau ir atsevišķa pasaule, bet nu darbībām būtu jābūt racionāli pamatotām - jēga jaukt auto par 80eur lai nomainītu 7eur vērtu detaļu? Tad izdari visu, lai pēc 10-20k km nebūtu atkal jājauc auto par 100eur lai nomainītu citu detaļu, turpat, bļe, par 10eur...

lynx85 29.08.2018 22:10

feniņdrāzis = santīmpisis. Nu šodienas terminoloģijā varbūt aktuālāk centujāklis. Par veseliem eiro šeit runāts netiek

Sveicināts šoferu pulkā

lynx85 29.08.2018 14:08

Tu to nopietni? Tika atdalīts motors no kārbas, lai nomainītu vienu pašu pliku izspiedējgultni? IMHO kad ir izdarīts tik liels darbs pie jaukšanas, tur vajadzēja reizē pārlasīt visu, visus blīvslēgus motora un kārbas pusē ieskaitot... Vismaz mehs varēja ar kritisku aci pārējās ķidas novērtēt, pirms vērt pacientu ciet...

lynx85 29.08.2018 12:15

IMHO tur nav vaina nemotorā, bet ka auto ir totāls nopistenis. Stipri šaubos ka ar pienācīgā darba kārtībā tur esošo "nemotoru" tā auto dinamika būtu tikpat kūpoša un gliemeža ātrumā. Auto pilnīgs šrots, kas iet uz 2 no 4 cilindriem. Par vadītāja kvalifikāciju un prāta spējām te gana teikts, neatkārtošos.

lynx85 29.08.2018 12:10

Līdzīgi var ieteikt visiem, kas no rīgas brauc ārā uz laukiem, izbraukt nevis piektdienas pēcpusdienas pīķu stundās, bet brauciet sestdien, svētdien...

lynx85 29.08.2018 12:08

1)skaties motora spilvenus/vai stūres pastiprinātāja piedziņu

2)stūres reikas gofrgumijas cauras.

3)izspiedējgultnis

4)tas pats gultnis?

5)vienkārši apsveicu, pieredzes/padomu nav...

lynx85 29.08.2018 12:02

Es atkal uzskatu, ka fūrei nu nepakam nebija jābremzē. MAn, kā apdzinējam, labāk lai apdzenamais ir konstante, nevis mainīgais - attiecīgi, lai ir savu darbību nemainošs faktors. Šajā pašā video varēja ļoti skaisti gan fūre, gan tas pežulis plecu pie pleca abi sinhroni bremzēt, tas tam Uldim patktu? Tā teikt, pilnai laimei, lai tas pārdomājušais apdzinējs pat nevarētu atlīst atpakaļ savā joslā, jo fūres šoferis iedomātos ka "palīdz pabeigt manevru"?

lynx85 27.08.2018 20:31

Man šajā janvārī viens brauciens ĻOTI izcēlās: braucu maršrutā Sigulda-Turaida-Ragana-Sēja-Saulkrasti, pa ceļam bija veseli divi purnā spiedēji. Interesantākais fakts, ka ne jau apdzenot man leca purnā, bet uz nenotīrītā sniedziņa nesaprot, kur tad ir asfalts... Pirmā epizode līkumos pie Raganas kapiem, sabremzējos, palīdu maliņā, izmainījos, labās puses rati no asfalta nobrauca riepas platumu. NU štrunts. Bet jau aiz Sējas, kur pagrieziens uz Pabažiem, viens auto mani nospieda tā, ka jau ar kriesās puses ratiem gandrīz no asfalta biju nost. Tad gan nolamājos, bet kamēr lūrēju, kur man palikt, pat nepamanīju, kas tajā pretimbraucošajā pie stūres sēdēja. Var jau teikt ka pāķu ceļi, infrastruktūra nekāda, bet nu ellē ratā, ja zem 2cm sniega nevar saprast kur asfalts iet? Un palaid tādus turpat pa Saulkrastu apvedceļu, un tad brīnās, ka purnā lido.

P.S tradicionāla vieta purnā lidotājiem ir aiz Ādažiem Rīgas virzienā, tauta nocietusies to 1,3km ar 70 vilkties, tad nu spiež kā traki, + pieslēgums no staķika viadukta ar lēnākajiem. Tad nu ja gadās braukt lielajai plūsmai pretējā virzienā - lasi, ārā no Rīgas, kad pāķi brauc iekšā, tad tur nereti purnā lido pat divos stāvos. Bet nu pieņemu ka tā ir problēmvieta reizi nedēļā uz dažām stundām

lynx85 27.08.2018 20:14

labāk pats pārlasi vecākas foruma tēmas, kur pieminētais personāžs dzen totālu huiņu, varbūt izsvērsi arī citu padomu vērtīgumu...

lynx85 27.08.2018 20:12

Ar ko atšķiras opis pasātā uz 80kmh no cita vieglā auto, kas, velkot piekabi, likumpaklausīgi ievēro viņam atļautos MAX 80? Manās acīs NE AR KO! Ja es DRĪKSTU un VARU pabraukt ātrāk, nekā man priekšā esošais, es to daru, un nefantazēju, KĀDĒĻ tas priekšējais ir lēnāks. Mani tas pilnīgi neinteresē. Jo no tā situācija man priekšā neizmainīsies, tad kādēļ par to nervozēt?

Varbūt vienkārši palieku vecs, hvz, bet nu #pišamlēnos kustību nekad neesmu atbalstījis.

lynx85 27.08.2018 10:51

jaundzimušajam profilam grūtības ar lasītā saprašanu? Tak cilvēks skaidri pasaka ka viņam NAV vietas pārkārtoties pa labi, jo pirmā pilna ar tiem uz 85, un KAD atbrīvojās pirmā josla, TAD arī palaiž to uguņus zibsnījošo ņeterpilu, kas tikmēr uz tiem 115 astē pielipis sēž jau sarkans no dusmām. Nervus vajag paārstēt, tad mazāk būs uguņus jāmētā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti